نمایندگی پکیج فرولی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج فرولی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج فرولی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج فرولی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج فرولی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج فرولی در قزوین 

نمایندگی پکیج فرولی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج فرولی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج فرولی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج فرولی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج فرولی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج فرولی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج فرولی در قزوین
تعمیر پکیج فرولی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج فرولی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج فرولی در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج فرولی در قزوین

فرولی یکی از شرکت های ایتالیایی متعددی است که کار تولید پکیج را با کیفیت بالا انجام می‌دهند و به همین دلیل استقبال گسترده ای از محصولات آن ها در کشورهای مختلف از جمله در بازار ایران شده است. در ادامه‌ی این مطلب، پکیج فرولی زیر ذره بین قزوین تکنیک قرار خواهد گرفت. اما اگر نیاز به تعمیر پکیج در قزوین دارید می توانید به نمایندگی پکیج فرولی در قزوین مراجعه نمایید یا با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ ، مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در قزوین

انواع پکیج های فرولی و مزایای آنها

پکیج های فرولی در 3 مدل با ظرفیت های 24، 28 و 37 هزار وات در بازار کشورمان عرضه شدند. این دستگاهها از مزایای متعددی برخوردارند که برخی از آن ها به شرح زیر است:

  • امکان گرمایش مناسب محیط و دسترسی به آب گرم مطلوب و مورد نظر کاربر، حتی در فشار پایین آب ورودی پکیج. این کار با استفاده از 2 مبدل اولیه مسی و ثانویه صفحه ای استنلس استیل صورت می‌گیرد.
  • طراحی منحصر به فرد و خاص ایتالیایی
  • امکان نصب در قسمتهای مختلف داخل و یا خارج محیط به واسطه ابعاد کوچک ، وزن پایین ، عایق بندی مناسب ، مواد به کار رفته در ساخت دستگاه و کار کرد بی صدای فن
  • راندمان بالا و کاهش هزینه های مصرف آب و برق، مصرف پایین گاز و توانایی دستگاه برای کارکرد در حالت های اقتصادی، آسایش و همچنین حالتهای تابستانه و زمستانه
  • امکان اتصال و کارکرد با سیستمهای خورشیدی. برای تعمیر پکیج فرولی در قزوین، با نمایندگی پکیج فرولی در قزوین تماس بگیرید.
  • امکان مدیریت کامل و آسان دستگاه به واسطه صفحه نمایشگر ، برد دیجیتال و میکرو پروسسور پیشرفته و منحصر بفرد دستگاه با توانایی عیب یابی خودکار ثبت ایرادهای به وجود آمده در حافظه دستگاه
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری به واسطه استفاده از سیستمهای حفاظتی مانند سیستم ضد گیرپاژ ، بای پس اتوماتیک و سیستم ضد یخ زدگی و جایگزینی سیستم کنترل احتراق و دود از طریق یونیزاسیون که این سیستم اختراع ثبت شده و انحصاری فرولی ایتالیا است و همچنین حذف سوئیچ فشار
  • امکان نصب انواع حسگرهای اتاقی ، حسگر خارجی و ریموت کنترل برای برنامه ریزی بهتر و مدیریت درست دمای محیط

برای تعمیر پکیج فرولی در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

 تعمیر پکیج فرولی در قزوین

خطاهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج فرولی در قزوین

پکیج فرولی از کیفیت ساخت بالا و قطعات با کیفیتی استفاده می‌کند. این دستگاهها با استفاده از یک ارور، خطاهای پیش آمده در پکیج را به اطلاع کاربر می‌رسانند. برخی از پرتکرارترین ارورهای قبت شده در نمایندگی پکیج فرولی در قزوین به شرح زیرند:

ارور A01: این ارور، به دلیل روشن نشدن چراغ مشعل موجود در پکیج، شیر گاز معیوب و یا رسوب گذاری در سیم کشی رخ می‌دهد و برای رفع آن باید مشکلات فوق مرتفع گردند.

ارور A02: دومین ارور اصلی و پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج فرولی در قزوین، زمانی رخ می‌دهد که مشعل خاموش باشد. وقتی علامت شعله وجود دارد اما مشعل خاموش است، گفته می‌شود سیستم کنترل شعله بسته یا بلوکه شده است. برای رفع این مشکل باید سیستم را ریست کرد.

ارور A03: بالا رفتن بیش از حد درجه حرارت سنسور اطمینان باعث بروز این خطا می‌شود. برای رفع مشکل و تعمیر پکیج فرولی در قزوین، ابتدا سیستم پکیج را هواگیری کرده در مرحله بعد از سلامت پمپ و تهویه مطمئن شوید و در آخرسنسور مدار شوفاژ را بررسی کنید.

ارور A04: آخرین و شاید با اهمیت ترین خطایی که در پکیج فرولی رخ می‌دهد ارور A04 است. این خطا زمانی ظاهر می شود که ترموستات دود عمل می کند. برای رفع مشکل، باید سیستم تهویه و خروج دود مورد بررسی قرار بگیرند.  

نمایندگی  پکیج فرولی در قزوین

تعمیر پکیج فرولی در قزوین

با برخی از خطاهای پرتکرار و مهم ثبت شده در نمایندگی پکیج فرولی در قزوین آشنا شدیم. برای دانستن معنای سایر خطاها باید دفترچه راهنمای دستگاه را خواند یا کار را به فرد کاردان سپرد. کار تعمیر پکیج را به تکنسین با تجربه و با سابقه بسپارید تا مجبور به دوباره کاری و پرداخت هزینه های اضافه نشوید. قزوین تکنیک با انتخاب موفق ترین تکنسین ها، با حداقل هشت سال سابقه کار روی پکیج و برگزاری دوره های تعمیر پکیج به صورت مداوم، برای به روز نگه داشتن اطلاعات تعمیرکاران، خیال همشهریان را از بابت کیفیت کار ارائه شده راحت کرده است. برای استفاده از خدمات این مرکز با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج فرولی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج فرولی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج فرولی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج فرولی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج فرولی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج فرولی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297