نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین

چرا بهتر است تعمیر یخچال اسنوا در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال اسنوا در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال اسنوا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال اسنوا در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال اسنوا در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال اسنوا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر یخچال اسنوا در قزوین
تعمیر یخچال اسنوا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال اسنوا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال اسنوا در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال

خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.

یخچال آب می‌دهد

در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال

آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده

این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.

صدای غیرمعمول یخچال

در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)

لامپ یخچال روشن نمی‌شود

می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد

نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین

یخچال را شاید بتوان مهم‌ترین وسیله برقی و لوازم خانگی در خانه‌ها دانست. یخچال نقش مهمی در زندگی هرکدام از ما دارد و خراب شدن آن می‌تواند بسیار پردرسر باشد. هر چقدر هم که شما یخچال باکیفیتی داشته باشید و از آن نیز خوب نگهداری کرده باشید، باز هم دیر یا زود خراب خواهد شد. یخچال به دلیل نیازی که برای آن وجود دارد، باید باسرعت تعمیر شود. اگر در شهر قزوین زندگی می‌کنید و از برند اسنوا استفاده می‌کنید، بهتر است تا برای تعمیر یخچال در قزوین به یک کارشناس تعمیر از نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین مراجعه نمایید. در ادامه با مشکلاتی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید، آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که در هنگام ایجاد چه مشکلاتی باید با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

عیب‌یابی یخچال اسنوا

بسیاری از مشکلات ایجاد شده برای انواع یخچال از جمله یخچال اسنوا را می‌توان با یک تعمیر سریع و بدون کمک تکنسین تعمیر یخچال حل کرد. اما، قبل از این که بتوانید مشکل را برطرف کنید، باید منبع آن را مشخص کنید. با هم با مشکلات رایج که ممکن است برای این برند از یخچال پیش بیاید، آشنا می‌شویم:

1. نشت آب از یخچال روی زمین

یکی از دلایل نشت آب بر روی زمین، مسدود شدن زهکشی یخ زدایی است. زهکش یخ زدایی معمولاً در دیواره پشتی فریزر قرار دارد. تجمع ذرات مواد غذایی یا گرد و غبار، می‌تواند شلنگ تخلیه را مسدود کند و منجر به تجمع یخ و نشت آب از فریزر و یخچال شود. برای رفع این مشکل، بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید.

 مسدود شدن یا منجمد شدن منبع آب نیز می‌تواند باعث نشت آب روی زمین و جمع شدن زیر یخچال شود. این مشکل همچنین از عملکرد صحیح یخ‌ساز و توزیع‌کننده آب جلوگیری می‌کند. برای رفع این مشکل، یخچال را از برق بکشید و شیر قطع را پیدا کنید.

این شیر می تواند در زیر سینک، پشت یخچال یا زیر یخچال قرار گرفته باشد. هنگامی که آن را پیدا کردید، مطمئن شوید که سالم است. در صورت شکستگی هر قطعه و یا پاره شدن شلنگ‌ها، باید قطعات آسیب‌دیده را تعویض کنید. برای حل این مشکلات و تعویق قطعات، بهتر است تا با یک متخصص نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین تماس بگیرید.

2. فضای داخلی یخچال به اندازه کافی سرد نیست

آیا غذاها به سرعت فاسد می‌شود یا متوجه شده اید که فریزر آن طور که باید سرد نیست؟ این مشکل رایج است و معمولا به راحتی هم رفع می‌شود. اگر متوجه این مشکل شدید، بررسی کنید که آیا دیواره پشتی فریزر سرد است یا خیر. اگر سرد است، بررسی کنید که صدای فن اواپراتور را می‌شنوید یا جریان هوای سرد را از دریچه های فریزر احساس می‌کنید.

اگر جواب خیر بود، به احتمال زیاد مشکل، از فن اواپراتور یخچال است. اگر می‌توانید جریان هوا را احساس کنید و صدای فن را می‌شنوید، باید کمپرسور یخچال را چک کنید. کویل‌های کندانسور گرما را از داخل یخچال به محیط آزاد می کنند. بهتر است هر چند وقت یکبار، هر گرد و غباری را که مانع از حرکت هوا در سیم پیچ‌ها می‌شود را تمیز کنید. اگر کویل‌های کندانسور شما تمیز هستند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که با یک متخصص نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین ، تماس بگیرید.

3. عمیر یخچال اسنوا در قزوین: یخچال سرو صدای زیادی دارد

یکی از دلایل پر سر و صدا بودن یخچال این است که دائم کار می‌کند. چند چیز می‌تواند باعث کار کردن بیش از حد  یخچال شود. یکی از این مشکلات، تجمع گرد و غبار در اطراف سیم پیچ های کندانسور است. برای رفع این مشکل، یخچال را از برق بکشید. کویل های کندانسور معمولاً در قسمت پایینی یخچال قرار دارند و از بخش جلویی یا پشتی یخچال در دسترس هستند.

برای پیدا کردن سیم‌پیچ‌های کندانسور، گریل را پیدا کرده و با بیرون آوردن گیره‌هایی که آن را در جای خود نگه می‌دارند، آن را بردارید. پس از انجام این کار، از یک جاروبرقی کوچک برای حذف گرد و غبار اطراف سیم پیچ کندانسور استفاده کنید. حتی ممکن است لازم باشد از یک پارچه برای پاک کردن چربی‌ها نیز استفاده کنید. هنگامی که همه گرد و غبار پاک شد، دوباره گریل را روشن کنید و یخچال اسنوا را دوباره وصل کنید. به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل رایج کار کردن بیش از حد یخچال، تنظیمات دما بسیار پایین است. این موضوع نه تنها باعث فاسد شدن برخی از مواد غذایی می‌شود، بلکه باعث کار اضافی یخچال نیز می‌شود. اطمینان حاصل کنید که هر از چند گاهی ترموستات یخچال را چک می‌کنید تا مطمئن شوید که دمای مناسبی دارد. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با متخصص نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین تماس بگیرید.

4. یخ زدگی مواد غذایی در یخچال

اگر متوجه شدید که یخچال مواد غذایی را منجمد می‌کند، احتمالا مشکل از ترموستات کنترل دما است. این ترموستات، موتور فن اواپراتور و کمپرسور را کنترل می‌کند. بنابراین، اگر به درستی کار نکند، ممکن است باعث شود سیستم یخچال بیش از حد لازم کار کند و باعث سرد شدن بیش از حد یخچال اسنوا شود. اگر ترموستات خراب شده باشد بهتر است عوض شود. برای رفع این مشکل بهتر است تا با نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین تماس بگیرید.

5. آب سردکن کار نمی‌کند

سه مشکل ممکن است آب سردکن کار خود را به خوبی انجام ندهد. اولین و رایج ترین دلیل این است که لوله آب در بخش ورودی یخ زده است. برای تعیین اینکه آیا این مشکل وجود دارد یا خیر، باید آن را چک کنید. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، مطمئن شوید که به طور دوره‌ای فریزر را بررسی کنید که در دمای مناسب تنظیم شده باشد.

یکی دیگر از دلایل احتمالی این مشکل، معیوب بودن دریچه ورودی آب است. این شیر، منبع آب را به دیسپنسر مرتبط می‌کند. بنابراین، اگر شیر معیوب باشد یا فشار آب خیلی کم باشد، دریچه آب باز نمی‌شود. قبل از نتیجه گیری سریع و خرید قطعه جایگزین، بررسی کنید که آیا فشار آب مناسب است یا خیر.

همچنین اگر فشار آب خانه کم باشد، ممکن است منجر به  کار نکردن آب سردکن شود. در این شرایط فشار آب خانه را چک کنید و مطمئن شوید که آب کافی به بخش آبریز یخچال اسنوا می‌رسد. اما اگر مشکل در این مرحله حل نشد بهتر است تا با نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین تماس بگیرید.

سخن آخر عمیر یخچال اسنوا در قزوین

یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانه شما است. آگاهی داشتن درباره  این که به چه علائمی در هنگام کار کردن یخچال باید توجه کرد، بسیار مهم است. داشتن اطلاعات درباره این که چگونه مشکلات کوچک را برطرف کنید، می‌تواند در زمان و هزینه صرفه جویی کند. اگر با هر یک از این مشکلات مواجه شدید و نمی توانید آنها را برطرف کنید، با یک تکنسین تعمیر یخچال اسنوا در قزوین تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال اسنوا در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال اسنوا در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

3 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال اسنوا در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297