نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک در مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی آبسال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین
تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی آبسال از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مشکلات رایج جهت تعمیر لباسشویی در قزوین

سر و صدای بیش از حد

خرابی می تواند از تراز نبودن لباسشویی و یا مشکل در بلبرینگ های دستگاه باشد. 

تخلیه نکردن آب

خرابی می تواند از قسمت پمپ تخلیه باشد. اتصال صحیح و باز بودن مسیر شلنگ تخلیه را چک کنید.

آبریزش از جلوی درب

می‌تواند به علت ایراد در لاستیک دور درب باشد

نشت آب از لباسشویی

ممکن است شیر برقی یا هیدروستات لباسشویی ایرادی پیدا کرده باشند

عدم ورود آب به لباسشویی

از وصل بودن جریان آب مطمئن شوید. شلنگ ها و لوله ورودی لباسشویی بررسی شود.

روشن نشدن دستگاه

خرابی می تواند از برد اصلی دستگاه باشد ولی در این مورد باید دستگاه مورد برسی قرار گیرد 

نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین

با وجود اینکه ماشین های لباسشویی ، دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای هستند و تقریبا تمامی نیاز های کاربران را تامین می کنند ؛ اما باز هم گاهی ممکن است این وسایل شما را به دردسر بی اندازد و دچار مشکل شود. هر ماشین لباسشویی با هر برندی می تواند دارای مشکلات رایجی باشد و نیازمند نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین شود. از این رو لازم است در هر زمانی که تشخیص دادید که ماشین ظرفشویی آبسال شما به مشکل خورده است ، پیش ازاینکه از دستگاهتان از عملکرد طبیعی خود خارج شود با نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین و با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

برند آبسال

برند آبسال یکی از چندین برند ایرانی است که چندین سال است مهمان خانه های ایرانی می باشد و با کیفیت و ساخت اصولی خود ، به فروش بی نظیری در حوزه خرید و فروش لازم خانگی رو به رو شده اند. این کمپانی در سال 1956 تاسیس شد و به تولید لوازمی چون : کولرهای آبی، بخاری ‌های گازسوز، اجاق گاز، ماشین ‌های ظرف‌ شویی و لباسشویی پرداخت.

اما ماشین لباسشویی همین برند خوش نام و با کیفیت نیز ممکن است گاهی به مشکل بخورد و نیازمند تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین بشود . در این صورت بهتر است با نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین  در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی آبسال  توسط  تعمیرکار قزوین تکنیک آبسال چقدر زمان می برد؟

تصور زندگی هر کدام از ما بدون داشتن ماشین لباسشویی به خصوصی در فصول گرم سال امری تقریبا غیر ممکن خواهد بود ، به همین دلیل هم اولین پرسشی که پس از مراجعه تعمیرکار تعمیر لباسشویی در قزوین  به محل مطرح می شود در مورد مدت زمان انجام فرایند تعمیرات خواهد بود ، اگر این موضوع که تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال  چقدر طول می کشد برای شما هم مطرح است به شما توصیه می کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

پس از ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی  در سایت نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین ، تعمیرکار این مرکز موظف است تا در کمتر از چند ساعت خود را به منزل شما برساند ،  پس از اتمام فرایند عیب یابی و تشخیص هزینه تعمیرات برای شما فرایند تعمیر آغاز خواهد شد.

البته که برای تعمیرات نمی توان زمان مشخصی را مشخص کرد، چرا که مدت رفع عیب بستگی به ایراد موجود در دستگاه شما دارد، اما حداکثر زمانی که برای تعمیرات دستگاه شما لازم است 3 ساعت خواهد بود.

تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

ماشین های لباسشویی به علت گرانی و همچنین پیچیده بودن فرایند تعمیرات آن ، امری است که حتما باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا از خرابی های مجدد دستگاه جلوگیری گردد. این کار تنها توسط  تعمیرکار متخصص قابل انجام است و فرد غیرمتخصص نمی تواند به درستی به عیب یابی و تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین  بپردازد. ما در نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین ،  دارای تعمیرکاران مجربی هستیم  که می توانند دستگاه شما را به بهترین شکل تعمیر کنند . از جمله مشخصه هایی که تعمیرکاران ما دارند ، موارد زیر می باشد:

  • تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین ،  دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال  در محل و منزل شما می باشد.
  • تکنسین این مجموعه می تواند در سریع ترین زمان ایراد دستگاه شما را تشخیص داده و با بالاترین کیفیت به تعمیر آن بپردازد.
  • تعمیرکار تعمیر لباسشویی  آبسال در قزوین ، تنها از قطعات فابریک و اصلی برای تعویض قطعات دستگاه شما استفاده  می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین  با رعایت نکات بهداشتی و اصول مشتری مداری به عیب یابی و تعمیر لباسشویی آبسال در محل می  پردازد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آبسال چیست و چگونه می توان به تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین پرداخت؟

از جمله مواردی که باید به آن دقت کنید ابن است که هر ماشین لباسشویی با هر برندی که باشد مشکلات رایج و خاص خودش را دارد که تعمیرکاران با توجه به نوع مشکلی که برای ماشین لباسشویی شما پیش می آید به تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین می پردازند.

از متداول ترین پرسش هایی که برای هر کاربری که با این دستگاه ها کار می کند  پیش می آید  و همچنین مشکلات رایج لباسشویی آبسال عبارتند از:

  • چرا لباسشویی آبسال کار نمی کند؟
  • دلیل نشتی آب از لباسشویی چیست؟
  • برای تعمیرات لباسشویی آبسال باید از کجا اقدام کنیم؟
  • چرا لباسشویی آبسال آب را تخلیه نمی کند؟
  • علت لرزش در لباسشویی از چست؟
  • دلیل سر و صدای زیاد لباسشویی آبسال از کجاست؟

علت اینکه ماشین لباسشویی آبسال روشن نمی شود و از کار افتاده است چیست و چگونه می توان به تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین پرداخت؟

بهتر است بدانید که مشکل روشن نشدن لباسشویی آبسال ، ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به علت عدم توازن بار به وجود می آید ، برای رفع مشکل لباس ها را یکنواخت داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس ها را پخش کنید ، و مجددا دستگاه را راه اندازی کنید ، اگر مشکل برطرف نشد ممکن است ایراد از برد دستگاه و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، این یک مشکل تخصصی است و برای برطرف شدن آن می توانید با کارشناسان نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین تماس گرفته تا از دستگاه شما بازدید و عیب یابی شود و در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین بپردازید.

علت اینکه لکه هایی بر روی لباس ها بعد از شست و شو باقی می ماند چیست؟

اگر لباس های شما قبل از شست  و شو دارای لکه بوده و بعد از شست و شو همچنان لکه باقی مانده است ، ممکن است لکه با شست و شوی آب و مواد شوینده پاک نشود ، و نیاز به یک حلال داشته باشد ، ولی اگر بعد از شست و شو این لکه ها به وجود آمده است ، احتمال دارد دلیل آن نشت روغن از موتور ماشین لباسشویی آبسال باشد، برای رفع مشکل باید موتور دستگاه سرویس شود و یا در صورت نیاز به نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین مراجعه شود.

نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی آبسال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی آبسال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی آبسال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297