نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون سامسونگ در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در تعمیر تلویزیون | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون سامسونگ در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین
تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین

یکی از شگفت انگیزترین اختراعات بشر که در سده بیستم و در سال 1926 توسط جان لوگی برد به دنیا معرفی شد، تلویزیون است. دستگاه ضبط تصاویر نیز، یک سال بعد توسط وی به جهان معرفی شد تا مردمان امروز، دیدن تصاویر با کیفیت را مدیون این دانشمند اسکاتلندی باشند. هر چند تصاویر ضبط و پخش شده توسط لوگی برد نسبت به تصاویر امروزی بسیار بی کیفیت بود اما باز هم در زمان خود کاری باورنکردنی محسوب می‌شد. تلویزیون تا پیش از ظهور اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اصلی‌ترین راه برقراری ارتباط دولت ها با مردم بود و به همین دلیل از اهمیت فراوانی برخوردار بود. شرکت های بزرگ و کوچک لوازم منزل به تولید این وسیله روی آورده اند که یکی از آنها شرکت شناخته شده سامسونگ است. اگر شما هم از تلویزیون های با کیفیت این برند استفاده می کنید و برای تعمیر تلویزیون در قزوین ، به کمک تعمیرکار ماهر مورد تایید نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین نیاز دارید، با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین

تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از موفق ترین شرکت های کره جنوبی که در سال 1938 تاسیس شد و تنها پس از گذشت ده سال، موفق شد در ردیف ده شرکت نخست کره جنوبی قرار بگیرد. اما سامسونگ که در ابتدا یک شرکت صادرات و واردات بود، شهرت جهانی خود را مدیون صنایع الکترونیکی و لوازم منزل خود است که از سال 1969 شروع به کار کرد. هم اکنون، سود خالص 30 میلیارد دلاری در سال، حدود 330 هزار کارمند در سرتاسر جهان و صادرات محصول به بیش از صد و شصت کشور دنیا سامسونگ را به یکی از یزرگترین شرکت های تولید لوازم منزل تبدیل کرده است. یکی از محصولات سامسونگ که مانند، اکثر تولیدات این هولدینگ بسیار موفق بوده و استقبال چشمگیری از آن به عمل آمده، تلویزیون سامسونگ است. شما نیز می‌توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین با مدل های متنوع و گوناگون این دستگاهها آشنا شوید. همین طور اگر به هر دلیل وسیله شما دچار ایراد شد، برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین

تلویزیون های سامسونگ نیز، مانند هر وسیله برقی دیگری، گاها دچار اشکالات و خرابی‌هایی می‌شوند که در ادامه به بررسی برخی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین می‌پردازیم.

سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

پیکسل پسکسل شدن تصاویر

روشن نشدن دستگاه

صدا نداشتن تلویزیون سامسونگ

قطع و وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی

شکستن صفحه تلویزیون در اثر ضربه

همچنین مشکلات بسیار دیگری وجود دارند که ممکن است در لیست بالا نیامده باشند. برای تشخیص این مشکلات و یا تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین، به تکنسین مجاز این دستگاهها نیاز است، هر گونه اشتباه در این امر تخصصی می‌تواند منجر به تحمیل هزینه‌های گزاف و بی‌مورد به کاربران این دستگاهها شود. شما برای تعمیر تلویزیون سامسونگ خود، می‌توانید به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین مراجعه یا با پر کردن فرم موجود در سایت به بهترین تعمیرکاران این حوزه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، شماره های بالای صفحه پاشخگوی سوالات شما در این زمینه است.

 تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین

در ادامه به بررسی جزیی‌تر برخی از انواع خرابی های تلویزیون که نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند می‌پردازیم:

صفحه تلویزیون آبی، سبز یا مشکی می‌شود

این یکی از رایج ترین مشکلات دارندگان تلویزیون سامسونگ است. اما خبر خوب در خصوص این مشکل، اینکه گاهی راه حل بسیار ساده است. در بسیاری موارد صفحات رنگی تلویزیون سیگنال را دریافت نمی‌کند. برای رفع این ایراد، ابتدا کابل های اتصال دستگاه را چک کنید. اگر سیستم ویدیویی یا کنسول بازی به دستگاه وصل کردید باید کابل های اتصال آنها را نیز چک کنید.

این مساله می‌تواند به دلیل ضربه خوردن یا آب خوردن به پنل اصلی دستگاه نیز به وجود آمده باشد.

اگر بعد از چک کردن تمام این موارد باز هم با مساله تلویزیون شما حل نشد ممکن است اتصالات اصلی یا کابل ها دچار ایراد شده باشند. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین توسط تکنسین متخصص دستگاه، با قزوین تکنیک تماس بگیرید.

تلویزیون سامسونگ تصویر ندارد

یک ایراد ثبت شده رایج دیگر در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین، که گاهی در اثر ضربه و گاهی در اثر خرابی قطعات پدید می‌آید. گاهی این مشکل به دلیل خرابی بک لایت است. خرابی بک لایت در تصویرهای مختلف نشانه‌های متفاوتی دارد. مثلا در تلویزیون های قدیمی تر برند سامسونگ، این خرابی به این صورت است که با روشن کردن تلویزیون لوگوی سامسونگ روی صفحه نمایش داده می شود، بعد با قطع شدن تصویر چراغ پاور شروع به چشمک زدن می‌کند و صدا نیز قطع می‌شود. شش بار چشمک زدن پاور به معنای خرابی بک لایت در این مدلهاست است.

جالب است بدانید استراتژی در ساخت تلویزیون های جدید بر عمر کوتاهتر بک لایت است. اگر می‌خواهید عمر این قطعه را افزایش دهید دو راه پیش پای شما هست. بک لایت ها طوری طراحی شده اند که حداکر توان لامپ های ال ای دی را بگیرند، شما می توانید با کم کردن نور پس زمینه از منوی تنظیمات این مشکل را رفع کنید. دقت کنید این کار می‌تواند روی کیفیت تصویر شما تاثیرگذار باشد. راه دیگر اصلاحیه بر روی برد پاور می‌باشد که برای این کار متخصصین ما می‌توانند شما را کمک کنند.یکی دیگر از دلایلی که میتواند منجر به نداشتن تصویر شود، خرابی برد تیکان است. برخی مواقع تمیز کردن دستگاه با دستمال بیش از حد خیس یا قرار گرفتن آن در محیط نمدار یا حتی ریختن آب روی تلویزیون موجب خرابی این قطعه می‌شود که لازم است تعویض گردد.

صدای دستگاه وصل نیست

اگر بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر دنیا را هم ببینید، بدون صدا از آنها لذت نخواهید برد . اولین راهکار در هنگامی که صدای تلویزیون شما وصل نیست چک کردن کابل های ورودی صداست. مطمئن شوید که تمام اتصالات به خوبی جا افتاده اند. اگر مشکل پابرجا ماند، باید اسپیکرهای سیستم چک شوند. دقت کنید گاهی ایراد تنها از کانالی هست که تماشا می‌کنید یا دستگاهی که به تلویزیون متصل شده. پس حتما با ورودی ها و کانال های مختلف اسپیکرها را چک کنید. اگر مشکل حل نشد برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین، با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

کنترل تلویزیون کار نمی‌کند

دیگر ایراد ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین، راهکارهایی وجود دارند که ممکن است قبل از تعمیر کنترل به کمک شما بیایند تا بتوانید مشکل کنترل خود را پیدا کنید. اگر از نو بودن باتری ها مطمئن هستید، دوربین گوشی خود را در انتهای کنترل قرار دهید و چند دکمه را فشار دهید. اگر مشکل از فرستنده کنترل نباشد باید بتوانید نورهایی را روی صفحه دوربین خود ببینید. برای رفع این مشکل رایج و تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین نیز می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

خط های مختلف روی تصویر می‌افتد و تصاویر پیکسل پیکسل می‌شوند

این ایراد می‌تواند به دلیل وجود وسیله مغناطیسی در نزدیک تلویزیون باشد. حتما تمام وسایل اضافی را ار تلویزیون دور کنید. بعد از این کار تلویزیون خود را خاموش روشن کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد و مطمئن بودید که به تنظیمات سیستم دست نزدید یک تعمیرکار مجرب می‌تواند برای رفع مشکل شما راهکار ارائه دهد.

نمایندگی  تلویزیون سامسونگ در قزوین

تعمیر تلویزیون در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین

به همان میزان که کیفیت ساخت این دستگاهها بالاست کار تعمیر این وسیله نیز تخصصیست و باید توسط تکنسین های نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین انجام شود. به همین دلیل، ما در قزوین تکنیک، با استفاده از تکنسین های مجاز دستگاه که دوره های تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین را دیده اند و حداقل 8 سال سابقه این کار را دارند، کار تعمیر این دستگاهها را برای همشهریان راحت و مطمئن نموده‌ایم. شما نیز می توانید با تماس با شماره ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ کار تعمیر دستگاه خود را به آسانی، با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن، انجام دهید.

 

نمایندگی تلویزیون در قزوین | قزوین تکنیک

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک  با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون سامسونگ در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون  باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297