نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

چرا بهتر است تعمیر یخچال در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین

یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم منزل و آشپزخانه است که تصور زندگی بدون آن دیگر ممکن نیست. اما هر یخچالی حتی اگر از بهترین برندها انتخاب شود و یا به خوبی نگهداری شود، دیر یا زود در اثر استهلاک  و یا عوامل دیگر، خراب خواهد شد. جنرال الکتریک یکی از بهترین برندهای یخچال موجود در ایران است که کیفیت و کارایی بالایی دارد. اگر در قزوین زندگی می‌کنید و برای تعمیر یخچال در قزوین به دنبال کارشناس هستید، با این مقاله همراه باشید. در ادامه با مشکلاتی که برای این برند از پخچال ممکن است پیش بیاید، آشنا خواهیم شد و نیز خواهیم دانست که چه موقع باید به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین مراجعه کنیم.

عیب یابی یخچال جنرال الکتریک

در دامه رایج ترین مشکلات یخچال جنرال الکتریک را با هم بررسی می‌کنیم و خواهیم دانست که در چه زمانی مشکل جدی نیست و می‌توان به راحتی در منزل آن را رفع کرد و چه زمانی لازم است تا با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین تماس بگیرید.

1.نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین : مشکل در منبع برق

وقتی یخچال به درستی کار نمی‌کند، بهتر است اول بررسی کنید که آیا در سیم‌های یخچال قطعی وجود دارد یا خیر. همچنین درباره برق ساختمان نیز مطمئن شوید که برق به درستی در سیم‌ها جریان دارد.

منبع تغذیه عاملی است که یخچال را روشن نگه می‌دارد و آسیب به آن یخچال را از کار می‌اندازد. بنابراین، اگر منبع تغذیه آسیب دیده است، باید فورا آن را تعویض کنید. در ادامه مشکلات احتمالی که ممکن است در منبع تغذیه یخچال رخ دهد، آورده شده است.

قطعی در مدار:  این مورد می‌تواند به سلامت و کارکرد وسایل برقی آسیب بزند و بهتر است حتما بررسی شود.

گرم شدن بیش از حد:  اگر یخچال دمای مناسبی ندارد، صدای زیادی تولید می‌کند بوق نابجا می‌زند یا حتی دود از آن بلند می‌شود، باید بلافاصله با برقکار و یا مسئول نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین تماس بگیرید.

اشکال در کمپرسور: این مشکل در واقع در واقع این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در یخچال‌ها رخ می‌دهد. اگر متوجه شدید که صدایی از یخچال شما به گوش نمی‌رسد، حتما باید با یک تکنسین و یا نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین تماس بگیرید.

2. یخچال فریزر جنرال الکتریک کار نمی‌کند

وقتی یخچال فریزر جنرال الکتریک کار نمی‌کند به این معنی است که یخچال مواد غذایی داخل آن را خنک نمی‌کند. اگر از مشکلات پیش پا افتاده بگذریم، تنها راه حل این مشکل باز کردن دستگاه و بررسی دمای کویل‌ها است. قرار دادن دماسنج در سیم‌پیچ یکی از راه‌های انجام این کار است. اگر دمای کویل‌ها زیر 35 درجه باشد، باید به فکر تعویض کویل ها باشید. در این مورد اگر ساکن قزوین هستید، باید کار را به کارشناسان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین بسپارید.

3. غذاها و مواد غذایی در یخچال زود فاسد می‌شوند.

مسئله نگهداری مواد غذایی زمانی به وجود می‌آید که که یخچال آن طور که باید کار نمی‌کند و دمای مواد غذایی را به دستی پایین نمی‌آورد. علل این مشکل ممکن است موارد زیر باشد:

  • منبع تغذیه به درستی کار نمی‌کند.
  • سنسور دما به درستی کار نمی‌کند.
  • رطوبت داخل یخچال خیلی زیاد است.
  • فن به درستی کار نمی‌کند.

4. نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین : یخچال جنرال الکتریک روشن نمی‌شود

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال‌ها، روشن نشدن ان است. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد:

  • منبع تغذیه ممکن است معیوب باشد یا به درستی وصل نشده باشد.
  • ممکن است لازم باشد کویل‌های کندانسور را در یخچال خود تمیز کنید.
  • این امکان وجود دارد که یخ ساز یخچال شما دچار مشکل شده باشد.
  • ممکن است فریزر خیلی سرد باشد.
  • ممکن است یخچال شما بار اضافی داشته باشد.
  • برق به درستی به یخچال نمی‌رسد و یا برق دستگاه دچار اشکال شده باشد.
  • ممکن است موتور فن کار نکند.

همه این شرایط می‌تواند باعث شود یخچال جنرال الکتریک شما اصلا روشن نشود. برخی از موارد را خود شما در منزل می‌توانید چک کنید اما اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین تماس بگیرید.

5. آب سردکن یخچال جنرال الکتریک کار نمی‌کند

اگر آب سردکن کار نمی‌کند، بررسی کنید که آیا مشکلی در فیلتر یا اتصالات وجود دارد. اگر فیلتر مسدود شده باشد یا به درستی کار نکند، ممکن است باعث نشتی و ورود آب به داخل دستگاه شود. برای رفع این مشکل، باید فورا این قطعه را تعویض کنید.

رایج ترین مشکل در زمانی که آبسردکن آب سرد تولید نمی‌کند ممکن است پیش آمده باشد، معیوب بودن شیر آب سردکن است. برای رفع این مشکل:

  • دکمه مرکز آبریز را فشار دهید و نگه دارید تا روشن شود.
  • اگر آب از آبریز خارج نمی‌شود، شیر آب را از نظر گرفتگی بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که در لوله آب، نشتی وجود ندارد.
  • در صورت خرابی یا فرسودگی، آب سردکن را تعویض کنید.
  • اگر ساکن قزوین هستید، با یک متخصص نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین  تماس بگیرید.

6. یخچال جنرال الکتریک یخ زدایی فریزر را به خوبی انجام نمی‌دهد

اگر با یخ زدایی یخچال جنرال الکتریک خود مشکل دارید، ابتدا باید چند نکته را بررسی کنید:

  • مطمئن شوید که دما به درستی تنظیم شده است و تایمر یخ زدایی روشن است.
  • بررسی کنید که آیا چرخه یخ زدایی روشن است یا خیر.
  • همچنین، بررسی کنید که آیا یخچال شما دارای موانعی است که ممکن است مانع از تکمیل چرخه یخ زدایی شود.

7. نشت آب

نشت آب از کندانسور یخچال یکی از رایج‌ترین مشکلات یخچال است. خرابی کویل‌ها می‌توانند باعث ایجاد آن در سیم پیچ کندانسور شوند. در این شرایط کویل‌ها فرسوده شده و شکننده شده‌اند و  این موضوع باعث و نشت آب از آن‌ها می‌شود. بهترین راه برای رفع این مشکل، تمیز کردن و تعویض کویل‌ها است. می‌توانید کویل‌های جایگزین را در فروشگاه های لوازم خانگی پیدا کنید.

8. نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین : خرابی سنسور دما

سنسور دما یک قطعه الکترونیکی است که دمای داخل یخچال را تشخیص داده و تنظیم می‌کند. این بخش، با تغییر سرعت کمپرسور، به تنظیم محیط یخچال کمک می‌کند.

بنابراین، خرابی سنسور دما، می تواند باعث شود یخچال خیلی گرم یا سرد شده یا حتی اصلا کار نکند.

نمایندگی-تعمیرات-یخچال-جنررال-الکتریک-در-قزوین

دستورالعمل تعمیر:

برای تعویض سنسور دما مراحل زیر توسط تعمیرکار انجام می‌شود:

  • کلید برق را خاموش کنید و دوشاخه را جدا کنید.
  • با بلند کردن دو زبانه پایین سمت راست، پانل را بردارید. در حالی که می‌توانید از پیچ گوشتی برای جدا کردن پیچ های نگهدارنده پنل در کنار هم استفاده کنید.
  • وقتی که پانل خاموش است، می‌توانید سنسور دما را با بیرون کشیدن آن از پشت یخچال خارج کنید.
  • حسگر را با الکل تمیز کنید تا مطمئن شوید که کثیف نیست.
  • سنسور را در صورت خرابی تعویض کنید. برای انجام این کار اگر در شهر قزوین سکونت دارید، با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297