نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین
تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین

اگر از علاقه مندان به برنامه های مختلف تلویزیون مثل فیلم های سینمایی و سریال ها، مسابقات تلویزیونی و ورزشی مثل مسابقات فوتبال و … باشید، حتما تلویزیون یکی از لوازم اصلی منزل شماست. این وسیله که در ابعاد مختلف و با تکنولوژی‌های متنوعی تولید می‌شود، در تمام دنیا یکی از مهم ترین لوازم منزل است به گونه ای که تخمین ها نشان می‌دهد حدود نود درصد مردم دنیا حداقل دو دقیقه در روز را با تماشای برنامه هایی که از جعبه جادویی پخش می‌شود می‌گذرانند. یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم منزل که تلویزیون های با کیفیتی نیز تولید می کند، برند ژاپنی پاناسونیک است. اگر شما نیز از نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین یا هر جای دیگری، این دستگاهها را تهیه کرده‌اید، و نیاز به تعمیر تلویزیون در قزوین دارید، می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین

معرفی تلویزیون پاناسونیک

می‌توان ادعا کرد پاناسونیک نامیست که برای بیشتر مردم دنیا، آشنا و قابل اعتماد است. این شرکت که کار خود را از سال 1918 در شهر اوزاکای ژاپن آغاز کرد در ابتدا ماتسوشیا الکتریک نام داشت و بعدها به پاناسونیک تغییر نام داد. پاناسونیک بیشتر به دلیل تولید با کیفیت لوازم مخابراتی از جمله انواع تلفن های دستی و رومیزی، فکس، سانترال شناخته می‌شود. اما ساخت دوربین های فیلمبرداری و مداربسته، ویدیو پروژکتور و انواع تلویزیون هم دومین دلیل مشهور و شناخته شدن این برند است. تلویزیون‌هایی که با این نام روانه بازار شدند، در طول زمان و با گذر از تکنولوژی لامپ تصویر به فناوری‌های پیشرفته تر نظیر LCD، پلاسما و LED، مجهز شدند و همواره با پیشرفت و ارائه‌ی جدیدترین تکنولوژی‌ها محبوبیت خود را در بین کاربران و علاقه‌مندان حفظ کردند. با ارائه‌ی تلویزیون‌های تخت و بسیار باریک، پاناسونیک نام VIERA را برای گروه تلویزیون‌های ساخت این شرکت انتخاب نمود و هر روز محصولی جذاب و مدرن را به بازار ارائه داد. پاناسونیک در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل ما هم در این مطلب به بررسی تلویزیون های ساخت این برند و راهکار تعمیر این تلویزیون ها در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین پرداخته ایم.

 

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین

همان طور که پیش از این گفتیم، کیفیت ساخت بالا از مشخصه های بارز تولیدات پاناسونیک است. اما این محصولات با کیفیت نیز ممکن است به مرور زمان ایرادات مختلفی پیدا کنند و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعدادی از مشکلات پرتکرارتر که در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین به ثبت رسیده اند، به شرح زیر است:

 

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون پاناسونیک

در برخی مواقع، کاربران با مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون پاناسونیک مواجه می شوند. با اینکه تولید کنندگان تلویزیون پاناسونیک، برای ساخت قطعات مختلف به خصوص قسمت های سخت افزاری تلویزیون از جدیدترین فناوری و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده کرده اند ، اما برخی مواقع کاربران این محصولات، شاهد مشکلات جزئی در عملکرد تلویزیون می‌باشند. شاید این اتفاق زمانی که شما غرق تماشای سریال مورد علاقه ی خود هستید، بدون اینکه دکمه ی پاور را فشار دهید رخ دهد.

 تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین

طبق تحقیقاتی که تعمیرکاران نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین انجام داده‌اند، دلایل مختلفی که منجر به خاموش شدن خود به خود و ناگهانی تلویزیون بدون دخالت کاربر می‌شود، معمولا مربوط به برد پاور تلویزیون پاناسونیک و خرابی آی‌ سی‌ های سازنده و ولتاژ برد پاور آن است. کار تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین را از طریق تماس با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین انجام دهید. اما خرابی هر کدام از قطعاتی که در بالا گفته شد، به نحو زیر است:

 

خرابی برد اصلی تلویزیون

مین برد یا برد اصلی تلویزیون  را می توان مهم‌ترین قطعه به کار رفته در این دستگاهها معرفی کرد. خرابی برد اصلی معمولا با خاموش شدن ناگهان تلویزیون پاناسونیک مشخص می شود. در این حالت تلویزیون در واقع کار خود را انجام می دهد ولی صفحه نمایشگر خاموش است. وقتی به دکمه ی پاور فشار داده می‌شود، چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می‌کند اما تلویزیون روشن نمی شود. برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین حتما از فرد متخصص کمک بگیرید.

خرابی آی سی برد تلویزیون

دلیل دیگر خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اختلال در عملکرد قطعه
IC  برد است. معمولاً هنگامی که قطعه آی سی دچار مشکل شود دیگر قابل تعمیر نیست و لازم است آن را تعویض نمایید. برای جلوگیری از خرابی مجدد آی سی پیشنهاد می شود خازن های اطراف آن نیز تعویض شوند. برای انجام این امور، باید قطعات یدک فابریکی دستگاه، از نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین تهیه شوند.

شکستن صفحه نمایشگر و مراجعه به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین

دومین دلیل مراجعه کاربران به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین، شکستن صفحه نمایشگر این دستگاههاست. شکسته شدن LCD برای هر تلویزیونی ممکن است رخ دهد. خطر سقوط، رها شدن از روی میز، رها شدن از دست هنگام حمل و نقل از خطراتی هستند که LCD  هر تلویزیونی را تهدید می‌کند. بهتر است برای پیشگیری از این اتفاق، تلویزیون را در جعبه اصلی خودش جابه‌جا کنید و هنگامی که روی میز تلویزیون قرار می‌دهید از محکم بودن میز و پایه های تلویزیون پاناسونیک خود مطمئن شوید.

دقت داشته باشید، در صورتی که تلویزیون پاناسونیک شما دچار این سانحه شد در همان دقایق نخست کریستال مایعی از آن خارج می‌شود که این ماده بسیار سمی و خطرناک است و بهتر است، از آن دوری کنید و هرگز به آن دست نزنید. اگر دست شما به این ماده آلوده شد سریعا دست خود را با آب و صابون به خوبی بشویید. همچنین هیچ راهی به جز این که به فکر تهیه یک تلویزیون جدید باشید ندارید. قسمت صفحه نمایش هر تلویزیون حساس ترین نقطه آن به شمار می‌رود که تعمیرات آن کاری غیر ممکن و البته بسیار پر هزینه است به گونه ای که خرید یک تلویزیون جدید مقرون به صرفه تر است.

هر بار خاموش کردن تلویزیون تنظیمات را بر هم می‌زند

یکی دیگر از خرابی‌های محتمل تلویزیون پاناسونیک، که باعث تماس کاربران با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین شده است، به هم خوردن تنظیمات تلویزیون پس از هر بار خاموش کردن دستگاه است. به عنوان مثال تمامی کانال‌‎هایی را که تنظیم کرده‌اید از بین می‌رود. این عیب تلویزیون مربوط به IC ایپیرام است. برای تعمیر این بخش نیاز است که کل این IC تعویض شود چرا که در صورت تعمیر احتمال خرابی مجدد نیز وجود دارد. برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین توسط تعمیرکار مجاز و ماهر با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی  تلویزیون پاناسونیک در قزوین

تلویزیون پاناسونیک صدا ندارد

در هنگام مشاهده بسیاری از برنامه های تلویزیونی شنیدن صدا به اندازه مشاهده تصویر حائز اهمیت است. اگر با این مشکل موجه شدید، اولین راهکار چک کردن کابل های ورودی صداست. باید اطمینان حاصل کنید که تمام اتصالات به خوبی جا افتاده اند. اگر مشکل پابرجا ماند، باید اسپیکرهای سیستم چک شوند. دقت کنید گاهی ایراد تنها از کانالی هست که تماشا می‌کنید یا دستگاهی که به تلویزیون متصل شده. پس حتما با ورودی ها و کانال های مختلف اسپیکرها را چک کنید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید، احتمالا ایراد از برد اصلی دستگاه است و لازم است با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید تا تکنسین متخصص کار تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین را برای شما انجام دهد.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین

اگر ساکن قزوین هستید، برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک خود از تکنسین مجرب و مجاز نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین کمک بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک نیز، کار تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین را با قطعات فابریک و تصمین خدمات توسط تکنسین مجرب و ماهر انجام می‌دهد. این موارد در کنار تعمیر با کیفیت و با هزینه های مصوب اتحادیه سبب ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به همشهریان عزیز شده است. شما نیز می توانید برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قزوین، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون پاناسونیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297