تعمیر مایکروفر در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

تعمیر مایکروفر در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر در قزوین | قزوین تکنیک
گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر مایکروفر در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر مایکروفر در قزوین

مایکروفر نمی‌تواند غذا را به خوبی گرم کند
علت به وجود آمدن این مشکل میتواند از خرابی مگنترون، سوختن دیود دستگاه، خرابی خازن، ایراد قفل درب دستگاه و… باشد.
خاموش شدن ناگهانی مایکروفر در حین کار
ریشه این مشکل می‌تواند در اثر خرابی قفل درب دستگاه، ایراداتی در فن موتور، خرابی ترانسفورمر، خراب شدن سوییچ یا خازن و… باشد.
جرقه زدن مایکروفر
دیود مایکروفر مشکل دارد ، سوختگی در دیواره یا کف مایکروفر ، خرابی پوشش هادی مگنترون ، از بین رفتن قطعات فلزی و لعاب ، خرابی همزن مایکروفر
مایکروفر صدای بلند تولید می‌کند
اگر مایکروفر شما پرسروصدا است یا صداهای عجیب و نامعقولی تولید می‌کند، ممکن است ناشی از نقص لوله مگنترون باشد.
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر مایکروفر در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

اهمیت زمان در دنیای امروزی باعث اختراع دستگاه‌های برقی مختلفی شده است تا به کمک انسان‌ها آیند و بتوانند زمان انجام کارهای گوناگون را تا حد امکان کوتاه کنند. مایکروفرها یکی از ابداعات مفید بشر هستند که برای پختن و گرم کردن مواد غذایی به کار می‌روند و قادر هستند به واسطه تکنولوژی پیشرفته خود این فرایند را در مدت زمان اندکی انجام دهند. از این رو، تعمیر این وسایل پیچیدگی‌های فراوانی دارد. این موضوع را در نظر داشته باشید که فرایند تعمیر مایکروفرها بر اساس برند تولیدکننده آن‌ها و مدلشان با یکدیگر متفاوت است. از این رو، قبل از آن که دستگاه خود را به دست افراد نابلد و تعمیرکاران مبتدی بسپارید، به این نکته توجه کنید و درصدد یافتن مرکز مناسبی باشید که بتواند بر اساس مشخصات خاص مایکروفر شما خدمات مورد نظرتان را ارائه دهد. در این راستا، مجموعه قزوین تکنیک با داشتن پرسنل مجرب و متخصص قادر است نگرانی شما را از بابت فرایند تعمیر مایکروفر در قزوین رفع کند. آنچه در این مطلب مطالعه می‌کنید، متداول‌ترین مشکلات مایکروفرها و نکاتی هستند که می‌توانند طول عمر دستگاهتان را افزایش دهند؛ پس با ما همراه باشید.

تعمیر مایکروفر در قزوین و رفع رایج‌ترین مشکلات آن

اگرچه بروز نقص در هر وسیله برقی پدیده عجیب و غیر منتظره‌ای نیست، اما بهتر است قبل از بروز مشکل سطح اطلاعات مصرف‌کننده بالا باشد تا بتواند آرامش خود را حفظ کند و با در نظر گرفتن کلیه عواملی که می‌توانند در ایراد به وجود آمده دخیل باشند، سطحی‌ترین آن‌ها را بررسی کرده و زمان تعمیر را کاهش دهد. بنابراین، اگر شما نیز به دنبال انجام اصولی تعمیر مایکروفر در قزوین هستید و می‌خواهید این فرایند با حداقل هزینه و زمان انجام شود، توصیه می‌کنیم که با رایج‌ترین مشکلات این وسیله برقی آشنا شوید و علت‌های مختلف آن را بشناسید تا بتوانید به موقع از وقوع آن‌ها مطلع شوید و از پرسنل مجرب مجموعه قزوین تکنیک کمک بخواهید. متداول‌ترین مشکلات مایکروفرها شامل موارد زیر هستند:

  • جرقه زدن دستگاه
  • روشن نشدن مایکروفر
  • گرم نشدن غذا
  • نچرخیدن سینی مایکروفر
  • صدای بیش از اندازه دستگاه

تعمیر مایکروفر در قزوین و رفع مشکل جرقه زدن آن

ممکن است با دیدن جرقه مایکروفر تصور کنید که عمر دستگاه شما به پایان رسیده است و نمی‌توانید مجدداً از آن استفاده کنید، در حالی که این اتفاق می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و گاهی رعایت نکردن برخی نکات دلیل آن است. یکی از نکاتی که همواره در دفترچه راهنما بیان می‌شود و کارشناسان دائماً آن را گوشزد می‌کنند، استفاده نکردن از ظروفی است که جنس فلزی یا آلومینیومی دارند و یا دارای زنگ‌زدگی و خط و خش هستند؛ چراکه این ظروف می‌توانند باعث ایجاد جرقه شوند و شما را نگران کنند. کثیف بودن چرخ‌های زیر سینی گردان مایکروفر و فضای داخلی آن نیز دلیل دیگری برای جرقه زدن دستگاه هستند. به همین دلیل، همواره تأکید می‌شود که بعد از هر بار استفاده از مایکروفر، آن را با دستمال و شوینده ملایم تمیز کرده تا از جرقه زدن آن در آینده جلوگیری کنید. همچنین به هیچ عنوان مایکروفر را بدون مواد غذایی روشن نکنید؛ چراکه این کار نه تنها عمر مفید دستگاه شما را کاهش می‌دهد و به قطعات داخلی آن آسیب می‌زند، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد جرقه در مایکروفر نیز شود.

اگر تمامی این موارد را رعایت کردید و همچنان با مشکل جرقه زدن مایکروفر روبرو هستید، لازم است برای تعمیر مایکروفر در قزوین دست به کار شوید و طی تماس با شماره 02891011297 از کارشناسان مجموعه قزوین تکنیک بخواهید تا دلایل فنی این مشکل را بررسی کنند. خرابی المنت، اختلال در دیود مایکروفر، ایراد در مگنترون و سر نازل آن و حتی خرابی فن مایکروفر که مسئولیت پخش کردن اشعه در دستگاه را برعهده دارد، از علل فنی ایجاد جرقه در مایکروفر هستند. همچنین در صورتی که لعاب داخلی مایکروفر به دلایل مختلف آسیب ببیند و از بین برود و یا اتصالات داخلی دستگاه با مشکل روبرو شود، می‌تواند خود را به صورت جرقه زدن نشان دهد.

تعمیر مایکروفر در قزوین و رفع مشکل روشن نشدن آن

از مشکلات رایج دیگری که می‌توان طی دوران استفاده از مایکروفر با آن مواجه شد، روشن نشدن آن است. قبل از هر چیز بهتر است وجود جریان برق و ثابت بودن ولتاژ را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که شرایط لازم برای شروع فعالیت دستگاه برقرار است. گاهی اتفاق می‌افتد که وقوع خرابی در پریز برق و یا دو شاخ برق مایکروفر مانع از ورود جریان برق به دستگاه و روشن شدن آن می‌شود. برای بررسی این عامل تنها کافی است که وسیله برقی دیگری را به پریز برق بزنید و آن را روشن کنید. در صورتی که موفق به روشن کردن دستگاه برقی دیگری شدید، باید علت مشکل را در موارد دیگری جستجو کنید.

یکی از مواردی که همواره توسط کارشناسان مجموعه قزوین تکنیک مورد بررسی قرار می‎گیرد، قلاب درب مایکروفر و قطعات داخلی این بخش است. دلیل این امر آن است که هر گونه مشکل در این بخش می‌تواند این پیغام را به دستگاه مخابره کند که درب دستگاه به طور کامل بسته نشده است و مایکروفر برای شروع به کار آمادگی لازم را ندارد. همچنین در صورتی که فیوز، دیود و یا برد الکتریکی دستگاه آسیب ببینند، می‌توانند زمینه لازم برای روشن نشدن دستگاه را فراهم سازند. یکی دیگر از قطعاتی که در ورود جریان برق نقش کلیدی ایفا می‌کند، ترانس مایکروفر است. از این رو، هر گونه ایرادی که در این قطعه به وجود آید، می‌تواند به روشن نشدن دستگاه ختم شود. از علل دیگر روشن نشدن مایکروفر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی فن
  • خرابی ترموستات
  • خرابی موتور

این نکته را در نظر بگیرید که فضای قرارگیری مایکروفر باید آزادی لازم را داشته باشد. از این رو، قرار دادن آن با فشار در داخل باکس‌های کابینت می‌تواند به روشن نشدن دستگاه منجر شود. همچنین دقت کنید که رطوبت وارد مایکروفر نشود و در هنگام استفاده از دستگاه از محافظ برقی استاندارد استفاده شود.

رفع مشکل گرم نشدن مواد غذایی داخل مایکروفر

قبل از هر چیز سعی کنید با مطالعه درست دفترچه راهنما و کسب اطلاعات از کارشناسان فروش محصول سطح معلومات خود را در مورد برنامه‌های مختلف مایکروفر و مدت زمان لازم برای هر کدام بالا ببرید؛ چراکه هر گونه اشتباه در این مسیر می‌تواند به گرم نشدن درست غذا در دستگاه منجر شود. از دلایل فنی که می‌تواند در بروز این مشکل مؤثر باشد، خرابی یا سوختن لامپ اشعه (لامپ مگنترون) است. این لامپ با تولید اشعه به گرم کردن غذا در مایکروفر می‌پردازد؛ از این رو، هر گونه مشکل در این قطعه می‌تواند باعث گرم نشدن درست مواد غذایی و حتی جرقه دستگاه شود. از آنجایی که برد الکتریکی مایکروفر را به عنوان قلب تپنده دستگاه می‌شناسند؛ جای تعجبی ندارد که بروز مشکل در این قطعه به گرم نشدن غذا در مایکروفر ختم شود. خرابی ترانس، خازن، دیود و حتی قطعات داخلی درب مایکروفر نیز از دلایل دیگر این مشکل هستند که تعیین دقیق آن تنها پس از تماس با شماره 02891011297 و اعزام کارشناسان به محل مورد نظر شما امکان‌پذیر است.

رفع مشکل نچرخیدن سینی مایکروفر و تعمیر آن

علت‌های مختلفی می‌توانند مسبب بروز این مشکل باشند، اما بهتر است قبل از بررسی آن‌ها از تمیز بودن سینی و چرخ‌های زیر آن مطمئن شوید و اطمینان یابید که مسیر حرکت سینی عاری از چربی و هر گونه مواد دیگر است. اگر به ساختار مایکروفرها دقت کنید، متوجه می‌شوید که در زیر سینی چرخان موتوری تعبیه شده است که با دستور برد الکتریکی شروع به فعالیت می‌کند و سینی مایکروفر را می‌چرخاند. از این رو، هر گونه مشکلی که در موتور سینی و یا برد الکتریکی دستگاه رخ دهد، می‌تواند این فرایند را مختل کند و مانع از چرخیدن سینی مایکروفر شود. در این میان، قطعه کانکتور وظیفه اتصال موتور سینی به صفحه چرخان را برعهده دارد و معیوب بودن آن می‌تواند این اتصال را با مشکل روبرو کند و مانع از فعالیت درست مایکروفر شود. گاهی نیز باید علت مشکل را در شکستگی و یا خرابی سینی و شفت‌های آن جستجو کرد.

تعمیر مایکروفر در قزوین و رفع مشکل صدای اضافی آن

اگرچه فعالیت این دستگاه با تولید صدا همراه است، اما گاهی صدای تولید شده از محدوده عادی خود بلندتر می‌شود و گواه بروز مشکلی در مایکروفر است. در این شرایط، لازم است که از کارشناسان متخصص بخواهید تا به بررسی مگنترون بپردازند و از سلامت این قطعه اطمینان یابند. قطعه دیگری که می‌تواند در این مشکل نقش مهمی را ایفا کند، فن مایکروفر است. عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای و روغن‌کاری به موقع می‌توانند در بروز مشکل در فن مؤثر باشند. از علل مهم دیگری که می‌توانند به صدای بیش از اندازه مایکروفر منجر شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اختلال در موتور دستگاه
  2. خرابی خازن و ترانس مایکروفر
  3. ایراد در سینی، کانکتور و شفت‌های آن
  4. خرابی دیود
  5. معیوب بودن درب دستگاه و قطعات مرتبط با آن

اقدامات مؤثر در نگهداری مایکروفر

اگرچه امکان تعمیر مایکروفر در قزوین وجود دارد، اما بهتر است با برخی اقدامات درصدد حفظ سلامت دستگاه خود باشید و این فرایند را به تعویق بیندازید. اولین اقدامی که می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد، دقت در انتخاب ظرف‌هایی است که می‌خواهید برای پخت یا گرم کردن غذا در مایکروفر از آن‌ها استفاده کنید. همان طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم، استفاده از ظروف فلزی، آلومینیومی و یا دارای خط و خش ممنوع است. در این میان باید از قرار دادن ظروف پلاستیکی در مایکروفر نیز خودداری کنید. دلیل این امر آن است که ظروف پلاستیکی در اثر حرارت بالای دستگاه، مواد سمی را از خود آزاد می‌کنند که می‌توانند به مواد غذایی انتقال یابند و سلامت شما را به خطر بیندازند. کارشناسان همواره توصیه می‌کنند که تنها از ظروف شیشه‌ای و یا ظروف مخصوص مایکروفر استفاده کنید.

یکی دیگر از اقداماتی که می‌توانند علاوه بر بالا بردن راندمان دستگاه و کاهش مصرف برق، سلامت دستگاه شما را حفظ کند، تمیز کردن مایکروفر پس از هر بار استفاده است. از طرف دیگر، باید محلی را برای مایکروفر خود در نظر بگیرید که در معرض رطوبت یا گرما نباشد. از این رو، پیشنهاد می‌شود که مایکروفر را از تابش مستقیم خورشید و یا حرارت شوفاژ دور نگهدارید. یکی دیگر از نکاتی که باید در استفاده از مایکروفر رعایت کنید تا نیازمند تعمیر مایکروفر در قزوین نشوید، روشن نکردن دستگاه بدون قرار دادن مواد غذایی در آن و قرار ندادن مایعات و غذاهای چرب داخل مایکروفر است.

اهمیت مراجعه به قزوین تکنیک برای تعمیر مایکروفر در قزوین

یکی از مواردی که همواره افراد را با چالش روبرو می‌کند و می‌تواند منجر به صدمات جبران‌ناپذیر و افزایش هزینه تعمیر شود، انتخاب مرکز نامناسب برای انجام تعمیر مایکروفر در قزوین است. آنچه در فرایند تعمیر تعیین‌کننده است، دانش و تجربه تعمیرکاران و استفاده از قطعات یدکی اصل است. مجموعه قزوین تکنیک از خدمات تعمیرکارانی استفاده می‌کند که دارای تجربه بالای 8 سال هستند و طی دوره‌های آموزشی مداوم، دانش و معلومات خود را متناسب با پیشرفت تکنولوژی و مدل‌های جدید مایکروفرو به‌روز می‌کنند. تعیین منصفانه هزینه تعمیر و اولویت تعمیر قطعه به جای تعویض آن از دیگر مزایایی هستند که این مجموعه را از سایر مراکز متمایز می‌سازند. در این میان، تنها کافی است با شماره 02891011297 تماس بگیرید.

   

تعمیر مایکروفر در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر  در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر مایکروفر در قزوین | نمایندگی تعمیرات ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297