نمایندگی یخچال دوو در قزوین

چرا بهتر است تعمیر یخچال دوو در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال دوو در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال دوو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال دوو در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی یخچال دوو در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال دوو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال دوو در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال دوو در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی یخچال دوو در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال دوو در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر یخچال دوو در قزوین
تعمیر یخچال دوو در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال دوو در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال دوو در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال

خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.

یخچال آب می‌دهد

در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال

آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده

این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.

صدای غیرمعمول یخچال

در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)

لامپ یخچال روشن نمی‌شود

می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد

نمایندگی یخچال دوو در قزوین

تعمیر یخچال دوو در قزوین، موضوع بحث ما در این مقاله است. یکی از پرکاربردترین وسایل مهم و ضروری در خانه، یخچال است که جایگاه ویژه‌ای را در آشپزخانه دارد. امروزه در میان یخچال‌های موجود در بازار، یخچال‌های دوو به دلیل استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز در ساختارشان، از محبوبیت بالایی برخوردارند و بیشترین میزان فروش را داشته‌اند. ولی بااین‌حال به‌مرورزمان ممکن است دچار خرابی و آسیب شوند. در صورت بروز نقص در عملکرد یخچال دوو باید هرچه سریع‌تر به متخصصین مربوطه آن گزارش دهید تا خسارت‌های بیشتری را ایجاد نکند.

موردی که باید توجه داشته باشید این است که تعمیر یخچال خود را به هرکسی نسپارید؛ برای این کار شما باید با  نمایندگی یخچال دوو در قزوین تماس گرفته تا از تعمیر درست و تخصصی یخچال خود مطمئن شوید. به‌منظور اطمینان از تعمیر تخصصی یخچال دوو خود کافی است با ما تماس بگیرید. ما با داشتن تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای در این زمینه می‌توانیم در کمترین زمان ممکن و با قیمت باورنکردنی و ارائه ضمانت دستگاه شما را تعمیر کنیم.

نحوه انتخاب معتبرترین تعمیرگاه یخچال دوو در قزوین

انجام تعمیرات و سرویس‌دهی مرتبط با یخچال دوو از حساسیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان به هرکسی در این مورد اعتماد کرد. برای انتخاب مورد اعتماد ترین تعمیرگاه یخچال دوو در قزوین توجه کنید که تعمیرکاران آن نمایندگی یخچال نه‌تنها باید از دانش و مهارت بالایی در زمینه نحوه عملکرد یخچال و وظایف اجزا مختلف آن برخوردار باشند، بلکه باید تجربه بالایی در زمینه سرویس و تعمیرات داشته باشند. با درنظرگرفتن این دو فاکتور مهم شما قطعاً انتخاب درستی را در این زمینه خواهید داشت.

ویژگی‌ نمایندگی یخچال دوو در قزوین

  • داشتن تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب در زمینه تعمیر یخچال دوو
  • ارائه بهترین خدمات، 24 ساعته و در هر نقطه از قزوین
  • ارائه گارانتی خدمات
  • استفاده از قطعات اصل برای تعمیر توسط نمایندگی یخچال دوو در قزوین
  • تعمیر با حداقل هزینه و بیشترین کیفیت

تعمیر تخصصی (تعمیر یخچال دوو در قزوین)

هنگامی که یکی از لوازم‌خانگی شما دچار خرابی می‌شود قطعاً دوست دارید که پس از تعمیر مانند روز اول کار کند. برای تعمیر تخصصی یخچال دوو باید اقدامات زیر را انجام دهید تا دیگر نگران نباشید.

  • در گام اول شما باید با نمایندگی یخچال دوو در قزوین تماس بگیرید تا تعمیرکار مربوطه به محل شما اعزام گردد.
  • در گام دوم تعمیرکار باید بتواند عیب یخچال را بادقت و به‌درستی تشخیص دهد. اگر تعمیرکار نتواند عیب‌یابی یخچال شما را به‌درستی انجام دهد، آسیب‌های بسیاری به یخچال شما وارد خواهد شد.
  • در گام سوم باتوجه‌به ایرادی که یخچال دارد، تعمیرکار راه‌حل و هزینه تعمیر را مطرح کند.
  • در مرحله آخر تعمیرکار باید یخچال را بادقت بالایی تعمیر کند. گاهی تعمیرکار به دلیل دانش بالایی که دارد عیب و راه‌حل را به‌درستی تشخیص می‌دهد ولی به‌خاطر مهارت پایین، نمی‌تواند به طور کامل و درست یخچال را تعمیر کند؛ بنابراین، شرط انجام تمامی این مراحل انتخاب درست یک تعمیرگاه یا نمایندگی یخچال دوو مطمئن و مجاز است.

نکات لازم در خصوص نگهداری یخچال دوو

– در صورت مشاهده هرگونه خرابی در یخچال خود حتماً باید با تکنسین نمایندگی یخچال دوو در قزوین تماس بگیرید.

– برای نصب و راه‌اندازی یخچال فریزر خود حتماً از سرویس‌کار یخچال دوو بخواهید که به منزل شما بیاید و دستگاه شما را به‌درستی راه‌اندازی کند.

– دستگاه خود را باید در یک مکان صاف قرار داده و یخچال را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که پایه‌های آن ثابت و بدون حرکت باشند.

– بعد از اینکه یخچال خود را نصب کردید به مدت 2 ساعت روشن نکنید.

– حتماً به‌صورت دوره‌ای، مثلاً هفته‌ای یکبار درون دستگاه خود را با یک دستمال مرطوب کاملاً تمیز کنید.

تعمیر یخچال دوو در قزوین در محل

موردی که حتماً باید توجه داشته باشید این است که در صورت  نقص در یخچال دوو به‌هیچ‌وجه آن را جا‌به‌جا نکنید زیرا ممکن است خرابی آن جدی‌تر شود. فوراً با تعمیرگاه مجاز یخچال دوو در قزوین تماس بگیرید زیرا از مهم‌ترین خدمات نمایندگی یخچال دوو در قزوین تعمیر در محل است. به اینصورت که پس از تماس شما و گزارش خرابی یخچال، ما بهترین و مناسب‌ترین تعمیرکار را خیلی سریع به محل شما اعزام می‌کنیم.

پس از برسی و عیب‌یابی، یخچال شما در محل به‌گونه‌ای تعمیر می‌شود که دیگر دچار خرابی نشود و مانند روز اول کار کند. پس اگر یخچال شما دچار خرابی شده است تا دیر نشده با نمایندگی یخچال دوو در قزوین تماس گرفته، با بی‌‌نظیرترین و ماهر‌ترین تکنسین‌ها مشورت کنید و بهترین راه را انتخاب کنید.

نمایندگی یخچال دوو در قزوین : موارد موردنیاز به تعمیر‌کار یخچال دوو:

منجمد نکردن مواد غذایی موجود در فریزر – یکسره کارکردن یخچال – خراب‌شدن لاستیک دور درب –

داغ کردن مداوم موتور – دیفراست نکردن – کار نکردن فن – خراب‌شدن صفحه دیجیتالی – ازکارافتادن سنسور یخچال

 

سرویس‌های یخچال دوو

باتوجه‌به هزینه‌های بالایی که زندگی‌های امروزی به همراه دارند، نگهداری و سرویس لوازم‌خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت کوتاهی در این مورد، خسارت‌ها و هزینه‌های بالایی را متحمل خواهید شد. پس سرویس به‌موقع یخچال باید موردتوجه قرار گیرد تا هم طول عمر مفید یخچال و هم کارایی آن افزایش یابد. سرویس یخچال دوو شامل مواردی است که به‌صورت مداوم در راستای حفظ سلامت و جلوگیری از خرابی یخچال صورت گیرد. با انجام این موارد، شما همیشه از سلامت یخچال خود مطمئن هستید و اگر کوچک‌ترین مشکلی ایجاد شود، سریع آن را برطرف می‌کنید.

سخن پایانی: چرا تعمیر یخچال دوو خود را به ما بسپارید؟

بدون شک ما برای تعمیر یخچال در قزوین و سرویس یخچال دوو شما بهترین و قابل‌اعتمادترین گزینه هستیم. از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مزایای ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ارائه باکیفیت‌ترین خدمات

باتوجه‌به اینکه ما معتبر‌ترین نمایندگی یخچال دوو در قزوین هستیم، پس از تماس شما، تعمیرکاران ما خیلی سریع به محل برای تعمیر و سرویس اعزام می‌شوند.

• تعمیر با کم‌ترین هزینه

ما به شما قبل از تعمیر یخچال مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین هزینه را پیشنهاد می‌کنیم. در صورت رضایت شما یخچال را تعمیر کرده و سپس هزینه را دریافت می‌کنیم.

• اولویت ما تعمیر به‌جای تعویض است

اولین اولویت ما تعمیر قطعات یخچال است و درصورتی‌که تعمیر قطعه به نفع شما نباشد، اقدام به تعویض آن می‌کنیم.

• استفاده از قطعات اورجینال

درصورتی‌که تعمیرکار احتیاج به تعویض یکی از قطعات یخچال را داشته باشد، صد‌در‌صد از قطعه اورجینال و اصل استفاده می‌شود.

• استخدام تعمیرکاران باتجربه در نمایندگی یخچال دوو در قزوین

مرکز تعمیر یخچال دوو تنها دارای تعمیرکارانی با دانش، مهارت و تجربه بالا در زمینه تعمیر یخچال دوو در قزوین است که قادر به تعمیر انواع مدل‌های یخچال دوو هستند. همچنین افراد  ما در طول سال چندین بار در دوره‌های تخصصی یخچال دوو شرکت می‌کنند تا بتوانند بهترین‌ خدمات نمایندگی یخچال دوو در قزوین را برای شما فراهم کنند.

نمایندگی یخچال دوو در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال دوو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال دوو در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال دوو در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال دوو در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال دوو در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

  1. روح الله جعفری نژاد

    سلام خسته نباشید یخچال ما نوار دور دربش خراب شده و در بسته نمیشه قیمت نوار دور درب چقدر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297