نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی بوش در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک در مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ماشین لباسشویی بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیرماشین لباسشویی بوش در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی بوش در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

تعمیر لباسشویی بوش در قزوین
تعمیر لباسشویی بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی بوش از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مشکلات رایج جهت تعمیر لباسشویی در قزوین

سر و صدای بیش از حد

خرابی می تواند از تراز نبودن لباسشویی و یا مشکل در بلبرینگ های دستگاه باشد. 

تخلیه نکردن آب

خرابی می تواند از قسمت پمپ تخلیه باشد. اتصال صحیح و باز بودن مسیر شلنگ تخلیه را چک کنید.

آبریزش از جلوی درب

می‌تواند به علت ایراد در لاستیک دور درب باشد

نشت آب از لباسشویی

ممکن است شیر برقی یا هیدروستات لباسشویی ایرادی پیدا کرده باشند

عدم ورود آب به لباسشویی

از وصل بودن جریان آب مطمئن شوید. شلنگ ها و لوله ورودی لباسشویی بررسی شود.

روشن نشدن دستگاه

خرابی می تواند از برد اصلی دستگاه باشد ولی در این مورد باید دستگاه مورد برسی قرار گیرد 

نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین

از جمله لوازمی که در صورت خراب شدن آن ، تمام افراد خانواده دچار مشکل خواهند شد ، خراب شدن لباسشویی می باشد . از آنجایی که در گذشته ، مردم بسیار درگیر شست و شوی لباس های خود بودند و این کار ، مخصوصا در فصل های سرد و زمستان ، بسیار کار سختی بود . همچنین با دست شستن لباس ها ،  هم زمان زیادی را می گرفت و هم اینکه مصرف آب نسبت به شست و شوی با ماشین لباسشویی بیش تر می شد . لذا با پیشرفت تکنولوژی و  اختراع ماشین های لباسشویی ، کار شست و شوی لباس ها که معمولا هم توسط مادر خانواده انجام می شد ، بسیار راحت تر از پیش شد و دیگر نیازی به دخالت دست نبود. به این وسیله دغدغه جدیدی در شست وشوی لباس ها پدید آمد. دغدغه تعمیر لباسشویی بوش در قزوین ، از جمله مواردی است که در هنگام خراب شدن لباسشویی ، ممکن است برای برخی که هر روز به شست و شوی لباس های خود می پردازند و تعداد افراد خانواده شان زیاد است ، نگران کننده باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر با شماره شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در محل

همانطور که خودتان می دانید ، تعمیر لباسشویی بوش در قزوین ، اگر مجبور باشید که آن را به محل تعمیرات ببرید ، بسیار کار سخت و سنگینی می باشد . از این نظر که ، این کار علاوه بر اینکه بسیار هزینه بر است ، در عین حال به دلیل سنگینی دستگاه ، ممکن است ماشین لباسشویی از ارتفاع پرت شود و یا اینکه در اثر ضربه خوردن ، قطعات داخلی لباسشویی به شمکل بخورد و یا بشکند و خراب شود. بنا بر این بهتر است که خدمات مربوط به این وسایل سنگین ، در محل زندگی شما و یا محیط کارتان انجام شود تا دیگر نگران سلامت وسیله خود نباشید.

از جمله مزیت های نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین ، این است که خدمات تعمیر لباسشویی بوش در محل را انجام می دهد. این کار اطمینان خاطری برای انجام امور مشتریان عزیزمان می باشد. برای استفاده از خدمات و تعمیر لباسشویی ، با همکاران ما در نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین تماس بگیرید.

مشکلات لباسشویی بوش و تعمیر لباسشویی بوش در قزوین

برند بوش از آن دسته از برندهایی است که بسیار معروف و محبوب است و به تولید بسیاری از لوازم آشپزخانه پرداخته است. تمامی این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیار در بازار خرید و فروش لوازم خانگی محبوب است . اما با این حال این برند محبوب نیز دوره مصرفی دارد و ممکن است پس از مدتی استفاده ، قطعات این دستگاه به مشکل بر بخورد. یا اینکه در صورت عدم مراقبت درست از دستگاه ، لباسشویی شما ممکن است پس از مدتی استفاده به مشکل بخورد. البته راه کار ساده تری نیز برای جلوگیری از تعمیر لباسشویی بوش در قزوین ، نیز وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سرویس کردن لباسشویی بوش و هزینه تعمیر لباسشویی بوش در قزوین

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم ، برای جلوگیری از تعمیر لباسشویی بوش در قزوین ، راه کار ساده  ای می توانیم به شما پیشنهاد دهیم. شما می توانید با سرویس کردن لباسشویی بوش در قزوین ، از هزینه های بسیار سنگین تعمیرات لوازم خانگی خود جلوگیری کنید . چرا که هزینه سرویس کردن لباسشویی بوش در قزوین ، بسیار کم تر از هزینه تعمیر لباسشویی بوش در قزوین است و همچنین تعویض قطعات نیز بسیار پر هزینه در خواهد آمد. همچنین سرویس کردن لوازم خانگی موجب می شود تا عملکرد دستگاه شما بهتر شود و اینکه می تواند از خراب شدن زود هنگام قطعات ماشین لباسشویی شما جلوگیری کند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی بوش با شماره شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی بوش و نیاز به تعمیر لباسشویی بوش در قزوین

همانطور که می دانید شما هر لباسشویی ای با هر برند و مدلی خریداری فرمایید ، پس از مدتی ممکن است به مشکل بخورد و قطعات آن خراب شوند. ما در ادامه این مطلب به بررسی مشکلاتی خواهیم پرداخت که اگر به آنها بر خوردید ، بتوانید با اطلاعاتی که از ما می گیرید ، مشکلات ماشین لباسشویی خود را تشخیص دهید و قادر به رفع برخی از آن ها شوید. با ما همراه باشید.

 علت اینکه تایمر لباسشویی بوش وسط کار می ایستد و حرکت نمی کند چیست؟

همانطور که میدانید دیگ ماشین لباسشویی دقیقا مخزنی است که در آن لباس ها ریخته شده و در هنگام شستشو لباس ها درون آن گردش می کند. بدنه خارجی دیگ لباسشویی بوش از پلاستیک فشرده بوده و آبکش داخلی آن از استیل درجه یک تشکیل شده است. آبکش به کمک قطعه‌ای به نام شفت به بدنه اصلی نصب می شود. بلبرینگ‌ها و… مرز بین بدنه خارجی دیگ و شفت می‌باشد.

 قطعه‌ای به نام کاسه نمد در اخرین قسمت اتصال شفت و دیگ نصب شده است که وظیفه جلوگیری از نفوذ آب به داخل بلبرینگ‌ها دارد‌. معمولا ریشه تمام ایرادات جدی آبکش دیگ لباسشویی مربوط به همان قطعه کاسه نمد می‌باشد. در سری مکس و لوجیکس لباسشویی بوش‌، ضعف اصلی از شفت می‌باشد و معمولا هر ۱۰سال یکبار این قطعه دچار شکستگی می‌شود. برای رفع این عیب لازم است که دیگ دستگاه به صورت کامل باز شود و قطعات داخلی، بسته به نوع نیاز و آسیب دیدگی تعویض شود. برای جلوگیری ازبروز این عیب سعی کنید که بیش تر از وزن پیشنهادی، لباس داخل لباسشویی نریزید. به جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر  با شماره شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

علت جمع شدن آب داخل ماشین لباسشویی بوش چیست؟ راهکار حل آن چه می باشد؟

یکی از ایرادات متداول ماشین لباسشویی بوش این است که پس از یک دوره ۵ ساله، داخل دیگ لباسشویی، آب جمع می‌شود. این اتفاق زمانی که حتی دستگاه خاموش بوده و از برق هم کشیده شده باشد اتفاق می‌افتد. علت اصلی بروز این عیب، خراب شدن واشرها، اورینگ‌ها و قطعات داخلی شیربرقی لباسشویی بوش می‌باشد که نیاز به تعویض قطعه است. البته این در صورتی است که آب جمع شده در داخل دیگ ماشین لباسشویی تمیز باشد. در صورتی که آب جمع شده کثیف و بد بو باشد احتمالا مسیر فاضلاب سینک دچار گرفتگی شده و آب فاضلاب به داخل لباسشویی وارد می‌شود.  جهت تعمیر لباسشویی در قزوین با همکاران ما در بخش نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین تماس حاصل فرمایید.

لباسشویی بوش در هنگام کار لرزش دارد و از جایگاه خود خارج می شود؟

دیگ ماشین لباسشویی دقیقا مخزنی است که در آن لباس ها ریخته شده و در هنگام شستشو لباس ها درون آن گردش می کند. بدنه خارجی دیگ لباسشویی بوش از پلاستیک فشرده بوده و آبکش داخلی آن از استیل درجه یک تشکیل شده است. آبکش به کمک قطعه ای به نام شفت به بدنه اصلی نصب می شود. معمولا ریشه تمام ایرادات جدی آبکش دیگ لباسشویی مربوط به همان قطعه کاسه نمد می باشد. در سری مکس و لوجیکس لباسشویی بوش ،ضعف اصلی از شفت می باشد و معمولا هر ۱۰سال یکبار این قطعه دچار شکستگی می شود. برای رفع این عیب لازم است که دیگ دستگاه به صورت کامل باز شود و قطعات داخلی، بسته به نوع نیاز و آسیب دیدگی تعویض شود. برای جلوگیری ازبروز این عیب سعی کنید که بیش تر از وزن پیشنهادی، لباس داخل لباسشویی نریزید. به منظور تعمیر لباسشویی خود  با نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش  در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی بوش در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی لباسشویی بوش در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

  1. سمیه مفیدی

    سلام وقتتون بخیر، چند وقتی هستش که دیگ لباسشویی من خوب نمیچرخه و لباس ها رو خشک نمیکنه برای حل این مشکل باید چیکار کنم؟
    با عرض سلام، این مشکل به دلیل وجود ایراد در تسمه، المنت، موتور لباسشویی است اما با توجه به فنی بودن این مشکل بهتر است از یک تعمیرکار کمک بخواهید
    برای بررسی بیشتر واعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297