نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی دوو در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

درباره مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین تکنیگ

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی

خراب شدن شیر برقی دستگاه 

خراب شدن شیر آب متصل به ماشین لباسشویی

ایراد در کارکرد تایمر لباسشویی

در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

اشکال در شیر ورودی آب

اشکال از شیر آب

ایراد در تایمر ماشین لباسشویی دوو

خراب شدن سوئیچ فشار 

نشتی از لاستیک‌های دور درب دستگاه

ترکیدن قاب جا پودری

نشتی از واتر پمپ

نشتی آب از رابط‌های لاستیکی 

ایراد در هیتر ماشین لباسشویی

ایراد در جریان برق و عدم رسیدن آن به هیتر

جرم گرفتگی در المنت 

قطع شدن ارتباط تایمر و هیتر لباسشویی 

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی دوو از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی لباسشویی دوو درقزوین

در گذشته همه مجبور بودند تا لباس های خود را با دست بشویند و برای خشک کردن آن ها ، لباس ها را زیر نور آفتاب پهن کنند که این موضوع باعث می شد که لباس ها زیر نور آفتاب ، فرسوده شوند و یا تغییر رنگ دهد. اما به مرور زمان ، ماشین های لباسشویی اختراع شد که به صورت دوقلو در بازار خرید و فروش لوازم خانگی عرضه می شد. یک قسمت این ماشین های لباسشویی عمل شست و شو را انجام می داد و یک قسمت دیگر عمل آب کشی لباس ها. با گذشت زمان اما این ماشین های لباسشویی پیشرفت عظیمی در عملکرد خود کرد و امروزه پس از شست و شو به خشک کردن لباس ها می پردازد. اما همین ماشین های لباسشویی با هر برند و مدلی که عرضه شوند ، در هر صورت دچار مشکلاتی من جمله خراب شدن قطعات و یا فرسودگی آن ها خواهد شد. لذا هیچ راه گریزی از استفاده از خدمات پس از فروش این ماشین های لباسشویی نخواهید داشت. اگر می خواهید از شر هزینه های تعمیر لباسشویی دوو در قزوین در امان باشید ، بهتراست پس از هر دوره مصرف از این دستگاه ها ، به سرویس کردن لباسشویی دوو در قزوین بپردازید. این خدمات بسیار کم هزینه تر از خدمات تعمیر لوازم خانگی می باشد. لذا بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه تعمیر لباسشویی دوو درقزوین است.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

مشکلات رایج لباسشویی دوو و تعمیر لباسشویی دوو درقزوین

همانطور که خودتان می دانید ، هر دستگاهی ممکن است مشکلات خاص خودش را داشته باشد. تعمیرکاری که برای حل این مشکلات انتخاب می کنید ، باید کاملا آشنا به این مشکلات باشد تا بتواند راه حلی معقول و درست برای برون رفت از این مشکلات را ارائه دهد. ما  در ادامه به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که به شما در تشخیص مشکلات دستگاه خود کمک خواهد کرد تا در صورت نیاز دستگاه به تعمیر لباسشویی دوو درقزوین ، پیش از خراب شدن کامل لباسشویی خود ، سریعا اقدام کنید.

نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین : علت روشن نشدن ماشين لباسشويی دوو چیست و چگونه می توان به تعمیر لباسشویی دوو درقزوین پرداخت؟

اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی، متوجه شدید که با فشار دادن دکمه پاور لباسشویی روشن نمی شود یا شروع به کار نمی کند، موارد زیر باید مورد بررسی قرار گیرد.

  • برق ورودی: برای بررسی این موضوع، ابتدا پریز برق ورودی را با استفاده از فازمتر بررسی می کنیم. سپس دوشاخه و ‌کابل ورودی را چک می کنیم. درصورت خرابی، دوشاخه و کابل باید با هم تعویض شود.
  • برد الکترونیک یا تایمر مکانیکی : وظیفه راه اندازی قطعات مختلف داخل لباسشویی برعهده ی برد الکترونیک می باشد، در مدل های قدیمی تر تایمر مکانیکی این کار را انجام می دهد. اگر لباسشویی شما روشن نمی شود، احتمال خرابی برد الکترونیک یا تایمر مکانیکی وجود دارد. در این صورت باید دستگاه برای تعمیر برد یا تایمر توسط تعمیرکار تخصصی دوو در مراکز معتبر تعمیر لباسشویی دوو درقزوین ، بازدید شود.
  • میکروسوئیچ درب : به طور کلی اگر درب ماشین لباسشویی باز باشد، لباسشویی شروع به کار نمی کند. وظیفه تشخیص بسته بودن درب لباسشویی برعهده میکرو سوئیچ می باشد. اگر این قطعه خراب شود، درب قفل نمی شود و اصطلاحا لباسشویی شروع به کار نمی کند و نمی چرخد. در این حالت برای تست و تعویض میکروسوئیچ باید با نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین تماس بگیرید.
  • موتور :اگر پس از قفل شدن درب، لباسشویی شروع به کار نکرد و آبکش داخل دیگ نچرخید، مشکل می تواند از موتور لباسشویی باشد. بسته به مدل ماشین لباسشویی ، موتور های مختلفی روی آن قرار داده شده است. با توجه به هزینه های بالا برای تعویض موتور، در اکثر موارد موتورهای معیوب در تعمیرگاه دوو تعمیر می شوند. برای عیب یابی و برطرف کردن مشکل با نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین تماس بگیرید.

علت اینکه آب کش ماشین لباسشویی دوو به درستی کار نمی کند و یا نمی چرخد چیست؟

 گاهی ممکن است بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی دوو متوجه شوید که آبکش داخل دیگ نمی چرخد، دلیل این موضوع می تواند موارد متعددی باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

از جمله این موارد می توان به خراب بودن : موتور، تسمه، شفت و سه نظام ، پولی شفت، برد الکترونیک یا تایمر، سنسور تشخیص دور اشاره کرد.

نکته : گاهی ممکن است به دلیل وجود بار اضافی در داخل دیگ ماشین لباسشویی دوو، آب کش ماشین لباسشویی نچرخد. بنابراین قبل از هرچیز، به اندازه ظرفیت استاندارد، در داخل لباسشویی لباس بریزید. اگر مشکل برطرف نشد، از تعمیرکارن و متخصصین در نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین کمک بگیرید.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

علت اینکه آب ماشين لباسشويی دوو به درستی تخليه نمی ‌شود چیست و آیا نیازی به تعمیر لباسشویی دوو در قزوین دارد یا خیر؟

گاهی ممکن است متوجه شوید که در طی سیکل شست و شو در ماشین لباسشویی دوو ، آب درون دیگ دستگاه تخلیه نمی شود. در این صورت امکان دارد که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دوو شما به مشکل خورده باشد. علاوه بر این مورد می توان به خراب بودن پمپ تخلیه و یا برد الکترونیک دستگاه نیز اشاره کرد.

نکته : گاهی نیز ممکن است قسمت های منتهی به پمپ تخلیه مانند شلنگ تخلیه ، پوسته پمپ ، فیلتر پمپ و شلنگ متصل به دیگ ، در اثر گیر کردن جسم خارجی و اجرام مختلف مسدود شده باشند که در این صورت هر کدام از این قسمت ها باید بررسی شوند و در صورت نیاز با تعمیرکاران ما در بخش نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین تماس گرفته شود.

نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین : علت اینکه خشک کن ماشين لباسشويی دوو به درستی کار نمی ‌کند چیست؟

گاهی امکان دارد ماشین لباسشویی شما پس از تکمیل عملیات شست و شو ، در انتهای برنامه شست وشو ، پیش از اینکه دور خشک کن آن شروع شود از ادامه فعالیت باز بماند و روی یک عدد مشخص ، باقی بماند. برای فهمیدن این موضوع و اینکه آیا نیازی به نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین وجود دارد ، ادامه این مطلب را دنبال کنید:

  1. در ابتدا اتصال برق و سایر نقاط دستگاه را بررسی کنید.
  2. امکان دارد که زمان تمیزکاری تایمر و برد لباسشویی فرا رسیده باشد.
  3. مطمئن شوید که در ماشین لباسشویی دوو به درستی و کاملا بسته می‌ شود.
  4. شاید هیدروستات دستگاه به مشکلی برخورده باشد که در این صورت باید با متخصصین در مرکز نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین تماس حاصل فرمایید.
  5. ممکن است عمر تایمر ماشین لباسشویی به سر رسیده باشد که باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در قزوین در تماس باشید.

چرا قزوین تکنیک انتخاب شماست؟

ما در مجموعه قزوین تکنیک ، با سالها تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی در قزوین و انواع لوازم خانگی با برندهای مختلف و کارایی متفاوت ، این افتخار را داریم که اعلام کنیم جزوی از بهترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی در قزوین هستیم که به سرعت ، دقت و کیفیت خدمات خود می بالد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین و برخورداری از خدمات تعمیر با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی دوو در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی دوو در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

5 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی لباسشویی دوو در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

  1. فهیمه عبدی

    سلام روزبخیر خواستم بپرسم که چرا اب وارد قسمت پودر لباسشویی نمیشه؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.
    با عرض سلام ممکن است ایراد از لوله ورودی اب در این قسمت باشد.جهت ثبت درخواست با مرکز تماس بگیرید.

  2. سلام وقتتون بخیر، ماشین لباسشویی آب کثیف بعد از تموم شدن کار دستگاه رو تخلیه نمیکنه چرا؟ باید چجوری حلش کنم؟با عرض سلام، مسدود بودن مجاری تخلیه و یا خراب بودن پمپ تخلیه می‌تواند باعث بروز این مشکل شود
    برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297