تعمیر مایکروفر در قزوین

چرا بهتر است تعمیر مایکروفر در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیر مایکروفر در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیر مایکروفر | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیر مایکروفر در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر مایکروفر در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر مایکروفر قزوین
تعمیر مایکروفر قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر مایکروفر در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر مایکروفر در قزوین

مایکروفر نمی‌تواند غذا را به خوبی گرم کند

علت به وجود آمدن این مشکل میتواند از خرابی مگنترون، سوختن دیود دستگاه، خرابی خازن، ایراد قفل درب دستگاه و… باشد.

خاموش شدن ناگهانی مایکروفر در حین کار

ریشه این مشکل می‌تواند در اثر خرابی قفل درب دستگاه، ایراداتی در فن موتور، خرابی ترانسفورمر، خراب شدن سوییچ یا خازن و… باشد.

جرقه زدن مایکروفر

دیود مایکروفر مشکل دارد ، سوختگی در دیواره یا کف مایکروفر ، خرابی پوشش هادی مگنترون ، از بین رفتن قطعات فلزی و لعاب ، خرابی همزن مایکروفر

مایکروفر صدای بلند تولید می‌کند

اگر مایکروفر شما پرسروصدا است یا صداهای عجیب و نامعقولی تولید می‌کند، ممکن است ناشی از نقص لوله مگنترون باشد.

تعمیر مایکروفر در قزوین

مایکروفر، وسیله‌ای که به کمک امواج کار پختن و گرم کردن غذا را انجام می‌دهد. داستان اختراع این وسیله از جایی شروع شد که لبرن اسپنسر، کسی که در زمان درس خواندن، مدرسه را نیمه کار رها کرده بود و آزمایشگاه شخصی خودش را راه انداخته بود، در سال 1941، وقتی در حال کار بر روی اهنربا بود، متوجه شد نوار شکلات در جیبش ذوب شده است. پس از آن اسپنسر یک تخم مرغ و هسته پاپ کورن را مورد آزمایش قرار داد و متوجه شد تمام این موارد، به اشعه مایکروویو حساس بوده و داغ و پخته می‌شوند. پس از آن او با یک ابتکار دیگر لامپ مگنترون که همزمان شرکت Raytheon Corp روی آن کار می‌کرد را به تولید انبوه رساند. اسپنسر موفق شد، تولید این لامپ ها را از 17 عدد در روز به 2600 لامپ در روز برساند. نهایتا اسپنسر با قرار دادن لامپ مگنترون در یک جعبه فلزی، اولین مایکروفر را اختراع کرد.

 پس از خواندن این داستان جالب خوب است بدانید، در طی سالیان متمادی، تکنولوژی های متعددی به مایکروفر اضافه شده و قطعات زیادی شکل اولیه این دستگاهها را تکمیل کرده است. به همین دلیل کار تعمیر مایکروفر، به یک امر تخصصی تبدیل شده است. تعمیر مایکروفر در قزوین به صورت تخصصی، توسط شرکت قزوین تکنیک با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ انجام می‌شود.

تکنولوژی های نوین در مایکروفر

همان طور که گفتیم، تکنولوژی های زیادی به این دستگاهها اضافه شده است و در ادامه نیز قصد داریم به معرفی تعدادی از آنها بپردازیم.

فناوری کانوکشن

احتمالا شما هم هنگام پخت کیک یا پیتزا در مایکروفر با مشکل پخت ناهمگون غذای خود برخورد کرده اید. مگر اینکه دستگاه شما از تکولوژی کانوکشن استفاده کند و غذای شما به صورت یکدست پخته شود.

کانوکشن، یکی از تکنولوژی‌های مایکروفر است که شرکت‌های تولیدکننده و فروشندگان مانور زیادی روی آن می‌دهند. این تکنولوژی که یکی از کاربردی‌ترین امکانات مایکروفر است علاوه بر پخت یکنواخت‌تر به سریع تر یپخته شدن غذای شما نیز کمک می‌کند. درواقع عملکرد این فناوری به این صورت است که فنی که در محفظه پشتی مایکروفر قرار گرفته است، گرمای تولید شده توسط المنت‌های برقی را به سمت داخل دستگاه هدایت کرده و آن را به چرخش در می‌آورد.

اگر هر مساله ای با مایکروفر خود داشتید، کافیست برای تعمیر مایکروفر در قزوین با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

 

فناوری سولاردارم

پخت نوری یا همان سولاردارم، یکی دیگر از تکنولوژی‌های به کار رفته در انواع مایکروفرهای امروزی و مدرن است که معرفی آن گام بزرگی در پیشرفت تکنولوژی مایکروفر بوده است. کمپانی کره‌ای و خوشنام ال جی اولین شرکتی بود که از تابش امواج نوری در مایکروفرهای خود استفاده کرد تا غذاهای طبخ شده خشک نشوند و آبدار بمانند. این کار کمک می‌کند تا غذا سالم‌تر باشد و همچنان ویتامین‌ها و ارزش غذایی خودش را حفظ کند.

فناوری هات بلست

طبیعتا وقتی ال جی یک فناوری جدید رو می‌کند، رقیب سر سختش بی کار نخواهد نشست. سامسونگ رقیب قدیمی و قدرتمند ال جی با ارائه نوآوری هات بلست، کار خود در تولید مایکروفرهای به روز و پیشرفته را انجام داد.  هات بلست، فناوری نوین و منحصربه‌فرد سامسونگ است که عملکردی شبیه به کانوکشن ولی بهتر از آن دارد. همان‌طور که در کانوکشن اشاره کردیم فن تعبیه شده گرمای المنت‌ها را داخل دستگاه به جریان در می‌آورد. اما چون این دمندگی فقط از یک سو انجام می‌شود حتما نیاز است که سینی مایکروفر چزخان باشد. اما در فناوری هات بلست سامسونگ به شکلی هنرمندانه فن موردنظر را در محفظه بالای مایکروفر تعبیه شده تا از بالا گرمای تولید شده به صورت یکسان در فضای داخل گردش داشته باشد. طبیعی است که قیمت مایکروفر سامسونگ که به این فناوری مجهز شده باشد، از دیگر رقبا بالاتر است.

برای تعمیر مایکروفر هات بلست در قزوین، توسط تکنسین های ماهر و مجرب، در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

فناوری اینورتر و تعمیر مایکروفر در قزوین

یکی دیگر از نوآوری هایی که اولین بار توسط کمپانی ژاپنی پاناسونیک استفاده شد و در مایکروفرهای این شرکت به کار گرفته شد، فناوری اینورتر بود.

در مدل‌هایی که از فناوری انورتر استفاده نمی‌کنند، مایکروفر، روی دو حالت ۱۰۰ درصد توان یا حالت خاموش کار می‌کنند. یعنی اگر برای پخت یک مدل غذا به انرژی کامل نیاز نداشته باشید، به طور مداوم دو حالت ۱۰۰ و ۰ فعال می‌شود تا برآیند آن به چیزی برسد که مورد نیاز شما است. این موضوع نه‌تنها باعث افزایش مصرف برق می‌شود، بلکه عمر دستگاه را کاهش می‌دهد. فناروی اینورتر خیلی راحت می‌توانید متناسب با برنامه پخت موردنظرتان، هر میزان توانی که نیاز داشتید استفاده کنید تا پخت شما سریع‌تر و باکیفیت‌تر شود.

در بالا با تعدادی از پرکاربردترین و جدیدترین فناوری های مایکروفر آشنا شدید. اما، برای اطلاع از توانایی های دستگاه خود، لازم است دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه بفرمایید. همین طور برای تعمیر مایکروفر در قزوین، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید.

 

ایرادات رایج در مایکروفر

در ادامه با برخی از مشکلاتی که برای مایکروفر رایج تر است و ممکن است به مرور زمان و با استهلاک قطعات، هر دستگاهی با آنها رو به رو شود، آشنا می‌شویم. دانستن دلیل این مشکلات، به شما کمک می‌کند تا مشکل مایکروفر خود را به درستی، برای تعمیرکار توضیح داده تا قطعه مورد نظر را به همراه داشته باشد و کار تعمیر مایکروفر در محل شما انجام شود.

مایکروفر روشن نمی‌شود

ابتدا از سالم بودن پریز و دوشاخه برق دستگاه، مطمئن شوید. در مرحله بعد، باید موارد مختلفی از جمله، مگنترون، برد و سیستم برق و سیم کشی دستگاه چک شود. همین طور اگر سوییچ درب مایکروفر ایراد پیدا کرده باشد، دستگاه به این تصور که درب مایکروفر باز است، برای جلوگیری از خروج تشعشعات از مایکروفر و برای حفظ سلامت مصرف کننده، شروع به کار نمی‌گند. برای تعمیر مایکروفر در قزوین، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

مایکروفر غذا را گرم نمی‌کند

اشتباه در انتخاب برنامه و میزان زمان آن در بروز این مساله بسیار شایع است. اما اگر این موارد را به درستی رعایت کردید، باید مشکل را در جای دیگری جستجو کنید. اگر با وجود رعایت موارد بالا، مایکروفر شما غذا را گرم نمی‌کند ممکن است یکی از قطعات دستگاه شما از جمله مگنترون، خازن یا برد دستگاه ایراد داشته باشند.

برای فهمیدن مشکل در گرم کنندگی دستگاه راههای مختلفی هست. مثلا در صورتیکه یک لیوان آب در 3 دقیقه گرم ‌شود، دستگاه از نظر تولید گرمایش، مشکلی ندارد.

سینی دستگاه نمی‌چرخد

یکی دیگر از عیوب رایج که در مایکروفر وجود دارد خرابی سیستم چرخان آن است. برای رفع مشکل، ابتدا از تمیز بودن مسیر ریل دستگاه مطمئن شوید و سینی را با آب و صابون بشویید. سپس یک ظرف سنگین مانند پیرکس را از آب پر کنید و بگذارید تا در دستگاه بچرخد. اگر سینی دستگاه با ظرف سنگین نچرخید ولی با ظرف سبک چرخید مشکل از شفت دستگاه است. اگر سینی کلا نمی‌چرخد باید به طور دقیق تر بررسی شود. برای بررسی دقیق و تعمیر مایکروفر در قزوین توسط تکنسین ماهر با قزوین تکنیک تماس بگیرید.

جرقه زدن و تعمیر مایکروفر در قزوین

یکی از دلایل رایج دیگری که باعث می‌شود تا همشهریان برای تعمیر مایکروفر با قزوین تکنیک تماس بگیرند،  دیدن جرقه درون دستگاه است. اولین نکته ای که هنگام مواجهه با این مشکل باید به آن توجه داشته باشید، استفاده نکردن از ظروف آلومینیومی برای گرم کردن غذاست. به طور کلی هر شی فلزی مانند قاشق، چنگال و … نیز نباید در مایکروفر قرار بگیرند. اگر این مورد را رعایت کرده اید، استیل داخلی و متعلقات را تمیز کنید. سعی کنید از ظروف لب پر استفاده نکنید و در نهایت اگر مشکل حل نشد، جرقه به دلیل از بین رفتن لعاب عایق دستگاه و یا آب شدن پین های زیر سه پایه یا خط و خش روی درپوش بخار پز است و لازم است قطعه ای که آسیب دیده تعمیر یا تعویض شود.

برای امتحان کردن این مورد هم، یک لیوان آب را در دستگاه قرار دهید. اگر دستگاه شما جرقه زد، برای تعمیر مایکروفر در قزوین از طریق شماره های موجود در بالای صفحه با قزوین تکنیک تماس بگیرید. کار تعمیر مایکروفر در قزوین، توسط تکنسین های موفق، با حداقل 8 سال سابقه و با استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه انجام می‌شود. تمام خدمات ارائه شده در محل ارائه شده و توسط تکنسین مجرب قزوین تکنیک تضمین می‌شود. برای اسفاده از این خدمات کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر  در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

0 0 رای ها
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده تمام کامنت ها
~~مه~سا

سلام عرض ادب میخواستم تشکر کنم از پشتیبانی عالیتون

~~مه~سا

سلام سینی ماکروفر سایز ۲۵ میخواستم از کجا میتونم تهیه کنم؟؟

Call Now Buttonتماس با ما: 02891011297