نمایندگی کولرگازی بوتان در قزوین

چرا بهتر است تعمیر کولرگازی بوتان در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولرگازی بوتان در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولرگازی بوتان | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر کولرگازی بوتان در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی کولرگازی بوتان در قزوین 

نمایندگی کولرگازی بوتان در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی بوتان در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی بوتان در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی بوتان در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی کولر گازی بوتان در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی بوتان در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر کولر گازی بوتان در قزوین
تعمیر کولر گازی بوتان در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی بوتان در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر کولرگازی بوتان در قزوین

کولر گازی فقط روی دور تند کار می‌کند

این مورد زمانی برای کولر گازی پیش می‌آید که احتمالا کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده باشد.

تولید سر و صدای اضافی در کولر گازی

علت بروز این مشکل میتواند از محل قرار گیری نامناسب دستگاه ، خرابی لاستیک درزگیر ، برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه و یا مشکل در اتصالات کمپرسور باشد.

کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد

علت به وجود آمدن این مشکل می تواند از ضعیف یا سوخته شدن خازن ، اتمام گاز دستگاه و یا خرابی موتور باشد.

بدنه کولر گازی برق دارد

امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ، علت دیگر آن میتواند از خرابی کمپرسور ناشی شود.

نمایندگی کولر گازی بوتان در قزوین

کولر گازی با استفاده از سیکل تبرید، گرمای محیط را جذب نموده و برخلاف کولر آبی، که خود باعث افزایش رطوبت است، رطوبت محیط را نیز در میزان مناسب نگه می‌دارند. یکی از برند‌های داخلی که کار تولید کولر گازی را انجام می‌دهد، برند بوتان است که در این مطلب به طور اختصاصی در مورد این کولر و نحوه عیب‌یابی و تعمیر کولر گازی بوتان نکاتی را می‌خوانیم. اگر برای تعمیر کولر گازی بوتان در قزوین به کمک فرد متخصص نیاز دارید، مس توانید به نمایندگی کولرگازی بوتان در قزوین مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.
اما گروه صنعتی بوتان، در سال ۱۳۳۲ در جنوب شهر تهران با هدف تولید لوازم گاز سوز از جمله اجاق کار خود را شروع کرد. در سال ۱۳۶۷ نخسین آب گرمکن گازی دیواری و در سال ۱۳۷۲ اولین پکیج داخلی را تولید و روانه بازار کرد. در سال‌های بعد سایر وسایل گرمایشی و سرمایشی، توسط این گروه صنعتی ایرانی، وارد بازار شد و به بیش از ۱۲ میلیون خانه در ایران راه پیدا کرد. یکی از تولیدات این شرکت کولر گازی بوتان است که نسبت به قیمت کیفیت ساخت خوبی هم دارد. برای تعمیر کولر گازی بوتان در قزوین، از تکنسین مجاز مورد تأیید نمایندگی کولر گازی بوتان در قزوین کمک بگیرید.

نمایندگی-کولر-گازی-بوتان-در-قزوین

مشکلات رایج در کولر گازی بوتان

در ادامه با برخی مشکلات رایج که همشهریان با نمایندگی کولر گازی بوتان در قزوین مطرح می‌کنند، آشنا می‌شویم:

یکسره کار کردن کولر گازی بوتان

یکی از دلایلی که می‌تواند منجر به خاموش نشدن کمپرسور کولر گازی شود قدیمی شدن دستگاه یا کم بودن توان کولر نسبت به متراژ محل مورد استفاده آن است. به جز این خرابی سنسور، یا خارج شدن آن از جای صحیح و ایراد در ترموستات می‌تواند منجر به یکسره شدن کولر گازی شما شود. گیر کردن فن، کوتاه بودن کابل ترموستات، درست کار نکردن ترمیستور یا کنداکتور و خرابی در یکی از برد‌های اصلی، کنترل دما یا رله دستگاه دلایل دیگر بروز این مشکل است. چک کردن این موارد به خصوص برد‌ها کاری کاملاً تخصصی است. برای بررسی دقیق‌تر توسط تعمیر کار متخصص و تعمیر کولر گازی بوتان در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

تعمیر-کولر-گازی-بوتان-در-قزوین

سرمایش ناکافی و تعمیر در نمایندگی کولر گازی در قزوین

اگر با مشکل خنک نبودن باد کولر گازی خود مواجه شدید، اول از باز بودن دریچه‌ها اطمینان حاصل نمایید. اگر هر کدام از آن‌ها باز باشد، هوای گرم آن دریچه با هوای سرد بقیه قسمت‌ها مخلوط می‌شوند و در کل باد خنکی به بیرون انتقال نمی‌دهند. سپس سالم بودن ترموستات را چک کنید. چنان چه در قسمت قبل ذکر شد، مسدود شدن فیلتر‌ها به دلیل کثیفی نیز مسأله دیگری است که منجر به مسدود شدن جریان هوای خنک می‌شود. اگر ایراد را پیدا نکردید، برای تعمیر کولر گازی خود، از تکنسین مجاز نمایندگی کولر گازی بوتان در قزوین کمک بگیرید.

 

یخ زدن کولر گازی بوتان

باید دید کدام قسمت کولر گازی با این مسأله رو به رو شده است. مثلاً اگر شارژ گاز کولر کم شده باشد، ممکن است پنل داخلی یا لوله رفت دستگاه یخ بزند. اگر جریان هوا در اوپراتور و کویل‌ها به خوبی برقرار نباشد، ممکن است، در این قسمت‌ها یخ یا برفک ایجاد شود. خرابی در شیر برقی، لوله مویی و لوله‌های اتصالی، دلایل مهم دیگر یخ زدن کولر گازی هستند. تعویض فیلتر هوا، بررسی و تمیز کردن اوپراتور و کویل، بررسی و در صورت نیاز تعمیر فن بلوور استفاده از حالت فن وقتی هوای محیط سرد است، از کار‌های مهم دیگری است که هنگام یخ زدن کولر گازی باید انجام داد. شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به همشهریان عزیز است.

نمایندگی-تعمیرات--کولر-گازی-بوتان-در-قزوین

نشت آب و تعمیر کولر کولر گازی بوتان در قزوین

اگر کولر شما وقتی خاموش است، شروع به چکه کرد، دلیل آن وجود همان یخ‌هاییست که در قسمت قبل توضیح داده شد. پس از خاموش شدن دستگاه و توقف جریان هوای سرد، این یخ‌ها آب می‌شوند و باعث نشت آب از پنل کولر گازی می‌شوند. مسدود شدن لوله‌های تخلیه و یا سینی تخلیه دستگاه، از بین رفتن عایق لوله‌ها و… از دلایل مهم دیگر نشت آب از کولر گازی هستند.
برای رفع این ایراد یا هر مورد دیگری که در دستگاه خود مشاهده کردید، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید و بهترین خدمات تعمیر کولر گازی بوتان با استفاده از قطعات اصلی تهیه شده از نمایندگی کولر گازی در قزوین را، از تکنسین‌های با تجربه چندین ساله و کاملاً آشنا به کولر گازی بوتان را دریافت کنید.

نمایندگی کولر گازی بوتان در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی کولرگازی بوتان در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی بوتان در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی بوتان در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی بوتان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی بوتان در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297