نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک در مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی ال جی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی ال جی از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین
تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی ال جی از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مشکلات رایج جهت تعمیر لباسشویی در قزوین

سر و صدای بیش از حد

خرابی می تواند از تراز نبودن لباسشویی و یا مشکل در بلبرینگ های دستگاه باشد. 

تخلیه نکردن آب

خرابی می تواند از قسمت پمپ تخلیه باشد. اتصال صحیح و باز بودن مسیر شلنگ تخلیه را چک کنید.

آبریزش از جلوی درب

می‌تواند به علت ایراد در لاستیک دور درب باشد

نشت آب از لباسشویی

ممکن است شیر برقی یا هیدروستات لباسشویی ایرادی پیدا کرده باشند

عدم ورود آب به لباسشویی

از وصل بودن جریان آب مطمئن شوید. شلنگ ها و لوله ورودی لباسشویی بررسی شود.

روشن نشدن دستگاه

خرابی می تواند از برد اصلی دستگاه باشد ولی در این مورد باید دستگاه مورد برسی قرار گیرد 

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین

تمامی تکنولوژی های امروز علاوه بر اینکه کارهای روزمره را برای نسل ما بسیار آسان تر کرده اند ، در صرفه جویی کردن در زمان ما نیز بسیار تاثیر گذار هستند. اما مشکلی که باید با آن سرو کار داشته باشیم این است که در صورت عدم نگهداری و مراقبت درست از این وسایل ، باید هزینه هنگفتی برای تعمیر و برگرداندن آن ها به روال سابقشان پرداخت کنیم. لذا مهم است که راه کارهایی در زمینه نگهداری درست و صحیح ان ها یاد بگیریم. در ادامه این مقاله ، علاوه بر بررسی انواع مشکلات رایج لباسشویی ال جی ، به شناخت انواع این مشکلات خواهیم پرداخت و همچنین چگونه می توانید در صورتی که ماشین لباسشویی شما به مشکل خاصی بر نخورده باشد ، با رعایت مراتب احتیاط ، در منزل به تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین بپردازید.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر لباسشویی ال جی در محل

بیشتر کاربران به این علت تعمیر لباسشویی در قزوین را به تاخیر می اندازند که از صدمه دیدن و خراب شدن دستگاه خود در حین جا به جایی هراس دارند. چرا که ممکن است دستگاه به علت سنگینی ، در حین جا به جایی ، از ارتفاع سقوط کند و صدمه ببنید و یا اینکه دچار خراشیدگی شود و از نظر زیبایی آسیب ببیند. علاوه بر تمامی این مشکلات ، هزینه حمل و نقل نیز ممکن است آزار دهنده باشد. بنا براین مشکلاتی که مطرح شد ؛ طبیعی است که کاربران تمایل بیشتری نسبت به تعمیر لباسشویی ال جی در محل داشته باشند.

ما در نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین ، به دنبال راحت کردن خدمات تعمیر لباسشویی هستیم. بنابراین اکثر خدمات ما در محل انجام می گردد و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان نیست و حتی برای تشخیص نوع خرابی نیز ، تعمیرکاران در محل حضور پیدا می کنند. اگر دستگاه شما دارای کارت گارانتی می باشد ، لطفا با نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین تماس بگیرید و در غیر این صورت با تحقیق درست با بهترین مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین در تماس باشید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین : مشکلات رایج لباسشویی ال جی و تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین

همانطور که خودتان می دانید هر وسیله ای دارای مجموعه ای مشکلات خاصی است که تعمیرکار مربوط به آن دستگاه می تواند از پس تعمیرات آن برآید. لباسشویی ال جی نیز مشکلات رایجی دارد که در طول گزارش های که از سمت مشتریان شده ، به ثبت رسیده است. تعمیرکاران مجموعه قزوین تکنیک با بررسی این مشکلات ، دقیق ترین و سریع ترین راه حل ها را برای این مشکلات در نظر گرفته اند. ما در ادامه به بیان برخی از این مشکلات و همچنین در صورت امکان ، به توضیح راه حل های خانگی برای رفع آن ها خواهیم پرداخت. لذا جهت ارتباط با نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

علت اینکه ماشین لباسشویی ال جی لباس‌ها را خشک نمی کند چیست؟

گاهی ممکن است با این مشکل رو به رو شوید که لباس های شما پس از شست و شو در ماشین لباس شویی ال جی ، به درستی خشک نمی شوند. علت این موضوع می تواند از موتور دستگاه شما باشد و یا اینکه ممکن است مشکل از پوسیده بودن تسمه موتور ماشین لباسشویی ال جی و یا کلاچ پوسیده باشد. در هر صورت از دست شما کاری بر نمی آید و تنها با تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین می توانید به حل این موضوع بپردازید.

علت اینکه ماشین لباسشویی در هر چرخه به طور کامل نمی چرخد چیست؟

اگر ماشین لباسشویی در هر چرخه به طور کامل نچرخد، ممکن است موتور درایو آن خراب شده باشد، که باید عوض شود. دربعضی از ماشین لباسشویی‌ها ، گیربکس اتوماتیک کلاچ ممکن است خراب شده باشد، که باید توسط یک تکنسین از نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین بررسی و حل شود.

علت اینکه پس از شست و شو ، روی لباس ها لکه هایی به وجود می آید چیست؟

امکان دارد گاهی لباس های کثیف شما پس از شست و شو نیزتمیز نشوند و همچنان شاهد وجود لکه هایی روی آن ها شوید.

علت این موضوع می تواند وجود جرم و رسوباتی باشد که به مرور زمان در دیگ لباسشویی ایجاد شده است. برای رفع این مشکل، می توانید از جرم گیرهای مخصوص ماشین لباسشویی ال جی ، استفاده کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، دیگ دستگاه باید توسط تکنسین ها باز شود تا عمل جرم گیری و رسوب زدایی بر روی ماشین لباسشویی ال جی انجام گردد.

البته ممکن است نیازی به متخصص از نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین نباشد و مشکل فقط از این باشد که آب به اندازه کافی در درون هیتر ماشین لباسشویی ال جی گرم نشده باشد ؛ که علت این موضوع می تواند از معیوب بودن قطعاتی چون : هیتر، سنسور دما، برد الکترونیک و سیم کشی خبر دهد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین : علت اینکه ذرات پودر يا مايع شوينده روی لباس ها باقی می ‌ماند چیست؟

گاهی ممکن است پس از شست و شوی لباس های خود متوجه شوید که مقداری از ذرات پودر و یا مواد شوینده ای که استفاده کرده اید روی لباس هایتان باقی مانده است که این موضوع به معنای این است که ماشین لباسشویی ال جی شما ، مرحله آب کشی خود را به درستی انجام نداده است. این مورد می تواند به علت وجود برخی اشکالات در : رسوبی شدن صافی شیر برقی، خرابی شیر برقی، بسته شدن سوراخ های جا پودری و خرابی برد الکترونیک باشد. در صورت بروز این مشکل، دستگاه برای بررسی هر یک از قطعات ذکر شده باید مورد بازدید قرار بگیرد. جهت بررسی مشکل پیش آمده و رفع آن باید به نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در قزوین و در صورت نداشتن کارت گارنتی به مراکز معتبر تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین مراجعه فرمایید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی چیست و آیا نیازی به تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین هست یا خیر ؟

گاهی ممکن است در زمان اقدام به استفاده مجدد از ماشین لباسشویی خود موفق به روشن کردن آن نشوید. در هنگام بروز این مشکل ، بهتر است مواردی چون : برق ورودی از پریز برق ، برد الکترونیک و تایمر الکتریکی ، میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی و موتور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. ابتدا پریر دستگاه خود را با استفاده از فازمتر مورد بررسی قرار دهید و در صورت خراب نبودن آن با یک تعمیرکار تماس بگیرید و از او بخواهید تا باقی موارد را جهت تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین چک کند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ، این افتخار را دارند که اولین انتخاب شما در این حوزه باشند . چرا که رضایت مندی مشتریان عزیز ما اولین اولویت در این مسیر می باشد و در طی این سال ها تمام تلاش خود را در جهت تحقق این مهم ، کرده ایم.

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی ال جی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

0 0 رای ها
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام کامنت ها
حسینی

سلام خسته نباشید.ماشین لباسشویی من دیروز برای چهارمین بار حین انجام کار، خاموش شد بدون اینکه اصلا تنظیماتش اینطوری باشه میشه کمکم کنید که چیکار کنم
با عرض سلام، ممکن است اشکال در موتور لباسشویی و یا دوشاخه و پریز برق باشد و میکروسوئیچ درب و قفل درب خراب باشند
برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297