نمایندگی کولرگازی زیمنس در قزوین

چرا بهتر است تعمیر کولرگازی زیمنس در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولرگازی زیمنس در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولرگازی زیمنس | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر کولرگازی زیمنس در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی کولرگازی زیمنس در قزوین 

نمایندگی کولرگازی زیمنس در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی زیمنس در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی زیمنس در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی زیمنس در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی زیمنس در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر کولر گازی زیمنس در قزوین
تعمیر کولر گازی زیمنس در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی زیمنس در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر کولرگازی زیمنس در قزوین

کولر گازی فقط روی دور تند کار می‌کند

این مورد زمانی برای کولر گازی پیش می‌آید که احتمالا کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده باشد.

تولید سر و صدای اضافی در کولر گازی

علت بروز این مشکل میتواند از محل قرار گیری نامناسب دستگاه ، خرابی لاستیک درزگیر ، برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه و یا مشکل در اتصالات کمپرسور باشد.

کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد

علت به وجود آمدن این مشکل می تواند از ضعیف یا سوخته شدن خازن ، اتمام گاز دستگاه و یا خرابی موتور باشد.

بدنه کولر گازی برق دارد

امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ، علت دیگر آن میتواند از خرابی کمپرسور ناشی شود.

نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین

زیمنس، یک برند نام آشنا و مشهور تولید لوازم منزل است. در این مطلب به طور اختصاصی، مطالبی را در خصوص این کولرها و تعمیر آن ها در نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین می‌خوانیم. برای تعمیر کولر گازی زیمنس در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین

کولر گازی زیمنس

زیمنس با بیش از 150 سال سابقه تولید لوازم منزل، یکی از قدیمی ترین تولیدکننده های این دستگاهها در سطح جهان است. این شرکت کار خود را از سال 1847، در کشور آلمان و با کشیدن خط تلگراف بین برلین و فرانکفورت آغاز کرد و در این زمینه تبدیل به یک شرکت شناخته شده بین المللی شد. در سالهای 1920 و 1930 میلادی زیمنس شروع به تولید رادیو، تلویزیون و بعد از آن شروع به تولید سایر لوازم منزل کرد .پنل داخلی طراحی زیبایی دارد، داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند  که این کولرهای گازی دیواری با موتور روتاری است  و نیز گاز مبردR410  دارای مصرف انرژی دستگاه در رده A قرار دارد و در عین حال، کمترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است. برای تعمیر کولرگازی در قزوین، از تکنسین مجاز نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین استفاده کنید.

برخی ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین

اگر دستگاه شما پس از مدتی به مشکل خورد، با دقت مساله را بررسی کرده و برای تعمیرکار دستگاه توضیح دهید تا مطمئن باشید او قطعه مورد نیاز دستگاه شما را به همرا دارد. در ادامه، با دلایل وقوع برخی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین آشنا می‌شویم.

کولر گازی زیمنس روشن نمی شود

یکی از علت های مهم تماس با نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین، روشن نشدن کولر گازی است. این مشکل به دلایل مختلفی از جمله، قطع شدن برق یا اتصالات برقی مثل پریز کولر گازی، سوختن فیوز، تمام شدن باتری های ریموت کنترلر، فعال شدن تایمر و شروع به کار نکردن محافظ برق دستگاه رخ می‌دهد. برای حل این مشکل از وصل بودن جریان برق مطمئن شوید. در مراحل بعد باید فیوز، باتری و در صورت حل نشدن مشکل، برد دستگاه بررسی و تعمیر شوند. برای تعمیر کولر گازی زیمنس در قزوین توسط تکنسین مجرب و متخصص با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی زیمنس در قزوین

دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می‌شود

معمولا این ایراد به دلیل قطع کار کمپرسور توسط کندانسور به دلیل فشار بالا، یا دمای بیش از حد کمپرسور اتفاق میفتد. کندانسور برای ایمنی بیشتر، کار کمپرسور را قطع و دستگاه را خاموش می‌کند تا دچار حریق و آسیب های جدی تر نشود. برای روشن کردن مجدد دستگاه چند دقیقه صبر کنید تاکولر گازی زیمنس خنک شود و سپس دستگاه را مجددا روشن کنید. اگر مشکل تکرار شد، از تکنسین متخصص برای حل مشکل کمک بگیرید. از دلایل دیگر این اتفاق می‌توان به کم شدن گاز مبرد، ورود گاز یا رطوبت تراکم ناپذیر به سیستم، خرابی کمپرسور، ورود مقدار ولتاژ بسیار زیاد یا بسیار کم به کولر گازی اشاره کرد.

مشکل در گرمایش کولر گازی زیمنس

همان طور که سیستم سرمایش در کولر گازی زیمنس ممکن است دچار ایراد شود، اختلال در سیستم گرمایش کولر گازی نیز، مشکلی رایج است که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین می‌کند. اگر دمای محیط کمتر از ۷ درجه سانتیگراد (۴۴.۵ درجه فارنهایت) باشد، ورود هوای سرد از درها و پنجره ها جریان داشته باشد، گاز مبرد کولرگازی زیمنس به دلیل نشت یا استفاده طولانی کاهش پیدا کرده باشد، این مشکل در کولر گازی زیمنس مشاهده می‌شود.

سرویس و نگهداری از کولر گازی زیمنس

اگر می‌خواهید دستگاه شما نیاز به تعمیر پیدا نکند، حداقل دو بار در سال، کار سرویس کامل دستگاه را انجام دهید. اگر خودتان تخصص کافی را ندارید لازم است از تکنسین مجرب نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین کمک بگیرید.

برخی دیگر از نکات مهم، برای گرفتن بهترین کارآیی از کولر گازی زیمنس موارد زیر هستند:

  • تمام درها و پنجره‌ها حین روشن بودن کولرگازی بسته باشند.
  • بستن پنجره‌ها و پرده‌ها در فصول و روزهای افتابی و گرم سال.
  • کاهش دادن منابع گرما داخل منزل و نصب نکردن کولر گازی مدیا در نزدیک این وسایل.
  • رفع هرگونه نشتی و در صورت لزوم پر کردن به موقع گاز مبرد.
  • در هنگام نصب دستگاه سعی کنید کولر گازی مدیا را در معرض نور مستقیم خورشید و در ارتفاع بالا و نزدیک به سقف قرار ندهید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی زیمنس در قزوین

برای تعمیر کولر گازی با قطعات یدک فابریک تهیه شده از نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین توسط تکنسین های مجرب و متخصص، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی زیمنس در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی کولرگازی زیمنس در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی زیمنس در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی زیمنس در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی زیمنس در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی کولرگازی زیمنس در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297