نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین

چرا بهتر است تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات مایکروفر سامسونگ در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی مایکروفر سامسونگ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر سامسونگ در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین
تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین

مایکروفر نمی‌تواند غذا را به خوبی گرم کند

علت به وجود آمدن این مشکل میتواند از خرابی مگنترون، سوختن دیود دستگاه، خرابی خازن، ایراد قفل درب دستگاه و… باشد.

خاموش شدن ناگهانی مایکروفر در حین کار

ریشه این مشکل می‌تواند در اثر خرابی قفل درب دستگاه، ایراداتی در فن موتور، خرابی ترانسفورمر، خراب شدن سوییچ یا خازن و… باشد.

جرقه زدن مایکروفر

دیود مایکروفر مشکل دارد ، سوختگی در دیواره یا کف مایکروفر ، خرابی پوشش هادی مگنترون ، از بین رفتن قطعات فلزی و لعاب ، خرابی همزن مایکروفر

مایکروفر صدای بلند تولید می‌کند

اگر مایکروفر شما پرسروصدا است یا صداهای عجیب و نامعقولی تولید می‌کند، ممکن است ناشی از نقص لوله مگنترون باشد.

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین:

مایکروفر ها جز مهم ترین و پر کاربرد ترین لوازم ها در خانه ها و آشپزخانه ها می باشند. با استفاده از این وسیله کاربران قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن غذا های خود را آماده و سرو کنند. به سبب کاربرد ویژه ای که این وسیله ها دارند، در سال های اخیر بسیار رایج شده و فروش آن ها بسیار افزایش پیدا کرد. مایکروفر سامسونگ یکی از مایکروفر هایی می باشد که بسیار با کیفیت است اما با این حال ممکن است در برخی مواقع دچار نقص یا ایراد شود.

کاربران و دارندگان مایکروفر سامسونگ ممکن است در برخی مواقع متوجه نقص و ایرادی در مایکروفر خود شوند که در این صورت لازم است برای تعمیر دستگاه خود از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند. تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین توسط نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین

ایراد ها و نقص های مایکروفر سامسونگ:

همان طور که پیش از این نیر ذکر شد ممکن است کاربران در مایکروفر سامسونگ ایراد ها و نقص هایی را مشاهده کنند. در برخی موارد این نقص ها جزیی می باشند و افراد عادی نیز توانایی بر طرف کردن آن ها را دارند؛ اما در اغلب مواقع  ایراد ها تخصصی می باشند و لازم است برای برطرف کردن این خرابی ها از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند.

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین به کاربران و دارندگان این وسیله در تعمیر لوازم و وسایل خود کمک می کنند. کارشناسان و تکنسین های این نمایندگی در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مایکروفر شما را تعمیر خواهند کرد.

ارور و کد خطا SE در مایکروفر سامسونگ

این ارور ممکن است به علت وجود آب بر روی سطح دکمه های دستگاه وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود آب روی سطح دستگاه را خشک کرده و پس آز آن دستگاه را خاموش کرده و پس از چند ثانیه دوباره روشن کنید. کاربران می توانند برای تعمیر مایکروفر خود از نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین کمک بگیرند.

 تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین

تعمیر مایکروفر توسط نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین با ارور و کد خطا E45 , E12:

 اگر ایراد یا نقصی در سنسور یا حسگر دستگاه وجود داشته باشد این ارور بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود. برای رفع و برطرف شدن این ارور و نقص لازم است این سنسور را با دقت بررسی کرده و در صورت وجود ایراد آن را تعمیر و یا تعویض کنید. همچنین پیشنهاد می شود در صورت مواجه شدن با این ارور مایکروفر سامسونگ را خاموش و روشن کنید. تعمیر مایکروفر سامسونگ در قزوین توسط نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰

ارور و کد خطا door

اگر هنگام روشن بودن سنسور easy  ،درب مایکروفر را باز کنید این ارور بر روی صفحه نمایشگر شما نمایش داده می شود‌‌. برای رفع این ارور و نقص لازم است تنظیمات دستگاه را مجددا تنظیم نمایید. همچنین لازم است هنگام مواجه شدن با این ارور درب مایکروفر را ببندید. نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین کاربران را در تعمیر دستگاه خود یاری می نمایند.

تعمیر مایکروفر توسط نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین با ارور و کد خطا E15

این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود که زمانی که دستگاه بر روی سنسور و حسگر پخت قرار دارد، در یخچال را باز کنید و یا این که دکمه stop  را فشار دهید.

ارور و کد خطا E24

این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در حرارت و دمای مایکروفر وجود داشته باشد. به بیان دقیق تر هنگامی که دمای مایکروفر پیش از حد زیاد شود و بالا برود این ارور نمایش داده می شود. برای رفع این ارور لازم است کلید خاموش یا استاپ را فشار دهید و نگه دارید تا ارور بر طرف شود.

کاربران و دارندگان مایکروفر سامسونگ می توانند برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین کمک بگیرند. تعمیر این مایکروفر توسط متخصصان و کارشناسان این نمایندگی صورت می پذیرد.

تعمیر مایکروفر توسط نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین با ارور و کد خطا  Cd0

این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود که ایراد و نقصی در دکمه های مایکروفر سامسونگ وجود داشته باشد‌. به طور معمول این خطا به دلیل این که آب بر روی دکمه های دستگاه وجود دارد نمایان می شود. برای بر طرف کردن و رفع این خطا لازم است دکمه استاپ را فشار دهید و نگه دارید تا ارور بر طرف شود. همچنین شما می توانید از متخصصان و کارشناسان جهت رفع مشکلات دستگاه و تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید‌.

نمایندگی  مایکروفر سامسونگ در قزوین

ارور و کد خطا C10 در مایکروفر سامسونگ

این ارور به دلایل مختلفی بر روی صفحه نمایشگر مایکروفر شما نمایش داده می شود. لازم به ذکر است برای بر طرف کردن و رفع این ارور، دکمه stop  یا cancel را فشار دهید و نگه دارید تا ایراد بر طرف شود. اگر پس از انجام این اعمال همچنان نقص و ایراد مایکروفر سامسونگ شما بر طرف نشد، لازم است از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرید. نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین به کاربران در تعمیر مایکروفر خود کمک خواهند کرد.

جمع بندی:

همان طور که در مقاله و متن بالا ذکر شد مایکروفر ها کاربرد های بسیاری در آشپزخانه ها دارند و در آسان و ساده شدن بسیاری از کار های مربوط به  پخت و آماده سازی غذا بسیار موثر هستند. مایکروفر سامسونگ نیز یکی از با کیفیت ترین مایکروفر های موجود در بازار می باشد. با این حال ممکن است در برخی مواقع نقص ها و ایراد هایی در این مایکروفر ایجاد شود که در این صورت پیشنهاد می شود کاربران سریعا اقدام به تعمیر آن کنند تا تقص های بیشتری به وجود نیاید.

تعمیر مایکروفر در قزوین توسط نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین صورت می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان این نمایندگی با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰

 

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر سامسونگ در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر سامسونگ در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

4 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی مایکروفر سامسونگ در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

  1. سلام وقت بخیر. من چندین بار غذارو میزارم داخل مایکروفر اما گرم نمیکنه.راهنمایی میکنین؟

  2. زهرا ترک زاده

    سلام و خسته نباشید خدمت شما ما یه مایکروفر داریم که سینی داخلش نمیچرخه برای تعمیر مایکروفر تعمیرکار میان منزل؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297