تعمیر ظرفشویی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیر ظرفشویی آاگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیر ظرفشویی در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ظرفشویی قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر ظرفشویی در قزوین
تعمیر ظرفشویی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ظرفشویی در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است

چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی

نشت آب از ظرفشویی

علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی

اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

تعمیر ظرفشویی در قزوین

از سال 1886 که جوزفین کاکرن، زن ثروتمند آمریکایی از اولین ماشین ظرفشویی که پایه ظرفشویی های امروزی بود، رونمایی کرد، تا امروز ماشین های ظرفشویی همه ساله شاهد پدید آمدن تکنولوژی های جدیدتر و کارآمدی بوده اند. همین تکنولوژی ها که مزایای بسیاری را در اختیار کاربران این دستگاهها قرار می‌دهند، کار تعمیر ظرفشویی را پیچیده و حساس کرده اند. به همین دلیل سپردن کار تعمیر به افراد نا وارد، می‌تواند باعث آسیب دیدن ظرفشویی و ایجاد هزینه های اضافه و بعضا گزاف برای صاحب ماشین ظرفشویی شود. در این مطلب در خصوص انواع تکنولوژی ها و ایرادات ظرفشویی و تعمیر ظرفشویی در قزوین، مطالبی را می‌خوانیم. شما نیز برای تعمیر ظرفشویی در قزوین توسط تکنسین های خبره و باتجربه می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

تکنولوژی های ماشین ظرفشویی

در سالهای اخیر برندهای معتبر تولید لباسشویی، تکنولوژی های فوق العاده‌یی را به این دستگاهها اضافه کرده‌اند که در ادامه تعدادی از آن ها را با هم مرور می‌کنیم.

قدرت بخار در ال جی: فلسفه برند ال جی مصرف پایین محصولات و بهره وری بالای آن هاست. همان طور که در سالهای آینده ال جی از اولین ماشین لباسشویی بدون آب جهان رونمایی خواهد کرد این فلسفه در ظرفشویی ال جی نیز با تکنولوژی بخار نمود پیدا کرده است.

اصطلاح  “True Steam”  ویژگی شست و شو با بخار ال چی است. یک ویژگی بسیار خلاقانه که از بخار به طرز هوشمندانه ای برای کاهش مصرف آب و برق و شستن یکنواخت ظروف خیلی کثیف استفاده می‌کند.

استفاده از بخار نه تنها مصرف آب و برق را به حداقل ممکن می رساند بلکه دیگر نیاز نیست ظرف های بسیار کثیف با لکه های سمج و چسبان را قبل از قرار دادن در ظرفشویی به مدت طولانی بخیسانید. زیرا، این قدرت بی نظیر بخار امکان شستشوی دقیق ظروف با هر سطح از کثیفی را به شما می‌دهد. وجود این فناوری خاص و قابلیت کاربردی، سبب توجیه زیاد بودن قیمت ماشین ظرفشویی ال جی با این ویژگی می‌شود.

اگر به تعمیر ظرفشویی در قزوین نیاز داشتید با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

حس ششم ویرپول: یکی از برندهای اصیل و با قدمت تولید لوازم خانگی در آمریکا ویرپول است. ویرپول امکان عیب یابی در ماشین ظرفشویی و لباسشویی را به مرحله جدیدی ارتقا داده است. در سیستم حس ششم ویرپول، پیش از خراب شدن قطعات و نیاز به تعویض آن ها، به کاربر اخطار لازم برای تعمیر یا تمیز کردن قطعه داده می‌شود.

کار تعمیر ظرفشویی در قزوین را به تکنسین های ماهر قزوین تکنیک بسپارید.

 

ماشین سنگ نشان بوش: زئولیت  (Zeolite) نوعی ماده معدنی است که رطوبت را جذب می‌کند و حرارتی تولید می کند که برای جوشاندن آب کافی است. این تکنولوژی، مختص سیستم خشک کن ماشین های ظرفشویی جدید بوش است. استفاده از زئولیت به معنای حذف سیستم المنت خشک کن است که استفاده از انرژی الکتریکی برای خشک کردن ظرف ها را به شدت کاهش می‌دهد. به کمک زئولیت ظرف ها به طور کامل و بدون لکه خشک می شود و هیچ اثری از رطوبت روی ظرف باقی نخواهد ماند. علاوه بر این، مزیت دیگر زئولیت، طول عمر بالای آن است. زئولیت بیش از 50 سال عمر می‌کند و می تواند هزاران بار بدون نیاز به تعویض، این عملیات را برای شما انجام دهد البته قیمت ماشین ظرفشویی بوش با این ویژگی چندان ارزان نیست.

بازوی پر توان سامسونگ: ویژگی Water Wall”   “در ظرفشویی سامسونگ اشاره به بازوی شوینده خطی به جای شست و شوی دورانی دارد. در بیشتر ماشین های ظرفشویی، بازو ها روی شعاع یک دایره به مرکز ماشین ظرفشویی حرکت می کنند و به این ترتیب ظرف هایی که در گوشه ها قرار داده شده اند گاهی کثیف باقی می‌مانند اما بازوهای این ماشین به شکل خطی عقب و جلو می‌رود و تمام فضای چهارگوش دستگاه را تحت پوشش قرار می دهد. این ویژگی برای شستن قابلمه ها با گوشه های گرد پنهانشان بسیار کاربردی است.

در بالا تعدادی از مهم ترین ویژگی هایی که توسط برندهای مختلف به ماشین های ظرفشویی اضافه شده است، را خواندیم. اگر از این ظرفشویی ها یا دستگاههای قدیمی تر استفاده می‌کنید، حتما برای تعمیر ظرفشویی از قطعات یدک فابریک وسیله خود استفاده کنید. برای تعمیر ظرفشویی در قزوین با استفاده از قطعات یدک اصلی و با کیفیت بالا، با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

ایرادات رایج و تعمیر ظرفشویی در قزوین

اما ایراداتی که منجر به تعمیر ظرفشویی در قزوین می‌شوند مربوط به برخی قطعات و علمکرد های دستگاه است که در ادامه با برخی از خرابی های مهم و پرتکرار دستگاه آشنا می‌شویم.

مشکل در آبگیری ظرفشویی

اگر پیش از شروع به کار ظرفشویی به میزان کافی آبگیری نکرد، باید مراحل زیر را برای رفع این ایراد طی کرد.

اولین کاری که برای رفع این مورد باید انجام شود، اطمینان از سلامت سیستم تامین آب دستگاه است. معمولا در زیر سینک و یا اطراف آن، یک لوله یا شیلنگ آب وجود دارد که به ظرفشویی متصل بوده و وظیفه تامین آب از لوله کشی خانه شما تا دستگاه ظرفشویی را برعهده دارند. بسته بودن شیر و یا وجود هر گونه پیچ و خم و انسداد و هرگونه پارگی و شکاف در این قسمت ها می‌تواند منجر به مشکل در آبگیری ظرفشویی شود.

در مرحله بعدی اطمینان حاصل کنید که فشار آب خیلی کم نباشد، زیرا شیر برقی ظرفشویی برای عملکرد صحیح خود به فشار آب مناسب نیاز دارد.

اگر اشکالی در سیستم تامین آب ظرفشویی وجود نداشته باشد، ایراد در یکی از قطعات علت آبگیری نکردن ظرفشویی است. مهمترین قطعه ای که می بایست توسط تکنسین مجرب بررسی گردد، شیر ورودی آب یا همان شیر برقی ظرفشویی است که آبگیری دستگاه توسط آن انجام می شود.

خرابی سوییچ قفل در و یا تایمر و برد دستگاه، ایرادات رایج دیگریست که در ظرفشویی پیش می‌آید و برد به این دلیل که تایید بسته بودن درب را از میکروسوییچ دریافت نمی‌کند، اجازه آبگیری و شروع به کار را به دستگاه نمی‌دهد و نیاز به تعمیر ظرفشویی در قزوین ایجاد می‌شود.

مشکل بوی بد ظروفشویی

اگر سطح داخلی و خارجی ظرفشویی به صورت مرتب تمیز شوند این مشکل دیرتر به وجود خواهد آمد. در برخی مدل‌های ظرفشویی، فیلتر خروجی دستگاه مجهز به خرد کنی است که ذرات باقیمانده در بشقاب را خرد کرده و به فاضلاب می‌ریزد. در بقیه مدل ها، باید ظرف ها را تمیز کرد و داخل ظرفشویی قرار داد. تمیز کردن فیلتر، تمیز کردن بازوهای آب‌پاش و رفع هر گونه گرفتگی در شلنگ تخلیه و اطمینان از عملکرد صحیح پمپ تخلیه مراحل بعدی رفع این مشکل است. در پایان دستگاه را روی حالت شستشوی خود قرار دهید، یا با قرار دادن محلول سرکه و جوش شیرین در طبقه پایینی دستگاه، آن را تمیز نمایید.

اگر موفق به حل مشکل نشدید، برای تعمیر ظرفشویی در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

مشکل در تخلیه آب ظرفشویی

اگر پس از پایان کار متوجه وجود آب داخل دستگاه شدید، باید شلنگ و مسیر خروجی دستگاه را بررسی کنید تا دچار انسداد نشده باشند. در مرحله بعدی، فیلتر خروج و پمپ تخلیه را بررسی کنید و از باز بودن و سالم بودن این قطعات اطمینان حاصل نمایید. برای تعمیر ظرفشویی در قزوین توسط تکنسین متخصص و کاربلد با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

مشکل کثیف شسته شدن ظرفها

یکی دیگر از مشکلاتی که بعضا منجر به تعمیر ظرفشویی در قزوین می‌شود، کثیف شسته شدن ظرف هاست. این ایراد عمدتا به دلیل بد چیده شدن ظرفها در ظرفشویی اتفاق می‌افتد. با مطالعه دفترچه راهنما، علاوه بر پیدا کردن نحوه صحیح چینش ظروف، قادر خواهید بود برنامه صحیح شستشو برای انواع ظروف با کثیفی های مختلف را نیز پیدا کنید. اگر از برنامه شستشوی ظرفشویی و چینش درست و به اندازه ظروف مطمئن هستید، لازم است با تکنسین دستگاه تماس بگیرید تا مواردی نظیر بسته نبودن فیلترها و بازوی آب پاش و سالم بودن روند ورود و خروج آب بررسی شود.

سر و صدای زیاد و تعمیر ظرفشویی در قزوین

مشکل صدای اضافه از ماشین ظرفشویی مشکل دیگریست که گاها به دلیل بد چیده شدن ظروف و برخورد آن ها به هم رخ می‌دهد. اما اگر مساله دلیل فنی داشته باشد، باید مواردی مانند گیر کردن مواردی مانند خلال دندان، تکه‌های غذا و ظروف در پروانه بالا، فرسوده شدن حلقه بلیرینگ بازوها یا کاسه نمد، لق بودن بازوها به علت خرابی در بخش میانی یا توپی آن‌ها را بررسی کرد.

در بالا تعدادی از مهم ترین موارد خرابی ظرفشویی را مطالعه نمودید. در صورتی که به دلیل وجود این ایرادات یا هر مشکل دیگری، نیاز به تعمیر ظرفشویی در قزوین، توسط تکنسین های ماهر باحداقل 8 سال سابقه کار و استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه دارید با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی  باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

0 0 رای ها
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام کامنت ها

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297