نمایندگی یخچال ال جی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر یخچال ال جی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال ال جی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال ال جی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال ال جی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین
نمایندگی یخچال ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال ال جی در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال

خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.

یخچال آب می‌دهد

در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال

آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده

این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.

صدای غیرمعمول یخچال

در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)

لامپ یخچال روشن نمی‌شود

می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین و تعمیر این دستگاه ، موضوع بحث ما است. خرابی یخچال یکی از مشکلاتی است که باید خیلی زود به آن رسیدگی کرد چرا که سلامت مواد غذایی دچار آسیب خواهد شد. از این رو شناسایی برخی از ایرادات قبل از اینکه مشکل جدی شود و نیاز به تعویض قطعات یخچال داشته باشید، می‌تواند بسیاری از هزینه‌های تعمیرات را به حداقل برساند.

در این بین در صورتی‌که مشاهده کردید فریزر یخچال زیاد برفک می‌زند و یا اینکه مواد غذایی کامل منجمد نمی‌شود، از شدت سرمای داخل یخچال کاسته شده و یا اینکه تعداد دفعات اتوماتیک یخچال تغییر کرده است، در این شرایط جهت جلوگیری از آسیب‌های بیشتر بهتر است متناسب با برند و نام یخچال، یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال در قزوین پیدا کنید. با سپردن رفع مشکل به افراد متخصص و کاربلد نمایندگی یخچال ال جی در قزوین این خدمات در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه خواهد شد. بر این اساس در این مقاله قصد داریم ایرادات و راهکارهای لازم جهت تعمیر یخچال ال جی در قزوین را بیان کنیم.

ایرادات و مشکلات رایج در تعمیر یخچال ال جی در قزوین

مهمترین دغدغه مصرف‌کنندگان یخچال این وسیله برقی پرمصرف در هنگام بروز مشکل این است که با مراجعه به نمایندگی یخچال یک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال پیدا کنند که توانایی رفع مشکل آنها را داشته باشد. در این رابطه لازم است قبل از هر اقدامی با برخی از ایرادات و مشکلات رایج که نشان از وجود نقص فنی و خرابی در یخچال است، آشنا شوید تا بتوانید بهترین اقدام را برای رفع آنها انجام دهید. بیشترین مشکلات در زمینه تعمیرات یخچال شامل موارد زیر است:

  • کاهش یا افزایش غیرطبیعی میزان دما و سرمای یخچال
  • تولید برفک زیاد در قسمت فریزر و فضای داخلی یخچال
  • عدم تعادل در اتومات کردن یخچال
  • شنیدن و بروز صداهای عجیب و غیرمعمول از یخچال
  • خاموش شدن مکرر یخچال
  • کار کردن بدون وقفه یخچال
  • وجود بوی نامطبوع در یخچال
  • لرزش زیاد یخچال هنگام اتومات کردن و یا خاموش و روشن شدن آن
  • عدم بسته شدن درب یخچال به طور کامل به دلیل خرابی لاستیک

به دلیل وجود قطعات متعدد در یخچال، تعمیرات آن نیاز به مهارت ویژه‌ای دارد، بنابراین پس از مشاهده هر گونه مشکل در عملکرد یخچال خود، بلافاصله نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنید. در این رابطه می‌توانید از خدمات نمایندگی یخچال ال جی در قزوین بهره بگیرید تا پس از بررسی دقیق بخش‌های مختلف یخچال، قطعات آسیب دیده را تعمیر و در صورت نیاز، تعویض کنند.

 

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین : در چه شرایطی تعمیر یخچال ال جی در قزوین ضروری است؟

هر یخچالی به هر دلیل ممکن است دچار نقص فنی شود و جهت رفع مشکل نیاز باشد که به مرکز نمایندگی یخچال ال جی در قزوین مراجعه کنید. در ادامه به برخی از علل خرابی یخچال اشاره خواهیم کرد که تعمیرات آن را واجب و ضروری می‌کند.

اتوماتیک نکردن یخچال

یکی از مشکلاتی که اغلب یخچال‌ها ممکن است به آن دچار شوند، اتومات نکردن یخچال است که می‌تواند ناشی از خارج شدن لوله بلو، تنظیم نبودن ترموستات، خرابی لاستیک دور درب یخچال و یا خرابی فن باشد.

اختلال در خنک‌سازی یخچال

عدم خنک‌سازی نیز از جمله مشکلاتی است که در تعمیر یخچال ال جی در قزوین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دلیل بروز این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی ترموستات، شارژ و گاز، کمپرسور، لاستیک درب و فن باشد.

تعمیر یخچال ال جی در قزوین؛ کاهش شدت سرمای یخچال

تنظیم نبودن ترموستات و قرار گرفتن آن روی درجه نامناسب، می‌تواند سرمای یخچال را کاهش دهد که در صورت عدم آشنایی با این قطعه بهتر است از توان تعمیرکاران دارای مهارت در این زمینه استفاده کنید.

برفک زدن زیاد یخچال

دلیل برفک زدن زیاد یخچال می‌تواند ناشی از خرابی لاستیک‌های دور درب آن و بسته نشدن درست درب باشد و یا اینکه یخچال در محل گرم و مرطوب قرار گرفته باشد. اما اگر مشکل از المنت یخچال باشد باید به نمایندگی یخچال ال جی در قزوین مراجعه کنید.

شنیدن صداهای غیرعادی از یخچال

بروز صداهای غیرطبیعی و غیرعادی در یخچال، می‌تواند مربوط به خرابی پایه‌های موتور، معیوب شدن موترو، خرابی  کمپرسور، فن و سایر قطعات باشد. بنابراین با تعمیر و یا تعویض این قطعات می‌توان مشکل را رفع کرد.

تعمیر یخچال ال جی در قزوین؛ خاموش شدن یخچال

بروز مشکل خاموش شدن و از کار افتادن ناگهانی یخچال، به هم خوردن ساعت کار و استراحت آن و عدم تعادل در سرد و گرم کردن فضای داخلی یخچال می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. البته ممکن است ناشی از خرابی ترموستات یخچال نیز باشد، در این رابطه باید نسبت به بررسی و تعمیرات تخصصی اقدام کنید.

لازم به ذکر است قبل از مراجعه به مراکز تعمیراتی، می‌توانید ابتدا عملکرد صحیح ترموستات را خودتان بررسی کنید، مثلا سیم‌های برق پشت دستگاه را چک کنید. همچنین اگر کمپرسور دستگاه سرد باشد، نشانه خراب شدن ترموستات است. در این بین تشخیص تعمیر یا تعویض ترموستات بر عهده نمایندگی یخچال ال جی در قزوین است تا مشکل به طور کامل رفع شود.

وجود جریان برق در بدنه یخچال

احساس وجود برق در بدنه یخچال، می‌تواند خطرآفرین باشد. این مشکل ناشی از معیوب شدن سیم‌های رابط یا وجود اتصال بین پیچ لامپ، ترموستات و یا موتور با بدنه یخچال باشد که جریان برق را به بدنه این وسیله منتقل می‌کند. در این شرایط تعمیر یخچال ال جی در قزوین به صورت تخصصی باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین : نکات مهم درباره نگهداری یخچال ال جی

در صورتی که نکات زیر را رعایت کنید یخچال ال جی شما کمتر به تعمیر نیازمند خواهد شد.

  • انتخاب یخچال و یخچال فریزر با کمترین میزان مصرف انرژی
  • استفاده از محافظ برق هنگام استفاده از یخچال
  • قرار دادن درجه ترموستات روی مقدار متوسط با وصل کردن یخچال به برق و شروع کار
  • برفک‌زدایی مرتب یخچال‌هایی که برفک می‌زنند به صورت دستی
  • عدم استفاده از وسایل نوک تیز جهت کندن یخ یخچال
  • رعایت فاصله حداقلی دو سانتیمتر بین یخچال و دیوار و سایر وسایل
  • عدم قرار دادن یخچال در مقابل نور خورشید و دستگاه‌های حرارتی
  • پرهیز از قرار دادن مواد غذایی گرم و داغ داخل یخچال
  • قرار دادن ترموسات یخچال روی درجه پایین هنگام مسافرت

هزینه تعمیر یخچال ال جی در قزوین

تعمیرات اغلب لوازم خانگی‌ اعم از یخچال در صورت نیاز به تعویض قطعات افزایش می‌یابد و قیمت قطعات بستگی به نرخ روز بازار دارد و متغیر است. اما هزینه و نرخ تعمیر یخچال ال جی در قزوین بستگی به مصوبه اتحادیه مربوطه دارد و اغلب رقم مشخصی است. به همین منظور در صورت بروز مشکل و خرابی با نمایندگی یخچال ال جی در قزوین تماس بگیرید و با بیان ایراداتی که در عملکرد وسیله خود مشاهده کردید از مشکل یا میزان هزینه تقریبی آن مطلع شوید.

جمع‌بندی

طبق آنچه در مطالب بالا گفته شد، یخچال برند ال‌جی ممکن است با مشکلاتی همچون روشن نشدن یخچال، عدم خنک‌سازی، عدم اتوماتیک، اختلال در عملکرد درجه یخچال، برفک زدن زیاد و غیره مواجه شود. در این صورت جهت رفع نواقص احتمالی باید از تیم مجرب نمایندگی یخچال ال جی در قزوین کمک بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان فرایند تعمیر دستگاه خود را عملیاتی کنید. این مجموعه استفاده از قطعات با کیفیت را در اولویت قرار می‌دهد و مشکل یخچال شما را بدون تحمیل هزینه اضافی رفع خواهند کرد.

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال ال جی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال ال جی در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

  1. احمرضا سلامی

    سلام خسته نباشید مانیتور یخچالم خاموش شده اما یخچال کار میکنه.تعمیراتشو شما انجام میدین؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297