نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون تی سی ال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین

نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین
تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین

تلویزیون را می‌توان فراگیرترین وسیله برقی اختراع شده توسط بشر دانست. طبق آمار حدود نود درصد مردم دنیا حداقل دو دقیقه در روز برنامه های تلویزیونی را نگاه می‌کنند. این آمار خارق العاده به کمک هزاران شبکه تلویزیونی در سطح جهان، کنسول های بازی و قابلیت اتصال به اینترنت به وجود آمده است و به نظر نمی‌رسد اقبال مردم به تلویزیون با وجود پدید آمدن تکنولوژی های جدیدتر نیز کاهش پیدا کرده باشد. در این مطلب به طور تخصصی، قصد داریم تلویزیون های برند تی سی ال را بررسی کنیم. اگر از این دستگاهها استفاده می‌کنید یا نیاز به تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین دارید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم. انجام این کار را به نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین بسپارید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین

تلویزیون تی سی ال

تی سی ال TCL، یک برند چینی است که کار خود را از سال 1980 با نام TTK شروع کرد. سال 1985 به دلیل تشابه اسمی ترجیح داد تا نام خود را به تی سی ال تغییر دهد. از آن سال تا سال 1999 با شروع صادرات محصول، تبدیل به یک برند بین المللی و شناخته شده شد. این شرکت هم اکنون بیش از 22 کارخانه، 75 هزار کارمند در سراسر دنیا و صادرات محصول به بیش از 150 کشور دنیا را در کارنامه دارد. جالب است بدانید تی سی ال در سال 2013، سومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در سطح جهان شد. نمایندگی تی سی ال در کشورهای مختلف از جمله ایران وجود دارد و یکی از محصولات محبوب این برند در بازار ایران نیز، تلویزیون تی سی ال است که امروز مورد بررسی قزوین تکنیک قرار می‌گیرد.

تی سی ال جز برندهای نسبتا خوب چینی است که نسبت هزینه به کیفیت مناسب آن، باعث استقبال بسیاری از مردم از این برند و مراجعه به نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین، برای خرید این دستگاهها شده است. در واقع شما برای خرید تلویزیون تی سی ال مثل خرید تلویزیون های سامسونگ و ال جی و سایر برندهای معروف پولی بابت برند تلویزیون پرداخت نمی‌کنید ولی از کیفیت مناسبی استفاده می‌کنید. تنوع محصولات این تلویزیون بسیار بالاست که با حضور در نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین، این موضوع برای شما مشهودتر نیز خواهد شد. وضوح تصویر FULL HDو 4k  در صفحه نمایشگر مدل های مختلف، استفاده از سیستم عامل اندروید در مدل های جدیدتر، محدوده دینامیکی بالا یا HDR که باعث می شود غنای رنگ در قسمت های روشن تر و تاریک تر صفحه نمایش افزایش پیدا کند، استفاده از پردازنده های قدرتمند و بسیاری موارد دیگر، سبب اعتماد و استقبال عده‌ای از مصرف کنندگان به برند تی سی ال شده است.

اگر شما هم نیاز به تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین دارید، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین

در قسمت بالا در مورد تلویزیون های تی سی ال نکاتی را گفتیم. اما علل خرابی این دستگاهها چیست و در صورت نیاز به تعمیر باید چه کاری انجام داد. در ادامه تعدادی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تی سی ال در قزوین را با هم می‌خوانیم.

روشن نشدن تلویزیون تی سی ال

یکی از ایرادهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین روشن نشدن این دستگاههاست. علت این اتفاق می تواند نرسیدن جریان برق به تلویزیون باشد. پس سالم بودن پریزها را چک کنید برای این کار می توانید یک وسیله کوچک برقی مثل شارژر لپتاب یا موبایل را به آن پریز بزنید و یا با یک اهم متر مطمئن شوید که برق دستگاه وصل است. اگر این ایراد وجود نداشت ممکن است مین برد تلویزیون خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. برد اصلی تلویزیون مغز متفکر دستگاه است و همه کارها زیر نظر آن انجام می‌شود. حالت سوم زمانی است که تلویزیون صدا دارد اما تصویری مشاهده نمی شود. در این صورت احتمالا بک لایت دستگاه خراب است. بک لایت همان نورهای ال ای دی کوچک پشت صفحه نمایشگر است که نور زمینه صفحه تلویزیون تی سی ال شما را تامین می‌کند. در این مواقع اگر از نزدیک به صفحه تلویزیون را ببینید، تصاویر سایه مانندی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. شناختن انواع ایرادها و انتقال آن به تعمیر کار مجاز تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین، کار تعمیر را بسیار راحت‌تر می‌کند.

تعمیر  تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین

خاموش شدن تلویزیون تی سی ال در حین کار

اگر دستگاه شما در میانه کار متوقف می‌شود، احتمالات مختلفی باید بررسی شوند. خراب شدن برد اصلی و برد پاور، دلایل پر هزینه تر و پیچیده تر به وجود آمدن این ایراد در کار تلویزیون تی سی ال است. اگر اخیرا از فلش یا هارد استفاده کرده باشید ممکن است دستگاه خود را ویروسی کرده باشید و باید تلویزیون تی سی ال را به کمک آنتی ویروس های مخصوص پاک کنید. دلیل دیگر خاموش و روشن شدن مداوم تلویزیون تی سی ال خرابی و از کار افتادن مدار استندبای است. مدار استندبای، وقتی تلویزیون خاموش است، توانMCU و قطعات دیگر تلویزیون های LCDو LED  را تغذیه می کند. این مدار روی برد SMPS  نصب شده است و کار تعمیر آن توسط تکنسین متخصص امکان‌پذیر است. برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

شکستن صفحه نمایش تلویزیون تی سی ال

این مشکل که معمولا در اثر ضربه به وجود می‌آید و کاربران مجبور به مراجعه به نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین می‌کند، مختص تلویزیون این برند نیست و ممکن است برای هر تلویزیونی به وجود بیاید. پنل یا همان نمایشگر تلویزیون تی سی ال، شامل صفحه نمایش، لامپ های بک لایت و قطعات خنک کننده آن و صفحات فیلتر، پولاریزه و دیفیوزر دستگاه است. خرابی این قسمت معمولا در زمان جابه‌جایی اثاث‌کشی اتفاق می افتد. به همین دلیل، اگر جعبه تلویزیون خود را نگه داشته اید، در هنگام جابه‌جایی استفاده کنید و در غیر این صورت دستگاه را با پلاستیک های مخصوص بپوشانید و مطمئن شوید که با احتیاط حمل می شود. مهم است که بدانید، قیمت پنل ممکن است تا هشتاد درصد قیمت تلویزیون هم برسد و خرابی آن بر خلاف برخی تبلیغات خلاف واقع، راه حلی ندارد و متاسفانه تنها راه تعویض این پنل است که هزینه زیادی نیز دارد. البته چنانچه گفته شد، پنل قسمت های مختلفی دارد که احتمال دارد در هر خرابی یکی از این قسمت ها آسیب دیده و همان قسمت تعویض شود که در این صورت تعمیر تلویزیون هزینه کمتری خواهد داشت. برای تعمیر تلویزیون تی سی ال توسط تکنسین متخصص و حرفه‌ای با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

قطع شدن صدا و مراجعه به نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین

اگر صدای تلویزیون قطع شود، تمام لذت دیدن یک فیلم، شنیدن یک موزیک یا یک مسابقه ورزشی از تلویزیون از دست خواهد رفت. به همین دلیل کیفیت بالای صدا برای بسیاری از کاربران از اهمیت ویژه ای برخواردار است. در صورت بروز این مشکل پیش از هر چیز، درست بودن خروجی صدا را از منوی صدای تلویزیون چک کنید. اگر مشکلی در این زمینه وجود نداشت، لازم است تا از سلامت اسپیکرها اطمینان پیدا کنید. اگر حجم صدا کم شده باشد، یا با بالا رفتن صدا خش خش داشته باشید، احتمالا اسپیکرها ایراد دارند و باید تعمیر شده باشند. اگر اسپیکر سالم باشد، مین برد دستگاه ایراد دارد و باید توسط تکنسین متخصص بازدید شود. برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین، از تکنسین مجرب و ماهر مورد تایید نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین کمک بگیرید.

نمایندگی  تلویزیون تی سی ال در قزوین

تعمیر تلویزیون تی سی ال در قزوین

قطعات تلویزیون تی سی ال را باید از نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین تهیه کرد تا آسیبی به کارآیی و عملکرد دستگاه وارد نشود. مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با استفاده از قطعات فابریک یدک، استخدام تعمیرکاران با دانش و با هشت سال سابقه کار تعمیر تلویزیون، برگزاری دوره های تخصصی تعمیر تلویزیون تی سی ال، کیفیت تعمیر این دستگاهها را به گونه ای بالا برده است که خیال همشهریان بابت تعمیر تلویزیون و سایر لوازم برقی راحت شود. شما نیز برای تعمیر تلویزیون در قزوین می‌توانید با خیالی آسوده، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون تی سی ال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297