نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی زیمنس در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

درباره مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین تکنیگ

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ماشین لباسشویی زیمنس | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیرماشین لباسشویی زیمنس در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی زیمنس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین

در گذشته انسان ها به سختی لباس های خود را می شستند و این موضوع در فصل های سرد سال ، مخصوصا در زمستان ها و با آب سرد سخت تر نیز بود. اما بعد از گذشت مدتی با به میان آمدن ماشین های لباسشویی ، خیال همه افراد خانواده بابت شست و شوی لباس هایشان راحت شد و چون این ماشین ها قابلیت خشک کنندگی نیز داشتند ، دیگر نیازی به پهن کردن لباس ها روی بند نبود. اما هر دستگاهی ممکن است بعد از مدتی استفاده (بسته به نوع نگهداری از آن) روزی خراب شود و دیگر عملکرد سابق خود را نداشته باشد. جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی  با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

برند زیمنس

برند زیمنس از آن دسته از برندهایی است که بسیار محبوب است و در زمینه های مختلف به تولیدات پرداخته است. زیمنس دارای دفاتر شعبه ‌ای در خارج از آلمان است. بخش‌ های اصلی زیمنس عبارتند از: صنعت ، انرژی ، بهداشت و درمان و زیر ساخت و شهرها ، که نمایانگر فعالیت ‌های اصلی آن می‌ باشند.

در حوزه تولیدات ماشین لباسشویی زیمنس ، بهتر است بدانید که این برند خوش نام نیز ممکن است دچار خرابی شود و از کار بیفتد. لذا نیازی نیست نگران برندی که می خواهید به خرید از آن بپردازید باشید. چرا که پس از مدتی نیازمند نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین خواهید شد.

مشکلات رایج لباسشویی زیمنس و تعمیر لباسشویی زیمنس در قزوین

همانطور که در قسمت های پیشین گفتیم ، تمامی برندها می توانند مشکلات خاص خود را داشته باشند که آن ها را نیازمند تماس با تعمیرکار جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در قزوین می کند. برند زیمنس نیز مانند تمامی برندها می باشد و استثنایی دربار آن وجود ندارد. در ادامه به بررسی مشکلاتی خواهیم پرداخت که با توجه به آن ها می توانید ، مشکلات لباسشویی زیمنس را تشخیص دهید و در زمان مناسب با متخصص نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین جهت تعمیر لباسشویی ؛ تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

علت لرزش ماشین لباسشویی زیمنس چیست؟ چگونه به عیب یابی و تعمیر تعمیر لباسشویی زیمنس در قزوین بپردازیم؟

گاهی ممکن است لرزش های ماشین لباسشویی زیمنس شما ، بسیار بیشتر از حالت طبیعی خودش باشد ؛ که علت این موضوع را می توان در موارد زیر جست و جو کرد:

  • ماشین شما ممکن است در سطح ناهموار و غیر ترازی باشد.
  • پایه های ماشین ممکن است محکم نشده باشند و یا در تماس با کف نباشند.

برای این که بتوانید مشکلات مربوط به لرزش های غیر عادی ماشین لباسشویی زیمنس را به طور کامل برطرف کنید ؛ می توانید پیش از اقدام به تعمیر لباسشویی زیمنس در قزوین ، به چک کردن موارد زیر بپردازید:

  1. اطمینان حاصل کنید که پایه ماشین لباسشویی زیمنس در تماس با کف است.
  2. سطوح را از لحاظ تراز بودن چک کنید تا تعادل ماشین لباسشویی به دست آید.
  3. پایه ها را محکم کنید و در چهار طرف بررسی کنید.
  4. تضعیف کف را بررسی کنید.
  5. شما ممکن است نیاز به اضافه کردن یک قطعه 3/4 اینچ تخته سه لا برای زیر لباسشویی خود جهت حفظ تعادل داشته باشید.
  6. بار شستشو را تنظیم کنید.
  7. اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی به طور صحیح و بدون تغییر حرکت می کند.

در صورتی که خودتان به هر دلیلی نتوانستید به رفع مشکلات پیش آمده بپردازید ، با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

علت اینکه لباسشویی زیمنس نشتی آب دارد چیست؟ نحوه تعمیر و رفع عیب دستگاه به چه صورت است؟

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی زیمنس شما دچار نشتی شده باشد و کف آشپزخانه شما خیس شود ؛ که در این صورت ضروری است که پیش از اقدام به تعمیر لباسشویی در قزوین ، اگر لباسشویی نشتی آب دارد، پیش از اقدام به تعمیر لباسشویی زیمنس موارد زیر را بررسی نمایید:

  • متعادل بودن محل قرار گیری ماشین لباسشویی زیمنس را بررسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که سبد شست و شو ، جوری قرار نگرفته باشد که موجب خروج آب از ماشین لباسشویی زیمنس شود.
  • همه شیلنگ ها را چک کنید و هر اتصالی را سفت کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که شیلنگ تخلیه ترک خورده یا شکسته نشده است و به درستی متصل شده است.
  • خطوط آب و شیرها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها نشتی ندارند.
  • بررسی کنید که آب کثیف پس از شست و شو به درستی تخلیه شود و شلنگ تخلیه با ملافه ، مو یا جوراب پوشیده نشده باشد.

جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در قزوین و رفع مشکل نشتی آب از لباسشویی حتما با نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین تماس بگیرید .

علت اینکه لباسشویی زیمنس صدای عجیبی می دهد چیست؟ آیا نیازی به تعمیر لباسشویی زیمنس در قزوین وجود دارد؟

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی زیمنس شما در حین شست و شوی لباس ها صدای عجیبی از خود تولید کند. علت این موضوع و اینکه چگونه از به وجود آمدن آن پیشگیری کنیم رادر ادامه این مطلب توضیح خواهیم داد.

دلایل بروز مشکل سر و صدای غیر طبیعی از ماشین لباسشویی زیمنس :

  • ممکن است اشیاء غیرمجاز در ماشین لباسشویی، زه کشی یا سنسور داخلی موجب ایجاد صدای کلیک یا هر صدای ناهنجار دیگری شود که در این صورت باید پیش از قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی ، حتما چک کنید که شی دیگری به همراه آن ها وارد ماشین نشود.
  • در قدم بعدی حتما سعی کنید منبع صدا را پیدا کنید و به آرامی اشیا را خارج کنید.
  • صدای غیر طبیعی از لباسشویی ممکن است به علت وجود اشیایی که در وان شست و شو هستند، ایجاد شود.
  • همیشه قبل از شستن جیب ها را چک کنید و آن را خالی کنید.
  • بستن زیپ و باز کردن کمربندهای فلزی را فراموش نکنید.
  • اگر در هنگام تخلیه ماشین لباسشویی به طور غیرمعمول صدای بلند شنیدید، ممکن است نشان دهد که خط تخلیه ماشین تا حدودی مسدود شده است. اقدامات لازم را جهت رفع انسداد انجام دهید و چنانچه مشکل حل نشد از خدمات نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین بهره مند شوید.

علت اینکه ماشین لباسشویی زیمنس عمل آب گیری را انجام نمی دهد چیست؟ روش تعمیر دستگاه در مواقع این چنینی چیست؟

گاهی ممکن است متوجه شوید که ماشین لباسشویی زیمنس شما ، پس از انجام عملیات شست و شو ، لباس ها را آب گیری نمی کند. دلایل پیش آمدن این مشکل را در ادامه بیان کرده ایم:

  • در مواقع این چنینی در اولین قدم منبع آب را بررسی کنید ، هر دو شیلنگ باید متصل شوند و هر دو دریچه ورودی آب باز باشند.
  • اطمینان حاصل کنید که شلنگ ها به درستی نصب شده اند و هیچ مشکلی در صفحه ورودی وجود ندارد.
  • بررسی کنید که سیم برق به خوبی وصل شده و برق خروجی وجود دارد.
  • مدار فیوز را به دقت نگاه کنید تا اطمینان حاصل شود که از کار نیفتاده است.
  • در قدم آخر ، سوئیچ درب داخلی را تمیز کنید.

اگر قادر به فهمیدن ایراد کار نبودید ، حتما با یک تعمیرکار در حوزه تعمیر لباسشویی زیمنس در قزوین

مشورت کرده و لباسشویی خود را در صورت نیاز به قزوین تکنیک و یا در صورت داشتن کارت گارانتی ، به نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین مراجعه فرمایید.

نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی زیمنس در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی زیمنس در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی زیمنس در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما: 02891011297