نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج ویزمن در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج ویزمن در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج ویزمن | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج ویزمن در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین 

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج ویزمن در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج ویزمن در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج ویزمن در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج ویزمن در قزوین
تعمیر پکیج ویزمن در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج ویزمن در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج ویزمن در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین

یکی از تولید کننده های پکیج در کشورمان، برند ویزمن است که یک برند آلمانی است. این برند از کیفیت ساخت مناسب و قطعات با کیفیتی در ساخت استفاده کرده و طراحی زیبایی دارد. در این مطلب قصد داریم تا پکیج های موجود در نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین را مورد بررسی قرار داده و مهم ترین دلایل خرابی آن ها را بررسی کنیم. برای تعمیر این دستگاهها می توانید با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج ویزمن در قزوین

ایرادات رایج پکیج ویزمن در قزوین

دانستن دلایل خرابی پکیج ویزمن، می تواند به شما کمک کند تا مشکل دستگاه خود را به خوبی برای تکنسین توضیح دهید تا نیاز به خارج کردن پکیج شما از محل برای انجام تعمیرات نباشد و قطعات مورد نیاز همراه تکنسین باشد. با هم تعدادی از این خرابی ها و دلایل آن را می خوانیم.

سرد شدن آب

خرابی سنسور NTC که وظیفه تشخیص دمای آب در پکیج را دارد، دلیل اصلی سرد بودن آب است. سوپاپ بای پس ، قطعه دیگریست که خرابی آن منجر به سرد شدن آب پکیج می‌شود. این قطعه مانند یک میانبر عمل می‌کند و با اتصال مسیر رفت و برگشت گرمایشی به هم وظیفه دارد آب داغ را قبل از این که به سمت رادیاتورها برود، به سمت ورودی پمپ متصل کند. اگر سوپاپ بای پس به درستی کار نکند، آب گرم به سمت سوپاپ اطمینان پکیج می‌رود و از مسیر درست خود خارج شده و باعث سرد شدن پکیج ویزمن می‌شود.

 تعمیر پکیج ویزمن در قزوین

سر و صدای زیاد

آخرین موردی که ممکن است بدون دیدن کد خطا با آن رو به رو شوید، سر و صدای زیاد است. این مشکل احتمالا به دلیل هواگرفتگی لوله ها در پکیج ویزمن است. می‌توانید سیستم را از طریق شیر هواگیری خود دستگاه یا شوفاژها، هواگیری کنید. برای این که نگران خیس شدن منزل نباشید بهترین گزینه برای هواگیری حوله خشک کن حمام است. برای تعمیر پکیج در قزوین به نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین مراجعه کنید.

مبدل حراراتی آب را سریع تر از حالت عادی گرم می‌کند

برای رفع این مشکل در پکیج ویزمن، ابتدا میزان فشار آب را با مانومتر اندازه بگیرید. عدد کمتز از 1.5 بار نیاز به هواگیری در دستگاه را نشان می‌دهد. اگر عدد بالای 1.5 بود برای رفع این ایراد باید به کمک شیر پر کن آب انجام شود. در نهایت پمپ دستگاه و فیلترهای ورودی و خروجی را چک کنید.

ایراد در خروج دود

اگر خروج دود از پکیج ویزمن با مشکل مواجه شود، دستگاه به مصرف کننده آلارم خواهد داد. وقتی میزان دی اکسید کربن از حالت عادی بیشتر است. لازم است دود کش و مسیر خروجی دود را بررسی کنید. سپس فشار دود باید اندازه گیری شود. و درنهایت عملکرد سنسور محفظه احتراق بررسی شود. این مشکل را کاملا جدی بگیرید و برای رفع آن سریعا اقدام کرده و با نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین تماس بگیرید.

ایراد در ترموستات حد

وقتی ترموستات حد گرما، گرمای دستگاه را بالاتر از میزان استاندارد نشان دهد، باید برای رفع خطا، ابتدا پمپ سیرکولاسیون را بررسی کرد و سپس فشار آب سیستم را اندازه گرفت. اگر فشار تا بین 1 تا 2 باشد طبیعی است. سپس اتصال و سالم بودن ترموستات حد دما را بررسی کنید. اگر تمام موارد گفته شده سالم بودند، برد دستگاه ایراد دارد و باید تعمیر یا تعویض شود. تعمیر برد یک کار بسیار حساس و تخصصی است و لازم است توسط تکنسین مجاز نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین انجام شود.

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین

در مطلب فوق دلایل خرابی و رفع ایراد مشکلات پکیج ویزمن را توضیح دادیم. اما در صورتی که هر ایرادی در دستگاه شما پیش آمد، با نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین تماس بگیرید. برای استفاده از تکنسین های متخصص با سابقه کار چنیدین ساله و تخصصی روی پکیج و استفاده از قطعات یدک فابریک برای تعمیر پکیج بوش در قزوین، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج ویزمن در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج ویزمن در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج ویزمن باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج ویزمن در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297