نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال ویرپول در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک
گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال ویرپول در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

چرا بهتر است تعمیر یخچال در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین

یخچال یکی از مهمترین لوازم و تجهیزات آشپزخانه به حساب می­آید. زندگی بدون یخچال به معنی عدم امکان نگهداری مواد غذایی برای طولانی مدت خواهد بود. اما هر وسیله­ای پس از مدتی کار کردن نیازمند تعمیرات خواهد بود و یخچال که یک وسیله ضروری و گران قیمت است را نمی­توان برای تعمیر به هر تعمیرکاری سپرد. اکثر افراد جامعه به دنبال یافتن یک نمایندگی معتبر برای تعمیرات وسایل و لوازم ضروری منزل خود مانند یخچال­ها هستند. اگر به دنبال یافتن یک مرکز معتبر و حرفه­ای برای تعمیر یخچال ویرپول در قزوین هستید توصیه می­کنیم که حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین ؛ عیب­ یابی یخچال

این نوع از یخچال­ها معمولا دوره تعمیرات و نگهداری بلند مدتی دارند ولی ممکن است دچار خرابی­هایی نیز بشوند. مشکلات متعددی می­تواند برای این یخچال­ها پیش بیاید که برخی از آن­ها در منزل قابل تعمیر بوده و برخی دیگر نیاز به تعمیرات اساسی دارند. در این موارد باید از کارشناسان و تعمیرکاران خبره یا نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین کمک گرفت. برخی از مهمترین مشکلات این یخچال­ها را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

· کمپرسور در حال کار کردن است اما یخچال خنک نمی­شود

کمپرسورها واحد تامین­کننده سرمای داخل یخچال هستند. در برخی از یخچال­های امروزی کمپرسورها به گونه­ای طراحی شدند که هیچ گونه سر و صدایی ندارند. اگر زمانی صدای کار کردن کمپرسور به گوش شما رسید اما با چرخاندن درجه یخچال تغییری در دمای آن حاصل نشد باید حتما یخچال را از برق بکشید. معمولا در این نوع موارد سیستم سرمایش با مشکل کمبود گاز سرمایشی مواجه شده است، پس نگران هزینه زیاد نباشید.

با قرار دادن یک جسم فلزی مانند پیچ گوشتی روی کمپرسور یخچال از کار کردن یا کار نکردن آن مطمئن شوید. بدین صورت که لرزش­های کمپرسور به انتهای این جسم فلزی منتقل شده و صدایی به گوش خواهد رسید. در صورت عدم کار کردن کمپرسور و یا عدم تغییر در دمای یخچال با تغییر درجه آن حتما با نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین تماس بگیرید.

· برفک زیاد یا نشتی آب در فریزر

اگر یخچال ویرپول شما برفک زیادی دارد یا نشت آب در قسمت فریزر آن اتفاق می­افتد به احتمال زیاد مشکل از شلنگ متصل به آن برای قسمت اواپراتور خواهد بود. اتصال یا عدم اتصال این شلنگ را هر ماه بررسی کنید. همچنین اگر در قسمت یخ­ساز با عدم تولید یخ مواجه شدید حتما اتصال مناسب و دقیق شلنگ آن را بررسی نمایید.

· دمای یخچال به درستی تنظیم نمی­شود

معمولا به علت خرابی یا مشکلات موجود در ترموستات و یا فن دمای داخل یخچال به درستی تنظیم نمی­شود. معمولا تعمیرات این نوع مشکلات می­تواند در محل منزل شما انجام شود. بنابراین برای تعمیر یخچال در قزوین که با این مشکل مواجه شده­اند حتما با نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین تماس بگیرید.

توصیه می­شود که همیشه دمای داخل یخچال بین 1 تا 4 درجه تنظیم شود که دمایی استاندارد برای نگهداری مواد غذایی است اما برای این تنظیمات بهتر است دفترچه راهنمای هر یخچال را نیز یک بار مطالعه کنید. معمولا در اثر ورود یا خروج مواد غذایی از یخچال تغییرات غیر عمدی در درجه ترموستات رخ می­دهد که بهتر است قبل از تماس با نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین درجه ترموستات را نیز چک کنید.

· خرابی سریع مواد غذایی و عدم درست کار کردن یخچال

یکی از مشکلات همیشگی یخچال­ها خرابی زود مواد غذایی در آن است که عموما ارتباطی با عملکرد یخچال ندارد و به دلیل پر بودن بیش از حد یخچال این اتفاق می­افتد. دریچه­های جابجایی هوا که در یخچال در نظر گرفته شده است تاثیر بسزایی در تازه ماندن و عدم فاسد شدن مواد غذایی دارد. اما با پر کردن بیش از حد یخچال محفظه­های عبور هوا مسدود می­شوند. به طور تقریبی کارشناسان اعلام کردند که در بدترین حالت 75 درصد ظرفیت یخچال را پر کنید.

· کثیفی کویل­های کندانسور

به طور میانگین باید هر 6 ماه کویل­های کندانسور را تمیز کرد. هوا با عبور بر روی این کویل­ها باعث خنک شدن گاز یخچال می­شود اما با کثیفی کویل­ها گرمای گاز یخچال به هوا انتقال نخواهد یافت و در نتیجه دمای داخل یخچال به حد مطلوب نمی­رسد. کویل­ها معمولا لوله­های U شکلی هستند که در پشت یخچال قرار می­گیرند و توصیه می­شود که فاصله­ای نیم متری با دیوار داشته باشند تا گردش جریان هوا بر روی آن­ها به بهترین وجه ممکن انجام شود.

· درب یخچال به درستی بسته نمی­شود.

درزگیر پلاستیکی که دور تا دور در یخچال قرار داده می­شود برای جلوگیری از اتلاف جریان هوای سرد داخل یخچال و ورود گرد و غبار به داخل یخچال است. پارگی درزگیر یا کثیف بودن آن و حتی گاهی درآمدن آن­ها از جای مناسب می­تواند باعث عدم بسته شدن درست در یخچال باشد. همچنین اگر درزگیرها پاره شده یا کثیف شده باشند باعث خروج هوای سرد یخچال شده و دمای داخل یخچال تنظیم نمی­شود.

نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین : تمیز کردن کویل کندانسور

با رخ دادن هر یک از خرابی­های اشاره شده به منظور تعمیر یخچال ویرپول در قزوین می­توانید با نمایندگی تماس بگیرید اما می­خواهیم در این مقاله روش تمیز کردن کویل­های کندانسور یخچال را به شما آموزش دهیم. یخچال را از برق بکشید و صبر کنید تا دمای کویل­ها به حد مطلوبی برسد.

سپس توری روی کویل یا سیم پیچی­ها را برداشته و با استفاده از یک برس کثیفی­های موجود را پاک کنید. با استفاده از جاروبرقی دانه­های ریز کثیفی کویل را نیز برداشته و سپس توری را جا زده و از یخچال استفاده کنید.

در چه مواردی با کارشناسان نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین تماس بگیریم؟

اگر با استفاده از موارد بیان شده مشکل شما حل نشد و ساکن شهر قزوین باشید نیاز به تماس با نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین دارید. در این موارد خرابی یخچال شما اساسی بوده و نیاز به بازبینی و تعمیرات یک کارشناس ماهر است. اما در هنگام رخ دادن موارد زیر حتما با نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین تماس بگیرید.

1. خرابی سیستم خنک کننده شامل موتور، فن، کندانسور و ….

اگر موتور یا سیستم کندانسور خراب شود معمولا یخچال هیچ صدایی ندارد و هوای آن خنک نمی­شود. همچنین با خرابی فن ابتدا یخچال را خاموش کرده و سپس سریعا با نمایندگی یخچال ویرپول تماس بگیرید زیرا که خرابی فن می­تواند آسیب­های جدی به یخچال وارد کند.

2. تعمیر یخچال ویرپول در قزوین: مشکل ترموستات

خرابی ترموستات باعث عدم کار کردن مناسب سیستم خنک سازی یخچال و بالارفتن دمای داخلی یخچال خواهد شد.

3. مشکلات خازن یا برق یخچال

هنگامی که خازن راه­اندازی یخچال خراب می­شود، سیستم خنک سازی و موتور یخچال از کار می­افتد و عملا یخچال روشن نمی­شود. در بسیاری از موارد روشن نشدن یخچال با تعویض این قطعه برطرف خواهد شد.

نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال ویرپول در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال ویرپول در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال ویرپول در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297