نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی زیمنس در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی زیمنس | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی زیمنس در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی زیمنس در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین
نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی زیمنس در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است

چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی

نشت آب از ظرفشویی

علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی

اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین

یکی از لوازم منزل که باعث صرفه جویی در زمان و انرژی انسان شده است، ماشین ظرفشویی است. وسیله ای که به کمک فشار آب داغ و مواد شوینده کار شستشوی ظروف را با دقت و سرعت زیاد انجام می‌دهد. بازار تولید این وسیله مانند بازار تقاضا برای آن بسیار داغ بوده و شرکت های مختلف این دستگاهها را با کیفیت بالا و تکنولوژی های به روز تولید می‌کنند. یکی از شرکت های تولید کننده ظرفشویی، برند زیمنس است که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم. اگر به دنبال تعمیرکار مجاز و معتبر برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین هستید، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی-ظرفشویی-زیمنس-در-قزوین

ظرفشویی زیمنس

زیمنس با قدمت بیش از 150 سال، یکی از قدیمی ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در جهان است.  زیمنس کار خود را از سال 1847، در کشور آلمان و با کشیدن خط تلگراف بین برلین و فرانکفورت آغاز کرد و در این زمینه تبدیل به یک شرکت شناخته شده بین المللی شد. در سالهای 1920 و 1930 میلادی زیمنس شروع به تولید رادیو، تلویزیون و بعد از آن تولید سایر لوازم منزل را آغاز کرد.

ماشین های ظرفشویی جدید زیمنس از تکنولوژی های به روز دنیا استفاده می‌کنند. موتور اینورتر با مصرف بسیار اندک و بازدهی بسیار بالا با راندمان +++A یکی از قابلیت های این دستگاههاست.

شست و شو سریع با نام VarioSpeed Plus  به امکانات ظرفشویی زیمنس اضافه شده است. امکان شست و شوی بسیار سریع و امکان خشک کردن 66 درصدی ظروف، به کمک این برنامه وجود دارد.

همین طور به منظور افزایش فضای طبقات و امکان قرار گرفتن ظروف با ابعاد مختلف مثل قابلمه های بزرگتر، ظرفشویی زیمنس از طبقه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع با نام VarioDrawer Plus  و همچنین VarioFlex Plus بهره گرفته که امکان شست و شو ظروف بزرگ به دلخواه مصرف کننده را به این دستگاهها اضافه کرده است.

قابلیت دیگر ماشین ظرفشویی زیمنس امکان شست و شو کاملا بهداشتی و عاری از عوامل بیماری زا( HygienPlus) است.

یکی از قابلیت های فوق العاده که در ظرفشویی های جدید زیمنس استفاده شده است، فناوری Zeolite است. زئولیت، نوعی ماده معدنی است که رطوبت جذب کرده و حرارتی تولید می کند که برای جوشاندن آب کافی است.  ماده معدنی زئولیت تا 50 سال دوام می‌آورد و در ظرفشویی های زیمنس درون محفظه‌ای که برای آن طراحی شده قرار می‌گیرد و در عین حال که دستگاه المنت خشک کن ندارد استفاده از انرژی الکتریکی برای خشک کردن نیز، حذف می‌شود اما، ظرف ها به صورت کامل خشک می شوند.

با برخی از قابلیت های متعدد ظرفشویی زیمنس آشنا شدیم. لوازم خانگی زیمنس، جز کالاهای خوش ساخت و با کیفت موجود در بازار هستند. اما ممکن است برای این دستگاهها از جمله ظرفشویی زیمنس به دلایل مختلف، مشکلاتی ایجاد شود. اگر شما هم برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین، به تکنسین متخصص نیاز داشتید، می‌توانید با قزوین تکنیک تماس بگیرید.

ایرادات پرتکرار و تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین

ممکن است برای تعمیر ظرفشویی، نیاز باشد به تعمیرکار دستگاه خود تماس بگیرید و باید ایراد دستگاه را به گونه ای توضیح دهید که او قطعه مورد نظر برای تعمیر ظرفشویی زیمنس شما را به همراه داشته باشد. برای این منظور می‌توانید ادامه این مطلب را بخوانید تا با تعدادی از خرابی های پرتکرار ثبت شده در نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین و دلایل آن آشنا شوید.

 

ظرفشویی زیمنس روشن نمی‌شود

ممکن است پیش از شروع به کار متوجه ایراد در ظرفشویی زیمنس شوید. برای رفع این ایراد می‌توان کارهای مختلفی انجام داد. پیش از هر چیز، باید با ولت متر یا به وسیله یک دستگاه دیگر مثل شارژر موبایل از وجود جریان برق در آن مطمئن شوید. سپس پریز را بررسی کرده تا سالم باشد. اگر مشکل در بیرون از دستگاه و در جریان برق آن نبود، باید موارد مختلفی مانند برد دستگاه، فیلتر ورودی برق، دکمه پاور، صفحه نمایشگر لمسی و دکمه های انتخاب برنامه و … مورد بررسی قرار بگیرند. برای تعمیر ظررفشویی زیمنس در قزوین، کافیست با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

خرابی قفل و میکروسوییچ در ظرفشویی

یکی از دلایل خرابی ظرفشویی و روشن نشدن آن ایراد در میکروسوییچ در دستگاه است. این قطعه وظیفه دارد تا خبر بسته بود درب ظرفشویی را به برد بدهد، تا برد اجازه شروع به کار را به ظرفشویی بدهد. در صورتیکه این تاییدیه به برد داده نشود برای جلوگیری از نشت آب، ظرفشویی روشن نخواهد شد. برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نشت آب از ظرفشویی زیمنس

نشت آب یکی از دلایل دیگریست که بیش از بقیه موارد در نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین ثبت شده است. دلیل این مساله می‌تواند موارد مختلفی مانند، بسته بودن فیلترها که در کف ظرفشویی قرار دارند و آب کثیف از طریق آن ها تخلیه می‌شود، خرابی پمپ تخلیه، مشکل در خروجی آب و مسدود شدن شلنگ تخلیه باشد. در صورتی که برای رفع این موارد و تعمیر ظرفشویی در قزوین نیاز به حضور تعمیرکار مجرب و با دانش داشتید، کافیست با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ظرفشویی زیمنس سر و صدای زیادی دارد

سر و صداهای مختلف ماشین ظرفشویی، مثل سوت کشیدن و تولید صدای وز وز ممتد از مشکلات رایج این دستگاههاست است. اگر عمر ظرفشویی شما زیاد است ممکن است قطعات آن ایرادی پیدا کرده باشند. اما احتمال دارد، گیر کردن تکه‌ای غذای سفت و سخت شده و یا شکستن ظرف یا وسیله ای که در داخل ظرفشویی که در حال شست و شو بوده و به پایین دستگاه افتاده، دلیل سر و صدای ظرفشویی زیمنس باشد. در بسیاری مواقع این شی در بین چرخ ها و یا داخل پمپ گیر می کند و صداهای بلند و منجر به تولید صداهای آزاردهنده در ماشین ظرفشویی شما می شود. به همین دلیل است که توصیه می‌شود، حتما قبل از قرار دادن ظرف ها در ظرفشویی، آشغالهای داخل ظرف را خالی کنید.

ایراد در قطعات مختلف مانند پمپ تخلیه، یاتاقان ها و بازوی آب پاش نیز می‌تواند سبب به وجود آمدن مشکل در ظرفشویی زیمنس باشد. برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین کافیست با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

روش نگهداری از ظرفشویی زیمنس

با رعایت چند نکته ساده، می‌توان سبب افزایش کارآیی و طول عمر ظرفشویی شد. در ادامه به بیان تعدادی از نکات مهم در نگهداری این دستگاهها که اهمیت بیش‍تری دارند و می تواند طول عمر هفت تا ده ساله دستگاهها را افزایش داده و راندمان بهتری ارائه نماید، می‌پردازیم.

  • دفترچه راهنمای دستگاه را بخوانید و از برنامه شستشوی صحیح و مورد نیاز خود استفاده کنید تا با میزان بهینه مصرف آب و برق کار شستشوی ظروف را انجام دهید.
  • سطوح خارجی ظرفشویی را هر ماه تمیز کنید. سطوح داخلی را هم به کمک سرکه نیز می توانید تمیز کنید. حداکثر هر شش ماه یک بار قسمت های مختلف را خارج کرده و تمیز کنید. اهرم های اسپری کننده آب داخل ظرفشویی را هم به خوبی تمیز کنید.
  • به بوی بد ظرفشویی زیمنس قبل از این که خیلی زننده شود توجه کنید. ممکن است فیلترهای دستگاه گرفته باشد. برای رفع این بوی نامطبوع پس از تمیز کردن فیلترها، از سیستم شستشوی خودکار استفاده کنید. در مدلهای قدیمی تر، بعد از اتمام زمان شستشو مقداری جوش شیرین و سرکه را داخل یک ظرف ریخته و سپس در طبقه پایین دستگاه قرار دهید و ماشین را در کمترین زمان شستشو روشن کنید.
  • به چیدمان ظروف در ظرفشویی دقت کرده و دستگاه را بیش از ظرفیت مجاز پر نکنید. این امر می تواند باعث کثیف شسته شدن ظرف ها شده و دوباره کاری ایجاد کند.

نمایندگی-تعمیرات--ظرفشویی-زیمنس-در-قزوین

تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین

پس از آشنایی با خرابی های رایج ثبت شده در نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین و روشهای نگهداری از این دستگاهها، باید بدانید تعمیر ظرفشویی زیمنس در قزوین، یک کار کاملا تخصصی است و برای انجام آن باید از فرد متخصص و با دانش کمک بگیرید. قزوین تکنیک با استفاده از پرسنل با دانش که دوره های تخصصی تعمیر دستگاه شما را دیده و سابقه طولانی در زمینه تعمیر ظرفشویی دارند، انجام این کار در قزوین را راحت و آسان کرده است. برای استفاده از خدمات خدمات حرفه‌یی و با کیفیت برای تعمیر ظرفشویی با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی زیمنس در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی زیمنس در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی ظرفشویی زیمنس در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297