نمایندگی کولرگازی بوش در قزوین

چرا بهتر است تعمیر کولرگازی بوش در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولرگازی بوش در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولرگازی بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر کولرگازی بوش در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی کولرگازی بوش در قزوین 

نمایندگی کولرگازی بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی بوش در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی بوش در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی بوش در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی بوش در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر کولر گازی بوش در قزوین
تعمیر کولر گازی بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی بوش در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر کولرگازی بوش در قزوین

کولر گازی فقط روی دور تند کار می‌کند

این مورد زمانی برای کولر گازی پیش می‌آید که احتمالا کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده باشد.

تولید سر و صدای اضافی در کولر گازی

علت بروز این مشکل میتواند از محل قرار گیری نامناسب دستگاه ، خرابی لاستیک درزگیر ، برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه و یا مشکل در اتصالات کمپرسور باشد.

کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد

علت به وجود آمدن این مشکل می تواند از ضعیف یا سوخته شدن خازن ، اتمام گاز دستگاه و یا خرابی موتور باشد.

بدنه کولر گازی برق دارد

امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ، علت دیگر آن میتواند از خرابی کمپرسور ناشی شود.

نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین

یکی از وسایل بسیار پرکاربرد و مهم در نیمه گرم سال کولر است. در میان کولر‌های مختلف، کولر‌های گازی قادرند سیکل سرمایش، گرمایش و تهویه هوا را بدون افزایش دادن رطوبت محیط انجام دهند. یکی از مدل‌های خوش ساخت و با کیفیت کولر گازی، کولر گازی بوش است. بوش یکی از برند‌های قدیمی لوازم خانگی است که همواره کیفیت بالای تولیدات خود را حفظ کرده و یکی از شرکت‌های پیشرو و موفق در ارائه تکنولوژی‌های نوین به بازار تولیدات لوازم خانگی است. این شرکت آلمانی در سال ۱۸۸۶ در اشتوتگارت آلمان کار خود را شروع کرد کرد و در طی بیش از یک قرن فعالیت خود، به بازار لوازم منزل مختلف از جمله ماشین لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، یخچال و… وارد شده است. امروزه بوش بیش از سیصد هزار نیرو در نمایندگی‌های سر تا سر جهان دارد. یکی از تولیدات با کیفیت دیگر بوش، کولر گازی این برند است که دارای تنوع بسیاری است و شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. کولر‌های گازی بوش ممکن است به مرور زمان و با استفاده مداوم نیاز به تعمیر پیدا کنند. برای تعمیر کولر گازی بوش در قزوین، با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی-کولر-گازی-بوش-در-قزوین

کولر گازی بوش

همان طور که گفتیم مدل‌های بسیار متنوعی از کولر‌های گازی بوش موجود است. با مراجعه به نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین، متوجه خواهید شد که مدل‌های اینورتر و سری صد کولر این دستگاه‌ها، جدیدترین کولر‌های گازی ساخت این برند هستند. این دستگاه‌ها بدون قطع کردن کامل گردش جریان هوا، با کاهش بار هوای سرد و تهویه مستمر، کار خود را ادامه می‌دهند تا هوای منزل راکد نشود.

خطا‌های رایج ثبت شده در نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین

از جمله تکنولوژی‌های موجود در کولر‌های گازی بوش، می‌توان به سیستم تشخیص خطای خودکار آن‌ها اشاره کرد. در ادامه، با تعدادی از رایج‌ترین خطا‌های ثبت شده در نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین آشنا می‌شویم.

تعمیر-کولر-گازی-بوش-در-قزوین
خطای E۰:
نصب نامناسب می‌تواند اولین دلیل وقوع این خطا در ابتدای کار باشد. ایراد در سیم کشی، سیستم کنترل از راه دور، یونیت داخلی و بیرونی یا اشکال در سیم کشی ولتاژ موارد مهم دیگری است که ممکن است منجر به وقوع این خطا شود.

خطای E۱:
زمانی که یونیت داخلی در مدت زمان ۱۱۰ ثانیه، هیچ فیدبکی از یونیت بیرونی کولر گازی بوش دریافت نکند و این شرایط چهار بار به طور مداوم اتفاق بیفتد این خطا نمایش داده می‌شود. تداخل الکترو مغناطیسی از دیگر دلایل بروز این خطاهاست. برای حل این مشکل باید از تکنسین متخصص نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین کمک بگیرید.

خطای E۲:
هنگامی که PCB فیدبک سیگنال عبوری را برای ۴ دقیقه دریافت نکند یا فاصله زمانی سیگنال عبوری غیرعادی باشد، این خطا مشاهده می‌شود. برای رفع این ایراد باید اتصالات برق و خود PCB کولر گازی را بررسی کرد.

نمایندگی-تعمیر-کولر-گازی-بوش-در-قزوین

خطای E۴، E۵:
یکی دیگر از دلایلی که باعث تماس کاربران با نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین می‌شود، بروز این خطاست که به معنای ایراد در سنسور دمای دستگاه است.

خطای F۰:
جریان در مدار به صورت غیرعادی افزایش یافته است. ممکن است سیم کشی ایرادی پیدا کرده باشد یا سیستم به دلیل سرویس نشدن در فیلتر‌ها یا دریچه‌ها انسدادی پیدا کرده باشند. خرابی در PCB یا سیستم کمپرسور، از دیگر دلایل بروز این خطا هستند. برای تعمیر دستگاه خود از قطعات فابریک اورجینال، تهیه شده از نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین استفاده کنید.

خطای P۰:
وقتی سیگنال ولتاژی که به چیپ درایو ارسال می‌شود، غیر طبیعی باشد، کولر گازی خاموش می‌شود و خطای P۰را به کاربر نمایش می‌دهد. ممکن است ایراد از IPM باشد یا در مونتاژ فن بیرونی اشتباهی صورت گرفته باشد.

خطای P۱:
افزایش غیرطبیعی ولتاژ و یا افت غیرطبیعی ولتاژ که با چک کردن مدار تشخیص ولتاژ مشخص می‌شود.

خطای P۲:
اگر ولتاژ اندازه‌گیری شده ورودی، ۵ ولت نباشد، این خطا روی ال‌ای دی نمایش داده می‌شود. ممکن است سیستم نشتی پیدا کرده باشد یا کولر بوش در ورودی جریان برق مشکلی پیدا کرده باشد.

در بالا تعدادی از خطا‌های مهم ثبت شده در نمایندگی کولر گازی در قزوین را خواندیم. اما برای فهمیدن بهتر معنی خطا‌های هر دستگاه باید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کرد. همچنین می‌توانید با کمک تکنسین ماهر و باتجربه، به رفع ایراد یا تعمیر کولر گازی بوش در قزوین بپردازید. برای این امر کافیست با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره‌ی۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی بوش در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی کولرگازی بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی بوش در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی بوش در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی بوش در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297