نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور  در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین

امروزه پکیج های دیواری و زمینی، وسایل گرمایشی کارآمدی هستند که با ابعادی کوچک، راندمان بسیار بالایی را به کاربران خود ارائه داده و قادرند به طور همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی منزل را تامین می‌کنند. به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کنند ترجیح سازندگان استفاده از پکیج است. به همین دلیل، این دستگاهها مورد استقبال گسترده و روزافزون مصرف کنندگان قرار گرفته اند. پکیج توسط برندهای داخلی و خارحی مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل، کار تعمیر پکیج نیز، یک کار کاملا تخصصی است. در این مطلب پکیج های تولیدی یکی از معتبرترین برندهای داخلی یعنی، گروه صنعتی ایران رادیاتور زیر ذره بین قزوین تکنیک قرار گرفته است. شما نیز برای اطلاع از آخرین مدل های موجود در بازار می‌توانید به نمانیدگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین مراجعه کنید با برای تعمیر این دستگاهها با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین

گروه صنعتی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور برند خوش‌نام و شناخته شده ایرانی است که از 40 سال پیش در زمینه تولید وسایل گرمایشی منزل از جمله: آبگرمکن، پکیج، شوفاژ،مشعل‌های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز، لوله‌های پنج لایه تلفیقی، کولرهای گازی اسپلیت، داکت اسپلیت و … فعال است. ایران رادیاتور هم اکنون به عنوان بزرگترین واحد ریخته گری تحت فشار خاورمیانه، دومین تولید کننده بزرگ رادیاتور آلومینیومی شوفاژ در جهان، بزرگترین تولیدکننده مشعل در خاورمیانه و چهارم در جهان و بزرگترین تولید کننده حوله خشک‌کن در خاورمیانه را کسب کند. این شرکت ۳ بار به عنوان صادر کننده نمونه کشور انتخاب شده است و به بسیاری از کشورهای صاحب صنعت نیز صادرات دارد. ایران رادیاتور بیش از صد نمایندگی فعال از جمله نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین را در زیر مجموعه خود دارد که به ارائه انواع خدمات پس از فروش دستگاه مشغول هستند.

انواع پکیج ها در نمایندگی ایران رادیاتور در قزوین

پکیج های موجود در نمانیدگی ایران رادیاتور در قزوین، به 6 مدل کلی تقسیم شوند که عبارتند از:

مدل E BM, OCE, L, K, M,

هرکدام از مدل ها ممکن است در نمونه فن دار (FF) یا بدون فن   (CF)تولید شوند.

تشخیص ایرادهای این دستگاه از طریق خواندن کدهای اعلامی توسط خود دستگاه امکان پذیر است. برای فهمیدن معنای هر کد، ادامه این مطلب را مطالعه نموده یا دفترچه راهنمای دستگاه را بخوانید.

عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین

یکی از مسائل مهم برای کسانی که می‌خواهند اقدام به تعمیر پکیج خود کنند، دانستن میزان هزینه های تعمیر است. همان طور که می‌دانید، هزینه تعمیر هر دستگاهی با توجه به ایرادی که در دستگاه وجود دارد متفاوت است. به همین علت لازم است اول عیوب مختلف دستگاه را بشناسیم.

 تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین

عیب یابی مدل های E, M, ECO, MB

در این مدل ها خطاها با اعداد مضرب ده از سی تا هشتاد مشاهده می‌شوند.

خطای شماره 40-30: برد الکترونیک دستگاه ایراد دارد. برد مانند فرمانده در دستگاههای برقی عمل کرده و رفع ایراد برد توسط تکنسین ماهر امکان پذیر است. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین از طریق همین سایت با همکاران ما در قزوین تکنیک، ارتباط برقرار کنید.

خطای شماره 40-60-70: فن یا شیر فشار دستگاه نیاز به تعمیر دارد. اگر ایراد از این قسمت نبود، برد دستگاه را چک کنید. احتمال دیگر مانع بر سر راه شلنگ فشار یا پره های فن است. در این صورت باید شلنگ روی فن را تمیز کنید تا پکیج دوباره روشن شود.

خطای شماره 80: پمپ خراب شده یا گریپاژ کرده است در نتیجه دمای دستگاه از حد نرمال بالاتر است. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰تماس بگیرید.

خطای شما 40-60-80 : این خطا نیز، یکی از خطاهای پرتکرار ثبت شده در نمانیدگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین است. از دلایل بروز این ارور، می‌توان به برگشت دود و یا عدم گردش فن اشاره کرد. خرابی برد، قطع جریان برق در فن، سوختگی سیم‌پیچ فن، خرابی سوییچ فشار مشکل در ونتوری فن از دلایل ایجاد این خطاست.

خطای شماره‌ 70-80 : این خطا به دلیل عدم تشکیل شعله مناسب ایجاد می‌شود. نبودن گاز یا کم بون فشار ورودی گاز، خرابی شیر کنترل گاز، از کار افتادن جرقه زن، معیوب بودن یون تشخیص شعله، بسته شدن دریچه های اطراف دودکش پکیج و عدم اتصال به ارت مواردی هستند که هنگام دیدن این ایراد محتملند. رفع این ایراد به دلیل ارتباط با امنیت ساکنان حساس است. در صورت نیاز فوری به تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین با همکاران ما ارتباط بگیرید تا تکنسین های ماهر در کوتاهترین زمان به شما معرفی شوند.

عیب یابی مدل K,L

ارورها در مدل های مختلف پکیج های ایران رادیاتور متفاوت است. اگر از مدل های جدید تر L و k استفاده می‌کنید، برای فهمیدن معنای اروهای دستگاه ادامه این متن را بخوانید.

ارورهای این دستگاه ها با حرف E و یک عدد نمایش داده می‌شود که در ادامه با آن ها آشنا می‌شویم:

خطای E1: یا فشار آب کم است و یا سوییچ فشار که ابزار تنظیم فشار است خراب شده و نیاز به تعمیر دراد.

خطای E2: شعله کم یا قطع شده است.

خطای E99, E39, E12: برد پکیج سوخته یا ایراد دارد. برای تعمیر برد پکیج، حتما از تکنسین مجاز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین کمک بگیرید.

خطای E88: ارور گرمای بیش از استاندارد است. ممکن است بعد از گرفتن این اخطار دستگاه شما برای ایمنی بیش‌تر به طور خودکار قطع شود.

خطای E10: دودکش مشکل دارد. سریعا دودکش را بررسی کنید و اگر نشتی پیدا کردید آن را برطرف کنید. شعله های زرد و نارنجی نشانگر برگشت دود به دستگاه هستند. شعله آبی نشانگر سوختن صحیح و بدون ایراد است. رفع ایراد در دودکش را جدی بگیرید. این مشکل می‌تواند سلامت ساکنین را تهدید نماید.

خطای E50: سوییچ فشار در حال کار است اما فن از کار افتاده، در این صورت فن احتیاج به تعمیر یا تعویض دارد. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰تماس بگیرید.

خطای E51: بر عکس ارور قبلی، این خطا نشانگر خرابی سوییچ فشار در حالی که فن هنوز کار می‌کند هست.

خطای E42: این خطا حاکی از وجود ایراد در مدار پکیج ایران رادیاتور است.

خطاب E81: پمپ خراب شده یا شعله ایراد دارد. این ایراد نشانگر دمای بالای پکیج هم هست که در این صورت احتمالا دستگاه شما به رسوب گیری نیاز دارید.

برای رسوب‌گیری، سرویس کلی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین از نیروهای متخصص و ماهر استفاده کنید تا متحمل هرپزینه های اضافی و دوباره کاری نشوید.

علاوه بر این خطاها زمانی که دستگاه شما روشن خاموش می‌شود، چکه می‌کند، صدای زیادی می‌دهد، بوی گاز یا دود می‌دهد و زمانی که بعد از اقدام برای رفع ارور، خطا پاک نمی‌شود لازم است برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین

پیشنهاد ما به شما برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین استفاده از نیروهای مجاز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین است. همین طور نیروهای قزوین تکنیک، با حداقل 8 سال سابقه کار تخصصی تعمیر پکیج و ارائه خدمات با کیفیت با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت رضایت همشهریان گرامی را کسب کرده اند. ما رضایت شما را بررگترین تبلیغ و سرمایه برای قزوین تکنیک می‌دانیم. لذا، تعمیرکاران قزوین تکنیک، خدمات ارائه شده خود را به مدت 90 روز تضمین می‌کنند تا این سرمایه را به نحو شایسته قدر دانسته باشند. پس برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قزوین، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج ایران رادیاتور باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 1 رای
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام کامنت ها
delara

خسته نباشید پکیج ما روشن نمیشه چند روزیه.یعی آب رو که باز میکنیم روشن نمیشه تا بتونه آب رو گرم کنه.مشکلش از چی میتونه باشه؟

حانیه نوری زاده

سلام خسته نباشید پکیج ما ارور 40 60 80 میده مشکلشو میتونید حل کنید

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297