نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون شیائومی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون شیائومی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین

نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون شیائومی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون شیائومی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین
تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون شیائومی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

 

تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین

یکی از برندهای کم سن و سال اما بسیار قدرتمند چینی که در سال 2020 میلادی موفق شد با گذشتن از اپل، پس از سامسونگ در جایگاه دوم، بیشترین فروش گوشی قرار بگیرد، شیائومی است. شیائومی علاوه بر تلفن همراه در زمینه های تولید لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم منزل نیز فعال است. زیر مجموعه تولید کننده لوازم منزل شیائومی به تولید تلویزیون نیز می‌پردازد. کار تعمیر تلویزیون در قزوین ، توسط قزوین تکنیک انجام می‌شود.

تلویزیون شیائومی، دارای وضوح تصویر 4k با قابلیت ضبط تصویر با حافظه 8 گیگ است. ورودی های یو اس بی، اچ دی ام آی و قابلیت استفاده از سیستم عامل اندروید، مورد استقبال خوبی در کشورمان قرار گرفته است. کار تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین، یک کار کاملا تخصصی است. برای تعمیر دستگاه توسط تکنسین متخصص، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین

تکنولوژی های نوین استفاده شده در تلویزیون شیائومی

شیائومی به دلیل قدرت ساخت قطعات فوق العاده با کیفیت و به صرفه بازار گوشی موبایل را قبضه کرد و به سهم بازار 17 درصدی، با 22000 کارمند رسید. همین رویه، در تولید تلویزیون های این برند نیز ادامه داشته و شیائومی موفق شده است تا از تکنولوژی های قدرتمندی، رونمایی کند. در ادامه با برخی از تولیدات نوآورانه شیائومی آشنا می‌شویم.

بزرگترین تلویزیون شیائومی

بزرگترین تلویزیون شیائومی دارای صفحه‌ نمایش ۱۰۰ اینچی است. دو اینچ بزرگ‌تر از تلویزیون ۹۸ اینچی قبلی شیائومی. این تلویزیون صد اینچی جدید که Redmi MAX نام دارد از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند، نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است و در پرنورترین حالت خود به روشنایی ۷۰۰ نیت می‌رسد. توانایی تولید کردن ال ای دی در ابعاد بسیار بزرگ در اختیار شرکت های محدودی است که شیائونی یکی از آنهاست. برای تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

شفافترین تلویزیون جهان

شیائومی موفق شده است تا بعد از مدت ها کار بر روی یک ویژگی فوق العاده آن را توسعه دهد و یک نمونه اولیه بسیار حرفه ای و کاملا واقعی را برای فروش به بازار جهانی آماده کند. این نمونه، یک فناوری بسیار عجیب و جالب از سوی این شرکت خلاق محسوب می شود و باعث تعجب و حیرت جهانیان خواهد شد.

تلویزیون شیشه ای یا همان شفاف که این قابلیت را به مصرف کنندگان می‌دهد که از هر دو طرف، قادر باشند طرف دیگر را مشاهده نمایند و حتی قطعات داخل به کار گرفته شده داخل تلویزیون هم دیده نشود! ساخته ای که می تواند باعث جذابیت بی نظیر این محصول شود و تکنولوژی تلویزیون را به مرحله جدیدتری ارتقا دهد.

 

تلویزیون OLED با قابلیت های منحصر به فرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون هوشمند OLED Vision شیائومی با پشتیبانی از فناوری دالبی‌ویژن IQ و سیستم‌عامل Android TV 11 معرفی خواهد شد. این سیستم ها در کنار فناوری دالبی ویژن IQ که در سال 2020 به دنیا معرفی شد، به تلویزیون این امکان را می‌دهد که در هنگام تعویض کانال روشنایی خود را به صورت خودکار با محتوای جدید تنظیم کند. برای تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین

ایرادات رایج و تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین

پس از بررسی حسن هایی که در تلویزیون شیائومی وجود دارد، به بررسی ایرادات موجود در این دستگاهها می‌پردازیم. رایج ترین ایرادات ثبت شده در نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین به شرح زیر است:

خاموش روشن شدن تلویزیون شیائومی

موارد مختلفی می‌توانند سبب برو این ایراد شوند که از جمله آن ها می‌توان به خراب شدن برد اصلی و برد پاور، دلایل پر هزینه تر و پیچیده تر به وجود آمدن این ایراد در کار تلویزیون شیائومی است. اگر اخیرا از فلش یا هارد استفاده کرده باشید ممکن است دستگاه خود را ویروسی کرده باشید و باید تلویزیون را به کمک آنتی ویروس های مخصوص پاکسازی نمایید. اگر مدار استندبای خراب شود یا از کار بیفتد، دلیل دیگری برای خاموش و روشن شدن مداوم تلویزیون شیائومی است. مدار استندبای، وقتی تلویزیون خاموش است، توانMCU و قطعات دیگر تلویزیون های LCDو LED  را تغذیه می کند. این مدار روی برد smps  نصب شده است و کار تعمیر آن توسط تکنسین متخصص امکان‌پذیر است. برای تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تلویزیون شیائومی روشن نمی‌شود

یکی از ایرادهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین، روشن نشدن این دستگاهها است. علت این اتفاق می تواند نرسیدن جریان برق به تلویزیون باشد. پس لازم است ابتدا، سالم بودن پریزها را چک کنید. برای این کار می توانید یک وسیله کوچک برقی مثل شارژر لپتاب یا موبایل را به آن پریز بزنید و یا با استفاده از یک اهم متر اطمینان پیدا کنید که برق دستگاه وصل باشد. اگر این ایراد وجود نداشت ممکن است مین برد تلویزیون خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. برد اصلی تلویزیون مغز متفکر دستگاه است و هماهنگی کارهای تمام قسمت ها، توسط این قطعه انجام می‌شود. حالت سوم زمانی است که تلویزیون صدا دارد اما نمی‌توانید تصویری را مشاهده کنید. در این صورت احتمالا بک لایت دستگاه خراب است. بک لایت همان نورهای ال ای دی کوچک پشت صفحه نمایشگر است که نور زمینه صفحه تلویزیون تی سی ال شما را تامین می‌کند. در این مواقع اگر از نزدیک به صفحه تلویزیون نگاه کنید، تصاویر سایه مانندی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. شناختن انواع ایرادها و انتقال آن به تعمیر کار مجاز تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین، کار تعمیر این دستگاهها را بسیار راحت‌تر می‌کند.

نمایندگی  تلویزیون شیائومی در قزوین

مشکل صدا در تلویزیون شیائومی

اگر از تمام تصاویر با کیفیت و آخرین تکنولوژی های تلویزیون شیائومی که در ابتدای مطلب راجع به آنها صحبت کردیم هم استفاده کنید دیدن تصاویر بدون صدا، لطفی نخواهد داشت. به همین خاطر است که کیفیت بالای صدا برای بسیاری از کاربران از اهمیت خاصی برخواردار است. در صورت بروز این مشکل پیش از هر چیز، درست بودن تنظیمات خروجی صدا را از منوی صدای تلویزیون بررسی کنید. ممکن است به اشتباه، خروجی صدا را روی یکی از دستگاههای جانبی که به تلویزیون وصل می‌شود برده باشید. اگر مشکلی در این زمینه وجود نداشت، لازم است تا از سلامت اسپیکرها اطمینان پیدا کنید. اگر حجم صدا کم شده باشد، یا با بالا رفتن صدا خش خش داشته باشید، احتمالا اسپیکرها ایراد دارند و باید تعمیر شده باشند. اگر اسپیکر سالم باشد، مین برد دستگاه ایراد دارد و باید توسط تکنسین متخصص بازدید شود. برای تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین، توسط تکنسین مجرب و ماهر با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

خط های افقی در تصویر تلویزیون

اگر وسیله مغناطیسی در نزدیکی تلویزیون قرار دادید، آن را از جلوی دستگاه دور کنید. بعد از این کار تلویزیون خود را خاموش روشن کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد و مطمئن بودید که به تنظیمات سیستم دست نزدید یک تعمیرکار مجرب می‌تواند برای رفع مشکل شما راهکار ارائه دهد. برای دسترسی به بهترین تکنسین ها، کافیست با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین

تعمیر تلویزیون شیائومی به دلیل حساسیت قطعات دستگاه، باید توسط تکنسین متخصص و مجرب و با استفاده از قطعات فابریک بدک تهیه شده از نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین صورت بگیرد. قزوین تکنیک علاوه برا ارائه این خدمات، نیاز شما برای تعمیر تلویزیون را در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت رفع خواهد کرد. به همین دلیل، برای تعمیر تلویزیون شیائومی در قزوین تماس با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰، مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

 

نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون شیائومی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون شیائومی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون شیائومی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون شیائومی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297