نمایندگی کولرگازی ایرجنرال در قزوین

چرا بهتر است تعمیر کولرگازی ایرجنرال در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولرگازی ایرجنرال در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولرگازی ایرجنرال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر کولرگازی ایرجنرال در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی کولرگازی ایرجنرال در قزوین 

نمایندگی کولرگازی ایرجنرال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی ایرجنرال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی ایرجنرال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی ایرجنرال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی ایرجنرال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر کولر گازی ایرجنرال در قزوین
تعمیر کولر گازی ایرجنرال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی ایرجنرال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر کولرگازی ایرجنرال در قزوین

کولر گازی فقط روی دور تند کار می‌کند

این مورد زمانی برای کولر گازی پیش می‌آید که احتمالا کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده باشد.

تولید سر و صدای اضافی در کولر گازی

علت بروز این مشکل میتواند از محل قرار گیری نامناسب دستگاه ، خرابی لاستیک درزگیر ، برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه و یا مشکل در اتصالات کمپرسور باشد.

کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد

علت به وجود آمدن این مشکل می تواند از ضعیف یا سوخته شدن خازن ، اتمام گاز دستگاه و یا خرابی موتور باشد.

بدنه کولر گازی برق دارد

امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ، علت دیگر آن میتواند از خرابی کمپرسور ناشی شود.

نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین

بهترین وسله برای ایجاد هوای مطبوع و خنک بدون تولید رطوبت اضافه در فصل تابستان کولر گازی است. برای حفظ عملکرد مناسب و افزایش طول عمر دستگاه و پایین آوردن مصرف برق این دستگاه‌ها، سرویس و تعمیر کردن کولر گازی تا قبل از فرا رسیدن فصل گرماست. در این مطلب قصد داریم تا در خصوص تعمیر کولر گازی ایرجنرال در قزوین، مطالبی را بنویسیم. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً برای تعمیر کولر ایرجنرال به کمک تکنسین مورد تأیید نمایندگی کولر گازی در قزوین نیاز دارید. برای استفاده از خدمات تکنسین متخصص دستگاه خود، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی-کولر-گازی-ایر-جنرال-در-قزوین

کولر گازی ایرجنرال

گروه صنعتی ایر جنرال یک گروه داخلی است که تولید اصلی آن کولر‌های گازی است. این گروه با بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص و به کمک استفاده از ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک در خط تولید، محصولاتی با سطح کیفیت بالا در سطح استاندارد‌های روز دنیا را تولید کرده و به بازار عرضه می‌نماید. دوام قطعات و کیفیت ساخت، در کنار مصرف کم برق، دستگاه‌های ایرجنرال را به یکی از برند‌های داخلی معتبر در حوزه تولید کولر گازی تبدیل کرده است. این کولر‌ها در توان‌های گوناگون از ۱۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ برای متراژ‌های کوچک و بزرگ تولید می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین، دستگاه مناسب خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. اگر برای تعمیر کولر گازی ایرجنرال، نیاز به حضور تکنسین متخصص دارید، با شماره‌های مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

 

نکات نگهداری کولر گازی ایرجنرال

کولر‌های گازی ایرجنرال، در ابعاد و توان‌های مختلف و برای شرایط اقلیمی مختلف تولید می‌شوند. لذا، هنگام مراجعه به نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین، دقت کنید تا کولر‌های ساخت این شرکت برای مناطق خشک و معتدل را استفاده کنید. برای این که کولر گازی شما عملکرد خوب خود را حفظ کند، لازم است نکات زیر را در نگهداری و استفاده از آن رعایت کنید.

  • کولر گازی ایرجنرال خود را در نزدیکی وسایلی که گرما تولید می‌کنند قرار ندهید.
  • کولر گازی، باید یک فضای مشخص را خنک کند. لذا، اگر آن را در اتاق قرار داده‌اید، درب اتاق را ببندید تا محیط از بقیه خانه جدا شود و بهترین کارآیی دستگاه را ببینید
  • کولر گازی ایرجنرال را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. این مسأله می‌تواند باعث اخلال در عملکرد ترموستات دستگاه شود و سیستم سرمایش را با چالش جدی مواجه کند.
  • کولر گازی ایرجنرال را خیلی به سقف نچسبانید. گرمای هوا به بالا می‌رود و به همین دلیل زیر سقف از بقیه نقاط خانه گرم‌تر است. اگر کولر را به سقف بچسبانید، در تشخیص دمای محیط دچار خطا می‌شود و انرژی بیش‌تری برای خنک کردن منزل یا محل کار شما صرف خواهد کرد.
  • دستگاه باید فضای کافی برای ورود و خروج جریان هوا به کمپرسور را داشته باشد. از قرار دادن کولر گازی در فضای بسته و کم خودداری نمایید.

اگر با کولر گازی خود به مشکل خوردید، اول نکات گفته شده را بررسی نمایید و در صورت نیاز به تغییر مکان و موقعیت کولر از تکنسین ماهر کمک بگیرید. برای دسترسی به تکنسین متخصص دستگاه خودتان، با نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین تماس بگیرید.

تعمیرات در نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین

برای تعمیر کولر گازی خود حساسیت به خرج دهید. زیرا، این کار کاملاً تخصصی و بسیار حساس است. به دلیل گرانی برخی قطعات، اگر کار تعمیر توسط قطعاتی که از نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین تهیه می‌شود، انجام نشود، یا فرد ناشی و نابلد کار ر انجام دهد، هزینه‌های اضافه زیادی به شما تحمیل خواهد شد. قزوین تکنیک، نیرو‌های دوره دیده، متخصص و با سابقه چندین سال کار تخصصی روی کولر گازی را گلچین کرده تا خیال شما از بابت کیفیت تعمیرات راحت باشد.. برای استفاده از این خدمات با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی ایرجنرال در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی کولرگازی ایرجنرال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی ایرجنرال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی ایرجنرال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی ایرجنرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی ایرجنرال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297