تعمیر یخچال در قزوین

چرا بهتر است تعمیر یخچال در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات یخچال در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیر یخچال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر یخچال در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر یخچال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز قزوین تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر یخچال قزوین
تعمیر یخچال قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، قزوین تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال

خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.

یخچال آب می‌دهد

در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال

آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده

این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.

صدای غیرمعمول یخچال

در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)

لامپ یخچال روشن نمی‌شود

می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد

تعمیر یخچال در قزوین

کم شدن سرعت رشد باکتری ها و قارچ ها دلیل اصلی اختراع یخچال بود. در دمای پایین می توان فاسد شدن غذا، میوه، سبزی و دارو را به تعویق انداخت. به همین جهت، یخچال ها با انتقال هوای گرم از داخل به خارج از محیط یخچال، کابین دستگاه را خنک می‌کنند. در طی سالهای اخیر تکنولوژی های گوناگونی توسط برندهای مختلف به یخچال اضافه شده است. به همین دلیل، کار تعمیر این دستگاهها نیز پیچیده و تخصصی شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم از انواع تکنولوژی های این دستگاهها و تعمیر یخچال در قزوین بگوییم. اگر شما هم به دنبال تعمیرکار بادانش و باتجربه برای تعمیر دستگاه خود هستید، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

انواع مدل های یخچال

یخچال ها را به شکل های مختلفی می‌توان تقسیم بندی کرد اما رایج ترین تقسیم بندی بر اساس ظاهر و حجم موادی است که می‌توان در داخل آنها قرار داد.

  • یخچال ها و فریزرهای تکی که از قدیم مدل رایج تری بودند، در مدل های مختلف وجود دارند. یخچال های کوچک در فروشگاهها، ادارات و هتل ها بسیار کاربردی هستند.
  • بخچال ها و فریزرهای فروشگاهی که در مدل های ایستاده و افقی وجود دارد. این دستگاهها حجم بیشتری از مواد غذایی را داخل خود جای می‌دهند.
  • یخچال ها و فریزرهای صنعتی و باری، که قادرند دماهای بسیار پایین تری را در حجم بالا و در مدت زمان طولانی ایجاد کنند.
  • یخچال فریزرهای فریزر بالا یا فریزر پایین، که با توجه به نیاز کاربر و فضایی که برای فریزر و یخچال نیاز دارد، انواع مختلفی دارند.
  • یخچال فریزرهای دو قلو که حجم مساوی از یخچال و فریزر ایستاده را در کنار هم به مصرف کننده ارائه می‌دهند. مزیت این دستگاهها نسبت به ساید بای ساید، جا به جایی آسان‌تر آن هاست.
  • یخچال های ساید بای ساید، که فضای خوب و زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و مدل پیشرفته‌تر یخچال فریزر دو قلو است.
  • یخچال فریزر درب فرانسوی، که علاوه بر دو در یخچال و فریزر در بالا، یک کشوی سر تا سری یخچال یا فریزر در پایین دستگاه قرار دارد.

انتخاب یخچال فریزر با توجه به نیاز کاربر انجام می‌شود. اما در هر صورت برای تعمیر این دستگاهها، باید از تکنسین متخصص و مجرب استفاده کرد. برای تعمیر یخچال در قزوین توسط تکنسین های دوره دیده و با دانش، با مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل قزوین تکنیک تماس بگیرید.

تکنولوژی های نوین و تعمیر یخچال در قزوین

تکنولوژی های جدیدتر و قطعات مقاوم‌تر و با کیفیت بالا، مزیتی است که همه ساله به مدل های جدید یخچال اضافه می‌شود. در ادامه با برخی از این تکنولوژی ها آشنا می‌شویم.

 یخچال های هوشمند:

تا چند سال پیش باور این که یخچال هم بتواند به اینترنت وصل شود، سخت بود. اما امروزه تکنولوژی یخچال هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و به کمک یک دوربین داخل یخچال، به مصرف کننده کمک می‌کند تا همیشه از محتویات یخچال با خبر باشد و هر وقت به خرید رفت با دیدن داخل یخچال، لیست مورد نیاز برای خرید های خود را تهیه کند. از دیگر مزایای این دستگاهها، صفحه نمایشگر بزرگ با قابلیت گذاشتن نوشته برای دیگر اعضای خانواده، قابلیت تنظیم تقویم بر روی دستگاه، پخش موزیک یا فیلم با اتصال به یک دستگاه دیگر و …

 

تکنولوژی Vita Fresh Plus:

اگر دور ریز میوه و سبزی شما زیاد است، این فناوری به شما کمک زیادی می‌کند. به کمک این تکنولوژی، میوه ها و سیزیجات، تا دو برابر حالت عادی در دستگاه تازه می‌مانند. اگر نیاز به تعمیر یخچال در قزوین دارید، با شماره تلفن  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

فناوری میکروب زدایی:

یخچال ها به طور کلی با تولید سرما و خشک کردن فضا، کار رشد انواع باکتری ها و قارچ ها را سخت می‌کنند. در مدل های جدیدتر، قابلیت میکروب زدایی وجود دارد که به این امر کمک شایان توجهی می‌کند.

 

نورپردازی داخلی یخچال:

یخچال ها سالهای سال، به کمک یک لامپ روشن می‌شدند. اما امروزه یخچال فریزرها با استفاده از لامپ های ال ای دی که در طبقات داخلی آن ها نصب می شود جلوه ی بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند.این کار علاوه بر روشن کرده داخلی محیط دستگاه ، زیبایی دستگاه را دو چندان می کند.

استفاده از موتور اینورتر خطی:

این فناوری چند سالی است که در یخچال ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نوعی جا افتاده است. این امر سبب بهبود مصرف انرژی در یخچال فریزر ها شده است ، بهره گیری از کمپرسور های جدیدی که به موتور اینورتر خطی معروف می باشند مزایای متعددی مانند :بهره گیری از جریان متناوب برق و استفاده از فرکانس مورد نیاز یخچال، تغییر سرعت دور موتور یخچال فریزر، کم شدن هزینه برق مصرفی به دلیل کاهش مصرف انرژی و سر و صدای کم و ایجاد لرزش در یخچال فریزر را به کاربر ارائه می‌دهد. در صورتی که یخچال شما با هر مشکلی مواجه شد، برای تعمیر یخچال در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

در صورت نیاز به تعمیر یخچال در قزوین، با قزوین تکنیک تماس بگیرید.

یخچال با بدنه استیل:

یخچال های جدید برندهای شناخته شده و معتبر اکثرا از بدنه استیل استفاده می‌کنند. اگر به ماندن اثر انگشت و قیمت بیشتر بدنه استیل نسبت به معمولی را کنار بگذاریم، استفاده از بدنه استیل مزایای متعددی از جمله مقاومت بیشتر بدنه، بالا بردن سطح زیبایی محصول، جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی و مقاومت در برابر زنگ زدگی نام برد.

پر کردن خودکار لیوان آب:

آخرین قابلیتی که در قزوین تکنیک به شما معرفی می کنیم، قابلیت پر کردن خود کار لیوان آب در آبریز دستگاه است. با استفاده از این امکان می‌توانید ظرف خود را زیر آب‌ریز قرار دهید و به سایر کارهای خود بپردازید. آب‌ریز با تخمین دقیق ارتفاع لیوان، ظرف شما را پر می‌کند و پیش از سرریز شدن آب، جریان به صورت اتومات قطع می شود.

برای تعمیر یخچال در قزوین، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نگهداری از یخچال

برای این که یخچال شما به مرحله تعمیر نرسد، چند کار ساده را انجام دهید. این کارها علاوه بر افزایش طول عمر، سبب بالا رفتن راندمان یخچال شما می‌شود.

  • کویل و کندانسور را در آغاز هر نیم سال تمیز کنید. این کار را با یک قلم مو درشت انجام دهید. کویل های کندانسور مسئول حذف گرما از یخچال و فریزر هستند. وقتی که گرد و غبار و کثیفی به کویل بچسبد، برای یخچال و فریزر حذف گرما سخت تر می شود در نتیجه مصرف انرژی افزایش پیدا می کند. 
  • یخچال را هر هفته یا در بدترین حالت هر ماه کاملا تمیز کنید. برای تمیز کردن دستگاه، از پارچه ای که با آب گرم خیس کرده اید استفاده کنید. تمیزکننده کار را ساده تر می کند و لکه ها و کرم های چسبنده را بدون چربی زیادی از بین می‌برد.
  • غذا را خیلی داغ داخل یخچال قرار ندهید. این کار باعث رطوبت گرفتن یخچال می‌شود و سرد کردن این غذاها انرژی زیادی نیز می‌برد.
  • جلوی فن های داخل دستگاه که در قسمت عقبی طبقات دیده می‌شوند، وسایل بزرگ که کل فضای جلوی فن را اشغال کند، قرار ندهید تا جریان هوا برقرار بماند.
  • واشر مهر و موم لاستیکی است که بیرون درب یخچال و فریزر است. این قسمت، کار مهمی در از بین بردن هوای گرم انجام می دهد. آن را به طور دوره ای با یک پاک کننده مانند اسپری غلیظ شده گوگان تمیز کنید.
  • فیلتر تصفیه آب و یخساز را سر وقت عوض کنید.

با رعایت این موارد می‌توانید از هزینه های گزاف و تعمیرات پیچیده برای دستگاه خود جلوگیری نمایید.

تعمیر یخچال در قزوین

مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک ، برای تعمیر یخچال در قزوین، بهترین تکنسین ها، با حداقل هشت سال سابقه تعمیرات موفق یخچال را انتخاب کرده تا خیال همشهریان بابت انجام تعمیرات با کیفیت آسوده باشد. ترجیح تعمیر قطعات به جای تعویض آنها، انجام تعمیرات در محل، استفاده از قطعات یدک فابریک و تصمین خدمات توسط تکنسین از دیگر مزایای تماس با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ ، برای تعمیر یخچال در قزوین است.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال  در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

0 0 رای ها
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام کامنت ها

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297