نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون سونی در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون سونی در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون سونی | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین

نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون سونی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون سونی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون سونی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون سونی در قزوین
تعمیر تلویزیون سونی در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون سونی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون سونی در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین

در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون فراتر از یک وسیله پخش تصویر ساده شده است و علاوه بر بالا رفتن ابعاد تلویزیون و کیفیت تصاویر موارد مختلفی برای هوشمند شدن کار تلویزیون ها به آن ها اضافه شده است. قابلیت‌هایی نظیر اتصال به اینترنت، کنترل از طریق گوشی، اتصال به انواع کنسول های بازی و … همگی در سالهای اخیر به تلویزیون ها اضافه می‌شود. شرکت سونی که از بزرگان تولید لوازم منزل در سطح جهان است، یکی از مهم ترین شرکت‌هایی است که کار تولید تلویزیون با تکنولوژی‌های نوین را انجام می‌دهد. در این مطلب قصد داریم به صورت اختصاصی تلویزیون های ساخت این برند را مورد بررسی قرار داده و بهترین راهکار تعمیر تلویزیون در قزوین را به شما معرفی می‌کنیم. برای تعمیر دستگاه توسط تکنسین متخصص و باتجربه تلویزیون سونی با نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین، یا با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در قزوین

تلویزیون سونی

یک سال پس از پایان جنگ جهانی دوم و در سال 1946 در کشور ژاپن که خسارت های سنگینی از جنگ دیده بود، کارخانه ای برای تولید لوازم منزل بینان نهاده شد که بعدها تبدیل به یکی از غول های صنعتی جهان شد. ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا بنیانگذاران این شرکت در توکیو، نام سونی را برای برند خود انتخاب کردند. سونی در آن سالها کار خود را با تولید پلوپز برقی آغاز کرد و بعد از گذشت 4 سال به تولید نوار کاست و دستگاه پخش آن ورود کرد که این محصول شروع موفقیت های پیاپی سونی بود و باعث جهانی شدن نام این برند شد. این برند در سال 2020 با 115 هزار کارمند و بیش از هزار نمایندگی رسمی در سطح جهان، در زمره یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شرکت های دنیا قرار گرفت. سونی در صنعت سرگرمی بی رقیب کار کرده است؛ به گونه ای که، گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. این شرکت همچنین به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمی‌های رایانه‌ای و یکی از رهبران صنعت فیلم‌سازی و تلویزیون در جهان شناخته می‌شود. علاوه بر این، سونی بزرگترین تولیدکننده حسگرهای دوربین و تلویزیون‌های رده‌بالا در سطح جهان به‌شمار می‌رود. تلویزیون‌هایی که در این مطلب زیر ذره‌بین قزوین تکنیک قرار می‌گیرند.

تلویزیون های جدید سونی از پردازنده‌های قوی (X1™Ultimate) در پردازش تصویر استفاده می‌کنند. نوع اسپیکرهای به کار رفته در این تلویزیون‌ها Acoustic Multi-Audio  است. برخلاف اکثر اسپیکرهای تلویزیون، تصاویر بسیار با کیفیت از نمایشگرهای با کیفیتی که تصاویر 4K را هم پشتیبانی می‌کنند، در هماهنگی کامل با صدا از سراسر صفحه نمایش پخش می‌شود و تجربه هیجان انگیزی را به وجود می‌آورد.

جالب است بدانید شرکت سونی اولین تلویزیون OLED جهان را هفده سال پیش در سال 2007 به جهان معرفی کرد. تلویزیون OLED شرکت Sony مجهز به دو بلندگوی داخلی بود که قدرت پخش هر کدام از آنها به ۱ وات می‌رسید و طراحی این تلویزیون ساده اما با ضخامت بسیار کم ۳میلیمتر بود که به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

در ادامه این مطلب به بررسی دلایل خرابی رایج‌تر ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین و روشهای نگهداری و تعمیر تلویزیون سونی در قزوین می‌پردازیم.  

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین

هر وسیله برقی، با هر کیفیتی ممکن است به مرور زمان یا در اثر ضربه خوردن دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. علت تعدادی از این مشکلات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین را می‌توان به کمک تعداد چشمک هایی که دستگاه می‌زند متوجه شد. در ادامه معنی برخی از ایرادها را با هم می‌خوانیم.

 تعمیر تلویزیون سونی در قزوین

سه بار چشمک زدن تلویزیون سونی

این ایراد حاکی از خرابی برد اصلی یا پاور تلویزیون سونی است. تعمیر برد کاری بسیارحساس است که نیاز به تجربه و دانش فنی بالا دارد. برای انجام این کار توسط فرد متخصص و تعمیر تلویزیون سونی در قزوین، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

چهار بار چشمک زدن تلویزیون سونی 

اگر تلویزیون سونی را روشن کردید ولی دستگاه روشن نشد و چراغ پاور آن چهار بار چشمک زد، بدانید  ایراد در برد درایور بخش بک لایت و مین برد تلویزیون سونی به وجود آمده است.

پنج بار چشمک زدن تلویزیون سونی

اگر موقع روشن کردن تلویزیون چراغ جلوی دستگاه پنج بار روشن و خاموش شد، یکی از کاتدهای لامپ تصویر تلویزیون CRT سونی به مشکل خورده و خراب شده است. لامپ تصویر در این تلویزیون ها وظیفه تبدیل سیگنال های ورودی به تصویر و نمایش آن ها را بر عهده دارد. برای تعمیر تلویزیون سونی در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

شش بار چشمک زدن تلویزیون سونی

این اتفاق نشانگر  ایراد در بخش بک لایت دستگاه ال سی دی می‌باشد. قسمت بک لایت تلویزیون ال سی دی شامل تعدادی لامپ فلورسنت یا ال ای دی است و وظیفه تامین روشنایی صفحه نمایش دستگاه را دارد.  برای حل این مشکل و تعمیر تلویزیون سونی در قزوین با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

دکمه display کنترل تلویزیون سونی

در صورتی که هر کدام از عیوب متداول ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین  را مشاهده نمودید، به منوی مخفی این تلویزیون وارد شده و تنظیمات آن را به صورت دستی تغییر دهید. کافی است تلویزیون خود را خاموش کرده سپس دکمه display ریموت کنترل و بعد از آن دکمه 5 و volume up را فشار دهید. تلویزیون را با دکمهpower ریموت کنترل روشن کنید. حال تلویزیون شما روی حالت منوی مخفی است و می­توانید تنظیمات مورد نظر را اعلام کنید.  

در بالا تعدادی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین را خواندیم. اما مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاهها به وجود بیاید بسیار گسترده تر است. اگر با هر مشکلی در تلویزیون خود رو به رو شدید، با قزوین تکنیک تماس بگیرید تا دستگاه شما در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت تعمیر شود.

نمایندگی  تلویزیون سونی در قزوین

نگهداری و تعمیر تلویزیون سونی در قزوین

بالا رفتن قیمت لوازم منزل، قطعات دستگاههای مختلف و به طبع آن هزینه تعمیرات باعث شده است تا اهمیت نگهداری مناسب از وسایل برقی بیش از پیش شود. به همین دلیل، در ادامه این مطلب نکات مهم نگهداری از تلویزیون سونی را با هم می‌خوانیم.

  • دستگاه خود را به صورت هفتگی با دستمال تمیز و کمی مرطوب و تمیزکننده های نانو و ضد الکتریسیته گردگیری کنید. به هیچ وجه از آب برای تمیز کردن تلویزیون استفاده نکنید.
  • حتما از محافظ ولتاژ سر راه پریز برق دستگاه استفاده کنید تا نوسانات شدید برق آسیبی به تلویزیون سونی شما وارد نکند. این مورد را برای تمام لوازم برقی منزل رعایت کنید.
  • تنظیمات نور و کنتراست را در سطح خیلی بالا قرار ندهید. این کار علاوه به آسیب به بک لایت تلویزیون برای سلامت چشم های خودتان نیز مضر است. 
  • تلویزیون را فقط وقتی نیاز دارید و آن را نگاه می‌کنید استفاده کنید. عمر مفید تلویزیون سونی حدود هفتاد هزار ساعت است و روشن گذاشتن بیهوده دستگاه از عمر آن کم می‌کند.
  • وسایل تیز و مغناطیسی را نزدیک تلویزیون قرار ندهید. این اجسام می‌تواند به صفحه نمایش تلویزیون خسارات جبران‌ناپذیری را وارد کند. برای تعمیر دستگاه خود، از تکنسین مجاز نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین کمک بگیرید.
  • تلویزیون را به دیوار نچسبانید تا هوای کافی برای تهویه وجود داشته باشد. دستگاه را در محیط های خیلی گرم، خیلی سرد و در معرض نور مستقیم خورشد نگذارید.
  • در صورت خرابی برای تعمیر تلویزیون سونی در قزوین از تکنسین مجاز و خبره‌ی دستگاه کمک بگیرید و سر خود برای تعمیر تلویزیون خود اقدام نکنید.

تعمیرات دستگاه در نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین

مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک در سالهای اخیر با بهره گیری از نیروهای زبده و با تجربه و با به روز رسانی سالانه اطلاعات تکنسین ها با برگزاری دوره های آموزشی تعمیر تلویزیون سونی، خدماتی با کیفیت متفاوت و بسیار بالا را به همشهریان عزیز ارائه داده است که موجب استقبال چشم‌گیر از این مرکز شده است. شما نیز برای استفاده از خدمات باکیفیت، سریع و با قیمت های مصوب، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون سونی در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون سونی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون سونی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون سونی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297