نمایندگی پکیج آریستون در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج آریستون در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج آریستون در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج آریستون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج آریستون در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج آریستون در قزوین

نمایندگی پکیج آریستون در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج آریستون در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج آریستون در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج آریستون در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج آریستون در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج آریستون در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج آریستون در قزوین
تعمیر پکیج آریستون در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج آریستون در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج آریستون در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج آریستون در قزوین

پکیج یک وسیله گرمایشی است که توانایی تامین گرمایش آب و سیستم گرمایشی را به صورت همزمان دارد. به این ترتیب شما با داشتن پکیج، موتور خانه و آبگرمکن را همزمان در وسیله ای با ابعاد  کوچکتر از آب گرمکن های زمینی در اختیار دارید. پکیج ها در مدل های فن دار و بدون فن، زمینی و دیواری و گازی و برقی وجود دارند. این وسیله در بیش تر ساختمان هایی که جدیدا ساخته می‌شود، به دلیل جای کمی که اشغال می‌کند و عدم نیاز به فضای جداگانه مانند شوفاژخانه و امکان تنظیم دستی توسط هر خانه، مورد استفاده قرار گرفته است. پکیج ها در مدل ها و تحت عنوان برندهای متفاوت تولید می‌شوند. یکی از این برندها برند خوش نام آریستون است. در این مطلب به صورت اختصاصی به بررسی این پکیج در نمایندگی پکیج آریستون در قزوین می‌پردازیم. اگر به دنبال تکنسین پکیج آریستون هستید، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰تماس بگیرید.

نماندگی تعمیر پکیج آریستون در قزوین

معرفی پکیج آریستون

گروه صنعتی آریستون، نام یک برند ایتالیایی است که کار خود را در سال 1930، در رم ایتالیا آغاز کرد. این شرکت در ابتدا با تولید لوازم گرمایشی خانگی مانند هیتر و بخاری وارد بازار لوازم منزل شد و سپس یه تولید انواع دیگر لوازم منزل اقدام کرد. آریستون هم اکنون با به کارگیری 7000 نفر و ایجاد کارخانه های مختلف، تبدیل به یکی از صادر کنندگان اصلی لوازم خانگی در اروپا شده است. یکی از محصولات پر طرفدار آریستون، پکیج های این شرکت است. در ادامه به معرفی این پکیج ها و نحوه عیب یابی و تعمیر پکیج آریستون در قزوین می‌پردازیم.

پکیج های آریستون به دو دسته غیرچگالشی و چگالشی، تقسیم بندی می‌شوند.  شعار آریستون دوستی با محیط زیست است. به همین دلیل، محصولات این شرکت از جمله پکیج، جز کم مصرف‌ترین و پربازده‌ترین پکیج هاست. مصرف این دستگاهها تا 35درصد کمتر از مدل های مشابه و بازدهی تمام مدل ها بالای نود و سه هست. این پکیج ها در مدل های مختلف با ظرفیت های ۲۴، ۲۸، ۳۰ و ۳۵ کیلو وات تولید می‌شوند و در نمایندگی پکیج آریستون در قزوین عرضه می‌شوند. این پکیج ها مجهز به صفحه نمایش جدید و رنگی هستند. در ساخت آنها از مبدل ثانویه از جنس استیل با ظرفیت حرارتی بسیار بالا استفاده شده است. پکیج های دیواری از سیستم ضد یخ بهره می‌برند و در طراحی انواع مختلف پکیج آریستون سیستم عایق ضد صدا وجود دارد. مجموع این امکانات آریستون را به یکی از بهترین پکیج های موجود در بازار تبدیل کرده است. هر چند این دستگاهها نیز گاها دچار ایراداتی می‌شوند. اگر پکیج شما ایرادی پیدا کرده، برای تعمیر پکیج آریستون در قزوین با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

 

عیب یابی و ایرادات رایج در نمایندگی پکیج آریستون در قزوین

در ادامه به بررسی برخی ایرادات و خطاهای رایج ثبت شده در نمایندگی پکیج آریستون در قزوین، می‌پردازیم.

روشن نشدن پکیج آریستون

از باز بودن شیر آب، وصل بودن پریز برق دستگاه و وجود گاز در مدار پکیج مطمئن شوید. اگر مشکل رفع نشد لازم است مواردی مانند جرقه زن، دود کش، برد و شیر فشار بررسی شوند. اگر پکیج روشن می‌شود ولی شوفاژها به درستی گرم نمی‌شوند، لازم است هواگیری سیستم انجام شود. برای انجام تمام کارهای تعمیر و سرویس پکیج آریستون در قزوین از تکنسین های متخصص قزوین تکنیک استفاده کنید.

علت نوسان آب مصرفی در پکیج آریستون

از دلایل اصلی که پکیج های آریستون نیاز به بررسی پیدا می‌کنند نوسان در آب مصرفی است. نوسان آب در این پکیج ها می‌توان به استفاده از چند شیر مصرفی به صورت همزمان، کم بودن فشار آب یا زیاد بودن ارتفاع شعله و استفاده از پمپ فشار نامناسب در ساختمان اشاره کرد.

 تعمیر پکیج آریستون در قزوین

گرمای مورد نیاز تامین نمی‌شود

ممکن است ایراد به دلیل کوتاه بودن شعله باشد و نیاز است گاز ورودی به پکیج چک شود. دور بودن جرقه از شعله، خرابی پمپ و ایراد در برد دلایل دیگری هستند که ممکن است باعث گرمای ناکافی آب پکیج های آریستون شوند. برای تعمیر پکیج آریستون به نمایندگی پکیج آریستون در قزوین مراجعه نمایید.

پکیج آریستون به صورت انفجاری روشن می‌شود

معمولا ایراد از جرقه زن دستگاه است. فاصله افتادن بین جرقه زن و شعله، ضعیف شدن جرقه زدن و بسته شدن سوراخ های شعله از دلایل بروز مشکل روشن شدن انفجاری در این پکیج ها هستند. برای ایمنی بیش‌تر خود و خانواده در صورتی که این مشکل را مشاهده کردید، برای تعمیر پکیج آریستون در قزوین با قزوین تکنیک، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید تا تکنسین متخصص دستگاه شما را بررسی کند. قطعات این پکیج ایتالیایی هستند و برای تعمیر و یا تعویض هر قسمت لازم است از یدک اورجینال دستگاه استفاده شود تا از بروز هزینه های بیش‌تر و چند باره کاری جلوگیری شود.

سر و صدای زیاد در پکیج آریستون

حتما با صداهای عادی در پکیج مانند صدای جرقه زن و… آشنایی دارید. اگر صدای جدید از پکیج خود شنیدید ممکن است قطعات دستگاه ایرادی پیدا کرده باشند. قبل از بررسی قطعات لازم است شوفاژها را هواگیری کنید. پایین بودن بیش از حد دمای آب ورودی هم می‌تواند پکیج شما را به سر و صدا بیاندازد. ایراد در فن، سوپاپ ها، پمپ، رسوب گرفتن مبدل دستگاه و به هم خوردن جای قرارگیری پکیج از دیگر دلایل سر و صدا در دستگاه شماست. تعمیر پکیج آریستون در قزوین را به تکنسین های متخصص قزوین تکنیک بسپارید.

ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج آریستون در قزوین

پس از بررسی برخی از مشکلات پکیج های آریستون، به بررسی برخی از ارورهای پر تکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج آریستون در قزوین، می‌پردازیم.

خطای 101: دمای دستگاه بیش از میزان استاندارد است و کلید حرارتی را فعال کرده.

خطای 102: به دلیل کم بودن فشار آب یا مشکل در لوله ها اخطار اختلال در فشار آب مشاهده می‌شود.

خطاهای 103 تا 107: نشانگر اخلال در ورودی آب، گاز و یا زیاد شدن دمای پکیج است.

خطای 108: فشار پکیج های دیواری معمولا در بازه 0.75 تا 1.5 قرار می‌گیرد. بروز این اخطار به معنای از دست رفتن کف فشار استاندارد است.

خطای 109: فشار بالاتر از 2 BAR برای پکیج مناسب نیست. این ارور نشانگر بالا رفتن بیش از حد فشار است.

خطای 110:  خطا در خروجی یا مسیر رفت گرمایشی

خطای 111: ایراد در NTC یا همان حسگر اندازه گیری دمای پکیج در مسیر رفت وجود دارد.

خطای 112:  اختلال در عملکرد NTC در مسیر برگشت وجود دارد.

خطای 114: مشکلی در حسگر بیرونی پکیج آریستون وجود دارد.

خطای 116: ارتباط پکیج با حسگر دمایی شوفاژها یا گرمایش از کف قطع شده است.

با شناختن اختلالات عمده و ارورهای پکیج آریستون، می‌توانید تا حدی از به وجود آمدن مشکلات جلوگیری کنید و مسائل سطحی تر را خودتان برطرف کنید. اما تعمیر پکیج کاری بسیار حساس است. این وسایل همزمان از جریان برق، آب و گاز استفاده می‌کنند و تعمیر آن ها بسیار حساس است. پس برای تعمیر پکیج آریستون در قزوین، حتما از تکنسین نمایندگی پکیج آریستون در قزوین کمک بگیرید.

نماندگی  پکیج آریستون در قزوین

راهکار تعمیر پکیج آریستون در قزوین

مهم ترین نکته در تعمیر پکیج در قزوین ، استفاده از قطعات اصلی تهیه شده از نمایندگی پکیج آریستون در قزوین است. این پکیج ها از قطعات ایتالیایی استفاده می‌کنند و هزینه تعویض قطعات نسبتا بالاست. در صورتی که نیاز به تعمیر وجود داشته باشد، نیروهای متخصص قزوین تکنیک با حداقل 8 سال سابقه کار با این پکیچ ها، قادرند تا پیش از تعویض قطعات برای تعمیر آن ها تلاش کنند و در صورت نیاز برای تعویض قطعه، از قطعات یدک با کیفیت و فابریک دستگاه  استفاده می‌کنند تا از تحمیل هزینه اضافه به مشتریان جلوگیری کنند. اعتماد شما بزرگترین سرمایه قزوین تکنیک است و ما همواره برای رضایت همشهریان و آسودگی خاطر آن ها تلاش کرده ایم. پس برای تعمیر پکیج آریستون در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج آریستون در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج آریستون در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج آریستون در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج آریستون در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج آریستون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج آریستون در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

4 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی پکیج آریستون در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

  1. سلام وقت بخیر خواستم بپرسم که علت افت فشار مکرر در پکیج چی هست؟ به چه علت زود به زود پکیج افت فشار میکنه؟

  2. خسته نباشید پکیج من این مشکل رو داره که آب رو خیلی داغ میکنه.حتی دمای تنظیم شدش هم مناسبه ولی بازم داغه.چیکار باید بکنم؟

    1. با سلام دوست عزیز این مشکل شما ممکن است بدلیل خرابی سنسور باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز قزوین تکنیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297