نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی پاکشوما | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین 

نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین
نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است

چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی

نشت آب از ظرفشویی

علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی

اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین

بازار تقاضای بزرگ و بالا رفتن قیمت برندهای لوازم منزل خارجی، باعث شده است تا در سالهای اخیر برندهای داخلی، دست به تولید لوازم مختلف منزل از جمله ظرفشویی بزنند. یکی از برندهای داخلی شناخته شده در کشورمان، پاکشوماست. در ادامه این مطلب، قصد داریم به ارائه توضیحات در خصوص ظرفشویی ساخت این برند بپردازیم. به همین ترتیب برای تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی-ظرفشویی-پاکشوما-در-قزوین

ظرفشویی پاکشوما  

این برند داخلی کار خود را از سال 1354، آغاز کرد و لباسشویی نیمه اتومات اولین محصول این برند در زمینه لوازم منزل بود. در سالهای بعد لباسشویی تمام اتومات، جارو برقی، یخچال و ظرفشویی به تولیدات پاکشوما اضافه شدند. هم اکنون بالای 400 نمایندگی از جمله نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین، به ارائه خدمات در سطح کشور مشغولند.

ظرفشویی پاکشوما در ابعاد مختلف مبله و بزرگ، با مصرف انرژی بسیار پایین و صدای کم، مصرف آب کمتر از 10 لیتر در هر سیکل شستشو و استفاده از قطعات با کیفیت و قیمت مناسب تر نسبت به نمونه خارجی موفق شده است تا سهم مناسبی از بازار فروش این روزهای ماشین ظرفشویی در کشورمان را به خود اختصاص دهد. اگر شما هم از مصرف کنندگان این دستگاهها هستید و برای تعمیر ظرفشویی پاکشوما نیاز به حضور تکنسین متخصص دارید، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

خطاهای پرتکرار و تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین

یکی از آپشن های به روز ظرفشویی پاکشوما، استفاده از سیستم عیب یابی خودکار است. به کمک این سیستم، کار تعمیر ظرفشویی با سرعت بالاتر و بسیار ساده تر انجام می‌پذیرد. در ادامه به معرفی تعدادی از ارورهای اصلی ثبت شده در نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین می پردازیم.

ارور E1: این ارور به دلیل ایراد موتوری در ظرفشویی پاکشوما روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر می شود. سوختن یا قفل شدن موتور و شکستن سوکت های موتور دلیل اصلی بروز این خطاست. در هنگام نصب دستگاه حتما به تراز نصب شدن دستگاه دقت کنید. فاصله مناسب ظرفشویی از کف حدود 20 میلی متر و از دیوار پنج سانتی متر است. رعایت نکردن این موارد می تواند منجر به ایراد موتوری در ظرفشویی شود.

 

ارور E2: به دلیل خرابی شناور آبگیری بیش از حد مجاز انجام می شود. این قطعه وظیفه تعیین سطح آب مناسب برای ظرفشویی را بر عهده دارد. هنگامی که آب داخل ماشین ظرفشویی به سطح مناسب رسید، شناور به همرا آب بالا آمده و زمانی که به مقدار تعیین شده رسید، با درگیر کردن سوئیچ شناور که در زیر آن قرار گرفته است به شیر ورودی آب دستور قطع شدن و توقف آبگیری را می فرستد. اگر سوییچ شناور گیر کند یا خراب شود، ممکن است آبگیری دستگاه متوقف نشده و آب سرریز شده و از ظرفشویی نشت کند. برای تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین با کیفیت و سرعت بالا، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ارور E3: به دلیل خرابی ترموستات آب در ظرفشویی پاکشوما به دمای مورد نظر برای شستشو نمی رسد. برنامه های شستشوی پاکشوما، در دماهای مختلف تعریف شده اند. به همین دلیل برای اجرای در ست برنامه لازم است تا ترموستات به درستی کار کند. برای تعمیر ظرفشویی در قزوین ، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور E4: مشکل در تخلیه آب ظرفشویی پاکشوما وجود دارد. برای رفع این مشکل ابتدا باید شلنگ و شیر خروجی و باز بودن فیلترها و صافی دستگاه بررسی شود. در مرحله بعد سلامت پمپ تخلیه ظرفشویی پاکشوما چک می شود.

در این مطلب، با ارورهای اصلی دستگاه آشنا شدیم. برای اطلاع از معنی سایر خطاها و آشنایی با برنامه های شستشوی دستگاه، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.
نمایندگی-تعمیرات--ظرفشویی-پاکشوما-در-قزوین

تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین

برای تعمیر ظرفشویی پاکشوما در قزوین با استفاده از قطعات فابریک یدک، توسط تکنسین مجرب و با دانش و در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت، با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی پاکشوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی ظرفشویی پاکشوما در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297