تعمیر کولر گازی در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

تعمیر کولرگازی در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر کولرگازی در قزوین | قزوین تکنیک
گارانتی و ضمانت تعمیر کولر گازی در مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر کولر گازی در قزوین

کولر گازی فقط روی دور تند کار می‌کند
این مورد زمانی برای کولر گازی پیش می‌آید که احتمالا کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده باشد.
تولید سر و صدای اضافی در کولر گازی
علت بروز این مشکل میتواند از محل قرار گیری نامناسب دستگاه ، خرابی لاستیک درزگیر ، برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه و یا مشکل در اتصالات کمپرسور باشد.
کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد
علت به وجود آمدن این مشکل می تواند از ضعیف یا سوخته شدن خازن ، اتمام گاز دستگاه و یا خرابی موتور باشد.
بدنه کولر گازی برق دارد
امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ، علت دیگر آن میتواند از خرابی کمپرسور ناشی شود.
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر کولر گازی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

تعمیر کولر گازی در قزوین

در هوای گرم کشورمان کولر گازی یکی از لوازم سرمایشی بسیار کاربردی است. هر چند این وسایل با ایجاد گرمایش و سرمایش همزمان دو کاربرده محسوب می‌شوند. علاوه بر این، در هوای آلوده این روزها، این دستگاهها با استفاده از فیلترهایی که داخل دستگاه قرار دارد، به میزان قابل توجهی، آلودگی محیط را نیز، کاهش می‌دهند. سرویس و تعمیر کولر گازی یک کار مهم و الزامی برای حفظ سلامت و کارکرد مناسب دستگاه است. برای نصب و تعمیر کولر گازی در قزوین، توسط تکنسین مخصوص دستگاه خود، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

در ادامه این مطلب نکات مهم در خصوص نگهداری و استفاده از کولرهای گازی را می‌خوانیم.

سرویس و تعمیر کولر گازی در قزوین

یکی از مهم ترین کارهایی که باید سالانه دو بار انجام شود، سرویس کولر گازی است. سعی کنید در ابتدای هر نیم سال، این کار را انجام دهید تا راندمان و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

 اگر می‌خواهید به هر نحوی از به وجود آمدن خرابی و هزینه های تعمیر در کولر گازی جلوگیری کنید، سرویس کولر گازی به صورت منظم توسط تکنسین دستگاه را جدی بگیرید. سعی کنید به جز این، خودتان فیلترهای دستگاه را ماهانه تمیز یا در صورت نیاز، تعویض کنید. آلودگی هوای زیاد به خصوص در شهرهای بزرگ، تمیز کردن فیلترها را تبدیل به یک کار ضروری کرده است. این کار در سلامت مصرق کننده تاثیر به سزایی دارد و به شما کمک می‌کند تا هوایی که خود و خانواده‌تان در منزل تنفس می کنید، پاکیزه تر از هوای بیرون از منزل باشد. باز کردن قاب و تمیز کردن پنل داخلی کولر گازی، پاکسازی یا تعویض فیلترهای دستگاه، شارژ کردن گاز اسپیلت دستگاه، مراحل مهم و اصلی بعدی هستند.

پس از پایان این مراحل، کار شما با یونیت داخلی تمام شده و باید به سراغ پنل خارجی که معمولا در فضایی در بیرون خانه مانند تراس قرار می گیرد، بروید. در این مرحله ابتدا، باید کویل و کندانسور یا همان پنل بیرونی دستگاه که معمولا در محیط باز مانند تراس قرار می‌گیرد را تمیز نمایید. در ادامه به طورکامل نحوه تمیز کردن این قسمت را به شما آموزش خواهیم داد. اهمیت کار سرویس کولر گازی، کمتر از تعمیر آن نیست. زیرا، می تواند باعث جلوگیری از تحمیل شدن بسیاری از هزینه های اضافه که در اثر سرویس نکردن دستگاه و ایجاد خرابی های متعدد به وجود می آید، شود. برای سرویس و تعمیر کولر گازی در قزوین، توسط تکنسین مجاز دستگاه با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

محل مناسب نصب کولر گازی

دمایی که سنسور محیطی کولر گازی اندازه گیری می کند تمام عملکرد برد و کمپرسور دستگاه، را تنظیم می‌نماید. به همین دلیل است که قرار نگرفتن دستگاه در مجاورت وسایل گرمایشی یا در معرض نور مستقیم خورشید اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب دمای سنسور با دمای سایر نقاط اتاق متفاوت نخواهد بود و دستگاه بیش از حد اتاق را سرد نخواهد کرد.

نکته دیگر نصب نکردن کولر گازی در ارتفاع زیاد در اتاق است. هوای گرم به سمت بالا حرکت می کند. به همین دلیل، نصب کولر گازی نزدیک به سقف یکی دیگر از مواردیست که سبب به اشتباه افتادن کولر گازی و ثبت دمای بالاتر از دمای اتاق توسط سنسورها و اخلال در برنامه ریزی سرمایشی کولر گازی می شود. رعایت این نکات در مصرف انرژی دستگاه تاثیر به سزایی دارد و از استهلاک بی مورد کمپرسور نیز، جلوگیری می شود.

بستن درزهای خانه

در حالیکه اکثرا، ایراد خنک نشدن خانه را از کولر گازی می بینند، باید به این نکته اشاره کرد که در بسیاری مواقع درزهای در و پنجره ها، باعث از دست رفتن سرما یا گرما در زمان های مختلف سال می شود و کار دستگاه را سخت می‌کند. با بستن درزها، علاوه بر رسیدن به دمای مطبوع در زمان کوتاه، شاهد کاهش قابل توجه مصرف برق و هزینه قبض برق نیز، خواهید بود. برای تعمیر کولر گازی در قزوین، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تمیز نگه داشتن کندانسور و تعمیر کولر گازی در قزوین

به همان اندازه که نگهداری و مراقبت یونیت داخلی مهم است، مراقبت از یونیت خارجی هم حائز اهمیت زیادی است. این قسمت معمولا به دلیل قرار گرفتن در محیط باز بیرون از منزل مثل تراس خانه، کمتر از یونیت داخلی مورد توجه قرار می گیرد و به همان نسبت بیش تر در گزند باد و باران و کثیفی پرندگان و حشرات و … قرار می گیرند. قبل از توضیح نکات مهم درباره تمیز کردن این قسمت، لازم است به این نکته توجه کنید که دور کندانسور کولر گازی، باید همواره باز باشد تا هوا در اطراف این قسمت در جریان باشد.

برای تمیز کردن کندانسور، داشتن یک شلنگ متصل به آب، یک پیچ گوشتی، دستکش، دستمال، چاقوی بلند و یک برس پلاستیک فشرده یا فلزی لازم است. در گام نخست، کندانسور را از پنل خارجی بیرون بیاورید، سپس گرد و غبار کثیفی های دستگاه را با استفاده از دستمال خیس و شلنگ آب پاک کنید. در مرحله بعدی، به کمک پیچ گوشتی یا چاقوی بلند فین های فلزی یا آلومینیومی را صاف کنید. در نهایت، کل کندانسور را با استفاده از برس پلاستیکی یا فلزی و دستمال پارچه ای کاملا شستشو دهید تا حسابی تمیز شود. وقتی از خشک شدن کامل کندانسور اطمینان پیدا کردید، باید آن را دوباره جا بیندازید و دستگاه را به برق بزنید.

مراقب باشید، خیس بودن کندانسور هنگام وصل شدن برق مساوی با از بین رفتن و سوختن کندانسور کولر گازی است.

اگر تخصص کافی ندارید، برای سرویس و تعمیر کولر گازی در قزوین توسط تکنسین دستگاه، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک ، با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید تا دستگاه شما با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان، توسط تعمیرکاران ماهر و دوره دیده و با استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه تعمیر شود.

تعمیر کولر گازی در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر کولرگازی در قزوین | نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297