تعمیر تلویزیون در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

تعمیر تلویزیون در قزوین

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. این مرکز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر
خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.
صدای غیرطبیعی
خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.
خاموش و روشن شدن
خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.
روشن نشدن تلویزیون
خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

تعمیر تلویزیون در قزوین

تلویزیون یکی از مهم ترین وسیله های سرگرمی در قرن اخیر بوده است. دلایل متعددی دلیل بر لزوم وجود حداقل یک تلویزیون در اکثر منازل شده است. تلویزیون وسیله انتقال اخبار و اطلاعات، دیدن مراسم های ورزشی و ایونت های بزرگ هنری، فرهنگی و اجتماعس است. علاوه بر همه این موارد، در دهه های اخیر تبدیل به وسیله پخش برای کنسول های بازی شده است. همه این دلایل سبب به وجود آمدن تکنولوژی های جدید در این دستگاهها می‌شود. تکنولوژی هایی که در صورت بروز مشکل و خرابی در تلویزیون، کار تعمیر آن را نیز سخت می‌کند. به همین دلیل، برای تعمیر این دستگاهها لازم است از فرد متخصص و معتبر استفاده کنید. به همین دلیل، در این مقاله به ارائه نکات مهم و تخصصی نگهداری و تعمیر تلویزیون پرداخته ایم. شما نیز، برای تعمیر تلویزیون در قزوین توسط  فرد متخصص و ماهر می توانید با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰  تماس بگیرید.

نکات مهم نگهداری و تعمیر تلویزیون در قزوین

اگر از تلویزیون درست مراقبت شود، می‌توانید از رسیدن این دستگاهها به مرحله پر هزینه تعمیر، جلوگیری کنید. در ادامه تعدادی از مهم ترین نکات برای نگهداری درست از تلویزیون را با هم می‌خوانیم.

  • در ابتدا ذکر این نکته لازم است که چرخه عمر مفید تلویزیون بشته به نوع دستگاه، در حدود شصت تا هفتاد هزار ساعت است و پس از گذشت این زمان عمر مفید تلویزیون تمام می‌شود و احتمال دارد شاهد به وجود آمدن خرابی های مختلف در دستگاه خود باشید. برای طولانی کردن عمر دستگاه، تنها زمانی که می خواهید آن را تماشا کنید، روشنش کنید و در بقیه مواقع مثل زمانی که در گوشی هستید یا روزنامه می‌خوانید، حتما تلویزیون را خاموش کنید.
  • تلویزیون خود را مستقیما به برق نزنید و حتما دستگاه را به محافظ برق وصل کنید. در این صورت، از رسیدن آسیب جدی به وسایل منزل از جمله تلویزیون، به دلیل نوسانات شدید برق جلوگیری خواهید کرد.
  • کار تمیز کردن تلویزیون را به صورت هفتگی انجام دهید. گرد و غبار تاثیر منفی زیادی در طول عمر قطعات دستگاه دارد. به کمک مواد نانو و ضدالکتریسته صفحه تلویزیون را تمیز کنید. از شستن ال سی دی تلویزیون با آب خودداری کنید و پایه ها و قسمت بالایی آن را نیز، به کمک دستمال نمدار پاک کنید.
  • هنگام حمل و نقل تلویزیون، تا حد امکان از دستگاه مراقبت کنید. آسیب دیدن پنل و ال ای دی و تعمیر تلویزیون در قزوین، هزینه تعمیر بسیار سنگینی دارد.
  • کنتراست و نور تلویزیون را درست تنظیم کنید. اگر نور تلویزیون خیلی زیاد باشد، هم عمر بک لایت ها که ال ای دی های کوچک پشت صفحه تلویزیون هستند و نور صفحه را تامین می‌کنند کم می‌شود و هم برای چشم های خودتان مضر است.
  • وسایل نوک تیز و مغناطیسی را نردیک دستگاه نگذارید. این وسایل قادرند به تلویزیون شما آسیب جدی وارد کنند.
  • تلویزیون را به دیوار نچسبانید تا فضای کافی برای تهویه را داشته باشد. همین طور از قرار دادن دستگاه در مکان های خیلی گرم یا سرد و در معرض نور مستقیم خورشید نیز پرهیز کنید.

برای تعمیر تلویزیون در قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

ایرادات رایج و تعمیر تلویزیون در قزوین

دلایل مختلفی مانند روشن نشدن تلویزیون، پریدن تصاویر، خرابی برد، پنل، صفحه نمایشگر دستگاه، سوختن اسپیکرها، سوختن پیکسل های تلویزیون و … ممکن است منجر به خرابی تلویزیون شوند و کاربر را مجبور به تعمیر این دستگاهها کنند. در برخی موارد مانند ایراد در برد کار تعمیر پیچیده تر و در برخی موارد مانند آسیب دیدن پنل، تعمیر غیرممکن است و باید قطعه مورد نظر به صورت کامل تعویض گردد. در تمام این موارد کار تعمیر باید با توجه به برند دستگاه و توسط تعمیرکار مجاز همان برند به صورت تخصصی انجام پذیرد. برای تعمیر تلویزیون در قزوین به صورت تخصصی و توسط تعمیرکار دوره دیده و آشنا به دستگاه شما با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

ما در قزوین تکنیک ، با استفاده از مجرب ترین افراد آموزش دیده و آشنا به مسائل ریز و درشت تعمیر دستگاه شما، کیفیت خدمات تعمیر تلویزیون در قزوین را تا بیشترین حد ممکن ارتقا داده‌ایم. علاوه بر این ، تمام خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار مجرب و با دانش تضمین شده و در تعمیر دستگاه شما از قطعات یدک فابریکی دستگاه استفاده می شود. برای استفاده از این خدمات کافیست با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰  تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.این مرکز در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297