نمایندگی پکیج لورچ در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج لورچ در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج لورچ در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج لورچ | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج لورچ در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج لورچ در قزوین 

نمایندگی پکیج لورچ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج لورچ در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج لورچ در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج لورچ در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج لورچ در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج لورچ در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج لورچ در قزوین
تعمیر پکیج لورچ در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج لورچ در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج لورچ در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج لورچ در قزوین

برندهای بسیاری کار تولید پکیج را انجام می دهند. یکی از این برندها، برند داخلی لورچ است که با تولید انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی از جمله پکیج دیواری، در بازار فعال است. کار تعمیر پکیج در قزوین ، باید توسط تکنسین با دانش و مجاز نمایندگی پکیج لورچ در قزوین انجام شود. برای انجام این کار با بهترین کیفیت، با قیمت های  مصوب اتحادیه و در کوتاهترین زمان، با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج لورچ در قزوین

برخی ایرادات پکیج لورچ

مدلهای آدنا، هرما و آرتا معروف ترین مدلهای پکیج لورچ موجود در بازار هستند. این پکیج ها با وجود کیفیت مناسب ساخت و قطعات با دوام، به مرور زمان و در اثر استهلاک به مشکلاتی بر می‌خورند و گاها نیاز به تعمیر پیدا می کنند. این ایرادات از طریق یک کد خطا به کاربر اطلاع داده می شود. معنی برخی از خطاهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج لورچ در قزوین را با هم می خوانیم.

کد خطا E0

این خطا به معنای عدم ارتباط با ترموستات زمان دار که در این صورت پکیج به حالت کارکرد موقت قرار می گیرد.

کد خطا E1

خطای فوق به معنای فعال نشدن جرقه زنی دستگاه که در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد.

برای رفع این ایراد در مرحله اول با فشار دادن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کنید. سپس با بررسی مسیر گاز، هواگیری مسیر، بررسی شیر کنترل گاز، تنظیم شعله و بررسی جرقه زن دستگاه مراحل بعدی هستند.

کد خطا: E2/15

علت بروز این خطا وجود مشکل در سوئیچ فشار هوا که در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. برای تعمیر پکیج لورچ در قزوین، با نمایندگی پکیج لورچ در قزوین تماس بگیرید.

 تعمیر پکیج لورچ در قزوین

برای رفع این مورد هم مانند مورد قبل با فشار دادن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کنید. دودکش، فن، لوله ونتوری، سوئیچ فشار هوا و سیم کشی های مربوط به آن ها را بررسی کنید. ایراد در دودکش و سیستم خروج دود را جدی بگیرید تا خطری متوجه شما و اعضای خانواده تان نشود.

کد خطا: E3

این خطا حاکی از وجود مشکل در سنسور دما یا NTC سیستم گرمایش که در این صورت پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد. برای رفه مشکل پس از فشار دادن دکمه C و خارج شدن دستگاه از حالت قفل، سنسور سیستم گرمایش و سیم کشی های مربوط به آن را بررسی کنید.

کد خطا: E4

وجود نقص در سنسور دما یا NTC آب گرم مصرفی  می تواند سبب بروز این خطا شود. در این حالت دستگاه با قدرت حرارتی کمتر به کار خود ادامه می دهد. برای رفع مشکل سیم کشی دستگاه را چک کنید و کار تعویض سنسور مدار آب گرم مصرفی را انجام دهید.

کد خطا: E5

دیگر ایراد پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج لورچ در قزوین که به علت نقص در مدولاسیون شیر گاز رخ می دهد. در صورت بروز این خطا، دستگاه در حالت مینیمم شعله کار می کند. برای رفع مشکل، ابتدا شیر گاز پکیج و سوکت های مدولاسیون آن و سپس سیم کشی های دستگاه را چک کنید. برای تعمیر پکیج لورچ در قزوین، با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید

کد خطا: E6

 این ارور به دلیل تشخیص دمای بالاتر از 90 درجه سانتی گراید توسط سنسور سیستم گرمایش رخ می دهد. در این صورت سیستم برای مدار گرمایش موقتاً به صورت خودکار خاموش می شود، ولی آب گرم مصرفی به صورت عادی در دسترس است.

کد خطا E7:

علت بروز این خطا اختلال در عملکرد سوئیچ فشار هواست. در این مواقع پکیج در حالت قفل شدن قرار می گیرد و تا زمانی که کار تعویض پرشر سوئیچ هوا توسط مجری سرویسکار پکیج انجام نشود، مشکل ادامه خواهد داشت.

نمایندگی  پکیج لورچ در قزوین

تعمیرات در نمایندگی پکیج لورچ در قزوین

با معنی برخی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج لورچ در قزوین، آشنا شدید. برای رفع مشکل دستگاه خود حتما از تکنسین مجاز نمایندگی پکیج لورچ در قزوین کمک بگیرید. همین طور کار تعمیرات در مرکز تعمیرات قزوین تکنیک با استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه و به کمک تکنسین هایی با حداقل هشت سال سابقه انجام تعمیرات پکیج انجام می شود. یه همین دلیل برای تعمیر پکیج لورچ در قزوین، می توانید با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج لورچ در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج لورچ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج لورچ در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج لورچ در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج لورچ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج لورچ در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297