نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی ال جی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین

نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی ال جی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین
نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است

چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی

نشت آب از ظرفشویی

علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی

اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین

هر چند افراد زیادی هستند که کارهای مختلف آشپزخانه مانند پخت و پز انواع غذاها، شیرینی ها، نان ها و … را دوست دارند، اما می توان گفت احتمالا تمام این افراد هیچ علاقه یی به قسمت پایانی کار یعنی شستن ظرف ها ندارند. کاری که ماشین های ظرفشویی با دقت و تمیزی بسیار بالایی انجام می‌دهند. یکی از برندهای تولید کننده ظرفشویی، که کار تولید این دستگاهها را با تکنولوژی های به روز و با کیفیت بسیار خوب انجام می دهد، شرکت ال جی است. در ادامه این مطلب، نکات مهم را در خصوص این دستگاهها خوانده و راهکار مناسب تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین را معرفی می کنیم. اگر برای تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین این مطلب را می‌خوانید، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین0

ظرفشویی ال جی

ال جی یکی از برندهای به نام و مشهور تولید لوازم منزل است که رقابت سختی با شرکت سامسونگ برای کسب عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم منزل کره جنوبی را دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع لوازم منزل از جمله ظرفشویی از شرکت های پیشرو، در زمینه استفاده از تکنولوژی های نوین است. در ادامه با برخی تکنولوژی های معرفی شده توسط ال جی آشنا می‌شویم.

اگر به نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین مراجعه کنید، اولین تکنولوژی خاصی که در دستگاههای جدید استفاده شده و چشم شما را خواهد گرفت، سیستم True steam یا شست و شو با بخار است. یک ویژگی مبتکرانه که از بخار آب، به طرز هوشمندانه ای برای کاهش مصرف آب و برق و شستن یکنواخت ظروف خیلی کثیف استفاده می‌کند. استفاده از بخار نه تنها مصرف آب و برق را به حداقل ممکن می رساند بلکه دیگر نیاز نیست ظرف های بسیار کثیف با لکه های چسبناک به مدت طولانی خیس بخورند، زیرا این قدرت بی نظیر بخار امکان شستشوی دقیق ظروف با هر سطح از کثیفی را خواهد داشت. همین قابلیت کاربردی است که زیاد بودن قیمت ماشین ظرفشویی ال جی با این ویژگی را توجیه پذیر می‌کند.

دیگر قابلیت موجود در ماشین ظرفشویی ال جی، علاوه بر استفاده از آب بسیار داغ، استفاده از لامپ uv  در برخی از مدل های این دستگاههاست. به کمک این تکنولوژی با استفاده از اشعه فرابنفش کار ضدعفونی ظروف به همراه آب داغ توسط این ماشین های ظرفشویی انجام می شود.

اولین بار، ال جی تکنولوژی دایرکت درایور را به ماشین های لباسشویی و ظرفشویی خود وارد کرد. در این مدل موتور از اجزای کم تری تشکیل شده و فاقد تسمه است.

با برخی از تکنولوژی های جدیدتر موجود در ظرفشویی ال جی در قزوین آشنا شدیم. اما در ادامه با برخی از ایرادات و ارورهای پرتکراری که نیاز به تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین را به وجود می‌آورند، آشنا می‌شویم.

ارورها و تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین

ارور IE: وقتی مشکل در آبگیری ظرفشویی ال جی وجود داشته باشد، این ارور روی دستگاه مشاهده می‌شود. این ایراد می تواند به دلیل مشکل در فشار آب ساختمان باشد. اگر آب وصل بود و فشار کافی را داشت، باید شلنگ ورودی و سپس قطعات مختلف مانند شیر برقی و میکروسوییچ و … چک شوند. در صورت نیاز به حضور تعمیرکار برای تعمیر ظرفشویی در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ارور AE: وقتی سنسور کف ظرفشویی، نشتی آب از دستگاه را تشخیص دهد، شاهد بروز این ارور در دستگاه خواهیم بود. برای رفع این ارور ابتدا اتصالات ظرفشویی را بررسی کرده و سپس قطعات داخلی ظرفشویی ال جی باید مورد بررسی قرار بگیرند. ممکن است پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی گرفتگی داشته باشد و مانع تخلیه کامل آب شود و باعث نشتی از شلنگ تخلیه شود.

دقت داشته باشید، در صورتی که به تازگی کف آشپزخانه را شسته باشید امکان دارد این ارور را روی دستگاه ببینید، در این حالت بهتر است چند ساعت ماشین ظرفشویی را خاموش کرده و اجازه بدهید تا محیط زیر آن خشک شود.

ارور OE: به مشکل در تخلیه آب ظرفشویی ال جی اشاره دارد. احتمالا این ایراد به دلایلی نظیر، مشکل در پمپ تخلیه، کثیف شدن فیلترهای ظرفشویی و انسداد در شلنگ تخلیه یا فاضلاب منزل رخ می‌دهد. شلنگ تخلیه باید بین هفتاد و پنج سانت تا یک متر از زمین فاصله داشته باشد. برای تمیز کردن فیلتر هم، از آب داغ و مواد شوینده استفاده کنید. در صورتی که نتوانتستید ایراد را رفع کنید، برای تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

ارور PF: این ارور حاکی از مشکل در سیستم برق دستگاه است. قطع و وصل شدن جریان برق، ایراد در پریز، محافظ یا سه راهی برق مشکل اصلی ایجاد شده در این موارد است. برای رفع این خطا یکی از برنامه ها را انتخاب کرده یا دستگاه را روشن خاموش کنید تا ارور رفع شود. اگر برد دستگاه مشکلی داشته باشد، باید برای تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین، از تکنسین متخصص کمک بگیرید.

ارور LE: به مشکل در سیستم سیم کشی موتور، روتور و.. اشاره دارد.

پس از بررسی برخی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین، با تعدادی از پیام های دستگاه که عملکردهای مختلف آن را نشان می‌دهند و به معنای خطا در دستگاه نیستند، آشنا می‌شویم.

پیام CL: این پیام به معنی روشن بودن قفل کودک (Child lock) است. برای رفتن این پیغام، بین 3 تا 5 ثانیه، دکمه قفل کودک را نگه داشته تا قفل کودک خاموش شده و بتوانید از برنامه های مختلف دستگاه خود استفاده کنید.

پیام F: اگر برنامه های مختلف ظرفشویی ال جی را انتخاب کنید، از ابتدا زمان و دمای شستشو را روی ظرفشویی مشاهده خواهید کرد. اما اگر برنامه شستشوی اتوماتیک را انتخاب کنید، سنسور تمیز آب با گرداندن آب در دستگاه میزان کثیفی ظروف را تعیین کرده و سپس زمان و دمای شستشو را تعیین می کند. در این مدت پیام F روی صفحه نمایشگر ظرفشویی ال جی مشاهده می شود. برای تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین، توسط تکنسین متخصص و مجرب با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

پیام ST: روشن شدن سسیستم Uv در ظرفشویی را نشان می‌دهد. به دلیل این که رطوبت موجود درکابین باعث رشد باکتری ها می شود ،این برنامه برای از بین بردن باکتری های احتمالی وارد عمل می‌شود. سیستم UV بعد از اتمام کامل کار ماشین ظرفشویی ال جی فعال می شود و مدت زمان کار آن 4 ساعت است.

پیام CD: وقتی با این پیغام رو به رو شدید، باید بدانید، سیستم خنک کننده یا Cool Dry که بعد از مرحله خشک کردن در دستگاه استفاده می‌شود روشن شده است.

پیام HEاگر هر کدام از قسمت های سیستم گرمایشی که کار شستشوی با آب گرم یا خشک کردن ظروف و … را انجام می‌دهند، اعم از هیتر، المنت، ترمیستور و… به مشکل بخورند، با این پیام مواجه خواهیتد شد. برای حل این مشکل و تعمیر ظرفشویی ال جی در مشهد، با قزوین تکنیک تماس بگیرید.

با تعدادی از مهم ترین اروها و پیغام های ظرفشویی ال جی آشنا شدیم، برای اطلاع دقیق از معنی این مشکلات و پیغام ها، باید دفترچه راهنمای ظرفشویی ال جی را مطالعه کنید.

تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین

تعمیر ظرفشویی ال جی کاری بسیار حساس و تخصصی است. برای رفع این مشکل و تعمیر ظرفشویی ال جی در قزوین، توسط فرد متخصص، با حداقل هشت سال سابقه کار تعمیر ظرفشویی که دوره تعمیر تخصصی ظرفشویی ال جی را گذرانده و از قطعات یدک فابریک دستگاه برای تعمیر آن استفاده می‌کند، با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی ال جی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی ظرفشویی ال جی در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297