تعمیر یخچال در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک
گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، قزوین تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال
خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.
یخچال آب می‌دهد
در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال
آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده
این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.
داغ شدن بیش از حد موتور یخچال
مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.
صدای غیرمعمول یخچال
در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)
لامپ یخچال روشن نمی‌شود
می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر یخچال در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

تعمیر یخچال در قزوین

کم شدن سرعت رشد باکتری ها و قارچ ها دلیل اصلی اختراع یخچال بود. در دمای پایین می توان فاسد شدن غذا، میوه، سبزی و دارو را به تعویق انداخت. به همین جهت، یخچال ها با انتقال هوای گرم از داخل به خارج از محیط یخچال، کابین دستگاه را خنک می‌کنند. در طی سالهای اخیر تکنولوژی های گوناگونی توسط برندهای مختلف به یخچال اضافه شده است. به همین دلیل، کار تعمیر این دستگاهها نیز پیچیده و تخصصی شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم از انواع تکنولوژی های این دستگاهها و تعمیر یخچال در قزوین بگوییم. اگر شما هم به دنبال تعمیرکار بادانش و باتجربه برای تعمیر دستگاه خود هستید، کافیست با شماره‌ی 02891011297 تماس بگیرید.

نگهداری از یخچال

برای این که یخچال شما به مرحله تعمیر نرسد، چند کار ساده را انجام دهید. این کارها علاوه بر افزایش طول عمر، سبب بالا رفتن راندمان یخچال شما می‌شود.

  • کویل و کندانسور را در آغاز هر نیم سال تمیز کنید. این کار را با یک قلم مو درشت انجام دهید. کویل های کندانسور مسئول حذف گرما از یخچال و فریزر هستند. وقتی که گرد و غبار و کثیفی به کویل بچسبد، برای یخچال و فریزر حذف گرما سخت تر می شود در نتیجه مصرف انرژی افزایش پیدا می کند. 
  • یخچال را هر هفته یا در بدترین حالت هر ماه کاملا تمیز کنید. برای تمیز کردن دستگاه، از پارچه ای که با آب گرم خیس کرده اید استفاده کنید. تمیزکننده کار را ساده تر می کند و لکه ها و کرم های چسبنده را بدون چربی زیادی از بین می‌برد.
  • غذا را خیلی داغ داخل یخچال قرار ندهید. این کار باعث رطوبت گرفتن یخچال می‌شود و سرد کردن این غذاها انرژی زیادی نیز می‌برد.
  • جلوی فن های داخل دستگاه که در قسمت عقبی طبقات دیده می‌شوند، وسایل بزرگ که کل فضای جلوی فن را اشغال کند، قرار ندهید تا جریان هوا برقرار بماند.
  • واشر مهر و موم لاستیکی است که بیرون درب یخچال و فریزر است. این قسمت، کار مهمی در از بین بردن هوای گرم انجام می دهد. آن را به طور دوره ای با یک پاک کننده مانند اسپری غلیظ شده گوگان تمیز کنید.
  • فیلتر تصفیه آب و یخساز را سر وقت عوض کنید.

با رعایت این موارد می‌توانید از هزینه های گزاف و تعمیرات پیچیده برای دستگاه خود جلوگیری نمایید.

تعمیر یخچال در قزوین

مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک ، برای تعمیر یخچال در قزوین، بهترین تکنسین ها، با حداقل هشت سال سابقه تعمیرات موفق یخچال را انتخاب کرده تا خیال همشهریان بابت انجام تعمیرات با کیفیت آسوده باشد. ترجیح تعمیر قطعات به جای تعویض آنها، انجام تعمیرات در محل، استفاده از قطعات یدک فابریک و تصمین خدمات توسط تکنسین از دیگر مزایای تماس با شماره‌ی 02891011297 ، برای تعمیر یخچال در قزوین است.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال  در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297