نمایندگی پکیج باکسی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج باکسی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج باکسی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج باکسی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج باکسی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج باکسی در قزوین 

نمایندگی پکیج باکسی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج باکسی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج باکسی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج باکسی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج باکسی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج باکسی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج باکسی در قزوین
تعمیر پکیج باکسی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج باکسی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج باکسی در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج باکسی در قزوین

گرمایش مطبوع محل سکونت و آب گرم بهداشتی، از مهم ترین نیازهای انسان امروزی است .پکیج دیواری دستگاهی است که جایگزین موتورخانه مرکزی شوفاژ در خانه های جدید و امروزی شده است و آب گرم موردنیاز جهت تأمین گرمایش محیط، به وسیله رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزمره از قبیل شستشو، استحمام و غیره را فراهم می‌نماید.

در حال حاضر، پکیج دیواری متداول ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در سراسر دنیا است. عدم اشغال فضای مفید، ایمنی بسیار بالا، مصرف بهینه انرژی، استقلال کامل هر واحد مسکونی برای تنظیم دمای دلخواه آب و گرمای منزل و راندمان بالای عملکرد دستگاه، سبب رضایت کامل و کافی از عملکرد پکیج های دیواری شده است و جای تردیدی در استفاده از این سیستم برای منازل و واحدهای تجاری باقی نمی‌گذارد. در این مطلب، قصد داریم تا پکیج برند باکسی ایتالیا را زیر ذره بین قزوین تکنیک ببریم. اگر از این دستگاهها استفاده می‌کنید برای تعمیر پکیج در قزوین، به نمایندگی پکیج باکسی در قزوین، مراجعه نموده یا با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج باکسی در قزوین

معرفی پکیج باکسی

پکیج باکسی در نوع تک مبدله و دو مبدله در بازارا ایران موجود است. در مدل های دو مبدله، مبدل اولیه پکیج از لوله های مسی ضد رسوب و مبدل ثانویه، یک مبدل صفحه ای استیل است. پکیج های گرمایشی باکسی با توانایی کارکرد با حداقل فشار آب، مجهز به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی و سیستم حفاظت در مواقع قطع شدن جریان آب می باشند. بنابراین، این پکیج ها از نوع دو مبدل (یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آب گرم مصرفی) و از نوع فن دار هستند. پکیج‌های فن دار پکیج هایی هستند که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است. هنگام خرید و نصب پکیج باکسی، خرید رسوب‌گیر همزمان با تهیه شیرآلات و اتصالات نصب پکیج توصیه می‌شود تا از تشکیل املاح آب در مبدل حرارتی جلوگیری شود. در ادامه با تعدادی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج باکسی در قزوین آشنا می‌شویم.

تعمیر پکیج باکسی در قزوین

ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج باکسی در قزوین

 

خطای E01: ارور فوق نشانگر کاهش فشار گاز پکیج است. برای رفع این اررو ابتدا فشار گاز ساختمان را مورد بررسی قرار دهید. سپس الکترود جرقه زن را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. اگر ایراد را پیدا نکردید برای تعمیر پکیج توسط تکنسین مجاز دستگاه خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید.

خطای E02: این ارور هنگامی بر روی صفحه دیجیتال دستگاه ظاهر می شود که کلید حرارتی فعال شده باشد. برای رهایی از این خطا باید پمپ دستگاه توسط یک متخصص بررسی شود و در صورت ایراد پیش از سوختن، تعویض گردد. اگر پمپ سالم بود، به احتمال زیاد مبدل اصلی دچار گرفتگی شده و باید رسوب گیری و سرویس شود تا مشکل شما برطرف شود.

خطای E03: دیگر خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی پکیج باکسی در قزوین، که خبر از خرابی پرشر دود و یا گرفتگی دودکش می‌دهد. برای از بین بردن این خطا ابتدا مسیر خروج دود را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مشکلی نداشت احتمالا پرشر دود دچار ایراد شده باشد و باید تعمیر شود.

خطای E04: وقتی سیستم برق دستگاه مشکلی داشته باشد، این ارور به کاربر نشان داده می‌شود.

خطای E05: این خطا به خرابی ترمستور یا همان سنسور دمای پکیج اشاره دارد.

با هم با تعدادی از خطاهای اصلی دستگاه آشنا شدیم. اگر خطای دیگری را روی پکیج خود مشاهده کردید، دفترچه راهنمای دستگاه را بخوانید یا با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

نمایندگی پکیج باکسی در قزوین

تعمیر پکیج باکسی در قزوین

برای تعمیر دستگاه خود توسط تکنسین مجاز دستگاه با حداقل هشت سال سابقه کار تعمیر پکیج در قزوین، با قزوین تکنیک تماس بگیرید. استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه و ارائه خدمات با کیفیت و سریع، برای تعمیر پکیج در قزوین ، توسط این مرکز با شماره  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ امکانپذیر است.

نمایندگی پکیج باکسی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج باکسی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج باکسی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج باکسی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باکسی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج باکسی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297