نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون ال جی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون ال جی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین 

نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون ال جیال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون ال جی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین
تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین

تلویزیون وسیله‌ای برای انتقال تصاویر متحرک به نقاط مختلف و به صورت همزمان است. وسیله ای که تلاش ها برای ساخت آن از سال 1884 توسط پائول نیپکو آغاز شد و سرانجام در سال 1926 نوسط جان لوگی برد اسکاتلندی به نتیجه رسید. به همان میزان که امروزه تصاویر با کیفیت 4k و حتی بالاتر، برای کاربران عادی شده است، در آن زمان تصاویر ساده و سیاه و سفید باعث شگفتی جهانیان شده بود. تلویزیون در ایران نیز از سال 1337 آغاز به کار کرد. در آن زمان برنامه های جعبه جادویی به مدت 4 ساعت و از یک شبکه برای مخاطبان پخش می شد. بعدها گسترش این وسیله و اضافه شدن دستگاههای جانبی مثل انواع سیستم های پخش و کنسول های بازی، به فراگیر شدن این وسیله کمک شایان توجهی کرد. تا جایی که اکنون طبق آمار بیش از 80 درصد مردم جهان، روزانه حداقل 2 دقیقه به تماشای تلویزیون می‌پردازند. اما یکی از برندهای آشنا که به بازار تولید تلویزیون ورود کرده است، برند ال جی است. در این مقاله به بررسی انواع ایرادات تلویزیون های این برند و راهکار تعمیر دستگاه در نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین می‌پردازیم.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین

معرفی تلویزیون ال جی

تاریخچه شرکت شناخته شده ال جی، به سال 1958 باز می‌گردد. ال جی در پایتخت کره جنوبی توسط کوو این هوی یکی از مدیران خوشنام آن سالهای صنعت این کشور پایه گذاری شد . ال جی را می توان نوآور و پدید آورنده نوآوری های بی نظیر کره معرفی کرد که این نوآوری ها در وسایل مختلف منزل از جمله تلویزیون رخ داده است. شرکت « لاکی گلدستار که بعدها به اختصاربا نام LG شناخته شد، از فناوری های مختلف و پیشرویی مانند تلویزیون OLED رو نمایی کرده است. این شرکت علاوه بر موفقیت در تولید لوازم منزل، اکنون یکی از برترین تولید کننده ها در زمینه تولید تجهیزات همراه مانند لپ تاپ و تبلت، پنل های صفحه نمایش و قطعات الکترونیکی است . تلویزیون های ساخت این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. اگر شما نیز برای تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین این مقاله را می خوانید، کافیست با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین

در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین آشنا کنیم.

خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

این ایراد ممکن است در هر تلویزیونی به وجود بیاید. اما در در مورد تلویزیون های برند ال جی، این مشکل عمدتا برای سری LN اتفاق می افتد. علاوه بر این، قطع شدن تصویر تلویزیون در حالیکه پخش صدا هنوز ادامه دارد، می‌تواند به بخش‌های مختلفی که هرکدام صدها قطعه دارند مربوط باشد. اما اغلب قطع شدن نور بک لایت تلویزیون بوده، که باعث قطعی تصویر شده است. خرابی بک لایت نیز یکی از مشکلات رایجی است که سبب مراجعه به نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین شده است.

در برخی تلویزیون‌های ال جی، این ایراد یک ضعف کارخانه‌ای بوده، که با تعمیر بک لایت و اصلاحاتی که روی آن انجام خواهد گرفت مانند کم کردن نور صفحه از طریق تنظیمات دستگاه یا برد، رفع شده و احتمال خرابی مجدد، بسیار کم خواهد شد. اگر این ایراد را در تلویزیون ال ای دی معمولی ال جی خود مشاهده می‎‌کنید باید به دنبال رفع ایراد در لامپ‌های ال ای دی باشید. سوختن تمام لامپ‌های LED می‌تواند باعث قطعی تصویر تلویزیون شود. برای تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین، توسط تکنسین متخصص با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

این اتفاق به دو دلیل عمده‌ی نوسانات برق و استفاده از فلش های ویریوسی به وقوع می‌پیوندد. تلویزیون‌های امروزی با ولتاژ پایین برق کار می‌کنند، این مساله موجب می‌شود با نوسانات برق، تلویزیون به ناگهان خاموش شود. برای جلوگیری از این مسئله بهتر است از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون، به پریز برق جلوگیری کنید و از محافظ برق استفاده کنید.

اگر نوسان برق ادامه دار باشد، ممکن است به برد پاور تلویزیون آسیبی جدی وارد کند و هزینه های زیادی به کاربر تحمیل کند. برد پاور وظیفه تامین ولتاژ و آمپر مین برد را دارد، با خرابی آن در عملکرد برد اصلی نیز اختلال ایجاد می‌شود. از کار افتادن برد اصلی دستگاه، در بیشتر موارد باعث سوختگی CPU تلویزیون شده و خاموشی خود به خود آن را به همراه دارد، برای رفع این موارد باید مین برد تلویزیون تعویض شود. گاهی اوقات هیچ نوسان برقی در کار نیست و خرابی مین برد، تنها به دلیل فرسودگی آن است. فرسودگی مین برد، اغلب به دلیل روشن ماندن تلویزیون برای زمان‌های طولانی است. برای تعمیر دستگاه خود به نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین مراجعه کنید.

یک عامل ساده، که بی توجهی به آن می‌تواند به سادگی روی قطعات تاثیر گذاشته و باعث اتصالی تلویزیون شود، استفاده از کابل‌های HDMI نامناسب است. برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاهها، تنها از کابل‌های ارائه شده و اورجینالی که همراه خود دستگاه هستند استفاده کنید.

اما همان طور که گفتیم، یک عامل دیگر، برای خاموش شدن خود به خود تلویزیون هوشمند، اتصال فلش‌های ویروسی به دستگاه است. که باعث از کار افتادن قطعات اصلی تلویزیون می‌شود. برای تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین کافیست با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

رفع مشکل منبع تغذیه و مراجعه به نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین

تلویزیون های ال ای دی شرکت ال جی اکثرا از یک خروجی ۱۲ ولت با جریان ۲ تا ۴ آمپر بهره می برند. بعضی از مدل‌ها دارای خروجی ۱۸ یا ۲۴ ولت هستند. در تلویزیون های جدید ال ای دی ال جی منبع تغذیه و مادربرد روی یک برد طراحی می‌شوند . در حالی که در مدل‌های قدیمی‌تر در ماژول جدا طراحی می شدند.

تعمیر آداپتور منبع تغذیه برای تکنسین متخصص تلویزیون ال جی بسیار ساده است. همچنین می توان از دستگاه منبع تغذیه خارجی برای تست تلویزیون (از طریق جک ورودی) استفاده کرد.

به کمک لامپ ۲۴ ولت اتومبیل که خروجی آداپتور به آن متصل می شود، می توان تست سلامت منبع تغذیه تلویزیون را انجام داد. اگر لامپ پر نور بود، منبع سالم است و اگر به حالت چشمک زن یا کم نور روشن شد، منبع تغذیه خراب است. برای رفع این مشکل و تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین، توسط تعمیرکار مجاز دستگاه به نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین مراجعه کنید.

نمایندگی  تلویزیون ال جی در قزوین

نکات مهم در نگهداری از تلویزیون ال جی

پس از خواندن نکاتی در خصوص تعمیر دستگاه در نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین، باید برای نگهداری از تلویزیون ال جی مواردی را رعایت کرد تا دچار مشکلات جدید نشویم. از جمله مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نور آفتاب مستقیم به تلویزیون ال جی، برخورد نکند.
  • دمای محیط خیلی پایین نباشد.
  • وسیله در مجاورت وسایل گرمازا مثل بخاری، شومینه، شوفاژ و … نباشد.
  • تهویه مناسب و جریان هوا در اطراف تلویزیون ال جی وجود داشته باشد.
  • اشیاء تیز و خطرناک را از تلویزیون ال جی دور نگه دارید.
  • دستگاه را با محلول مخصوص هر چند روز یک بار تمیز کنید.
  • وسایل آهنربایی مثل باند، تلفن همراه و … در نزدیکی آن وجود نداشته باشد.
  • از محافظ برق سر راه پریز استفاده کنید تا نوسانات ولتاژ گرفته شود و برد دستگاه آسیب نبیند.

تعمیر تلویزیون ال جی در قزوین

مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، با استفاده از تکنسین های مجرب و متعهد با حداقل 8 سال سابقه کار تعمیر تلویزیون در قزوین که آشنایی کامل با برند ال جی دارند کار تعمیر تلویزیون های این برند را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می‌دهد. استفاده از قطعات فابریک دستگاه، تعمیر در محل و تضمین خدمات ارائه شده توسط تکنسین، بخش کوچکی از خدمات قزوین تکنیک است. شما نیز برای تعمیر تلویزیون ال حی در قزوین می توانید به نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین مراجعه کنید یا برای تعمیر دستگاه در مرکز تعمیرات قزوین تکنیک با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون ال جی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تلویزیون ال جی در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

  1. ساسان بیگدلی

    سلام و عرض ادب تلویزیون ما چشمک میزنا چراغ های پاورش ولی تصویر بالا نمیاد مشکل از بک لایت های تلویزیون هست به نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297