نمایندگی کولرگازی ال جی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر کولرگازی ال جی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولرگازی ال جی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولرگازی ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر کولرگازی ال جی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی کولرگازی ال جی در قزوین 

نمایندگی کولرگازی ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی ال جی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر کولر گازی ال جی در قزوین
تعمیر کولر گازی ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر کولرگازی ال جی در قزوین

کولر گازی فقط روی دور تند کار می‌کند

این مورد زمانی برای کولر گازی پیش می‌آید که احتمالا کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده باشد.

تولید سر و صدای اضافی در کولر گازی

علت بروز این مشکل میتواند از محل قرار گیری نامناسب دستگاه ، خرابی لاستیک درزگیر ، برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه و یا مشکل در اتصالات کمپرسور باشد.

کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد

علت به وجود آمدن این مشکل می تواند از ضعیف یا سوخته شدن خازن ، اتمام گاز دستگاه و یا خرابی موتور باشد.

بدنه کولر گازی برق دارد

امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ، علت دیگر آن میتواند از خرابی کمپرسور ناشی شود.

نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین

در مطلب پیش رو قصد داریم در خصوص معنای ارور‌های مختلف کولر گازی ال جی مطالب مهمی را بیان کنیم. معولا ارور‌هایی که سیستم عیب‌یابی خودکار این کولر‌های گازی پیدا می‌کنند، یا قطعه خراب شده را معرفی می‌کنند یا لااقل اطلاع می‌دهند کدام عملکرد دستگاه دارای ایراد است تا تکنسین دستگاه بتواند راحت‌تر کار تعمیر کولر گازی را انجام دهد. با خواندن ادامه این مطلب می‌توانید معنی هر ارور دستگاه را بفهیمد. همین طور برای تعمیر کولر گازی خود می‌توانید با نمایندگی کولر گازی در قزوین یا با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰، مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

نمایندگی-کولر-گازی-ال-جی-در-قزوین

معنای ارور‌های پرتکرار ثبت شده در نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین

معنای برخی ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین را می‌خوانیم. دانستن معنای ارور‌های دستگاه، کار تعمیرات دستگاه را برای تکنسین دستگاه، راحت‌تر خواهد کرد.

ارور ۰۱

خطا به دلیل ایراد در سنسور هوای برگشتی یونیت داخلی رخ می‌دهد. ترمیستور را از PCB جدا کنید و سپس مقاومت دستگاه را چک کنید. یا می‌توانید سنسور را همزمان با اینکه به PCB متصل است بررسی نمایید، در مرحله آخر، ولتاژ DC در رزیستور را اندازه‌گیری کنید تا در محدوده مناسب باشد.

ارور ۰۲

این ایراد پر تکرار ثبت شده در نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین، به معنای ایراد در سنسور ورودی کویل یا سیم‌پیچ یونیت داخلی است. برای برطرف کردن این ایراد ابتدا ترمیستور را از PCB داخلی جدا کرده و مقاومت آن را بررسی کنید. علاوه بر این می‌توانید سنسور را همزمان با اینکه به PCB متصل است بررسی کنید، ولتاژ DC در رزیستور را اندازه‌گیری کرده و آن را هم چک کنید.

ارور ۰۳

نشانگر خطا در سیم‌کشی بین ریموت کنترل و فن کویل است. این مشکل در برنامه‌های کنترل گروهی که بیش از یک فن کویل به یک ریموت کنترل متصل است بسیار رایج است. ابتدا باید از سلامت سیم‌کشی‌های کولر گازی مطمئن شوید. سپس سوئیچ پشت ریموت کنترل را بررسی کنید. این سوییچ برای کنترل گروه باید روی حالت Group یا GR۱ تنظیم شود و در تنظیمات کارخانه با واژه یا حروف Single یاSG نشان داده می‌شود. برای رفع این مشکل با نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین، تماس بگیرید.

تعمیر-کولر-گازی-ال-جی-در-قزوین

ارور ۰۴

ارورCH۰۴ یا ۰۴ خبر از بالا آمدن سوییچ شناور کویل فن می‌دهد. اگر کویل‌های فن کولر گازی ال جی از مدل بدون پمپ تخلیه باشد، ارور نشان می‌دهد که قطعه جامپر در ترمینال CN FLOAT پیدا نیست. اگر فن کویل کار کند و شناور بالا بیاید، ظرف سه دقیقه و ۳۰ ثانیه این ارور روی ریموت کنترلر نشان داده می‌شود، این تأخیر در نشان دادن ارور به این علت است که به دستگاه زمان می‌دهد تا آب اضافی را پمپاژ کند. امکان حذف ارور تا ۴۰ ثانیه پس از تخلیه و افت شناور یا اتصال مجدد جامپر به برد، وجود نخواهد داشت. اما بعد از گذشت این زمان می‌توان ارور را حذف کرد. در صورتی که نتوانستید ارور را رفع کنید با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور ۰۵ و ارور ۵۲

آخرین ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین، به معنای پدید آمدن مشکل در ارتباط بین واحد‌های داخلی و خارجی کولر گازی ال جی است. این ارور، احتمالاً در زمان حدود ۵ دقیقه پس از روشن شدن سیستم به وقوع می‌پیوندند. هنگام برقراری ارتباط بین واحد‌ها یک ولتاژ DC در نوسان است که معمولاً سیگنال سریالی نامیده می‌شود. سیم کشی غلط و یا اختلال در سیستم برق کولر گازی ال جی باعث می‌شود تا، این سیگنال ارتباطی قطع شود. برای رفع این ایراد و تعمیر کولر گازی ال جی در قزوین، در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت، کافیست تا با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی-تعمیرات-کولر-گازی-ال-جی-در-قزوین

تعمیر کولر گازی ال جی در قزوین

در بالا با تعدادی از خطا‌های کاربردی کولر گازی ال جی در قزوین آشنا شدیم. اما برای تعمیر کولر گازی ال جی در قزوین، حتماً از تکنسین نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین کمک بگیرید. این دستگاه‌ها بسیار حساس هستند و اشتباه در تعمیر آن‌ها، می‌تواند باعث به وجود آمدن هزینه‌های اضافه و بعضا بسیار سنگین بی‌مورد شود. برای استفاده از خدمات مطمئن و با کیفیت، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی ال جی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی کولرگازی ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی ال جی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297