نمایندگی یخچال کنوود در قزوین

چرا بهتر است تعمیر یخچال کنوود در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال کنوود در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی یخچال کنوود | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال کنوود در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی یخچال کنوود در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال کنوود در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال کنوود در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال کنوود در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی یخچال کنوود در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال کنوود در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر یخچال کنوود در قزوین
تعمیر یخچال کنوود در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال کنوود در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال کنوود در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال

خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.

یخچال آب می‌دهد

در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال

آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده

این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.

صدای غیرمعمول یخچال

در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)

لامپ یخچال روشن نمی‌شود

می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد

نمایندگی یخچال کنوود در قزوین:

یخچال ها از مهمترین وسیله ها در خانه‌ها و آشپزخانه‌ها می باشد.  همان طور که می دانید بدون وجود یخچال ها مواد غذایی فاسد و غیر قابل استفاده می شوند. به سبب مهم بودن یخچال فریزر ها، در هر خانه ای حداقل یک عدد یخچال برای سالم ماندن مواد غذایی وجود دارد.

یخچال کنوود یکی از یخچال های با کیفیتی است که در بازار ها به فروش می رسد. این یخچال در کارخانه ها با امکانات ویژه ای تولید و به بازار های فروش عرضه می شود. در برخی مواقع در یخچال کنوود نقص ها و ایراد هایی به وجود می آید که در این صورت شما می توانید از نمایندگی یخچال کنوود در قزوین کمک بگیرید. تعمیر یخچال کنوود در قزوین توسط تیم خبره و با تجربه ای انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰

نمایندگی-یخچال-کنوود-در-قزوین

نقص ها و خرابی های یخچال کنوود:

همانطور که پیش از این ذکر شد ممکن است در یخچال کنوود نقص ‌ها و ایراد هایی مشاهده کنید در صورتی که این ایرادها جزئی باشند توسط مردم عادی قابل رفع شدن و تعمیر می باشند اما در اغلب موارد ایرادهای یخچال و به طور کلی لوازم و وسایل دیجیتال بسیار تخصصی می باشد که لازم است برای تعمیر آن ها از متخصصان و کارشناسان این امر کمک بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰

دارندگان و کاربران یخچال کنوود می توانند در صورت مشاهده نقص و خرابی در دستگاه خود از متخصصان و کارشناسان با تجربه در این امر کمک بگیرند. نمایندگی یخچال کنوود در قزوین شما را در زمینه تعمیر وسیله های خود از جمله یخچالی کنوود یاری می‌رساند. تعمیر یخچال کنوود در قزوین در این نمایندگی توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه انجام می‌شود. برخی از نقص ها و ارور های یخچال کنوود به شرح زیر می باشد.

ارور یا کد خطا E0 در یخچال کنوود:

زمانی این ارور یا کد خطا بر روی صفحه نمایشگر یخچال شما نمایش داده می‌شود که ایراد یا نقصی در سنسور یا حسگر فریزر وجود داشته باشد. برای رفع این ارور لازم است سنسور دیفراست را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نقص یا ایراد آن را تعمیر و یا تعویض کنید.  اگر پس از انجام این اعمال ارور برطرف نشد لازم است از متخصصان کمک بگیرید. نمایندگی یخچال کنوود در قزوین به شما در این امر یاری می رساند.

تعمیر یخچال توسط نمایندگی یخچال کنوود در قزوین با ارور یا کد خطا E1:

این کد خطا نیز همانند ارور قبل بیانگر این موضوع می باشد که سنسور یا حسگر دیفراست دستگاه شما دچار ایراد شده است. از نشانه‌های این ارور می ‌توان به آب نشدن برفک های یخچال اشاره کرد. همچنین در این ارور دمای یخچال به مدت طولانی زیر صفر درجه سانتیگراد می باشد برای رفع این کد خطا لازم است سنسور یا حسگر دیفراست را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعویض و یا تعمیر کنید.

ارور یا کد خطا E3 در یخچال کنوود:

این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر یخچال کنوود نمایش داده می‌شود که ایراد و یا نقصی در سنسور یا حسگر بین یخچال و فریزر دستگاه شما وجود داشته باشد به این صورت که این سنسور عملکرد خود را به درستی انجام نمی دهد برای رفع این ارور و کد خطا پیشنهاد می شود سنسور را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده نقص و یا ایراد جدی، آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

 شما می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی یخچال کنوود در قزوین کمک بگیرید. تعمیر یخچال کنوود در قزوین توسط کارشناسان و متخصصان خبره این نمایندگی صورت می‌پذیرد.

تعمیر-یخچال-کنوود-در-قزوین

ارور یا کد خطا E4  در یخچال کنوود:

‏این ارور بیانگر و نشانگر این موضوع می باشد که المنت گرماده دستگاه دچار ایراد شده است برای رفع این ارور پیشنهاد می‌شود المنت گرماده دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده نقص یا خرابی در آن، آن را تعمیر و یا تعویض کنید همچنین این امکان وجود دارد که به علت خرابی و نقص در ترمودیسک یخچال کنوود این ارور نمایش داده شده باشد. بنابراین لازم است ترمودیسک دستگاه را نیز با دقت چک کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر و یا تعویض کنید. شما می‌توانید از نمایندگی یخچال کنوود در قزوین در جهت تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.

تعمیر یخچال توسط نمایندگی یخچال کنوود در قزوین با ارور یا کد خطا E8:

این ارور یکی دیگر از کد خطاهایی است که ممکن است بر روی دستگاه شما نمایش داده شود. این ارور به این معناست که سنسور یا حسگر یخ ساز دستگاه دچار ایراد و خرابی شده است. برای رفع این ارور لازم است این حسگر را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا از سلامت آن اطمینان حاصل فرمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مدار الکتریکی داخل حسگر یخ ساز دستگاه را بررسی و چک کنیم و در صورت ایراد اقدام به تعمیر آن کنید‌.

همچنین از دیگر علل به وجود آمدن این کد خطا می توان به ایراد در برد الکترونیکی یخچال کنوود اشاره کرد شما می ‌توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی یخچال کنوود در قزوین کمک بگیرید. تعمیر یخچال کنوود در قزوین توسط متخصصان و کارشناسان با تجربه ای ‌کمک بگیرید.

تعمیر یخچال توسط نمایندگی یخچال کنوود در قزوین با ارور یا کد خطا E9:

این ارور نشانگر ایراد و مشکلی در یخساز دستگاه شما می باشد این ارور زمانی به وجود می‌آید که یخ های داخل یخساز یخچال کنوود به طور کامل تخلیه نشوند و همواره مقداری یخ داخل یخساز بماند برای رفع این کد خطا پیشنهاد می‌شود یخساز را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود ایراد در آن، آن را تعویض و یا تعمیر کنید.

جمع بندی:

همانطور که پیش از آن ذکر کردیم یخچال ها از جمله مهمترین لوازم و وسایل در خانه و آشپزخانه می باشد و برای نگهداری و سالم ماندن غذاها لازم است که از یخچال ها استفاده کنید.  بدون وجود این دستگاه ها مواد غذایی فاسد شده و دیگر قابل استفاده نیستند؛ بنابراین به دارندگان و کاربران یخچال ها از جمله یخچال کنوود پیشنهاد می ‌شود در صورت مشاهده نقص و خرابی در یخچال خود سریعاً اقدام به تعمیر آن کنند تا ضررهای بیشتری را متحمل نشوند .

نمایندگی-تعمیرات--یخچال-کنوود-در-قزوین

نمایندگی های مختلفی مانند نمایندگی یخچال کنوود در قزوین وجود دارند که امکانات ویژه‌ای از جمله تعمیر و فروش یخچال را به شما عزیزان عرضه می دارند. شما می ‌توانید برای تعمیر یخچال کنوود خود از تیم تعمیر یخچال در قزوین کمک بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  زیر تماس بگیرید.

۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰

نمایندگی یخچال کنوود در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال کنوود در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال کنوود در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال کنوود در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال کنوود باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال کنوود در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال کنوود در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

  1. سلام خسته نباشید یخچال ما خنک نمیکنه از سرویسکاراتون کی میتونید بفرستید که تعمیراتشو انجام بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297