نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی اسنوا در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی اسنوا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین 

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی اسنوا در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی اسنوا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین
نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی اسنوا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است

چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی

نشت آب از ظرفشویی

علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی

اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین

ظرفشویی ها سالهاست بار کار حوصله سر بر و زمان بر شستن ظرفها را از روی دوش افراد خانه دار برداشته و این کار را با کیفیت بالاتر و با مصرف آب بسیار کمتر انجام می‌دهند.  شکستن و لب پر شدن ظروف از مسائل دیگریست که در هنگام شستن ظرفها با دست ایجاد می‌شد و با استفاده از ظرفشویی به حداقل رسیده است. برندهای داخلی و خارجی زیادی برای حضور در بازار پرتقاضای ماشین ظرفشویی دست به تولید این وسیله زده اند. یکی از برندهای شناخته شده در این عرصه، برند داخلی اسنوا است. در این مقاله، مطالبی را در خصوص روشهای نگهداری و ایرادات رایج و نحوه تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین می‎‌خوانیم. اگر شما نیز برای پیدا کردن فرد متخصص برای تعمیر ظرفشویی اسنوا این مطلب را می‌خوانید، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی-ظرفشویی-اسنوا-در-قزوین0

ظرفشویی اسنوا

اسنوا یک برند ایرانیست که در سالهای اخیر تبدیل به یکی از نام های آشنا برای ایرانیان شده است. این شرکت کار خود را در سال 1385 و در شهرک مورچه خورت اصفهان شروع کرده است و پس از گذشت چند سال نام خود را در زمره باکیفیت ترین برند های داخلی بازار ایران قرار داده است. اسنوا در دسته ی پر فروش ترین های بازار نیز، قرار دارد. این برند با تولید لوازم آشپزخانه مختلف با کیفیت از جمله یخچال، گاز، لباسشویی و ظرفشویی توانسته با قیمت معقول به رقابت با  برندهای خارجی بپردازد. نمایندگی ظرفشویی اسنوا در تمامی استان ها شعبه دارد و به فروش و ارائه خدمات پس از فروش این دستگاهها مشغول است. در ادامه نکات مهمی را در خصوص نگهداری و تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین می خوانیم.

 

نگهداری از ظرفشویی اسنوا

پیش از رسیدن به مرحله تعمیر ظرفشویی اسنوا، باید نکات مهم در خصوص نگهداری از ظرفشویی، رعایت کنیم. این کار می تواند به ما کمک کند تا کارآیی دستگاه را در بالاترین حالت نگه داشت و طول عمر آن را افزایش داد. به همین دلیل در ادامه نکاتی را در این خصوص می خوانیم.

  • عمر مفید ظرفشویی اسنوا حدود 7 تا 10 سال بسته به میزان استفاده و نوع نگهداری کاربر است. پس از گذشت این زمان، ظرفشویی هم مثل فردی که پا به سن گذاشته ممکن است نیاز به توجه و رسیدگی ویژه پیدا کند.
  • محل نصب دستگاه را نزدیک شیر آب ورودی و خروجی و پریز برق قرار دهید. همین طور از روشن کردن ظرفشویی بدون محافظ برق خودداری کنید.
  • کار نصب را به تکنسین فنی بسپارید و مطمئن شوید ظرفشویی کاملا تراز نصب می شود.
  • درب ظرفشویی را بعد پایان کار باز بگذارید تا رطوبت خارج شود. رطوبت زیاد فضا را برای رشد انواع قارچ و باکتری مهیا می‌کند.
  • فاصله‌ی مناسب ظرفشویی اسنوا با کف حدود 20 میلی متر و پشت آن باید حداقل 5 سانتی متر فضا باشد تا هوا اطراف ماشین ظرفشویی جریان پیدا کرده و قطعات بیش از حد داغ نکنند.
  • اهرم های اسپری کننده آب داخل ظرفشویی بعد از مدتی دچار گرفتگی و انسداد می شوند. هر چند وقت یکبار این اهرم ها را از جای خود بیرون آورده و با کمک یک وسیله نوک تیز کوچک مانند سوزن یا خلال دندان منافذ این اسپری ها را باز کنید تا مسیر جریان آب به راحتی باز شود.
  • ماندن طولانی مدت ظرف های چرب و کثیف داخل دستگاه، بوی بدی در دستگاه ایجاد می کند. برای رفع این بو، می توانید از سرکه و جوش شیرین استفاده کرده و دستگاه را روی کوتاهترین برنامه شستشو قرار دهید.
  • با مطالعه دفترچه راهنمای ظرفشویی اسنوا، برنامه مناسب شستشو را انتخاب کرده و نحوه چیدن صحیح ظرفها در ظرفشویی را یاد گرفته و رعایت کنید.
  • در صورت نیاز به تعمیر ظرفشویی در قزوین ، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید تا کار تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام شود.

ایرادات رایج و تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین

ظرفشویی های اسنوا از طراحی ساده اما قطعات با کیفیتی در ساخت خود بهره می برند. اما این کیفیت ساخت نیز تضمینی برای خراب نشدن ظرفشویی نیست. به همین بهانه برخی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین را با هم می‌خوانیم.

ظرفشویی اسنوا روشن نمی شود

در این صورت لازم است ابتدا ورودی جریان برق را چک کنید. اگر برق وصل بود و پریز و دوشاخه سالم بودند باید به سراغ ماشین ظرفشویی رفت.

یکی از علل رایج به وجود آمدن این مشکل، باز ماندن درب ظرفشویی ایراد در میکروسوییچ یا قفل درب ظرفشویی اسنوا است. برای رفع این مشکل باید میکروسوییچ تعمیر یا تعویض شود. در صورتی که این قطعه ایراد داشته باشد، تایید بسته بودن در به برد الکترونیکی ظرفشویی داده نمی شود و دستگاه شروع به کار نخواهد کرد.

ایراد در موتور محرک و سیم پیچ‌های ظرفشویی، خرابی در رله استارت موتور که وظیفه تامین ولتاژ اولیه برای روشن شدن دستگاه را بر عهده دارد، خرابی در فیوز حرارتی و در نتیجه نرسیدن برق به برد کنترل، ایراد در کنترل الکترونیکی یا تایمر واقع در پشت پنل کنترل در بالای در و خراب بودن کلید انتخابگر (واقع در موتور و یا مدار آبگیری) دلایل اصلی ایراد در ظرفشویی اسنوا است. در صورت نیاز به حضور تکنسین متخصص برای رفع این ایرادات و تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد ظرفشویی اسنوا

این ایراد می‌تواند به دلیل پر بودن بیش از حد دستگاه اتفاق بیفتد. ماشین ظرفشویی را تا حد استاندارد و مجاز آن پر کنید و ظرفها را در جای درست خود بچینید. دلایل دیگری نظیر: گیر کردن باقیمانده غذا در تیغه، فرسوده شدن پروانه‌ها و تیغه از بین برنده باقیمانده غذا، گیر کردن موادی مانند خلال دندان، تکه‌های غذا و ظروف در پروانه بالا، فرسوده شدن حلقه بلیرینگ بازوها یا کاسه نمد، لق بودن بازوها به علت خرابی در بخش میانی یا توپی آن‌ها دلایل دیگر ایجاد سر و صدا توسط ظرفشویی اسنوا است که در حالت عادی کمتر از 50 دسی بل صدا تولید می کند. برای رفع مشکل سر و صدا و تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین با تعمیرکار متخصص و مجرب دشتگاه خود تماس بگیرید.

نشتی آب از ظرفشویی اسنوا

نشتی آب از ظرفشویی اسنوا به دلایلی نظیر ایجاد ترک یا پارگی در شیلنگ‌ها و انژکتور دیگ و بخش پلاستیکی شیر آب، شل شدن کلمپ‌ها و پاره شدن شیلنگ‌ها، ایراد در اتصالات منبع آب به شیر ورودی، کارکرد نادرست شناور یا کلید شناور در نتیجه بالا آمدن بیش از اندازه مجاز آب و چکه کردن آب، تراز نبودن پایه های تنظیم کننده تراز ظرفشویی اسنوا و … از دلایل نشت آب از ظرفشویی اسنوا است.

خطاهای ظرفشویی اسنوا

پس از بررسی ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی اسنوا، معنی خطاهای پرتکرار این دستگاهها را می خوانیم. دانستن این موارد و توضیح آن به تکنسین کمک می کند تا قطعه مورد نیاز همراه تکنسین باشد و تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین، در کمترین زمان و در محل انجام شود.

ارور EO: این ارور از عدم تخلیه آب پس از شستشو ظروف خبر می دهد.

ارور E1: وقتی ظرفشویی کار آبگیری را انجام نمی دهد، این ارور ظاهر می‌شود.

ارور CL: به دلیل روشن بودن قفل کودک نمی توانید از برنامه های مختلف دستگاه استفاده کنید.

پیام CD: به معنای روشن بودن فن پس از پایان کار دستگاه است و خطا محسوب نمی‌شود.

تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین

ظرفشویی اسنوا حتما باید با استفاده از قطعات یدک فابریک دستگاه تعمیر شود تا کارآیی آن کم نشود. این کار در قزوین تکنیک توسط تکنسین متخصص با حداقل هشت سال سابقه تعمیرات ظرفشویی و با آشنایی کامل به دستگاه شما اتفاق می‌افتد. برای استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی اسنوا در قزوین، که با قیمت مصوب و در کمترین زمان انجام می‌شود، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی اسنوا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی اسنوا در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی اسنوا در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297