نمایندگی یخچال بوش در قزوین

چرا بهتر است تعمیر یخچال بوش در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال بوش در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال بوش در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی یخچال بوش در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال بوش در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال بوش در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی یخچال بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال بوش در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر یخچال بوش در قزوین
تعمیر یخچال بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال بوش در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال بوش در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال

خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.

یخچال آب می‌دهد

در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال

آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده

این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.

صدای غیرمعمول یخچال

در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)

لامپ یخچال روشن نمی‌شود

می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد

نمایندگی یخچال بوش در قزوین

بدون شک کمپانی آلمانی بوش از بهترین و قدرتمندترین کمپانی‌های تولیدکننده لوازم خانگی هستند. با این حال، خرابی و نیاز به تعمیر پیدا کردن یخچال بوش دور از تصور نیست. چرا که این یخچال هم ممکن است مانند هر وسیله دیگری در اثر سهل‌انگاری یا استفاده بی‌وقفه دچار اختلال عملکرد شود‌. از آنجایی که یخچال از اجزای حیاتی و بسیار ضروری زندگی است، خراب شدن آن زندگی را مختل خواهد کرد. اما مشکلات این دستگاه با مراجعه به یک تعمیرکار ماهر قابل حل است. اگر در شهر قزوین ساکن هستید، می‌توانید جهت تعمیر یخچال به نمایندگی یخچال بوش در قزوین مراجعه کنید.

یخچال بوش ساخت کدام کشور است؟

کمپانی آلمانی بوش در سال 1901 در شهر اشتوتگارت راه‌اندازی شد و نه سال بعد یعنی در سال 1910 کارخانه مخصوص تولید لوازم خانگی خود را در فوئرباخ تاسیس نمود. پس از مدت زمان کوتاهی، این برند با فروش در هر دو شعبه خود به یک هلدینگ تجاری بزرگ لوازم خانگی منزل در آلمان تبدیل شد. سپس در سال 1917، صادرات به سایر کشورها را آغاز نمود. با افزایش تعداد مشتریان، این برند چهار کارخانه اصلی در کشورهای آلمان، ترکیه، چین و مالزی تاسیس کرد و تولیدات خود را افزایش داد.

در حال حاضر برند بوش یکی از 3 برند مطرح و محبوب لوازم خانگی در  میان خریداران است. تولیدات بوش در هر چهار کشور با یک نقشه معین و درجه کیفیت یکسان تهیه می‌شوند. پایین بودن دستمزد کارگر در این چهار کشور از دلایل انتخاب آن‌ها به عنوان کشورهای تولید کننده است.

خط تولید یخچال‌های بوش توسط نیروهای نخبه و مخترعی انجام می‌شود که در سیستم یخچال از امکانات پیشرفته استفاده می‌کنند. از همین رو این یخچال‌ها قیمت بالایی دارند و برای تعمیر یخچال به نمایندگی یخچال بوش در قزوین آن مراجعه کرد.

نمایندگی یخچال بوش در قزوین : مشکلات رایج و تعمیر یخچال بوش در قزوین

خرابی و کار نکردن یخچال فریزر بوش می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. علت‌های خرابی یا کارنکردن یخچال فریزر بوش می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اما از متداول‌‌ترین مشکلاتی که برای این یخچال فریزر‌‌ها پیش می‌آید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هرکدام دلیل مشخصی دارند و تکنسین‌‌های نمایندگی یخچال بوش در قزوین ، می‌توانند آن را به بهترین نحو ممکن برطرف کنند.

خنک نکردن یخچال بوش

 این ایراد می‌تواند به دلایل بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده رخ داده باشد که نشان از بی‌توجهی کاربر یخچال دارد. از جمله مواردی که می‌توانند از بروز این مشکل جلوگیری کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. دمای یخچال باید متناسب با فصول سال باشد که در فصل زمستان دمای مناسب بین ۳ تا ۴ درجه و در فصل تابستان بین ۱ تا ۲ درجه سانتیگراد است.

قرار دادن ظرف‌های بسیار بزرگ در انتهای یخچال و مسدود کردن راه هواساز، می‌تواند از دیگر دلایل خنک نکردن یخچال بوش باشد. قرار دادن یخچال در یک فضای تنگ و چسبیده به دیوار، قدرت فن جهت خنک سازی موتور را کاهش می‌دهد و از خنک شدن فضای یخچال جلوگیری می‌کند.

در کنار مواردی که بیان کردیم، مشکلات و آسیب‌های جدی‌تری مثل خراب شدن لاستیک درب، خرابی کمپرسور و رله، خرابی فن کمپرسور، کمبود گاز مبرد، مشکل در لوله های کندانسور، مشکل در فن اواپراتور، خرابی دمپر هوا و مشکل در ترموستات وجود دارند که بررسی و برطرف کردن آن‌ها و تعمیر یخچال ، بر عهده تعمیرکار ماهر نمایندگی یخچال بوش در قزوین خواهد بود.

داغ کردن موتور یخچال و تعمیر یخچال بوش در قزوین

شاید در حین استفاده از یخچال متوجه شده باشید که بدنه آن بسیار داغ است. در واقع داغ بودن بدنه یخچال به دلیل فعالیتی که دارد کاملا طبیعی است اما اگر این دما بیشتر از حد معمول باشد نشان‌دهنده یک اختلال است. به هیچ وجه به این موضوع بی محلی نکنید. چرا که ممکن است در نهایت باعث سوختن موتور شود. از دلایل داغی بیش از حد موتور یخچال می‌توان به این موارد اشاره کرد: کمبود گاز مبرد، کثیفی لوله های کندانسور، وجود مشکل در فن کندانسور، دمای محیط اطراف یخچال، وجود مشکل در رله استارت و زیاد کار کردن موتور.

سر و صدای یخچال فریزر بوش

صدای ویبره مانند یخچال هنگامی اتفاق می‌افتد که پایه‌های یخچال به خوبی روی زمین ثابت نشده باشد. برای برطرف کردن این صدا از تراز بودن یخچال بر روی زمین اطمینان حاصل کنید. صدای چکه کردن به دنبال کار کردن جریان کمپرسور یخچال فریزر و جریان روغن درون آن ایجاد می‌شود و کاملا طبیعی است.

ممکن است در چرخه آب شدن یخ‌ها صدای شرشر کردن به گوش برسد. این صدا هم کاملا طبیعی و نرمال بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

اما در کنار این صداهای طبیعی، صداهای دیگری وجود دارند که از وجود مشکل در یکی از قطعات خبر می‌دهند. در صورت شنیدن این صدا ممکن است هر یک از قطعات فن کمپرسور،  فن اواپراتور، فن کندانسور، پروانه های فن یخچال، کمپرسور و رله استارت با مشکل مواجه شده باشند. جهت برطرف کردن این صداهای نامتعارف می‌توانید برای تعمیر  به نمایندگی یخچال بوش در قزوین مراجعه کنید و از خدمات آن‌ها بهرمند شوید.

برفک زدن یخچال فریزر بوش

یخچال فریزرها از نظر برفک زدن به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یخچال فریزهای با برفک و یخچال فریزرهای بدون برفک. یخچال‌هایی که برفک ندارند به سیستم دیفراست یا همان یخ‌زدایی مجهز هستند. مشاهده کردن برفک در یخچال‌هایی که از این قابلیت برخوردار هستند طبیعی نبوده و یک ایراد محسوب می‌شود.

در ادامه دلایل این مشکل را بررسی خواهیم کرد. رطوبت بالای محیط، خرابی لاستیک دور درب، وجود مشکل در ترموستات، خرابی هیتر دیفراست و وجود مشکل در سنسور دما که باعث برهم ریختن تعادل دمایی یخچال نیز می‌شود، همگی می‌توانند از دلایل برفک زدن باشند‌‌.

یخ زدن مواد غذایی در یخچال فریزر بوش

یخ زدن مواد غذایی در یخچال دلایل مختلفی دارد. از جمله این دلایل می‌توان به تنظیم نبودن دمای مناسب یخچال، چیدمان غلط در طبقات یخچال و دادن مواد غذایی در جلو یا نزدیک به فن داخلی اشاره کرد. همچنین در شرایطی که سیستم کنترل دمپر با مشکل مواجه شده باشد و باز بماند سرمای زیادی وارد شده و سبب یخ زدگی مواد غذایی می‌شود.

خرابی ترموستات یخچال که وظیفه آن کنترل دمای یخچال است، خرابی سنسور دما و خرابی برد الکترونیک هم می‌توانند از دیگر دلایل یخ زدن مواد غذایی در یخچال فریزر بوش باشد که با مراجعه به نمایندگی یخچال بوش در قزوین برطرف خواهد شد.

تعمیر یخچال بوش در قزوین

در صورتی که در یخچال فریزر بوش شما مشکلی به وجود آمد، حتما با نمایندگی یخچال ببوش تماس بگیرید و این کار را به دلیل ترس از هزینه پشت گوش نیندازید. چرا که بی‌توجهی می‌تواند سبب ایجاد آسیب‌های بیشتری شود و هزینه سنگین‌تری را به شما تحمیل کند.

جهت تعمیر یخچال در قزوین ، پس از اینکه با نمایندگی تماس گرفتید، مشکل خود را مطرح کرده و از آن‌ها درخواست کمک کنید. تیم مجرب نمایندگی یخچال بوش در قزوین در کوتاه‌ترین زمان به شما مراجعه خواهند کرد و با استفاده از قطعات اورجینال یخچال شما را تعمیر خواهند کرد.

نمایندگی یخچال بوش در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال بوش در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال بوش در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال بوش در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال بوش در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297