نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون مارشال در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون مارشال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین 

نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون مارشال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون مارشال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین
تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون مارشال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین

یکی از وسایل پرکاربرد منزل تلویزیون است. تلویزیون با تبدیل سیگنالهای الکتریکی به تصویر قادر است تا تصاویر متحرک را به بیننده نشان دهد. با پیشرفت های حاصل شده در سالهای اخیر، این دستگاهها نیز هر ساله با فناوری های جدیدتری به بازار عرضه شده اند. کیفیت تصاویر از حدود یک قرن پیش در سال 1926، که جان لوگی برد اسکاتلندی تلاش افراد مختلف برای اختراع تلویزیون را به نتیجه رساند، تا امروز، تغییر حیرت انگیزی داشته است. تصاویر نا واضح سیاه و سفید، جای خود را به تصاویر Full HD و 4k داده اند که حس قرار داشتن در محیطی که تصویر آن پخش می‌شود را به بیننده القا می‌کند. به همان نسبت تصاویر بدون صدا، جای خود را به صدای شفاف و پر حجم داده اند. در این پیشرفت های قابل توجه برندهای کوچک و بزرگ تولید لوازم منزل تاثیرگذار بوده اند. یکی از برندهای تولید کننده تلویزیون که امروز توسط قزوین تکنیک بررسی می‌شود، برند داخلی مارشال است. اگر برای تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین به دنبال تکنسین متخصص و مجرب می‌گردید، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلوزیون مارشال در قزوین

تلویزیون مارشال 

در تعیین قیمت تلویزیون علاوه بر کیفیت، برند دستگاه نیز بسیار تاثیرگذار است. برندهای کمتر شناخته شده مانند مارشال که کار تولید تلویزیون را در داخل ایران انجام می‌دهند، با ارائه قیمت های بهتر و تکنولوژی های نوین موفق شده اند تا سهم مناسبی از بازار تلویزیون در کشورمان را به خود اختصاص دهند.

تلویزیون های مارشال با کیفیت تصویر Full HD و 4K، با قابلیت ضبط برنامه، اتصال فلش و هارد، استفاده از پنل های با کیفیت و ارائه قیمت های مناسب فروش خوبی در بازار کشورمان داشته است. این محصول نیز پس از مدتی ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. برای تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین با قزوین تکنیک تماس بگیرید.  

در ادامه تعدادی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین را با هم می‌خوانیم.

ایرادات رایج تلویزیون مارشال

تلویزیون های مارشال مانند هر وسیله برقی دیگری به دلیل استفاده نادرست یا خرابی و استهلاک قطعات ممکن است آسیب ببینند. در این صورت لازم است تا از تعمیرکار مجاز دستگاه استفاده کنید و به هیچ عنوان خودتان یا فردی که دانش فنی لازم را ندارد، به تلویزیون دست نزنید. خرابی های رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین به شرح زیر هستند:

روشن نشدن و تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین

در صورت روشن نشدن تلویزیون، پیش از هر کاری باید مطمئن شوید که جریان برق تلویزیون شما وصل است. اگر دستگاه به برق بود و مشکلی برای پریز به وجود نیامده بود، ایراد از تلویزیون است. ابتدا از سلامت کنترل تلویزیون مارشال اطمینان حاصل کنید. انجام مراحل بعدی نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.

تکنسین باید مین برد یا برد اصلی تلویزیون مارشال را بررسی کند. مین برد وظیفه پردازش نیرو و اطلاعات ورودی و نمایش تصویر را دارد. قطعه بعدی که بررسی می‌شود، پاور سوپلای تلویزیون مارشال است. قطعه ای که با برد اصلی در ارتباط است و وظیفه تامین ولتاژ اولیه که برای روشن شدن تلویزیون لازم است را بر عهده دارد. سوختن ال ای دی های کوچک پشت تلویزیون یا همان بک لایت در اثر تمام شدن عمر آن ها یا نوسان شدید برق دلیل دیگر روشن نشدن تلویزیون مارشال است. در این مواقع ممکن است تلویزیون روشن شود و صدا داشته باشید، اما تصویر را رویت نکنید. دلیل آخر که کمتر از موارد قبلی پیش می‌آید ولی باید توسط تکنسین تلویزیون چک شود، خرابی مدار استندبای تلویزیون مارشال است. در این حالت سیستم قادر نیست از حالت استند بای خارج شود و روشنن نمی‌شود. رفع تمام این ایرادات و تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین به کمک فرد متخصص امکان‌پذیر است. اگر به دنبال تعمیرکار با تجربه و مجاز تلویزیون مارشال هستید کافیست با شماره‌ تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 تعمیر تلوزیون مارشال در قزوین

خاموش روشن شدن تلویزیون مارشال

اگر با این مشکل مواجه شدید، ممکن است مین برد یا برد پاور دستگاه شما آسیب دیده باشد. چنان چه در ابتدای مطلب گفتیم، تلویزیون های ال ای دی مارشال قابلیت پشتیبانی از فلش مموری و هاردهای اکسترنال را نیز دارند. اگر این لوازم جانبی شما ویروسی بوده باشند، احتمال دارد تلویزیون را هم ویروسی کرده و باید از تکنسین بخواهید تا نرم افزار دستگاه را ویروس یابی کرده و پاک کند.

مشکل در کابل HDMIو مشکل در برد پاور به دلیل وجود نوسانات برق نیز دلایل دیگری هستند که موجب خاموش روشن شدن تلویزیون مارشال می‌شوند. برای رفع این مشکلات و تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید تا مشکل دستگاهتان در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت حل شود.

خرابی کنترل تلویزیون مارشال

ایراد در کنترل تلویزیون مارشال نیز، ایراد پرتکرار دیگریست که کاربران برای حل آن به نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین مراجعه کرده اند. برای رفع این مشکل اول باید از پر بودن باتری ها اطمینان حاصل کنید. اگر باتری ها پر بود، دکمه پاور را به مدت بیست ثانیه نگه دارید تا کنترل یک بار ریست شود. پس از انجام این مراحل، در صورت رفع نشدن مشکل، از تکنسین متخصص برای تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین کمک بگیرید.

نگهداری صحیح از تلویزیون مارشال

نگهداری از تلویزیون به انداره تعمیر آن حائز اهمیت است زیرا می‌تواند باعث پیشگیری از بروز مشکلات جدی و هزینه های زیاد تعمیر در تلویزیون شما شود و کارآیی طول عمر دستگاهتان را افزایش دهد. به همین دلیل، در ادامه نکاتی را در خصوص نگهداری تلویزیون مارشال می‌خوانیم.

  • سر راه تلویزیون مارشال و به صورت کلی تمام لوازم منزل خود از محافظ برق استفاده کنید تا نوسانات شدید برق به وسایل منزلتان آسیب نزند.
  • چرخه عمر تلویزیون در حدود شصت و پنج هزار ساعت است و پس از گذشت این زمان عمر مفید تلویزیون تمام می‌شود و احتمال خرابی های مختلف در دستگاه وجود دارد. برای طولانی کردن عمر دستگاه، تنها زمانی که می خواهید آن را تماشا کنید، روشنش کنید و در بقیه مواقع حتما تلویزیون را خاموش کنید.
  • کار تمیز کردن تلویزیون را به صورت هفتگی انجام دهید. گرد و غبار تاثیر منفی زیادی در طول عمر قطعات دستگاه دارد. به کمک مواد نانو و ضدالکتریسته صفحه تلویزیون را تمیز کنید. از شستن ال سی دی تلویزیون با آب خودداری کنید.
  • هنگام حمل و نقل تلویزیون، تا حد امکان از دستگاه مراقبت کنید. آسیب دیدن پنل و ال ای دی، هزینه تعمیر بسیار سنگینی دارد.
  • کنتراست و نور تلویزیون مارشال را درست تنظیم کنید. اگر نور تلویزیون خیلی زیاد باشد، هم عمر بک لایت ها کم می‌شود و هم برای چشم های خودتان مضر است.
  • وسایل نوک تیز و مغناطیسی را نردیک دستگاه نگذارید. این وسایل قادرند به تلویزیون شما آسیب جدی وارد کنند.
  • تلویزیون را به دیوار نچسبانید تا فضای کافی برای تهویه را داشته باشد. همین طور از قرار دادن دستگاه در مکان های خیلی گرم یا سرد و در معرض نور مستقیم خورشید نیز پرهیز کنید.

برای تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین با شماره‌ های بالای صفحه تماس بگیرید و اگر متوجه ایرادی در عملکرد دستگاه شدید، خودتان به آن دست نزنید.

نمایندگی  تلوزیون مارشال در قزوین

تعمیر تلویزیون مارشال در قزوین

تعمیر تلویزیون در قزوین باید توسط قطعات فابریکی تهیه شده از نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین صورت بگیرد. برای انجام این کار توسط تکنسین های خبر و با دانش فنی بالا و استفاده از خدمات تضمین شده توسط تکنسین، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون مارشال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون مارشال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون مارشال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون مارشال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297