نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال فریجیدر در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک
گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال فریجیدر در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

چرا بهتر است تعمیر یخچال در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین

یخچال یکی از کلیدی‌ترین لوازم خانه است و زندگی امروزی ما بدون استفاده از آن ممکن نیست. خرابی یخچال و یا فریزر می‌تواند برای یک خانواده خبر بدی باشد؛ زیرا زندگی روزمره را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. حتی اگر از بهترین برندهای یخچال استفاده کنید و از آن به درستی نگهداری کنید، باز هم دیر یا زود یخچال شما خراب خواهد شد. اگر ساکن قزوین هستید و یخچال فریجیدر دارید، برای هر گونه تعمیرات و عیب‌یابی بهتر است با نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین تماس بگیرید و از تجربیات کارشناسان تعمیر یخچال در قزوین استفاده کنید. در ادامه با مشکلاتی که ممکن است برای یخچال‌ها پیش بیاید آشنا می‌شویم و می‌آموزیم که برای کدام مشکلات باید با تعمیرکار تماس بگیریم.

عیب‌یابی یخچال فریجیدر

مشکلات متعددی ممکن است برای قسمت‌های گوناگون این مدل از یخچال‌ها پیش بیاید که برخی از آن‌ها را می‌توانید خود در خانه رفع کنید. مشکلات جدی‌تر اما نیاز به بررسی بیشتر و ارجاع به کارشناسان دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین این مشکلات را با هم بررسی خواهیم کرد:

1. کمپرسور کار می‌کند، اما یخچال خنک نمی‌کند.

اگرچه برخی از یخچال‌ها هنگام کار بی‌صدا هستند، اما اگر صدای کمپرسور را نمی‌شنوید یا صدای کمپرسور را حس نمی‌کنید، به این معنی است که یخچال به درستی کار نمی‌کند. ابتدا باید واحد سرمایش را به طور کامل خاموش کنید یا یخچال را از برق بکشید. قبل از اینکه کمپرسور را روشن کنید، چند دقیقه صبر کنید تا یخچال بتواند عیب یابی را انجام دهد.

چه زمانی با کارشناسان نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین تماس بگیرید؟ اگر درجه را چرخاندید و تفاوتی احساس نکردید، باید به کمپرسور دسترسی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پانل پشتی را باز کنید و انتهای فلزی یک پیچ گوشتی را روی کمپرسور قرار دهید. پس از آن، گوش خود را در مقابل انتهای پلاستیکی پیچ گوشتی قرار دهید. به صدای زمزمه کمپرسور در حال کار گوش دهید. اگر صدای کمپرسور را نمی‌شنوید، به این معنی است که کمپرسور خراب شده است. همچنین اگر کمپرسور، کندانسور، فن کندانسور، ترموستات، سیستم یخ‌ساز و سیستم کنترل الکترونیکی یخچال باعث ایجاد مشکلات خنک‌کنندگی شده باشد نیز باید با نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین تماس بگیرید.

2. نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین : نشتی آب و یا ایجاد برفک در بخش فریزر

اگر در داخل یخچال در جایی که غذا نگهداری می‌کنید، آب جمع شده یا برفک در فریزر جمع شده است، به احتمال زیاد با مشکل یخ زدگی یا مسدود شدن مجرای یخ زدایی روبرو هستید. در یخچال و در زیر اواپراتور، یک ظرف برای جمع آوری آب وجود دارد. در زیر تشت جمع آوری آب، یک سوراخ تخلیه وجود دارد.

از سوراخ تخلیه یک لوله تخلیه به آن متصل است. اگر یخ ساز یخ تولید نمی‌کند، شلنگ تامین آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی به شیر وصل شده است. مهم است که هر چند ماه یک بار این شیر را چک کنید تا مطمئن شوید که به درستی وصل شده است یا فیلتر آب مسدود نشده است.

3. یخچال فریجیدر به درستی خنک نمی‌شود

همانطور که این موضوع می‌تواند نشانه اشکالی جدی باشد، سرد نشدن یخچال اغلب با یک تعمیر یا تنظیم ساده قابل حل است. این دلایل رایج می‌تواند تعیین کند که آیا مشکلات یخچال شما قابل حل است و یا نیاز است تا با کارشناسان نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین تماس بگیرید.

  • تنظیمات دمای یخچال

اگر یخچال شما به اندازه کافی سرد نمی‌شود، ابتدا درجه داخل یخچال را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده است. جابجایی اقلام یا لمس اشتباهی کنترل‌های ترموستات، می‌تواند منجر به تغییر درجه شده باشد.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که یخچال باید در چه دمایی تنظیم شود تا خنک شود؟ توصیه می‌شود که دمای یخچال بین 1 تا ۴ درجه سانتی گراد تنظیم شود. با این حال بهتر است، برای تعیین تنظیمات دمای مناسب برای مدل یخچال خود، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.

  • پر کردن یخچال بیش از ظرفیت ذخیره سازی

نگهداری اقلام با دمای پایین به اندازه کافی، در یخچال می‌تواند به حفظ دمای آن کمک کند. با این حال، شلوغی آن با مواد غذایی بیش از حد، دریچه‌های هوا را که هوای خنک را از فریزر می‌آورند مسدود می‌کند. یک یخچال پر همچنین  جریان هوا را بین وسایل محدود کرده و باعث افزایش دما می‌شود.

بهتر است هنگام قرار دادن وسایل در یخچال، حتما آن‌ها را از دریچه‌هایی که هوای سرد را تامین می‌کنند، دور نگه دارید. حداکثر یخچال را به اندازه ¾ آن پر نگه دارید تا دمای داخلی آن حفظ شود و هوا بین وسایل جریان پیدا کند.

  • کویل‌های کندانسور یخچال نیاز به تمیز کردن دارند

کندانسور یخچال، بخش سرماساز را خنک می‌کند و هوای خنک را برای یخچال تولید می‌کند. اگر کویل‌ها کثیف شوند، نمی‌توانند سرماساز را به اندازه کافی خنک کنند و دمای داخلی یخچال، افزایش پیدا می‌کند. پیشنهاد می‌شود هر 6 ماه یک بار کویل یخچال را تمیز کنید تا از عملکرد صحیح آن، برای خنک کردن یخچال اطمینان حاصل شود.

تعمیر-یخچال-فریجیدر-در-قزوین-2

تعمیر یخچال فریجیدر در قزوین: نحوه تمیز کردن سریع و آسان کویل‌های یخچال فریجیدر

  • یخچال را از برق بکشید.
  • پانل یا توری را برای دسترسی به سیم پیچ بردارید.
  • سیم پیچ‌ها و اطراف آن‌ها را با یک سری باریک جاروبرقی تمیز کنید.
  • از یک برس برای از بین بردن کثیفی‌های باقی مانده استفاده کنید.
  • گرد و غبار و کثیفی باقیمانده روی زمین را جاروبرقی بکشید.
  • پانل یا توری را جا بزنید و برق یخچال را متصل کنید.

4. درب یخچال به درستی بسته  نمی‌شود

یخچال‌ها دارای یک درزگیر لاستیکی در امتداد دور تا دور در هستند که در هنگام بسته شدن درب، از ورود به یخچال جلوگیری می‌کند. این قطعه هوای سرد را در داخل نگه می‌دارد و از ورود هوای گرم جلوگیری می‌کند. اگر یخچال فریجیدر به ‌درستی خنک نمی‌شود ممکن است درزگیر کثیف یا آسیب‌دیده باشد که به هوای سرد اجازه خروج و ورود هوای گرم را می‌دهد. درزگیر درب را از نظر کثیفی و یا علائم آسیب، مانند پارگی ارزیابی کنید.

چه زمانی نیاز است تا با کارشناسان نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین تماس بگیریم؟

اگر ساکن قزوین هستید و مشکل یخچال با استفاده از نکات گفته شده حل نشد، نشان دهنده این موضوع است که ممکن است خرابی یخچال شما جدی‌تر باشد و نیاز به تماس با نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین داشته باشید. در این حالت یخچال ممکن است نیاز به تعویض قطعه نیز داشته باشد.  به عنوان مثال:

1. خرابی موتورهای فن اواپراتور یا کندانسور

این فن‌ها به خنک شدن سرماساز کمک می‌کنند که از طریق اواپراتور یا کویل‌های کندانسور جریان می‌یابد. اگر فن‌ها خراب شوند، مبرد ممکن است به درستی خنک نشود.

2. نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین : خرابی ترموستات

 اگر ترموستات یخچال خراب شود، نمی‌تواند به کمپرسور سیگنال ایجاد خنک سازی بدهد.

3. خرابی خازن راه اندازی

 این قطعه، ولتاژ الکتریکی مورد نیاز برای شروع تولید هوای خنک کمپرسور را فراهم می‌کند. بدون این خازن، کمپرسور روشن نشده و یخچال خنک نمی‌شود.

نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال فریجیدر در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال فریجیدر در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال فریجیدر در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297