نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین

محتوای جدول بستن عناوین

جدول محتوایی قزوین تکنیک

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی ایندزیت در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

درباره مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین تکنیگ

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیرماشین لباسشویی ایندزیت در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین

همه ماشین های لباسشویی ای که از گذشته ، تا کنون تولید شده اند ؛ در تمامی برندها و مدل ها و تمامی پیشرفت هایی که روند عملکرد آن حاصل شده است ؛ نمی تواند مانع از این شود که ماندگاری این  تکنولوژی بسیار پیشرفته را تا ابد تمدید کند. از این رو بهتر است برای استفاده بیشتر از این وسیله ، آن را بهینه مصرف کنیم تا ارزش هزینه ای که برای این دستگاه کرده ایم را داشته باشد. اقداماتی وجود دارد که می توانید در صورت انجام دادن آن ها ، به عمر استفاده از قطعات ماشین لباسشویی ایندزیت بی افزایید. اقداماتی که از فرسودگی قطعات و رساندن آسیب بیشتر به سایر قطعات ( در صورت نا آگاهی از خراب شدن قطعه ای ) ، جلوگیری به عمل آورد . با این اقدامات می توانید هزینه های ناشی از تعمیر لباسشویی و نیاز شما عزیزان به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین را کاهش دهید.

سرویس کردن لباسشویی و هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در نمایندگی لباسشویی ایندزیت قزوین چگونه است؟

طبق مطالبی که در قسمت قبلی گفتیم ، شما می توانید با مجموعه ای فعالیت ها ، از خراب شدن زود هنگام قطعات ماشین لباسشویی ایندزیت خود پیشگیری کنید ولی به طور کامل نمی توانید هزینه تعمیر لباسشویی در قزوین را به صفر برسانید ، چرا که عمر تمامی وسایل برقی و غیر برقی محدود است.

سرویس کردن ماشین لباسشویی ایندزیت در قزوین ، از جمله این اقدامات است. شما به این وسیله می توانید از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی خودتان پیش آمده خبر دار شوید و پیش از اینکه این مشکل برایتان دردسر ساز بشود ، با تماس با تعمیرکاران به رفع آن بپردازید . هزینه سرویس کردن لوازم خانگی بسیار کم تر از هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در قزوین است و به این وسیله می توانید هم از سلامت وسایل خود اطمینان حاصل کنید و هم در صرف هزینه های مربوط به خدمات پس از فروش آن صرفه جویی به عمل آورید.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

مشکلات رایج لباسشویی ایندزیت و تعمیر لباسشویی ایندزیت در قزوین

هر ماشین لباسشویی با توجه به کارکرد خود ، شامل مجموعه ای از مشکلات است که با شناخت هر یک از این مشکلات رایج ، یک قدم به نگهداری و مراقبت از آن نزدیک خواهید شد . ما در ادامه به بررسی برخی از مشکلات رایج لباسشویی ایندزیت و چگونگی تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین ، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید و به دقت مطالب را بخوانید.

علت اینکه درب لباسشویی ایندزیت باز نمی‌شود چیست و چگونه باید به حل آن پرداخت؟

گاهی ممکن است شما با این مشکل رو به رو شوید که هنوز سنسور قفل درب، فرمان باز شدن را نداده است اما شما می خواهید درب لباسشویی را باز کنید . در اینگونه مواقع احتمال دارد که دستگیره، زه و حتی میکروسوئیچ نیز نیاز به تعویض و یا تعمیر لباسشویی ایندزیت در قزوین ؛ پیدا کند.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین : علت اینکه دستگاه به صورت مداوم کار می‌کند چیست؟

برخی از مشتریان ما گزارش کرده اند که گاهی ماشین لباسشویی ایندزیت به طور مداوم کار کرده و از کار کردن باز نمی ایستد.

معمولا هنگام این ایراد ارور F23 بر روی نمایشگر لباسشویی ایندزیت نقش می‌ بندد.

F23 ارور در ماشین لباسشویی ایندزیت مربوط به سنسور نشتی یاب دستگاه می باشد. زمانی که به هر دلیلی آب روی قطعات لباسشویی ایندزیت ریخته شود این ارور ظاهر می شود. البته در سری های جدید ماشین لباسشویی این ارور جای خود را به کد خطای E23 داده است.

برای رفع این ارور و استفاده از خدمات نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین ، می توانید با مرکز ما با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

علت اینکه لباسشویی ایندزیت در هنگام کار لرزش دارد و از جایگاه خود خارج می شود؟

گاهی ممکن شاهد لرزش های غیر عادی و بسیار زیادی در حین کار لباسشویی ایندزیت شوید و بهتر است این را بدانید که تمامی این لرزش ها غیر عادی نبوده و مطمئنا زمانی که حدود ۵الی ۱۰کیلو لباس آن هم به صورت خیس. با گردش بیش از ۱۰۰۰دور در دقیقه، شسته شود در هنگام خشک کردن، حرکت و تکان زیاد رخ میدهد، مگر اینکه قطعه‌ای این تکان ها را کنترل کند. کمک فنرها نگه دارند، دقیقا این وظیفه را دارد. وظیفه کمک فنرهای این است که لرزش های موجود در ماشین لباسشویی ایندزیت شما را به ثبت برساند و آن ها را کنترل کند . این قطعه در مکانی دقیقا زیر دیگ وصل است. کمک هایی که بر روی لباسشویی ایندزیت  نصب شده است به آنتی شوک شناخته می شود که حتی تکان های لرزه ای و بدون برنامه را نیز کنترل می کند. معمولا عمر مفید کمک فنرهای لباسشویی ایندزیت  ۱۰سال یکبار می شود. اگر زمانی کمک فنرهای ماشین لباسشویی ایندزیت شما به مشکل اساسی خورد و متوجه شدید که به درستی نمی تواند لرزش های ایجاد شده در حین کار شست و شوی لباس ها را کنترل کند ، جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در قزوین ، برای ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیرات لوازم خانگی ما ، با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین : علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ایندزیت چیست و چگونه می توان به تعمیر لباسشویی ایندزیت در قزوین پرداخت؟

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی شما در حین کار متوقف شود و دیگر روشن نشود و یا اینکه پس از آخرین بار استفاده از ماشین لباسشویی ، دیگر قادر به استفاده از آن نباشید . این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که حتما باید برای رفع آن ها به تعمیر لباسشویی ایندزیت در قزوین بپردازید. ما در ادامه به بررسی برخی از دلایل خواهیم پرداخت:

  1. خراب بودن سوئیچ درب ماشین لباسشویی ایندزیت
  2. یکی از دلایل رایج روشن نشدن ماشین لباسشویی ایندزیت باز بودن درب آن است.
  3. سیستم برق ماشین لباسشویی
  4. در انتهای سیم برق ماشین لباسشویی، یک خازن پارازیت گیر می باشد که اگر آسیب ببیند موجب روشن نشدن ماشین لباسشویی می شود.
  5. قطع بودن پریز برق ماشین لباسشویی ایندزیت
  6. پریز برق ماشین لباسشویی ایندزیت خود را در اولین فرصت چک کنید.

علت اینکه ماشین لباسشویی ایندزیت ،  آب را تخلیه نمی کند و آب داخلش می ماند چیست؟

از مشکلاتی که ممکن است بسیار چشم گیر باشد و کاربران را ناراحت کند ، این است که ماشین لباسشویی ایندزیت شما آب موجود در درون دیگ را به درستی تخلیه نکند. از دلایلی که تعمیرکاران به آن ها اشاره می کنند می توان به موارد زیر پرداخت:

  • فیلتر در کف لباسشویی قرار دارد.
  • درپوش آن را بچرخانید و فیلتر را خارج کنید.
  • داخل فیلتر، یک صافی تعبیه شده است.
  • صافی را خارج نمایید.

برای رفع این مشکل و مشکلات رایج دیگر ماشین لباسشویی ایندزیت  ، می توانید از خدمات نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین استفاده کنید . ما با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در قزوین ، آماده خدمات رسانی در هر زمینه ای و هر عمقی از مشکل لوازم خانگی شما می باشیم. در این مسیر چندین ساله ، کیفیت و دقت در خدمات ما و از همه مهم تر رضایت مندی مشتریان عزیزمان ، ضمانتی بر خدمات ارائه شده از سوی این مرکز می باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی ایندزیت در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی ایندزیت در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

4 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

  1. سلام و وقت بخیر متاسفانه لباسشویی من اتصال برق بدنه داره و این موضوع خیلی خطرناکه و چند باری هم برق گرفتگی سطحی اتفاق افتاده این مشکل رو چجوری باید حلش کنم؟
    با عرض سلام، این مشکل می‌تواند ناشی از معیوب بودن سیم های رابط باشد و یا یکی از قطعات الکتریکی دستگاه برق بدنه داشته باشد
    برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297