نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی سامسونگ در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

درباره مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین تکنیگ

عدم توجه به بارگیری و یکسان بودن پخش لباس‌ها در داخل دیگ

ایراد در کمک فنرهای ماشین لباسشویی

بی دقتی در تراز لباسشویی در زمان نصب

استفاده کردن از مقدار نامناسب مواد شوینده

پر کردن ماشین لباسشویی بیشتر از ظرفیت دستگاه

وجود گرفتگی در مسیر تخلیه آب‌های آلوده در لباسشویی سامسونگ

انتخاب نکردن یک برنامه شستشوی مناسب

خراب بودن سیستم برق رسانی و یا عدم اتصال دو شاخه به پریز

ایراد در تایمر ماشین لباسشویی

از کار افتادن میکروسوئیچ درب دستگاه

خراب شدن بلبرینگ‌ها

ایراد در خازن راه‌انداز دستگاه

آسیب دیدن سیم‌کشی‌های متصل به خازن راه انداز 

خراب شدن فنی موتور لباسشویی

 شکستن یاتاقانی و بلبرینگ

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین

از گذشته های دور تا کنون ، مسئله شست و شوی لباس ها ، برای تمامی افراد خانواده دغدغه بوده است. به این صورت که در گذشته به سرعت نمی توانستید به علت نبود تکنولوژی پیشرفته امروزی ، هر زمانی که می خواستید لباس های خود را شست و شو دهید و به سرعت خشک کنید تا برای مهمانی حاضر شوید. ولی امروزه ماشین های لباسشویی به سرعت لباس ها را با کمترین میزان آب مصرفی بشویند و در ادامه به خشک کردن آن بپردازند.

اما این تکنولوژی گران قیمت و بسیار ارزنده نیز مشکلاتی دارد و ممکن است پس از مدتی استفاده نیازمند این باشد که به نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین سپرده شود. از این رو لازم است نکاتی را در جهت حفظ و نگهداری از دستگاه خود انجام دهید تا کمتر دچار مشکل شوید و دستگاه شما از عملکرد طبیعی خود خارج نشود. چرا که در هر صورت ، زمانی که ماشین لباسشویی سامسونگ شما به مشکل می خورد ، مدت زمانی که صرف تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین می شود ، ممکن است بسیار آزار دهنده باشد و در همان زمان کوتاه نیز به ان نیاز پیدا کنید. بنابراین لازم است که به رعایت نکاتی که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم داشت ، بپردازید. با ما همراه باشید.

مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ و نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین

همه لوازم خانگی مشکلاتی دارند که مختص خود آن محصول است و نیاز مند این است که درباره آن ها در راهنمای لباسشویی سامسونگ بیشتر بخوانید. ماشین لباسشویی سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای معایبی می باشد که آن را نیازمند نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین می کند.

رفع خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ

از جمله خدماتی که نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد ، این است که به رفع ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ می پردازد. کدهای خطای ماشین های لباسشویی در واقع نوعی هشدار هستند که خرابی برخی قطعات یا ایجاد مشکل در روند کاری آنها را گزارش می دهند. اصولا لباسشویی زمانی کد خطا صادر می کند که در بسته نشده باشد یا عملکردهای مختلف دستگاه به درستی انجام نشوند. کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین ، به خوبی می دانند که هریک از ارورهای این دستگاه نشان دهنده چه مشکلی است و چطور باید آن را برطرف کرد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی در قزوین با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

علت به مشکل خوردن شیر برقی لباسشویی چیست و چگونه می توان به تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین پرداخت؟

خرابی شیر برقی لباسشویی عموماً در شیر آب سرد و به دلیل یخ ‌زدگی‌ آب موجود در مسیر آن اتفاق می‌ افتد. بهتر است بدانید که وظیفه این قطعه ، کنترل کردن مقدار آبی است که به درون ماشین لباسشویی سامسونگ شما (در حین شست و شو) راه پیدا می کند. در ساخت این قطعه ، شیرهایی به کار رفته است که شامل دو مورد شیر آب سرد و شیر برقی آب گرم می شود. لازم به ذکر می باشد که در ساخت ماشین لباسشویی های امروزی تنها از شیر برقی آب سرد استفاده می شود.

نکته: در این مدل از ماشین های لباسشویی سامسونگ ، آب گرم مورد نیاز جهت شستشوی البسه نه از طریق ورودی شیر آب گرم، بلکه از طریق گرم کردن آب توسط هیتر تأمین می ‌شود.

زمانی که آب موجود در شیر برقی ، یخ می زند و آب درون لوله  منبسط می شود ؛ موجب نشتی در شیر برقی می شود.

برای حل وضعیت پیش آمده از دست شما کاری ساخته نیست و باید توسط یک تعمیرکار و یا متخصص تعمیر در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین بررسی شود تا به بهترین نحوه ممکن ایراد پیش آمده حل شود.

مشکل موتور لباسشویی سامسونگ از چه چیزی نشات می گیرد؟

گاهی پیش می آید که موتور ماشین لباسشویی سامسونگ شما به مشکل بخورد و دستگاه شما کار نکند ؛ علت این موضوع هم این است که موتور، برق لازم برای کار کردن اجزای داخلی ماشین لباسشویی، مثل آژیتاتور، گیربکس، پمپ و کلاچ را فراهم می‌‌کند. تعمیر موتور هر دستگاهی ، جزو مشکل ترین تعمیرات قطعات ماشین لباسشویی است. برای پرداختن به بخش موتور دستگاهتان ، بهتر است کمی با کاردکرد آن آشنا شوید.

موتور ماشین لباسشویی سامسونگ ، واحد مرکزی ماشین لباسشویی است که کل دستگاه را به کار می ‌اندازد. بدون وجود موتور در درون هر دستگاهی ، هیچ بخشی از دستگاه  کار نمی ‌کند.

بنابر مواردی که ذکر شد ، اگر احساس کردید که موتور دستگاه شما به مشکل خورده است ، سریعا با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین تماس بگیرید. در ادامه به موضوعاتی خواهیم پرداخت که نتیجه خراب شدن موتور ماشین لباسشویی سامسونگ است. با ما همراه باشید.

1.     علت اینکه آب به درون دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ پمپ نمی‌شود و ماشین نمی ‌چرخد ، چیست؟

گاهی ممکن است آب به درون دیگ دستگاه شما پمپاژ نشود و دیگ ماشین لباسشویی شما نچرخد. در مواقع این چنینی ، احتمال اینکه مشکل از پمپ دستگاه شما باشد زیاد است ولی اگر تعمیرکار شما از صحت و سلامت موتور خبر داد بدانید که ممکن است ایراد کار از سوئیچ درب ماشین لباسشویی شما باشد. این سوییچ نزدیک قاب درب، داخل ماشین لباسشویی قرار دارد، که در صورت خرابی باید تعویض شود.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

2.     علت اینکه آب پمپ می‌شود ولی ماشین نمی ‌چرخد ، چیست؟ چگونه می توان این مشکل را رفع کرد؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم ایراد این موضوع نیز می تواند از سوئیچ درب ماشین لباسشویی شما باشد. اگر مطمئن شدید که ایراد کار از سوئیچ درب نیست ؛ مورد بعدی که باید از سالم بودن آن مطمئن شوید شکسته شدن رابط دستگاه می باشد. وظیفه رابط ، اتصال محور موتور ماشین لباسشویی به انتقال دهنده آن است و در صورتی که  شکسته شود ، تنها راه درست کردن آن ، تعویض و یا تعمیر لباسشویی سامسونگ در قزوین است.

پاره شدن تسمه، پوشیده شدن کلاچ یا بد کارکردن موتور درایو نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شود. طراحی موتور درایوها به صورتی است که در دو جهت حرکت کنند. گاهی اوقات پیش می‌آید که موتور درایو نمی‌ تواند به دو جهت حرکت کند، در نتیجه فقط به یک جهت حرکت می ‌کند. در این صورت متاسفانه کل موتور باید تعویض شود.

3.     علت اینکه ماشین لباسشویی لباس‌ ها را نمی ‌چرخاند ، چیست؟

گاهی ممکن است دیگ ماشین لباسشویی شما در حین کار نچرخد. بهتر است بدانید این موضوع ممکن است از مواردی چون: خراب شدن سوییچ درب، رابط موتور، پاره شدن تسمه یا کلاچ، خراب شدن موتور درایو و یا انتقال دهنده باشد.

پیدایش این مشکل در لباسشویی نیازمند این است که یک تعمیرکار مجرب ، ماشین لباسشویی شما را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت نیاز به تعمیر توسط نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین بپردازد.

نکته: برای اینکه ماشین لباسشویی شما به درستی بچرخد نیاز دارد که همزن و یا آژیتاتور آن به درستی کار کند. همزن در لباسشویی سامسونگ برای این طراحی شده تا لباس ها را در حین شروع چرخش در داخل دیگ بچرخاند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی سامسونگ در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی لباسشویی سامسونگ در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

  1. سلام خسته نباشین. من یه لباسشویی سامسونگ دارم که ارور Eb رو نمایش میده میشه توضیح بد این ارور ناشی از چه چیزی هست؟
    با عرض سلام، این خطا ناشی از عدم ارتباط درست بین IC موتور و خود موتور میباشد برای رفع این خطا، باید موتور و برد الکترونیک دستگاه توسط تکنسین مجرب مورد بررسی قرار بگیرد
    برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297