نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج گلدیران در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج گلدیران در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج گلدیران | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج گلدیرانگلدیران در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین

نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج گلدیران در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج گلدیران در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج گلدیران در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج گلدیران در قزوین
تعمیر پکیج گلدیران در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج گلدیران در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج گلدیران در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین

شاید اگر بگوییم تا همین بیست سی سال پیش، استفاده از کوچکترین فضاها اهمیت چندانی برای سازندگان نداشت، بیراه نگفته باشیم. اما در سالهای اخیر و با افزایش قیمت زمین و مسکن هر متر از یک خانه، قیمتی پیدا کرد که باعث شد سازندگان صرفه جویی زیادی در استفاده از فضا نمایند. یکی از مهم ترین دلایل استفاده زیاد از پکیج ها در منازل، همین موضوع است. اگر چه دلایل مهم دیگری، نظیر تامین کردن همزمان گرمای شوفاژهای خانه و آب گرم منزل، بهره وری بالا و استفاده از انرژی کمتر برای تامین گرما نیز، باعث رونق استفاده از پکیج شده اند. یکی از برندهای شناخته شده داخلی که کار تولید پکیج را در ظرفیت ها و مدل های مختلف انجام می دهد، پکیج گلدیران است. پکیجی که مونتاژ داخل بوده و از قطعات باکیفیت خارجی استفاده می کند. تعمیر این دستگاهها باید با قطعات تهیه شده از نمایندگی پکیچ گلدایران در قزوین انجام شود. برای تعمیر فوری این دستگاهها و اعزام تکنسین به محل می توانید با شماره‌ی 02833336370 تماس بگیرید. اما این دستگاهها، قادرند با استفاده از اخطارهایی که روی نمایشگر خود ثبت می کنند، اطلاعات کافی در خصوص ایرادی که در دستگاه وجود دارد را به کاربر بدهند. در ادامه با برخی از ارورهای این دستگاهها که موجب تماس کاربران برای تعمیر پکیج گلدایران در قزوین شده است، آشنا می شویم.

نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در قزوین

ارورهای متداول پکیج گلدیران

پکیج گلدیران مجهز به یک سیستم عیب یابی خودکار است که ایراد دستگاه را به اطلاع کاربر می رساند و کار تعمیر را تا حد قابل توجهی آسان می کند. برخی از ارورهای متداول پکیج گلدیران که باعث تماس مصرف کنندگان این دستگاهها برای تعمیر پکیج گلدیران در قزوین شده است را با هم می خوانیم.

خطای E1 : مشکل عدم تشکیل شعله‌ی پکیج

خطای HE : مشکل آنتی فریز

خطای E7 : مشکل سنسور تشخیص دمای آب مدار گرمایشی پکیج گلدیران

به جز این موارد، ایرادات دیگری نیز وجود دارد که می تواند منجر به مراجعه به نمایندگی پکیچ گلدیران در قزوین برای تعمیر دستگاه شود. برای اطلاع دقیق از معنی ارورهای دستگاه خود، دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید. در ادامه مطلب در خصوص برخی از ایرادات این دستگاهها، نکاتی را می خوانیم.

مشکل گرم نشدن آب و تماس با نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین

ایراد در پکیچ گلدیران به دلیل گرم نشدن آب ساختمان، ایرادی رایج در بین پکیج هاست. این ایراد می تواند به دلایل متعددی نظیر:

  1. قرارگیری نامناسب دودکش
  2. کم بودن ارتفاع شعله در پکیج
  3. فشار نامناسب آب سرد ورودی به پکیج گلدیران
  4. نامناسب بودن لوله کشی آب ساختمان برای پکیج
  5. ناکافی بودن قطر شلنگ گاز ورودی
  6. تنظیمات نامناسب درجه حرارت آب گرم مصرفی
  7. فشار نامناسب گاز ورودی به پکیج
  8. تنظیم نبودن فشار گرمایشی پکیج روی 1.5 بار
  9. کیپ شدن فیلتر صافی شیر اهرمی یا شیر پیسوار. اگر یکی از شیرهای آب منزل این مشکل را داشته باشد و نوع شیر اهرمی باشد، این امکان وجود دارد که ایراد از شیر آب منزل باشد. اگر شلنگ آب سرد و گرم جا به جا وصل شوند نیز، امکان بروز این خطا در دستگاه وجود دارد.

تعمیر پکیج گلدیران در قزوین

برای رفع این ایرادات و تعمیر پکیج گلدیران در قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره‌ی 02833336370 تماس بگیرید تا تکنسین مجاز و متخصص پکیج گلدیران برای تعمیر دستگاه شما با استفاده از قطعات تهیه شده از نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین، به محل شما اعزام شود. اما در ادامه با یکی دیگر از ایرادات ثبت شده در نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین آشنا می‌شویم.

سرد شدن ناگهانی آب و تعمیر پکیج گلدیران در قزوین

اگر آب در پکیج شما به صورت ناگهانی سرد می‌شود و شما را با مشکل رو به رو می کند، بهتر است موارد زیر را بررسی کنید و برای تعمیر پکیج گلدیران در قزوین، اقدام نمایید.

  1. کم بودن فشار گاز منزل اولین دلیل این ایراد است.
  2. تنظیم نامناسب درجه حرارت آب بهداشتی و آب سیستم گرمایشی نیز دلیل دیگریست که باعث سرد شدن ناگهانی آب می‌شود.
  3. استفاده از پمپ فشار در ساختمان منزل که دراین حالت به دلیل نوسان پمپاژ آب توسط پمپ، آب مصرفی مدام سرد و گرم می‌شود.
  4. اگر فیلتر صافی شیر اهرمی یا شیر پیسوار کیپ شود نیز، شاهد این مشکل خواهیم بود. اگر یکی از شیرهای آب منزل این مشکل را داشته باشد و نوع شیر اهرمی باشد، این امکان وجود دارد که ایراد از شیر آب منزل باشد.
  5. نوسان فشار اب منزل، به عبارتی هر عاملی می‌تواند سبب کاهش فشار آب ورودی به پکیج جهت روشن شدن شعله گردد و اگر فشار آب ورودی پایین باشد ممکن است شعله مناسبی تشکیل نگردد.
  6. اگر ظرفیت پکیج شما کمتر از میزان مناسب باشد و متراژی را پوشش دهد که بیش از ظرفیت دستگاه است، احتمالا شاهد این مشکل خواهید بود. برای جلوگیری از این مشکل، حتما در هنگام خرید دستگاه از نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین، راهنمایی لازم را بگیرید.

کم بودن فشار آب پکیج گلدیران

اگر متوجه کم بودن فشار آب گرم منزل خود شدید، برای رفع این مشکل باید موارد زیر را بررسی کنید.

اگر این مورد فقط در یکی از شیرهای آب منزل بود احتمالا ایراد از شیر آب است. در صورتیکه فیلتر سختی گیر آب در مسیر آب شهر ورودی قرار گرفته باشد، ممکن است به دلیل کیپ شدن آن، فشار آب ورودی به پکیج شکسته شود. در صورتی که فیلتر در مسیر آب شهر قرار نگرفته باشد احتمال دارد مبدل رسوب گرفته باشد. البته این مورد در صورتی که مدتی از نصب دستگاه گذشته باشد ممکن است رخ دهد و در دستگاهی که تازه نصب شده است نمی‌تواند ایراد از مبدل باشد.

برای رفع این مشکل و تعمیر پکیج گلدیران در قزوین به نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین مراجعه یا با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین

تعمیر در نمایندگی پکیج گلدیران

برای تعمیر پکیج گلدیران، لازم است از تکنسین متخصص و مجرب کمک بگیرید. همین طور استفاده از قطعات تهیه شده از نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین برای تعمیر این دستگاهها ضروریست. اگر احتیاج به حضور فوری تکنسین متخصص دستگاه و تعمیر دستگاه خود با قطعات فابریک یدک دارید، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره‌ی 02833336370 تماس بگیرید. تعمیرات در این مرکز با نرخ‌های مصوب اتحادیه بوده و علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی را نیز برای تعمیر پکیج گلدیران در قزوین، به همراه دارد.

نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج گلدیران در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج گلدیران باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج گلدیران در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

5 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی پکیج گلدیران در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

    1. با عرض سلام روشن نشدن پکیج بستگی به برند دستگاه شما دارد اما ممکن است از افت فشار آب باشد.جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

  1. وقت بخیر پکیج من تازه نصب شده ولی چکه میکنه حس میکنم خوب سرویس و نصب نشده باشه.برای این کار نیرو میفرستین؟

    1. با سلام دوست عزیز بله تعمیرات پکیج گلدیران شما پذیرفته می شود .برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز قزوین تکنیک تماس بگیرید.

  2. سلام عرض ادب و خسته نباشید پکیج ما فشارش میاد پایین لطفا از تعمیرکاراتون امروز میفرستید درستش کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297