نمایندگی پکیج بوتان در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج بوتان در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج بوتان در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج بوتان | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج بوتان در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج بوتان در قزوین

نمایندگی پکیج بوتان در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج بوتان در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج بوتان در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج بوتان در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج بوتان در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج بوتان در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج بوتان در قزوین
تعمیر پکیج بوتان در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج بوتان در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج بوتان در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج بوتان در قزوین

پکیج ها وسایل گرمایشی هستند که قادر به تامین گرمای مورد نیاز هر خانه به صورت جداگانه، از طریق شوفاژ یا گرمایش از کف و همین طور تامین آب گرم مصرفی مورد نیاز به طور همزمان هستند. این دستگاهها، به کاربر این اجازه را می‌دهد تا دما را بر اساس خواست و نیاز خود تنظیم کند و برخلاف سیستم موتورخانه و سیستم های قدیمی دیگر، دمای کل واحدهای ساختمان یکسان نخواهد بود. امروزه پکیج ها در مدل ها و برندهای مختلف تولید می‌شوند و گاها عیوبی نیز پیدا می‌کنند. در این مطلب به بررسی دلایل خرابی و تعمیر پکیج بوتان در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین می‌پردازیم. شما نیز برای تعمیر دستگاه خود توسط تکنسین با تجربه و مجاز با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در قزوین

معرفی برند بوتان 

بوتان یک برند معتبر و خوش نام ایرانی است که از سال 1332 در زمینه تولید وسایل گرمایشی از جمله آبگرمکن، پکیج شوفاز و رادیاتور به فعالیت می‌پردازد. این برند در سال 1333 شروع به تولید محصولات گاز سوز و سیلندر گاز و اجاق گاز سوز کرده است. بر اساس برآوردها امروزه بیش از 12 میلیون خانه در ایران از یکی از محصولات گروه صنعتی بوتان استفاده می‌نمایند. به دلیل همین گستردگی مصرف، در این مطلب به صورت اختصاصی به بررسی محصول پکیج بوتان، دلایل خرابی و راهکار تعمیر پکیج بوتان در قزوین می‌پردازیم.

رایج ترین خرابی ها و راههای تعمیر پکیج بوتان در قزوین

پیش از بررسی مدل های مختلف دستگاه، ذکر این نکته ضروری است که پکیج های بوتان در دو مدل آنالوگ و دیجیتال تولید شده اند. برای عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان در قزوین، روی دستگاههای آنالوگ با توجه به چراغ های LED روی پکیج و با توجه به جدول تعریف ارورهای مختلف، امکان عیب یابی دستگاه وجود دارد. دستگاههای دیجیتال نیز قادرند ایراد را روی نمایشگر به کاربر نشان دهند تا کار تعمیر دستگاه در محل و به صورت سریع انجام شود. برای فهمیدن معنای هر ارور بع دفترچه راهنما مراجعه نمایید یا از تکنسین متخصص دستگاه کمک بگیرید. در ادامه با تعدادی از مشکلات رایج دستگاه آشنا می‌شویم.

 

پکیج خاموش نمی‌شود

اتومات نشدن پکیج یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی است که در مدل های مختلف پکیج بوتان مشاهده می شود. این ایراد می‌تواند به دلیل دیر روشن شدن دستگاه یا هوای بسیار سرد اتفاق بیفتد. اگر سه ربع به دستگاه زمان دادید و دمای پکیج به دمای دلخواه نرسید، احتمال زیاد سنسور NTC که مخصوص اندازه گیری دمای پکیج است ایراد پیدا کرده است. برای رفع این مشکل و یا هر گونه نیاز دیگر برای تعمیر پکیج بوتان در قزوین، از طریق همین سایت با همکاران ما در قزوین تکنیک در تماس باشید.

ایرادات رایج ثبت شده مدل پارما در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین

مدل پارما یکی از مدل های پر استفاده پکیج است. نحوه تعمیر این مدل از پکیج بوتان و خرابی های رایج این دستگاهها موضوع ادامه این مقاله است. این مدل از تولیدات باکیفیت داخلی است و یکی از مدل های فن دار است که توان 22000 دارد و از 12 شعله استفاده می‌کند. پارما عمدتا مناسب واحدهای مسکونی کوچک است. افت فشار، سر و صدای زیاد و سرد شدن آب در این مدل از رایج ترین عیوب و مسائلی است که مصرف کنندگان را مجبور به تعمیر پکیج بوتان در قزوین می‌کند.

افت فشار

افت فشار، یکی از عیوب رایج در پکیج های بوتان و به طور خاص مدل پارما است. دلیل اصلی این مساله، ایراد یا سوراخ شدن منبع انبساط است که وظیفه ی ایجاد تعادل و حفظ فشار آب گرم پکیج را دارد. در ابتدا لازم است از نشتی نداشتن منبع مطمئن شوید. هوا گرفتن مدل پارما یکی از دلایل مهم دیگریست که باعث افت فشار می‌شود. با استفاده از شیر هواگیری رادیاتور یا حوله خشک کن حمام فشار داخل مدار را تخلیه کنید تا مشکل پکیج شما حل شود. اگر هیچ کدام از این موارد جواب نداد باید از تکنسین متخصص برای تعمیر پکیج در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین استفاده کنید.

 تعمیر پکیج بوتان در قزوین

سرد شدن آب

خرابی سنسور NTC که وظیفه تشخیص دمای آب در پکیج را دارد، دلیل اصلی سرد بودن آب در این مدل از پکیج های بوتان است. سوپاپ بای پس ، قطعه دیگریست که خرابی آن منجر به سرد شدن آب پکیج می‌شود. این قطعه مانند یک میانبر عمل می‌کند و با اتصال مسیر رفت و برگشت گرمایشی به هم وظیفه دارد آب داغ را قبل از این که به سمت رادیاتورها برود، به سمت ورودی پمپ متصل کند. اگر سوپاپ بای پس به درستی کار نکند، آب گرم به سمت سوپاپ اطمینان پکیج می‌رود و از مسیر درست خود خارج شده و باعث سرد شدن پکیج می‌شود.

سر و صدای زیاد

ایراد عمده ای که منجر به سر و صدای زیاد می‌شود خراب شدن فن دستگاه است. هر چند مدل پارما از فن های ایتالیایی و بسیار با کیفیت بهره می‌برد اما به مرور زمان و با استهلاک یا خرابی این مدل به هر دلیل دیگر ممکن است این ایراد به وجود بیاید.

در صورتی که به دلایل بالا یا دلایل دیگر نیاز به تعمیر پکیج خود در قزوین داشتید، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ایرادات رایج ثبت شده مدل بیتا در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین

مدل بیتا که در ظرفیت های 22 تا 24 هزار تولید شده است و در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین برای فروش موجود است. این دستگاهها یک پکیج آنالوگ و تمام ایرانی هستند. استفاده از قطعات ساخت داخل و عدم وجود نمایشگر دیجیتال سبب ارزان تر شدن این مدل نسبت به سایر مدل های پکیچ بوتان شده است و این پکیج را به یکی از مدل های پرطرفدار تبدیل کرده است. این دستگاهها برای خانه های متراژ کم و متوسط مناسب است. اتومات نشدن و نشت آب، دلایل اصلی خرابی این دستگاهها است.

پکیج اتومات نمی‌شود

ایراد اصلی ثبت شده در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین، یکسره شدن دستگاه است. در این صورت، ممکن است توان پکیج شما برای واحد مسکونی شما کافی نباشد. کم بودن تعداد رادیاتورها مشکل دیگری است که باعث می‌شود تا پکیج به صورت دائم روشن باشد و کار کند. سعی کنید این مشکل را سریعا رفع کنید تا آسیب جدی به پکیج وارد نشود.

 

نشت آب

نشتی آب یکی از مسائل دیگری است که در این مدل رایج است. این ایراد عمدتا به دلیل نشتی در لوله ها و اتصالات اتفاق می‌افتد. اگر برای راهنمایی در این خصوص یا هر مورد دیگری در زمینه تعمیر پکیج بوتان در قزوین داشتید، می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ایرادات رایج ثبت شده مدل ورونا در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین

مدل ورونا یکی از نمونه های دو مبدله پکیج‌های بوتان، موجود در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین است. این مدل از قطعات خارجی استفاده می‌کند، دیجیتال است و سیستم عیب یابی خودکار دارد. این دستگاه برای متراژهای بالاتر هم مناسب است و کمتر از مدل های دیگر ایراد پیدا می کند. معمولا ایرادات اصلی مدل ورونا که نیاز به تعمیر پکیج را ایجاد می‌کند، به دلیل استهلاک و به مرور زمان ایجاد می‌شوند.

روشن نشدن دستگاه

این مساله عمدتا به دلیل کم بودن فشار رخ می‌دهد. اما اگر فشار از 1 بالاتر بود لازم است، رسوب در قسمت های مختلف، هواگیری دستگاه و بررسی برد و سایر قطعات در دستور کار قرار ‌گیرد.

روشن شدن چراغ قرمز دستگاه

این مدل عیب یابی را به صورت اتومات انجام می‌دهد و ایراد در صفحه نمایشگر نوشته می‌شود ولی اگر چراغ قرمز صفحه روشن شد، به معنای یخ زدن لوله ها و یا خرابی آن هاست. قطعی در اتصالات گاز یا برق دیگر دلیل روشن ماندن این چراغ است.

خرابی های مدل کالداونیزیا

این مدل هم با توان 24 و 28 هزار تولید شده و جز اولین پکیج های بوتان است که دیگر در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین، موجود نیست. اگر چه تولید این مدل متوقف شده است اما قزوین تکنیک آماده است تا تمام خدمات مورد نیاز برای تعمیر پکیج بوتان در قزوین مدل کالداونیزیا را به همشهریان متقاضی ارائه نماید.

نمایندگی  پکیج بوتان در قزوین

پیشنهاد ما به شما برای تعمیر پکیج بوتان در قزوین

در صورت نیاز به تعمیر پکیج در قزوین ، بهترین راه استفاده از تکنسین های مجرب و متعهد است. ما در قزوین تکنیک، نیروهای متخصص و مجرب را با حداقل 8 سال تجربه مختص کار با پکیج به شما معرفی می‌کنیم. تکنسین های قزوین تکنیک، با استفاده از قطعات فابریک یدک و دانش فنی بالا، تمامی خدمات مورد نیاز برای تعمیر پکیج در نمایندگی پکیج بوتان در قزوین را، در محل شما و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه خواهند کرد. پس پیشنهاد  ما برای تعمیر پکیج بوتان در قزوین، تماس با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ ، مرکز تعمیرات قزوین تکنیک است.

نمایندگی پکیج بوتان در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج بوتان در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج بوتان در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج بوتان در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج بوتان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج بوتان در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

5 1 رای
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام کامنت ها
محدثه مرتضی پور

با سلام خسته نباشید پکیج ما وقتی میخواد شروع بکار کنه گاز میاد داخل و بعد چند ثانیه یهو انفجاری روشن میشه.دلیلش چی میتونه باشه؟

معین

بسیار عالی به موقع قیمت مناسب

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297