نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون اسنوا در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون اسنوا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین 

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون اسنوا در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین
تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین

تعمیر لوازم منزل از جمله تلویزیون از کارهای حساس و پر اهمیتی است که باید توسط فرد متخصص انجام شود تا دستگاه شما بتواند با بهترین کیفیت و کارآیی به کار خود ادامه دهد. در این مطلب به طور اختصاصی قصد داریم راههای نگهداری و تعمیر دستگاه در نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین را، بررسی کنیم. برای تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین توسط تعمیرکار ماهر و مجرب می توانید با شماره ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تلویزیون اسنوا

ارکان ساختار نوین ایرانیان نام کامل این برند داخلی است که به اختصار اسنوا خوانده می‌شود. اسنوا کار خود را از سال 1384 آغاز کرد و اکنون بیش از پنج هزار نفر در 1200 شعبه برای اسنوا کار می‌کنند. اسنوا به بازار تولید لوازم مختلف منزل از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز و تلویزیون قدم گذاشته است. هر چند بیش از هفت دهه است که تلویزیون کار خود را در ایران آغاز کرده است اما برندهای داخلی کمتر به سراغ تولید این وسیله رفته‌اند. با این وجود، اسنوا با ورود به این عرصه و تولید دستگاههای با کیفیت و مقرون به صرفه، رقیب جدی برای برندهای تولید کننده خارجی تلویزیون شده است. پنل‌هایی که اسنوا برای تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند کیفیتی بالا دارند که در مقایسه با رقبای خارجی عملکرد بسیار عالی و مناسبی هم دارند. در بین تلویزیون‌های اسنوا مدل‌های هوشمند نیز زیاد دیده می‌شود که کیفیتی بسیار عالی در ساخت پنل و همچنین صفحه نمایش دارد. برای انتخاب این دستگاهها می‌توانید به نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین مراجعه کنید. اگر برای تعمیر تلویزیون در قزوین این مطلب را می‌خوانید با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در قزنوین

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین

در سال های اخیر که تحریم ها و دلایل مختلف دیگر سبب بالا رفتن قیمت برندهای خارجی شده است، اقبال مشتریان به مارک های داخلی مانند اسنوا بیشتر شده است. هر چند کیفیت ساخت این دستگاهها نیز بسیار بالاست، اما در این میان به دلایل مختلف مانند ضربه خوردن دستگاه، نوسانات برق، استهلاک قطعات و … ممکن است این وسیله دچار ایراد شود و لازم باشد برای تعمیر آن اقدام کنید. اما دلایل رایج خرابی ثبت شده در نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین کدامند؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم و راهکار تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین را با هم می‌خوانیم. دانستن علت خرابی دستگاه و توضیح درست آن به تعمیرکار دستگاه، کمک می‌کند تا حتما قطعه مورد نظر برای تعمیر را به همراه داشته باشد.

روشن نشدن تلویزیون اسنوا

اگر با این مشکل رو به رو شدید، پیش از هر چیز از وصل بودن جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که مشکلی وجود نداشت، باید مسائل دیگری را چک کنید. اگر صدا دارید و تصویر قطع است معمولا ایراد از بک لایت تلویزیون است که وظیفه تامین نور صفحه نمایش را دارد. اگر صدا و تصویر هر دو قطع است و دستگاه کلا روشن نمی‌شود، باید برد اصلی دستگاه را چک کنید. وجود نوسانات شدید برق و یا آب خوردن به تلویزیون مهم ترین دلایل خرابی در برد تلویزیون اسنوا است.

برای تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

 

صدای تلویزیون اسنوا وصل نیست

مشکل صدا، دیگر دلیل مرجعه کاربران به نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین است. بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر، فیلم ها و حتی بسیاری از مسابقات ورزشی در دنیا  به کمک صدا جذاب و دیدنی می‌شوند. اگر تلویزیون را روشن کردید و صدا نداشتید ابتدا به زیر منوی صدا در تلویزیون اسنوا رفته و درست بودن خروجی انتخاب شده را چک کنید. گاها ممکن است خروجی صدا روی سینمای خانگی قرار گرفته باشد و با خاموش بودن سینمای خانگی صدا پخش نشود. راهکار بعدی در هنگامی که صدای تلویزیون شما وصل نیست چک کردن کابل های ورودی صداست. مطمئن شوید که تمام اتصالات به خوبی جا افتاده اند. اگر مشکل پابرجا ماند، باید اسپیکرهای تلویزیون بررسی شوند. ایراد در برد اصلی نیز می تواند دلیل دیگر قطع شدن صدا در تلویزیون اسنوا باشد. دقت کنید گاهی ایراد تنها از کانالی هست که تماشا می‌کنید یا دستگاهی که به تلویزیون متصل شده است. پس حتما با ورودی ها و کانال های مختلف اسپیکرها را چک کنید و اگر مشکل پا برجا ماند، برای تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین، با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 تعمیر تلویزیون اسنوا در قزنوین

خط های افقی روی تصویر می‌افتد

ابتدا اگر وسیله مغناطیسی در نزدیک تلویزیون وجود دارد، آن را از دستگاه دور کنید. حتما تمام وسایل اضافی را ار تلویزیون دور کنید. بعد از انجام این کار تلویزیون خود را خاموش و سپس روشن نمایید. در صورتی که مشکل رفع نشد و مطمئن بودید که به تنظیمات سیستم دست نزدید لازم است از یک تعمیرکار مجرب مورد تایید نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین، برای رفع ایراد دستگاه کمک بگیرید. 

سوختگی پیکسل ها و مراجعه به نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین

سوختگی پیکسل‌های تصویر یکی دیگر از مشکلاتی است که برای تلویزیون‌های اسنوا رخ می‌دهد. پیکسل‌ها هسته اصلی نمایش تصویر در هر تلویزیون هستند. این‌ها می‌توانند در ایجاد نقاط پرنور و یا کم نور صفحه نمایش تاثیر به سزایی داشته باشند. به همین دلیل در صورتی که پنل دچار خرابی شود و یکی از پیکسل‌ها بسوزد درست در همان نقطه لکه‌ای در تصویر مشاهده می‌شود.

خرابی تلویزیون اسنوا به خصوص در بخش سوختگی پیکسل‌ها را با انجام کارهای بی مورد تشدید نکنید و حتما به نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین مراجعه کنید. اگر تعداد پیکسل‌های سوخته زیر ۳ عدد باشند شامل گارانتی شده و نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین کار تعمیر آنها را انجام خواهد داد. در غیر این صورت، تعمیر یا تعویض برد اصلی و پنل تلویزیون اسنوا راههای رفع این ایراد است.

در بالا برخی از مهم ترین دلایل خرابی ثبت شده در نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین را، خواندیم. اما دلایل دیگری نیز ممکن است نیاز به تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین را ایجاد کنند. دلایلی مانند: ایراد در صفحه نمایش و پخش شدگی رنگ و یا مشاهده خطوط افقی یا عمودی، قطع و وصل شدن تصویر پس از مدت زمان طولانی استفاده از تلویزیون اسنوا، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، چشمک زدن ممتد پاور که این مشکل نشان دهنده نقص کلی در برد پاور است، کم نور بودن صفحه نمایش، روشن نشدن و یا دیر روشن شدن تلویزیون که نشان از نقص برد و یا پاور است. برای تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی  تلویزیون اسنوا در قزنوین

نگهداری و تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین

با توجه به بالا بودن هزینه های تعمیر، بهتر است تا حد امکان نکات مهم نگهداری از تلویزیون را رعایت کنید تا امکان خرابی مجدد آن کاهش پیدا کند. مواردی مانند استفاده از محافظ برق برای جلوگیری از ورود نوسانات شدید به دستگاه، تمیز کردن اصولی دستگاه با استفاده از دستمال تمیز و اسپری نانو، تنظیم درست کنتراست رنگ و نور صفحه برای مراقبت از پیکسل های نوری، بک لایت و مهم تر از همه چشم خودتان، قرار ندادن تلویزیون در مجاورت وسایل گرمازا و باز گذاشتن پشت تلویزیون برای رفت و آمد جریان هوا به این دلیل که فن ها در آنجا قرار دارند، خاموش کردن تلویزیون در زمانی که آن را مشاهده نمی‌کنید، مراقبت از ریموت کنترل دستگاه و در نهایت دست نزدن بی مورد به دستگاه در صورت دیدن هر گونه ایراد از مهم ترین کارهاییست که می تواند عمر مفید دستگاه شما را افزایش دهد و شما را از مراجعه به نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین برای تعمیر دستگاه، در امان نگه دارد. برای تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین توسط تعمیرکار ماهر و مجرب، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین

دقت و ظرافت ساخت تلویزیون های اسنوا در حد استانداردهای جهانی است. به همین دلیل، تعمیر این وسیله نیز کار ساده ای نیست و نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد. مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، با بهره گیری از نیروهای متخصص و دوره دیده با حداقل هشت سال سابقه تعمیر تلویزیون، که سالانه آخرین اطلاعات خود در زمینه تعمیر تلویزیون اسنوا را به روز کرده و جدیدترین راهها را آموزش می بینند، کار تعمیر تلویزیون را آسان کرده است. شما هم می توانید برای تعمیر تلویزیون اسنوا در قزوین، با بهترین کیفیت و با استفاده از قطعات فابریکی دستگاه با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون اسنوا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون اسنوا در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون اسنوا در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297