تعمیر پکیج در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیر پکیج | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیر پکیج در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر پکیج در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر پکیج در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر پکیج در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج قزوین
تعمیر پکیج قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر پکیج در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

تعمیر پکیج در قزوین

پکیج ها که قابلیت گرم کردن آب و سیستم گرمایشی خانه را به صورت همزمان دارند و علاوه برا ین فضای کمتری از یک آبگرمکن زمینی را اشغال می‌کنند. این دستگاهها در مدل های مختلفی مانند: زمینی و دیواری، دارای فن و بدون فن و گازی و برقی وجود دارند. این وسیله در بیش تر ساختمان های مدرن و به روز، به دلیل جای کمی که می‌گیرد و به دلیل عدم نیاز به فضای جداگانه مانند شوفاژخانه و امکان تنظیم دستی توسط هر خانه، مورد استقبال و استفاده روزافزون سازندگان قرار گرفته تا با توجه به قیمت ساختمان و زمین به خصوص در شهرهای بزرگ، فضای بیشتری به متراژ خانه و مشاعات تعلق بگیرد. راندمان بالا و استفاده بهینه از گاز، دیگر دلایل استفاده از پکیج است. پکیج ها در مدل ها و تحت عنوان برندهای متفاوت تولید می‌شوند. تعمیر هر برند، نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد. برای تعمیر پکیج در قزوین توسط تکنسین متخصص، دوره دیده و آشنا به دستگاه شما، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نصب پکیج

اولین نکته در خصوص استفاده از پکیج نصب صحیح آن است. رعایت برخی از موارد مانند انتخاب جای صاف و هموار برای عملکرد مناسب پکیج ها حائز اهمیت بسیار بالایی است. در نمونه هایی که دارای فن هستند، محفظه ی سوختن پکیج که شعله در آن قرار گرفته، به صورت بسته است و به همین دلیل، می‌توان پکیج را در همه جا اعم از فضای داخل و خارجی مورد نظر همچون داخل آشپزخانه، روی تراس، درون انباری و هر جای دیگری نصب و استفاده کرد.

پکیج ها، در مدل های دو مبدله برای مکان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که سختی آب بالایی دارند یا قرار است فضایی بالای صد متر را گرم کنند.  برای مدل تک مبدله پکیج ها، حتما از یک فیلتر اضافی در محل ورود آب استفاده کنید تا از ورود رسوبات اضافه به دستگاه جلوگیری شود. در صورتی که نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج در قزوین دارید با همکاران ما در قزوین تکنیک تماس بگیرید تا مشکل شما در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت مرتفع گردد.

 

نکات مهم نگهداری از پکیج

به دلیل استفاده از قطعات و متعلقات متنوع در تجهیزات گرمایشی، مراقبت و نگهداری اصولی از این دستگاهها اهمیت زیادی دارد. نگهداری از پکیج دیواری از پیش شرط های اصلی برای افزایش کارکرد و راندمان این دستگاهها است.نکات زیر در نگهداری از پکیج از اهمیت بالایی برخوردار است.

کنترل فشار پکیج: کنترل فشار پکیج دیواری مهم ترین کاریست که باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. فشار استاندارد پکیج های دیواری یک الی 1.5 بار می باشد. نوسان داشتن فشار دستگاه، پایین رفتن یا افزایش فشار تا حدود 3 بار، حکایت از عدم تنظیم فشار دستگاه دارد.

دودکش پکیج را چک کنید: مطمئن شدن از سلامت دودکش، از درجه اهمیت بسیار بالایی در افزایش سطح ایمنی پکیج برخوردار است. استفاده از کلاهک های ایمن و استاندارد، از جمع شدن مواد آلاینده و سمی در فضا جلوگیری می کند. همچنین، مطمئن شدن از باز بودن و عدم گرفتگی مسیر دودکش، از دیگر اصول مهم و حائز اهمیت در این زمینه قلمداد می گردد. این امر سلامت و امنیت خانواده را تضمین می‌کند.

رسوب گیری پکیج را منظم انجام دهید: رسوب گیری از مهم ترین اقدامات جهت مراقبت و نگهداری از پکیج دیواری و بهینه کردن عملکرد دستگاه، محسوب می‌شود. یکی از عوامل مهم و اساسی خرابی و مشکلات انواع پکیج، نفوذ رسوب در ساختار و اجزای دستگاه می باشد. در آب بسیاری از مناطق املاح، آلاینده ها و ذرات ریزی وجود دارد که در گذشت زمان، وجود این املاح سبب ایجاد رسوب در قطعات و متعلقات پکیج مانند پمپ و مبدل می شود.

صافی و فیلتر پکیج را بررسی کنید: از دیگر موارد مهم در نگهداری صحیح از پکیج دیواری، بررسی صافی و فیلترهای آب است. در سیستم لوله کشی ناخالصی هایی نظیر شن و سنگ ریزه وجود دارد. جمع شدن این مواد پشت فیلترها و صافی ها، عملکرد کلی پکیج را تحت شعاع قرار می دهد. به همین دلیل، با بررسی صافی های دستگاه می‌توان از سلامت و عدم انسداد این بخش مطمئن شد.

سرویس فصلی را جدی بگیرید: از دیگر اصول مهم برای افزایش طول عمر و نگهداری از پکیج دیواری، انجام سرویس های فصلی دستگاه به صورت منظم می باشد. انجام فرآیند سرویس پکیج قبل از آغاز فصل سرما، در افزایش بهره وری و کارکرد دستگاه تاثیر بسزایی برجای می گذارد.

برای تعمیر پکیج در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ایرادات رایج و تعمیر پکیج در قزوین

با وجود مزایای متعددی که این دستگاهها دارند، پکیج ها هم گاها دچار ایراداتی می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. شناختن این ایرادات به شما کمک می‌کند تا با آرامش مشکل دستگاه خود را برای تعمیرکار توضیح دهید. به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی برخی ایرادات پرتکراری که نیاز به تعمیر پکیج در قزوین را ایجاد می‌کنند می‌پردازیم.

پکیج روشن نمی‌شود

پیش از هز چیز، از باز بودن شیر آب، وصل بودن پریز برق دستگاه و وجود گاز در مدار پکیج اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل رفع نشد لازم است مواردی مانند جرقه زن، دود کش، برد و شیر فشار بررسی شوند. اگر پکیج روشن می‌شود ولی شوفاژها به درستی گرم نمی‌شوند، لازم است هواگیری سیستم انجام شود. برای انجام تمام امور مربوط به سرویس و تعمیر پکیج در قزوین از تکنسین های متخصص قزوین تکنیک کمک بگیرید.

پکیج خاموش نمی‌شود

پس از روشن نشدن پکیج، خاموش نشدن اتوماتیک پکیج، یکی از مسائل رایجی است که برای برند های مختلف پکیج اتفاق می‌افتد. این ایراد می‌تواند به دلیل دیر روشن شدن دستگاه یا هوای بسیار سرد اتفاق بیفتد. اگر سه ربع به دستگاه زمان دادید و دمای پکیج به دمای دلخواه نرسید، احتمال زیاد سنسور NTC که وظیفه اندازه گیری دمای پکیج را بر عهده دارد، ایراد پیدا کرده و نیاز به تعمیر دارد. برای رفع این مشکل و یا هر نیاز دیگر برای تعمیر پکیج در قزوین از طریق ثبت درخواست در همین سایت با همکاران ما در قزوین تکنیک در تماس باشید.

روشن شدن پکیج به صورت انفجاری

معمولا انفجاری روشن شدن پکیج به دلیل ایراد در جرقه زن دستگاه است. زیاد شدن فاصله جرقه زن و شعله، ضعیف شدن جرقه زدن و بسته شدن سوراخ های شعله از دلایل بروز مشکل روشن شدن انفجاری و با صدای زیاد پکیج ها هستند. برای ایمنی بیش‌تر خود و خانواده در صورتی که این مشکل را مشاهده کردید سریعا اقدام نموده و برای تعمیر پکیج قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید تا تکنسین متخصص دستگاه شما را بررسی کند.

 

سر و صدای زیاد و تعمیر پکیج در قزوین

حتما با صداهای عادی در پکیج مانند صدای جرقه زن و… آشنایی دارید. اگر صدای جدید از پکیج خود شنیدید ممکن است قطعات دیگر دستگاه ایراد پیدا کرده باشند. قبل از بررسی قطعات لازم است شوفاژها را هواگیری کنید. پایین بودن بیش از حد دمای آب ورودی هم می‌تواند پکیج شما را به سر و صدا بیاندازد. ایراد در فن، سوپاپ ها، پمپ، رسوب گرفتن مبدل دستگاه و به هم خوردن جای قرارگیری پکیج از دیگر دلایل سر و صدا در دستگاه شماست. تعمیر پکیج در قزوین را به تکنسین های متخصص قزوین تکنیک بسپارید.

 

افت فشار پکیج

افت فشار، یکی از عیوب رایج در پکیج های مختلف است. معمولا دلیل این مساله ایراد یا سوراخ شدن منبع انبساط است که وظیفه ی ایجاد تعادل و حفظ فشار آب گرم پکیج را دارد. پس از منبع لازم است از نشتی نداشتن منبع مطمئن شوید. هوا گرفتن یکی از دلایل مهم دیگریست که باعث افت فشار می‌شود. با استفاده از شیر هواگیری رادیاتور یا حوله خشک کن حمام فشار داخل مدار را تخلیه کنید تا مشکل پکیج شما حل شود. اگر هیچ کدام از این موارد جواب نداد نیاز به حضور تکنسین متخصص و با دانش برای تعمیر پکیج در قزوین دارید.

گرمای مورد نیاز تامین نمی‌شود

به احتمال فراوان، این ایراد به دلیل کوتاه بودن شعله پدید آمده است و نیاز است گاز ورودی به پکیج چک شود. دور بودن جرقه از شعله، خرابی پمپ و ایراد در برد دلایل دیگری هستند که ممکن است باعث گرمای ناکافی آب پکیج شوند. برای تعمیر پکیج در قزوین با همکاران ما در قزوین تکنیک تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را با بهترین کیفیت حل کنند.

تعمیر پکیج در قزوین

با تعدادی از مشکلات رایج در پکیج ها آشنا شدیم. برای رفع این مشکلات یا هر مشکل دیگری که در دستگاه شما به وجود آمد، می‌توانید با قزوین تکنیک تماس بگیرید. تعمیر پکیج در قزوین توسط تکنسین متخصص دستگاه، که دوره تخصصی تعمیر پکیج شما را دیده انجام می شود. تکنسین های قزوین تکنیک ، به جای تعویض قطعات آنها را تعمیر می‌کنند و در صورت نیاز به تعویض از قطعات یدک فابریک دستگاه استفاده می‌کند. برای استفاده از این خدمات، کافیست با قزوین تکنیک با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تعمیر پکیج در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر پکیج در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج  باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

0 0 رای ها
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام کامنت ها

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297