نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی بوش در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی بوش | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین

نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی بوش در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین
نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است

چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی

نشت آب از ظرفشویی

علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی

اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین

شاید یکی از سخت ترین کارهای دنیا این باشد که بخواهید کسی را پیدا کنید که دوست باشد ظرفهای کثیف داخل آشپزخانه را بشورد. راه حل این مشکل را یک خانم ثروتمند آمریکایی به نام جوزفین کاکرن پیدا کرد. خانم کاکرن وقتی در اواخر قرن نوزدهم میلادی، متوجه شد بسیاری از ظرف های خانه توسط خدمتکاران لب پر شده اند، تصمیم گرفت تا این وسیله را اختراع کند. او ظرف ها را داخل یک دیگ مسی قرار داد و به کمک فشار آب داغ آن ها را شست. مکانیزمی که با گذشت حدود صد و پنجاه سال و اضافه شدن تکنولوژی های متعدد به این دستگاهها هنوز هم پایه و اساس کار ماشین های ظرفشویی است. یکی از برندهایی که در پیشبرد و افزودن تکنولوژی های جدید به ظرفشویی بسیار فعال و موفق بوده است، شرکت آلمانی بوش است. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مختلف در خصوص این ظرفشویی ها و نحوه مراقبت و تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین بپردازیم. برای انجام این کار توسط تکنسین مجاز دستگاه، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگگی-لباسشویی-بوش-درر-قزوین

ظرفشویی بوش

“بوش” که کار خود را از ابتدای قرن بیستم، یعنی سال 1901 در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز کرد، همواره یکی از با کیفیت ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع لوازم منزل از جمله ماشین ظرفشویی بوده است. علاوه بر دوام بالای قطعات و کیفیت ساخت دستگاه، تکنولوژی های متعددی که بوش به جهان معرفی کرده است، بعدها در بسیاری از دستگاهها استفاده شده است. در ادامه با تعدادی از این قابلیت ها آشنا می‌شویم.

اگر نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین دارید، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی با قابلیت زئولیت  (Zeolite)

اولین ویژگی که مورد بررسی قزوین تکنیک قرار می‌گیرد، در خصوص نوعی ماده معدنی است که رطوبت جذب کرده و حرارتی تولید می کند که برای جوشاندن آب کافی است. این تکنولوژی، خاص ماشین های ظرفشویی جدید بوش برای خشک کردن ظروف است و زئولیت نام دارد.

اگر نام زئولیت را در مشخصه های ماشین ظرفشویی بوش دیدید، یعنی این ماده معدنی درون محفظه‌ای تعبیه شده است و در عین حال که المنت خشک کن ندارد استفاده از انرژی الکتریکی برای خشک کردن حذف می‌شود اما ظرف ها کامل خشک می شود و لکه ای از رطوبت روی ظرف باقی نمی‌گذارد.

طول عمر زئولیت بیش از 50 سال است و می تواند هزاران بار بدون نیاز به تعویض، این عملیات را برای شما انجام دهد البته اگر به نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین مراجعه فرمایید متوجه می‌شوید که قیمت ظرفشویی بوش با این ویژگی چندان ارزان نیست.

ویژگی Half Load:

این ویژگی در اغلب مدل های بوش وجود دارد و بسیار کاربردی محسوب می‌شود و به شما این امکان را می دهد که  با مصرف آب و برق کم تری ظرفشویی خود را با نیمی از ظرفیت و به صورت نیمه پر روشن کنید.

این برنامه در برخی از مدل ها این امکان را به شما می‌دهد که شست و شو را تنها به طبقه بالا یا پایین دستگاه محدود کرده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و برق، در زمان خیلی کوتاهتری ظرف های خود را تمیز و شسته شده تحویل بگیرید. در صورتی که نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین داشتید کافیست با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ویژگی سبدهای قابل انعطافVario Flex  :

به صورت کلی به سبدهای قابل انعطاف در ماشین های ظرفشویی اشاره دارد. که اجازه انواع چیدمان را به کاربر می‌دهد. به لطف این طراحی خلاقانه در ماشینهای ظرفشویی، دیگر برای شستن همه نوع ظروف با هر شکل و اندازه ای از قابلمه های بلند گرفته تا دیس های پهن و بشقاب های بزرگ، فقط با لمس یک ضامن می توانید قفسه ها را به سمت بالا یا پایین حرکت داده و فضای مورد نیاز خود را تامین نمایید.

 

شستشو همراه با ضدعفونی :Sanitize 

در ماشین های ظرف شویی جدیدتر، این قابلیت به دستگاه اضافه شده است که با بالا بردن دمای آب تا 70 درجه، علاوه بر شست و شوی عمیق تر، با از بین بردن باکتری ها و میکروب ها ظروف داخل ظرفشویی ضدعفونی شوند. با این کار دیگر لازم نیست تا برای هر بار شست و شو، مقداری مواد ضدعفونی کننده داخل ماشین ظرفشویی ریخته شود.

اگر از این قابلیت ظرفشویی های بوش استفاده  می‌کنید، باید توجه داشته باشید که این امر زمان آب کشی را کمی طولانی تر می‌کند اما خیال شما از بابت شست و شوی مطمئن و کاملا ضدعفونی ظروف راحت می شود.

با تعدادی از آخرین و بهترین تکنولوژی های ظرفشویی بوش آشنا شدید. با مراجعه به نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین، می‌توانید انواع کارآیی ها و آپشنهای فوق العاده این دستگاهها را ببینید. برای تعمیر ظرفشویی در قزوین نیز، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ایرادات رایج و تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین

همان طور که گفتیم بوش یکی از برندهای برتر تولید کننده ظرفشویی است. اما کیفیت بالای قطعات این ماشین ها تضمینی برای خراب نشدن همیشگی آنها نیست. در صورتی که با علت خرابی ظرفشویی خود آشنا باشید می توانید آن را برای تعمیرکار توضیح دهید تا حتما قطعه مورد نظر را به همراه داشته باشد و کار تعمیر دستگاه بدون فوت وقت انجام گیرد.

ظرفشویی بوش ظرفها را تمیز نشسته

علت اصلی بروز این مشکل، چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی است. اگر از مجاز بودن وزن ظروف نسبت به ظرفیت دستگاه مطمئن هستید، ممکن است علت  چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی بوش باشد. برای رفع این ایراد باید از تمیز بودن قسمت های داخلی دستگاه مطمئن شوید. در مرحله بعد نیز، ماشین ظرفشویی را بدون ظرف روشن کرده و  از سیستم تمیز کردن دستگاه استفاده نمایید. برای تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس گرفته یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

نشت آب از ظرفشویی بوش

یکی از مسائل مهمی که سبب مراجعه مشتریان به نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین می‌شود، نشتی آب از قسمت های مختلف دستگاه بوده که سبب بروز آسیب های جدی به ساختار و قطعات ظرفشویی هم می تواند بشود. علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی بوش است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی بوش

یکی دیگر از ایرادات پرتکرار تر در ظرفشویی بوش سر و صدای اضافه در دستگاه است. اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی بوش

اگر پس از پایان کار و باز کردن درب ماشین ظرفشویی، متوجه جاری شدن آب و خشک نبودن ظروف  شدید احتمالا نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین دارید.

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

بهترین راهکار برای حل این مساله بررسی دریچه مخزن تخلیه ظرفشویی است. اگر این قطعه تمیز بود و با تکه های غذا پوشیده نشده بود، لازم است آن را تعویض نمایید. برای تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین، با قزوین تکنیک تماس بگیرید.

نمایندگی-تعمیرات--لباسشویی-بوش-درر-قزوین

تعمیر ظرفشویی بوش در قزوین

به همان میزان که ساخت ظرفشویی بوش حساس و با کیفیت است، لازم است تا کار تعمیر آن نیز، با حساسیت و کیفیت بالا صورت پذیرد. برای انجام دقیق این کار توسط تکنسین متخصص و مجرب و با استفاده از قطعات یدک فابریک دستگاه خود، با اطمینان خاطر، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید. 

نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی بوش در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی بوش در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی ظرفشویی بوش در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

    1. باسلام درجه سختی آب برای شهرها و مناطق مختلف متفاوت است. شما می توانید با توجه به محل سکونت خود درجه سختی آب را از طریق سازمان آب شهر خود بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297