تعمیر لباسشویی در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

درباره مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

درباره مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین تکنیگ
گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مشکلات رایج جهت تعمیر لباسشویی در قزوین

سر و صدای بیش از حد
خرابی می تواند از تراز نبودن لباسشویی و یا مشکل در بلبرینگ های دستگاه باشد.
تخلیه نکردن آب
خرابی می تواند از قسمت پمپ تخلیه باشد. اتصال صحیح و باز بودن مسیر شلنگ تخلیه را چک کنید.
آبریزش از جلوی درب
می‌تواند به علت ایراد در لاستیک دور درب باشد
نشت آب از لباسشویی
ممکن است شیر برقی با هیدروستات لباسشویی ایرادی پیدا کرده باشند
عدم ورود آب به لباسشویی
از وصل بودن جریان آب مطمئن شوید. شلنگ ها و لوله ورودی لباسشویی بررسی شود.
روشن نشدن دستگاه
خرابی می تواند از برد اصلی دستگاه باشد ولی در این مورد باید دستگاه مورد برسی قرار گیرد 
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

تعمیر لباسشویی در قزوین

اگرچه روزانه دستگاه‌های جدیدی به گروه محصولات “لوازم خانگی”می‌پیوندند، اما برخی از این دستگاه‌ها مانند ماشین لباسشویی اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارند و آن‌ها را در گروه “لوازم خانگی اصلی” طبقه‌بندی می‌کنند. وجود امکانات مختلف در ماشین‌های لباسشویی باعث شده است که تعمیر این وسایل از حساسیت بالایی برخوردار باشد. در این راستا، یکی از بهترین و معتبرترین مرکز تعمیراتی، مجموعه تعمیرات تخصصی لوازم منزل در قزوین است که خدمات متعددی از جمله تعمیر لباسشویی در قزوین را انجام می‌دهد. آنچه این مرکز را از مجموعه‌های دیگر متمایز می‌سازد، کادر حرفه‌ای و مجرب، برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته و قطعات اورجینال و با کیفیت است. از این رو، اگر شما نیز در شهر قزوین زندگی می‌کنید و در مسیر پرچالش تعمیر لباسشویی در قزوین هستید، کافی است با شماره 02891011297 تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز به محل مورد نظر شما اعزام شوند و با تشخیص دقیق مشکل، سلامت دوباره را به دستگاه شما برگردانند.

آشنایی با کاربردی‌ترین برنامه‌های ماشین‌های لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی به طور مداوم پیشرفته‌تر می‌شوند و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند. این قابلیت‌ها زمانی مفید خواهند بود که افراد بتوانند به نحو درست و مناسبی از آن‌ها استفاده کنند. از طرف دیگر، استفاده نادرست و تنظیمات اشتباه دستگاه می‌تواند احتمال آسیب به ماشین لباسشویی و لزوم تعمیر لباسشویی در قزوین را افزایش دهد. از این رو، لازم است که سطح اطلاعات خود را در خصوص کاربردی‌ترین برنامه‌های شستشوی لباس در ماشین‌های لباسشویی ارتقا دهید. اگرچه در ادامه این قسمت قصد داریم شما را با برخی از این برنامه‌ها آشنا کنیم، اما همواره توصیه می‌شود که قبل از به‌کارگیری ماشین لباسشویی، دفترچه راهنمای آن را به طور کامل مطالعه کنید و در صورت نیاز، ابهامات و مشکلات خود را از کارشناسان حرفه‌ای بپرسید تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

اولین برنامه‌ای که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، برنامه Mix یا ترکیبی است. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است تا آلودگی‌های موجود در لباس‌هایی با جنس‌های مختلف را به خوبی برطرف کند. از این رو، میزان استفاده از این برنامه از سایر برنامه‌ها بیشتر خواهد بود. اگرچه می‌توان از این برنامه برای شستن لباس‌هایی با جنس‌های ظریف و حساس مانند حریر، ابریشم و … استفاده کرد، اما پیشنهاد می‌شود که آن‌ها را از سایر لباس‌های جدا کنید و به طور مستقل و با استفاده از برنامه Delicate بشویید. یکی دیگر از ویژگی‌ها برنامه Mix امکان شستن لباس‌ها با رنگ‌های مختلف است، البته بهتر است برای جلوگیری از احتمال رنگ‌دهی لباس‌های مختلف به یکدیگر از دستمال‌های ضد رنگ استفاده کنید تا این دستمال‌ها با جذب رنگ‌های اضافی این احتمال را از بین ببرند.

برنامه دیگری که به طور اختصاصی برای شستن لباس‌هایی با جنس کتان یا پنبه استفاده می‌شود، برنامه Cotton است. همچنین می‌توانید به کمک برنامه blanket به شستن پتو، ملحفه و لباس‌های زمستانی با جنس‌های ضخیم بپردازید. برنامه duvet به طور اختصاصی به شستن لباس‌های مخمل و برنامه wool به شستن لباس‌های پشمی نیز می‌پردازند. گاهی اتفاق می‌افتد که یک لباس بسیار کثیف است و نیاز است تا بیشتر در آب خیس بخورد. این فرایند به شستشوی بهتر لباس کمک مؤثری می‌کند. در این شرایط، باید از برنامه Soak کمک بگیرید. همچنین در صورتی که قصد شستن لباس‌های مشکی را دارید، از برنامه black care استفاده کنید و در صورتی که می‌خواهید لباس‌های شسته شده چروک نشوند، از برنامه easy care کمک بگیرید. در مواردی که می‌خواهید شستشوی لباس‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، کافی است از برنامه quick استفاده کنید و آن را در محدوده‌های زمانی تعریف شده قرار دهید. زمانی که برنامه rinse + spin را فعال می‌کنید، لباس‌های شما آبکشی (rinse) شده و با چرخش (spin) خشک می‌شوند.

اقدامات مؤثر جهت کاهش نیاز به تعمیر لباسشویی در قزوین

اگرچه تعمیر لباسشویی در قزوین دیر یا زود اتفاق می‌افتد، اما با برخی اقدامات می‌توان این رخداد را به تعویق انداخت. یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد، انجام سرویس‌های دوره‌ای است. شاید تصور کنید که این اقدام لزومی ندارد و تنها باعث اتلاف هزینه شما می‌شود، اما نباید فراموش کنید که تشخیص زود هنگام مشکل گام مؤثری در کاهش هزینه‌ها و کوتاه کردن زمان تعمیر است. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، انجام سرویس ماشین لباسشویی توسط افراد مجرب و کاربلد است. دلیل این توصیه آن است که تجربه و دانش بالای این افراد عامل کلیدی در تشخیص به موقع مشکل و حفظ سلامت سایر اجزای ماشین‌های لباسشویی است. از میان اقداماتی که در هنگام سرویس‌های دوره‌ای انجام می‌شوند، می‌توان به جرم‌گیری، شستشو یا تعویض فیلتر آب، پاکسازی محیط داخلی ماشین لباسشویی مانند دیگ و لاستیک دور درب دستگاه و … اشاره کرد. کارشناسان این امر همواره توصیه می‌کنند که حداکثر هر 6 ماه یکبار به سرویس ماشین لباسشویی بپردازید تا طول عمر دستگاه شما افزایش یابد.   

اگرچه امکان استفاده از ماشین لباسشویی در دماهای بالا نیز امکان‌پذیر است، اما انجام این کار به دفعات مکرر می‌تواند زمینه آسیب به قطعات داخلی دستگاه و انجام تعمیر لباسشویی در قزوین را فراهم سازد. از این رو، سعی کنید که تنها در موارد بسیار ضروری در دماهای بالا استفاده کنید.

بررسی وضعیت فیلتر آب ماشین لباسشویی نیز یکی دیگر از اقداماتی است که می‌توانید به تنهایی انجام دهید و از پرداخت هزینه‌های بالای تعمیرات در امان بمانید. برای انجام کار لازم است که دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی را مطالعه کنید و محل قرارگیری فیلتر آب دستگاه را بیابید. این محل می‌تواند در جلوی ماشین لباسشویی و یا در قسمت عقب دستگاه باشد. سعی کنید هر 30 روز یکبار فیلتر ماشین لباسشویی را بررسی کنید و آلودگی‌ها، جرم‌های تجمع یافته و حتی گرد و غبار را از بین ببرید.

نکته بسیار مهم دیگری که می‌تواند در تعمیر لباسشویی در قزوین مؤثر باشد، محل قرار دادن و نصب ماشین لباسشویی است. سعی کنید از قرار دادن ماشین‌های لباسشویی در حمام، دستشویی و یا محیط‌هایی مرطوب خودداری کنید؛ چراکه رطوبت موجود در محیط می‌تواند علاوه بر آسیب به بدنه دستگاه، سیستم برقی ماشین لباسشویی را نیز با اختلال روبرو کند.

اهمیت مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی در قزوین برای رفع مشکلات

از آنجایی که قطعات استفاده شده در ماشین‌های لباسشویی امروزی بسیار متعدد و در عین حال، حساس هستند و هر کدام کارایی منحصر به فردی دارند، کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در فرایند تعمیر لباسشویی در قزوین می‌تواند به افزایش هزینه‌های تعمیر و حتی از کار افتادن همیشگی دستگاه شما ختم شود. از این رو، پیشنهاد می‌شود نسبت به این موضوع سهل‌انگارانه برخورد نکنید و برای دریافت خدمات حرفه‌ای با شماره  02891011297 تماس بگیرید.    

در این میان، برخی از مشکلات اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارند و بی‌احتیاطی در برخورد با آن‌ها و مراجعه به تعمیرکاران مبتدی و بی‌تجربه می‌تواند حتی منجر به صدمات جانی افراد حاضر در محیط شود. برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی یکی از این ایرادات مهم است. از آنجایی که این دستگاه‌ها برای فعالیت نیازمند ولتاژ بالایی هستند و لازمه عملکرد آن‌ها استفاده از آب است، هر گونه نقص در سیستم برق رسانی ماشین‌های لباسشویی می‌تواند به برق‌رفتگی و حتی مرگ افراد منجر شود. از مهم‌ترین علل نقص در سیستم برقی ماشین‌های لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بروز مشکل در اتصالات داخلی ماشین لباسشویی:

هر گونه بی‌احتیاطی در فرایند نصب دستگاه می‌تواند به بروز مشکل در سیستم برق‌رسانی ماشین لباسشویی ختم شود. این ایراد می‌تواند به شکل وارد نشدن جریان برق به داخل دستگاه، ضعیف و قوی شدن ولتاژ و یا برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ظاهر شود. گاهی نیز اتصالات داخلی در اثر فرسودگی طبیعی ماشین لباسشویی در گذر زمان دچار مشکل می‌شوند.

نشت کردن آب از ماشین لباسشویی:

گاهی به دلیل پارگی یا فرسودگی اتصالات آب ماشین لباسشویی، مسدود شدن مسیرهای ورودی و خروجی آب، نقص در شیر ورودی و خروجی آب و … شاهد نشت آب از ماشین لباسشویی هستیم. در این موارد، باید قبل از تماس با شماره 02891011297 جریان برق دستگاه را قطع کنید؛ چراکه ترکیب آب و برق می‌تواند به فاجعه‌هایی مانند برق گرفتگی، آتش سوزی و … ختم شود.

وجود مشکل در هیتر یا المنت ماشین لباسشویی:

هیتر یا المنت ماشین‌های لباسشویی از قطعات اصلی این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند که به دلیل وظیفه خود (افزایش دمای آب در محدوده مورد نظر مصرف‌کننده) از فلز ساخته می‌شوند. از این رو، جای تعجبی ندارد که اختلال در این قطعات به اتصالی و وجود برق در بدنه ماشین‌های لباسشویی ختم شود.

وجود مشکل در موتور دستگاه:

عملکرد کلی ماشین‌های لباسشویی در گرو سلامت موتور آن‌ها است. از این رو، در صورتی که این قطعه دچار مشکلاتی از قبیل سوختن یا نیم‌سوز شدن شود، جریان برق در ماشین لباسشویی با مشکل روبرو می‌شود که یکی از نمودهای بارز آن وجود برق در بدنه دستگاه خواهد بود.

از تمامی این مطالب می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب مرکز مناسب و معتبر برای انجام تعمیرات یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت سلامت ماشین‌های لباسشویی و جلوگیری از انواع خسارات جانی و مالی است. از این رو، بهترین کار در هنگام تعمیر لباسشویی در قزوین تماس با شماره 02891011297 جهت اعزام کارشناس به محل مورد نظر شما است.   

تعمیر لباسشویی در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297